quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:37 schreef Dakduif het volgende:
Midweeks had ik een date met een gewillig tienermeisje ingepland, nu is dat voor mij niet zo heel opmerkelijk maar het liep niet geheel vlekkeloos;D D; !:
![]()
³ ;D ;d d;p DP_O-!!!!!!!!!1111111111
Enfin, we hadden afgesproken dat ik haar met m'n bolide zou ophalen en we tezamen richting het strand zouden gaan. Tijdens het rijden begon ze uit zichzelf al wat met de pook te spelen dus dat beloofde veel goeds.
Bij het strand aangekomen besluit ik de teef in kwestie nog wat gewilliger te maken door allerhande alcoholische drankjes te bestellen en naar binnen te laten gieten. Het is inmiddels al avond en het verloopt erg gezellig dus besluit ik haar te vragen of ze zin heeft om wat te eten.
De nodige uurtjes gaan voorbij, en de avond lijkt te eindigen aldaar aangezien de bartrutjes het terras beginnen op te ruimen. Zo mannelijk en beschaaft als ik ben vraag ik subtiel de rekening en zal ik inclusief een welverdiende fooi, de consumpties afrekenen, dacht ik. Ik had godverdomme geen enkele euro bij me en moest dus op m'n blote knieën bij de dame vragen of zij zo vriendelijk zou willen zijn puhlease te willen betalen![]()
![]()
. Daar ging m'n neukertje.
²
Post 'm maar.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:44 schreef FastFox91 het volgende:
Zal ik 'm maar posten? Foto van hete chicka svp.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:44 schreef FastFox91 het volgende:
Zal ik 'm maar posten? Foto van hete chicka svp.
Ik behandel ze met alle respect, schat.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:04 schreef Quadesh het volgende:
Praat met respect over vrouwen, ranzig mannetje.
A.S.G.?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:04 schreef Quadesh het volgende:
Hypocriet wijfquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:04 schreef Quadesh het volgende:
Er verscheen een glimlach op mijn met cum besmeurde gezichtquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:40 schreef henkde_j het volgende:
Dan vraag je toch: "Kan ik betalen met een pasje?"
Als ze dan "ja" zeggen doe je een danspasje. Klaar en opgelost.
(nee niet zelf bedacht![]()
Alsof je daar mee weg komtquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:40 schreef henkde_j het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:04 schreef Quadesh het volgende:
Opgelost. Slotje.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:40 schreef henkde_j het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:40 schreef henkde_j het volgende:
Hij verdient het.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:31 schreef intraxz het volgende:
[..]
Hypocriet wijfEerst zeiken om respect en dan respectloos een persoon van het mannelijk geslacht uitmaken voor "ranzig mannetje"
Bij het strand aangekomen besluit ik de teef in kwestie nog wat gewilliger te maken door allerhande alcoholische drankjes te bestellen
Ik had godverdomme geen enkele euro bij me
Tijdens het rijden begon ze uit zichzelf al wat met de pook te spelen dus dat beloofde veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |