Bij mij wel, misschien dat je op ''Purchasing orders'' klikt ipv ''Orders''?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:10 schreef Erasmo het volgende:
Ah zo
Kunnen jullie bij DP bij jullie orderstatus?
Toevallig eergistere een set van 2 gekocht bij DXquote:Op maandag 6 juli 2009 21:25 schreef zlakto het volgende:
Zag een tijdje geleden van die vliegende lamp-balonnen van DP staan. Maar kan het op DP niet meer vinden. Iemand?
Oeps, ik dacht dat het tot 5mW was :|quote:Op maandag 6 juli 2009 17:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee, 1mW.
Klasse I en II zijn legaal, klasse I is geheel onschadelijk en klasse II is tot 1 mW.
Daarboven kom je in klasse III, en klasse III lasers zijn verboden (voor draagbare lasers)
Vertel dat maar tegen een modje, je krijgt een muur met tekst die slaat als een lul op een drumstel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:10 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Oeps, ik dacht dat het tot 5mW was :|
Btw, waarom is er eigenlijk een apart reviewtopic? Zo hou je helemaal niet veel meer over in deze reeks behalve levertijden.
Omdat dit topic meer is bedoeld zoals het allereerste topic. Elkaar vertellen over wat voor idiote dingen je nu weer hebt gezien/besteld. Wil je een uitgebreide review geven, kan je dat doen in het REV topic. En omdat je gewoon een jankert bentquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:10 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Oeps, ik dacht dat het tot 5mW was :|
Btw, waarom is er eigenlijk een apart reviewtopic? Zo hou je helemaal niet veel meer over in deze reeks behalve levertijden.
sku.21672quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:24 schreef julian6 het volgende:
Ik kan me herinneren dat je ooit is van die originele ipod oordopjes kon kopen op DX of FP voor zo'n 9 dollar. Maar ik kan 'm nu niet terug vinden, iemand een idee waar ze staan?
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:24 schreef julian6 het volgende:
edit: en kan iemand mij vertellen of deze goed zijnhttp://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21467
Die Fonys... Lijkt me zonde geld...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:33 schreef Aaaaargh het volgende:
Vandaag voor het eerst wat besteld bij focalprice:
Tripod Speaker
M2 Memory Card Adapter
Flexible Digital Camera Tripod
Sony EX85 in-ear
Hoop het nog binnen te krijgen voordat ik op vakantie ga!
ik kan geen oordopjes vinden op die SKU?? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21672quote:
Hoe groot acht je de kans dat iemand hier de echte heeft, deze heeft vergeleken met de neppe, en dat deze persoon wil toegeven dat de neppe vergelijkbaar zijn met de echte?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:12 schreef julian6 het volgende:
[..]
ik kan geen oordopjes vinden op die SKU?? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21672
en ik denk persoonlijk dat die bose oordopjes crap zijnmaar ik vraag me juist af of iemand ze heeft getest en of ze in de buurt komen van het origineel
Gebruik de search maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kei lief.
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.rubber%20bandquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:40 schreef Klonk het volgende:
de behulpzaamheid straalt er weer van af
je link doet het niet
En pistolen mogen wel!?quote:
Ja maar die pistolen kunnen wel degelijk iemand pijn doen heh!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:43 schreef Klonk het volgende:
zolang ze er niet uitzien als echte wapens zie ik het probleem niet, whats next, waterpistolen verbieden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De link doet het hier trouwens gewoon.kei lief.
Heb je het omgebouwd met pandora van DX? Ik heb er namelijk 1 besteld vandaagquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:57 schreef Elias3 het volgende:
Heb net een psp gekregen en even omgebouwdEven wat accesoires bij DX bestellen, iemand nog wat tips?
Hij ligt hier al in huisquote:Op zondag 5 juli 2009 01:14 schreef Dionysiou het volgende:
Air Inflated Neck Cushion Sleeping Pillow (Assorted Color)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8605
Toch maar even geprobeerd en ik zeg doenquote:Op zondag 5 juli 2009 01:14 schreef Dionysiou het volgende:
Air Inflated Neck Cushion Sleeping Pillow (Assorted Color)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8605
Ga ik even bestellen.
Nouja je kunt toch wel een indicatie geven hoe goed ze zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans dat iemand hier de echte heeft, deze heeft vergeleken met de neppe, en dat deze persoon wil toegeven dat de neppe vergelijkbaar zijn met de echte?
nee, ik wou er net een bestellen en toen dacht ik, iemand uit mn straat heeft er toch ook een dus waarom er nu een kopen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:33 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Heb je het omgebouwd met pandora van DX? Ik heb er namelijk 1 besteld vandaag
Welke heb je gebruikt?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:39 schreef GuitarJJ het volgende:
Heb die van mij wel ooit omgebouwd met een pandorabatterij van DXWerkte perfect!
Kijk maar uitquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:02 schreef Bhuddy het volgende:
Een Nereus onderwater behuizing besteld voor mn digicam, screenprotector, nieuwe handremmen en pedalen voor m'n fiets. Totaal 20 euro kwijtalles op dx
ben vooral benieuwd naar die onderwaterzak/tas
Nou ik heb die dingen ook besteld en die bevallen me echt uitstekend!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:51 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Die Fonys... Lijkt me zonde geld...
Mag niet, is immitatie!quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:52 schreef lezut het volgende:
Deze reeks is weer op het goeie niveau waar we begonnen, top![]()
Als iemand nog een zonnebril zoekt, ik vind deze persoonlijk best wel fijn:
-Link-
(staat wel Oakley op)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18732
Deze bestelt laatst, alleen ze blijven maar op pending staan![]()
Sure, lekker stoer doen, Jaa we sluiten het topic omdat jullie toch ergens anders een forum hebben, en nu ga je ineens zielig doen dat het een team beslissing is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:57 schreef Klonk het volgende:
haha, wat grappig, ik heb het al eens eerder gezegd, ben het beu om als boeman gezien te worden door een paar van jullie, gevalletje teambeslissing en kortste strootje...
dank u.
mailtje sturen. heeft effect bij mij gehad, binnen een dag was t geregeld.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:40 schreef julian6 het volgende:
Het duurt wel erg lang bij DealPerfect om die items te collecten voor versturen.. is dat normaal?
Ligt natuurlijk ook aan wat je besteld hebt, een horloge van $60 zal bij DP minder vaak op voorraad liggen dan een mini-zaklamp van $3quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:40 schreef julian6 het volgende:
Het duurt wel erg lang bij DealPerfect om die items te collecten voor versturen.. is dat normaal?
Ze hebben het de afgelopen tijd een stuk drukker.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:40 schreef julian6 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |