Waarschijnlijk krijg je dan een brief of je dr vrijwillig afstand van doet, als je dat tekend dan is de zaak afgedaan.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:25 schreef firecow het volgende:
Zo ik heb ook mijn eerste 2 bestellingen gedaan.... Ben benieuwd wanneer het binnenkomt!
Hoe zit het trouwens als je pakketje door de douane wordt gecontroleerd ?? Ik heb in 1 van mijn orders een laser besteld. Dit mag natuurlijk niet in nederland... maar als ze hem onderscheppen kan ik nog rekenen op verdere shit ? of komt mijn pakje gewoon niet binnen![]()
Geen idee of dit praat mag in het nieuwe topic maar dat hoor ik zo wel
Ik ben vooral geïnteresseerd in dat balhoofd, ik zoek nog wat leuks voor op mijn Manfrottoquote:Op maandag 6 juli 2009 09:43 schreef henkde_j het volgende:
Zojuist weer een pakketje ontvangen:
Fake Gorillapod
http://www.focalprice.com(...)ack_DT024B_5173.html
Ballhead
http://www.focalprice.com/Tripod_Head_Black_DT047B_10384.html
Review zal ik morgen even schrijven en plaatsen in het review topic. Eerste indruk is in ieder geval goed
Damn it, 25 euro voor betaald ofzoquote:Op maandag 6 juli 2009 09:43 schreef henkde_j het volgende:
Zojuist weer een pakketje ontvangen:
Fake Gorillapod
http://www.focalprice.com(...)ack_DT024B_5173.html
Ah okej nou dat is dan wel te overzienquote:Op maandag 6 juli 2009 11:25 schreef Lolque het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je dan een brief of je dr vrijwillig afstand van doet, als je dat tekend dan is de zaak afgedaan.
Maar de kans dát het onderschept word is al zéér klein.
Laat maar even weten of het gelukt is.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:25 schreef firecow het volgende:
Zo ik heb ook mijn eerste 2 bestellingen gedaan.... Ben benieuwd wanneer het binnenkomt!
Hoe zit het trouwens als je pakketje door de douane wordt gecontroleerd ?? Ik heb in 1 van mijn orders een laser besteld. Dit mag natuurlijk niet in nederland... maar als ze hem onderscheppen kan ik nog rekenen op verdere shit ? of komt mijn pakje gewoon niet binnen![]()
Ligt eraan wat voor laser he.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:25 schreef firecow het volgende:
Het is een 50mw laser.... daarom weet ik al dat het mis "kan" gaan... We wachten af!quote:Op maandag 6 juli 2009 15:01 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor laser he.
Het toelaatbare wattage in Nederland is <1mW.
Verder worden pakketjes echt bijna nooit gecontroleerd dus bestel maar gewoon.
Was dat niet 5mW?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:01 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor laser he.
Het toelaatbare wattage in Nederland is <1mW.
Verder worden pakketjes echt bijna nooit gecontroleerd dus bestel maar gewoon.
Nee, 1mW.quote:
Dat denken de meeste ja, echter is dat veranderd sinds 1998.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:25 schreef eQuaL het volgende:
Ik ben trouwens best wel genaaid door Jack
Ik had dit (klik) artikel gekocht
[ afbeelding ]
maar ik kreeg dit binnen:
[ afbeelding ]
Ik heb al een mailtje gestuurd maar nog niets gehoord
quote:Dear eQuaL
We will arrange a free replacement for you,and your replacement will be ship out in 3 working days.
Our purchasing staff got a new one ,and I have checked it,and confirmed that our supplier made a mistake to that item to your order,we will responsible to you.
When your replacement has been shipped ,you will receive a confirmation Email.
Sorry for the inconvenience.
We will get the correct one for you.
Best regards,
jack
Heel MyAccount doet t niet maar ik heb Jack daar al over geinformeerd en over 3 dagen is het opgelostquote:Op maandag 6 juli 2009 19:10 schreef Erasmo het volgende:
Ah zo
Kunnen jullie bij DP bij jullie orderstatus?
http://www.dealperfect.co(...)uctshow.~category.36quote:Op maandag 6 juli 2009 21:25 schreef zlakto het volgende:
Zag een tijdje geleden van die vliegende lamp-balonnen van DP staan. Maar kan het op DP niet meer vinden. Iemand?
Toef, dank je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |