Kl0j00h luistert Hardcore / Hardstyle / Metal / andere vage muziek...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:41 schreef kL0j00h het volgende:
Sensation is sowieso voor TMF publiek.
Geef mij maar de kleinere stamp feestjes.
Dat zijn ze ook.quote:
ik ook.quote:
Leuk mensen die denken je te kennen na een paar postsquote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:53 schreef Im_Back_Bitchezz het volgende:
[..]
Kl0j00h luistert Hardcore / Hardstyle / Metal / andere vage muziek...
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:50 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
2000: Tiësto, Dj Jean, Judge Jules, Sven Väth, Carl Cox (area 2) ; Erick E, Godard, Joost van Bellen, Marcello, Roog (area 3) ; Bas & Ram, Chriz, Dana, JP en Spider
2005:Laidback Luke, David Guetta, Audio Bullys, Armin van Buuren, Marco V, DJ Jean
2009:Sebastian Ingrosso, Fedde Le Grand,Erick E, Sander van Doorn, surprise-act
Wel heel ergquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:50 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
2000: Tiësto, Dj Jean, Judge Jules, Sven Väth, Carl Cox (area 2) ; Erick E, Godard, Joost van Bellen, Marcello, Roog (area 3) ; Bas & Ram, Chriz, Dana, JP en Spider
2005:Laidback Luke, David Guetta, Audio Bullys, Armin van Buuren, Marco V, DJ Jean
En dit somt precies op wat ik ook dacht.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:13 schreef Orealo het volgende:
Eerst dacht dat het ging om het nummer van Michael Jackson.
Daarna om de game.
Maar helaas, het gaat om de dansfeesten..
Gezien het taalgebruik in de OP heb je eens een pilletje teveel geslikt op een dergelijk feest, TS?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:50 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
Gewoon thuis op de bank tv kijken hequote:
Nog nooit een pilletje op, maar kwas wel goed dronkenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:13 schreef Orealo het volgende:
Eerst dacht dat het ging om het nummer van Michael Jackson.
Daarna om de game.
Maar helaas, het gaat om de dansfeesten..
Gezien het taalgebruik in de OP heb je eens een pilletje teveel geslikt op een dergelijk feest, TS?
Mensen die denken dat je alleen muzikant bent als je met vieze lange haren op een gitaar tokkelt of op een drumstel ramtquote:
\m/quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:00 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je alleen muzikant bent als je met vieze lange haren op een gitaar tokkelt of op een drumstel ramt
Het was gisteravond en vanavond weer.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:25 schreef Sapstengel het volgende:
Is het vanavond eigenlijk? Zie abnormaal veel in het wit geklede mensen in de trein.
Mee eens .quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:00 schreef Maringo het volgende:
Onterechte klacht, ze hadden White ook moeten afschaffen.
Inderdaad net als rappers dat ook zijn.quote:
Mjah vorig jaar was het tegelijk met Five Days Off, zat op de terugweg in een helemaal witte treinquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het was gisteravond en vanavond weer.
Was gisteren mooi, heel station Amsterdam en Utrecht wit.
Er gaan in totaal bijna 80.000 mensen, dan zul je er idd wel een aantal duizend 'uit de provincie' bij hebben ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah vorig jaar was het tegelijk met Five Days Off, zat op de terugweg in een helemaal witte trein.
Gaat trouwens erg veel van dat dertigjarige volk uit de provincie naartoe, toen zat de hele trein daar vol mee en net weer.
Vorig jaar toen ik op Utrecht CS moest werken heb ik het ook gezien ja. Allemaal paupers in witte naveltruitjes etc. Echt hilarisch.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het was gisteravond en vanavond weer.
Was gisteren mooi, heel station Amsterdam en Utrecht wit.
Ja, en jij zat zielig in je gothic-kleding achter je PC.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vorig jaar toen ik op Utrecht CS moest werken heb ik het ook gezien ja. Allemaal paupers in witte naveltruitjes etc. Echt hilarisch.
Heb jij oogkanker ofzo?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, en jij zat zielig in je gothic-kleding achter je PC.
Zoveel faal in maar een paar zinnen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 05:21 schreef Sc0tTy het volgende:
Je ging of naar black of naar white, zwart gekleed of wit, uber! Niemand die dat eigk nakon doen zonder een kopie gnoemt te worden. Maar nu ( vanaaf dus de eerste ) willen ze 2x white doen
Erg jammer en ja op het moment luister ik wel de white stream
Leuk voor je, neemt niet weg dat je nog steeds elke zaterdagavond met je gothickleren achter de PC zit (K)quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb jij oogkanker ofzo?Ik zeg toch dat ik aan het werk was op Utrect cs.
Dat ontken ik ook niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:06 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Leuk voor je, neemt niet weg dat je nog steeds elke zaterdagavond met je gothickleren achter de PC zit (K)
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:05 schreef Triptamine het volgende:
Sensationoverpriced kut show met tyfusmuziek
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet.Ik heb nu mijn zwarte latexpakje aan. Cybergoth, weetjewel.
![]()
Foto.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet.Ik heb nu mijn zwarte latexpakje aan. Cybergoth, weetjewel.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |