quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:40 schreef Im_Back_Bitchezz het volgende:
Normaal download ik muziek via YouTube + convertprogramma
...quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:43 schreef Im_Back_Bitchezz het volgende:
[..]
...
Ooh en tevens is dit een verkapt-vertel-me-hoe-ik-nu-aan-muziek-kan-komen-topic en jullie hebben het mij verteld dus bedankt daarvoor, en dit topic kan nu wel op slot...
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:44 schreef optimusfunk het volgende:
muziek downloaden van youtube?
gewoon naar een torrent side gaan, etc.
sidequote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:44 schreef optimusfunk het volgende:
muziek downloaden van youtube?
gewoon naar een torrent side gaan, etc.
schijnheil...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
side
Torrent
Free Record Shop en Bol.com FTW
Ik zou die zweedse site proberenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:40 schreef Im_Back_Bitchezz het volgende:
Normaal download ik muziek via YouTube + convertprogramma maar nu doet geen één van die convertprogramma's het en nu kan ik dus niet aan muziek komen...
Samenvatting : Normaal download ik muziek via YouTube + convertpgromma maar nu doet geen één van die convertprogramma's het en nu kan ik dus niet aan muziek komen...
Klacht : Normaal download ik muziek via YouTube + convertprogramma maar nu doet geen één van die convertprogramma's het en nu kan ik dus niet aan muziek komen...
quote:
Djezus hoezo beinvloed door ouders enzo!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:55 schreef o.us het volgende:
door te gaan werken, maakt niet uit hoe.
Ok.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:57 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Djezus hoezo beinvloed door ouders enzo!
Werken verdiend prima als je een goede baan hebt
tssssss
heeftie nie..anders kon hij het allang betalen..dus hoe meer geld hoe minder downloaders...maar dat snappen ze nog niet daarzoow
quote:
Normaal download ik muziek via YouTube + convertprogramma maar nu doet geen één van die convertprogramma's het en nu kan ik dus niet aan muziek komen...
Samenvatting : Normaal download ik muziek via YouTube + convertpgromma maar nu doet geen één van die convertprogramma's het en nu kan ik dus niet aan muziek komen...
Klacht : Normaal download ik muziek via YouTube + convertprogramma maar nu doet geen één van die convertprogramma's het en nu kan ik dus niet aan muziek komen...
Downloaden is sowieso niet illegaal in Nederland.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:37 schreef Byte_Me het volgende:
legaal downloaden met google:
http://www.google.nl/search?hl=en&q=%22hier+titel+of+artiest+invoeren%22+intitle%3A%22index.of%22+%28mp3%7Cogg%29+-htm+-html+-php+-asp+-jsp+-vb&btnG=Search
wel met bv torrents, omdat je dan automatisch upload, maar het was idd niet handig uitgedrukt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Downloaden is sowieso niet illegaal in Nederland.
Kan je ook uitzettenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:52 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
wel met bv torrents, omdat je dan automatisch upload, maar het was idd niet handig uitgedrukt.
Dat werkt inderdaad erg goed.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 05:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Of je doet gewoon "artiest nummer mp3 (en/of) download" bij Google, inclusief aanhalingstekens dus, werkt voor mij vaak zat. Meestal meteen van die rapidshare/zhare/megaupload links
![]()
.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
side
Torrent
Free Record Shop en Bol.com FTW
Waarom de neuk zou je een mp4 naar een mp3 willen converteren? Dat is hetzelfde als zeggen: ik heb een knappe vriendin, dus stomp ik er wekelijks in elkaar.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:43 schreef secoh het volgende:
Keepvid.com i.c.m. met een mp4 to mp3 converter,
mooi gezegd.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 05:33 schreef Salvad0R het volgende:
rippen van youtube is voor ultimate kankernoobs .
Nee eerst rippen van een videoband (met een video camera uiteraard) en dan weer op DVD zettenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:56 schreef TC03 het volgende:
Muziek downloaden van YouTube.!
TS kijkt zeker ook al zijn films vanaf videoband op een kleine TV?
licht toe dan, stelletje schrale bazenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 05:33 schreef Salvad0R het volgende:
rippen van youtube is voor ultimate kankernoobs .
mensen die perse 300+kbit moeten hebben terwijl youtube ook prima aan te horen isquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:30 schreef hoerezooi het volgende:
mensen die het verschil niet horen tussen youtube of FLAc of mp3@300+kbit
Sommige oudere MP3-spelers ondersteunen geen MP4, daarom dus.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:36 schreef zovty het volgende:
[..]
Waarom de neuk zou je een mp4 naar een mp3 willen converteren? Dat is hetzelfde als zeggen: ik heb een knappe vriendin, dus stomp ik er wekelijks in elkaar.
Voor een feestje prima aan te horen, maar als je gewoon zelf muziek wilt luisteren is youtube echt rukquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:36 schreef Mankatans het volgende:
[..]
mensen die perse 300+kbit moeten hebben terwijl youtube ook prima aan te horen is![]()
Vinden ze niet lauw genoeg.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:21 schreef Anywhere het volgende:
Wat is er mis met het ouderwetse casettebandje in de radio?
Met torrents, als je daar zelf nog niet op kon komen.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:40 schreef Stoeprand het volgende:
Download gewoon de hele discografie van die artiest
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:47 schreef kthxbye het volgende:
converteer je ook RealMedia streams naar VOB en brand je die op een DVD?
Valt wel mee hoor, mits je een goede converter hebt.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:22 schreef Ritmo het volgende:
Dat is toch vette kut-kwaliteit als je geluid van youtube ript?
Je kunt nog zo'n goede converter hebben, als het filmpje zwaar gecomprimeerd kutgeluid heeft, heeft het toch alsnog geen zin?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:19 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, mits je een goede converter hebt.
Hehe vooral met nieuwere of hele onbekende nummers kun je vaak weinig vinden. Soms vindt Google nog wel een rapidshare of torrent-bron.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:26 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb op m'n MP3-speler één liedje staan die van Youtube is geript, omdat ik die echt nergens anders kon vinden. Het verschil hoor je écht wel met de andere liedjes, en dan ook heel duidelijk
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:47 schreef kthxbye het volgende:
what.cd, heb in 2 maanden tijd 1000 albums in FLAC naar binnen gehengeld![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |