quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:40 schreef Im_Back_Bitchezz het volgende:
Normaal download ik muziek via YouTube + convertprogramma
...quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:43 schreef Im_Back_Bitchezz het volgende:
[..]
...
Ooh en tevens is dit een verkapt-vertel-me-hoe-ik-nu-aan-muziek-kan-komen-topic en jullie hebben het mij verteld dus bedankt daarvoor, en dit topic kan nu wel op slot...
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:44 schreef optimusfunk het volgende:
muziek downloaden van youtube?
gewoon naar een torrent side gaan, etc.
sidequote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:44 schreef optimusfunk het volgende:
muziek downloaden van youtube?
gewoon naar een torrent side gaan, etc.
schijnheil...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
side
Torrent
Free Record Shop en Bol.com FTW
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:40 schreef Im_Back_Bitchezz het volgende:
Normaal download ik muziek via YouTube + convertprogramma
Ik zou die zweedse site proberenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:40 schreef Im_Back_Bitchezz het volgende:
Normaal download ik muziek via YouTube + convertprogramma maar nu doet geen één van die convertprogramma's het en nu kan ik dus niet aan muziek komen...
Samenvatting : Normaal download ik muziek via YouTube + convertpgromma maar nu doet geen één van die convertprogramma's het en nu kan ik dus niet aan muziek komen...
Klacht : Normaal download ik muziek via YouTube + convertprogramma maar nu doet geen één van die convertprogramma's het en nu kan ik dus niet aan muziek komen...
quote:
Djezus hoezo beinvloed door ouders enzo!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:55 schreef o.us het volgende:
door te gaan werken, maakt niet uit hoe.
Ok.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:57 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Djezus hoezo beinvloed door ouders enzo!
Werken verdiend prima als je een goede baan hebt
tssssss
heeftie nie..anders kon hij het allang betalen..dus hoe meer geld hoe minder downloaders...maar dat snappen ze nog niet daarzoow
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |