Het is radio.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:04 schreef gerbenp het volgende:
Waar blijft dat cam op de gang zetten verbod?
De brandweer.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vijftien nieuwe binnenkomers van MJ in de Top 50.
ABP verdient er goed aanquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vijftien nieuwe binnenkomers van MJ in de Top 50.
Dioquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:02 schreef Derek010 het volgende:
Ik hoor net in het nieuws dat Dio een TMF-award heeft gewonnen voor zijn videoclip "Ajee".
Ja hoor.
Ach. Alain Clark is de 'beste man', beste vrouw is Esmee Denters, zelfs Chuckie heeft iets gewonnenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:02 schreef Derek010 het volgende:
Ik hoor net in het nieuws dat Dio een TMF-award heeft gewonnen voor zijn videoclip "Ajee".
Ja hoor.
Ach esmee, behalve dat de beroemdheid haar 10x boven haar hoofd is uit gestegen en ze nou ja irritant is met d'r fan gericht propaganda (probeert ze iig) is ze nog wel lekker genoeg om een avondje of een weekje mischien zelfs maandje mee door te brengenquote:
Echt welquote:Op zondag 5 juli 2009 01:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach esmee, behalve dat de beroemdheid haar 10x boven haar hoofd is uit gestegen en ze nou ja irritant is met d'r fan gericht propaganda (probeert ze iig) is ze nog wel lekker genoeg om een avondje of een weekje mischien zelfs maandje mee door te brengen. Verder is het idd weinig inhoud.
Ow sensation klinkt best lekker.
klinkt idd niet verkeerdquote:Op zondag 5 juli 2009 01:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach esmee, behalve dat de beroemdheid haar 10x boven haar hoofd is uit gestegen en ze nou ja irritant is met d'r fan gericht propaganda (probeert ze iig) is ze nog wel lekker genoeg om een avondje of een weekje mischien zelfs maandje mee door te brengen. Verder is het idd weinig inhoud.
Ow sensation klinkt best lekker.
hier momenteel volgens thermometer 25.6 en lichtblauwe luchtquote:Op zondag 5 juli 2009 10:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Moggel. Felle zon nog hier. (Groningen)
Weet je wat ik altijd doe met dit weer? Weinig. Heul, heul weinig.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit rondje rennen was enigszins afzien. 'Beetje' warm.
I had dat gepland ná het hardlopen, maar ik heb gemerkt dat ik daarmee beter de dag meteen had kunnen beginnenquote:Op zondag 5 juli 2009 11:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Weet je wat ik altijd doe met dit weer? Weinig. Heul, heul weinig.
Straks lekker de wimbledonfinale kijken en TdF.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
I had dat gepland ná het hardlopen, maar ik heb gemerkt dat ik daarmee beter de dag meteen had kunnen beginnen.
of de dag mee af te sluitenquote:Op zondag 5 juli 2009 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
I had dat gepland ná het hardlopen, maar ik heb gemerkt dat ik daarmee beter de dag meteen had kunnen beginnen.
Wat voor werk doe je ?quote:Op zondag 5 juli 2009 12:51 schreef Gitaarmat het volgende:
De hele avond 3FM op het werk aan. Ze zijn daar allemaal 3FM aanhangers.
ik ookquote:Op zondag 5 juli 2009 13:49 schreef 3FMaster het volgende:
Middag
* 3FMaster zit weer live de Tour te volgen
B&Gquote:Op zondag 5 juli 2009 19:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Sam Sparro, die heb ik al lange tijd niet gehoord.
Ik had vandaag niet echt hele erge last van de hitte. Alleen telkens van die plakhanden.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
zijn er ook 3fm koeldoekjes verkrijgbaar *zweet * * zweet *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |