SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja want als je FIFA speelt voetbal je niet in het echtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:33 schreef Trannellius het volgende:
Mensen die op de bank voetbal spelen en dik zitten te zijn ipv buiten met mensen een balletje te trappen
lijkt mij lastig om te doen, maar ieder zijn dingquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja want als je FIFA speelt voetbal je niet in het echt_!
Lastig?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:36 schreef Trannellius het volgende:
[..]
lijkt mij lastig om te doen, maar ieder zijn ding
ja ok maar dat zijn profsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Lastig?
Stekelenburg staat ook altjid met een controller op de goal hoor......
Nou dat vraagt om uitleg hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:39 schreef rodka het volgende:
Ik vind sportspelletjes toch wel het toppunt van ironie eigenlijk
Ja, net als schietspellen. Schiet dan gewoon echt iemand neerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:39 schreef rodka het volgende:
Ik vind sportspelletjes toch wel het toppunt van ironie eigenlijk
Dat dus.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:34 schreef MaxC het volgende:
PES 2008 en 2009 waren dramatisch kutspellen hoor, PES 1 t/m 6 was inderdaad altijd veel beter maar Fifa heeft ze nu dik ingehaald
Dan moet je een keer aan Fifa 09 beginnen ipv 1996quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:40 schreef NtheGreat het volgende:
in FIFA gaat de bal heel vaak door de lat en krijg ik geen doelpunt
ook gaan spelers dwars door mij heen![]()
Eens, ik was zelf jaren een PES fan, maar Fifa heeft van de fouten geleerd en doet het dit jaar beter. Ben benieuwd of Konami eindelijk wakker geschud is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:34 schreef MaxC het volgende:
PES 2008 en 2009 waren dramatisch kutspellen hoor, PES 1 t/m 6 was inderdaad altijd veel beter maar Fifa heeft ze nu dik ingehaald
Zolang je niet fucked met Fifa 98 rtwc vind ik het oke, maar dat spel.. WAS ECHT DE BOMB!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:42 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dan moet je een keer aan Fifa 09 beginnen ipv 1996
DANK JE VOOR JOUW COMPLIMENT!!!1111111einz//!!11!!!!!!!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:56 schreef cheqy het volgende:
Goh dat zie je niet vaak, een Fifa vs Pes topic.
Volgens mij hebben we er de afgelopen tien jaar maar 347263 topics van gehad.
Ik ben dan ook erg blij dat TS op het idee kwam om de 347264e hierover te openen. Nee echt.
1 |
Zo had ik het nog niet bekeken. PES is inderdaad beter in het falen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:02 schreef heiden6 het volgende:
dat PES beter is, maar sommige mensen het leuk vinden om te rellen.
Het Barcelona bedoel je zeker, zo'n top team had Man Utd nou ook weer niet in Fifa09..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:01 schreef Meh7 het volgende:
Maareh, Real Madrid wordt het Manchester United van dit jaar. Die krijgen er een hoop "fans" bij in Fifa10.
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:12 schreef Kerol het volgende:
[..]
Het Barcelona bedoel je zeker, zo'n top team had Man Utd nou ook weer niet in Fifa09..
Barca had tering snelle spelers als Iniesta, Henry, Eto'o, Hleb, Xavi enz. Man Utd heeft alleen Rooney, Tevez en Ronaldo
Berbatov,Giggsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:12 schreef Kerol het volgende:
[..]
Het Barcelona bedoel je zeker, zo'n top team had Man Utd nou ook weer niet in Fifa09..
Barca had tering snelle spelers als Iniesta, Henry, Eto'o, Hleb, Xavi enz. Man Utd heeft alleen Rooney, Tevez en Ronaldo
Berbatov vond ik nooit zo snel.. Giggs is wel oké maar veel mensen zetten liever Anderson en Nani erinquote:
Als je jezelf drogeert is alles lachen jaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:17 schreef Smart-Einstein het volgende:
Als je met vrienden bent, in het bijzijn van een pilsje, maakt het geen fuck uit of je FIFA of PES speelt, beide keren is het lachen!
AMEN BROTHER....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:17 schreef Smart-Einstein het volgende:
Als je met vrienden bent, in het bijzijn van een pilsje, maakt het geen fuck uit of je FIFA of PES speelt, beide keren is het lachen!
LMFAOquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:28 schreef Jonkowise het volgende:
[..]
Als je jezelf drogeert is alles lachen ja
Dat met de huidige graphicsquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
Fifa was nog leuk toen je kon zaalvoetballen.
yeah, en het elleboogje(was toen de tijd Q op de pcquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
Fifa was nog leuk toen je kon zaalvoetballen.
Nou je vraagt gewoon om dat soort reacties.quote:
PES is altijd beter geweest dan FIFA maar, FIFA heeft PES nu toch echt ingehaald, niet dat ik vaak voetbalgames speel want, voetbalgames zijn één van de saaiste soort games aller tijden maar, ik weet wel waar ik over praat.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:28 schreef o.us het volgende:
FIFA is een fucking tekenfilm.![]()
PES ownt FIFA hard.![]()
Mensen die FIFA omin stoer vinden omdat de helft van alle Europese competities er in staan.![]()
Klacht: n00bs die denken dat FIFA PES ownt terwijl het juist andersom is en dit weten dus gaan ze keihard ontkennen.
Ja man. Voetballen en gamen zijn helemaal geen totaal verschillende bezigheden.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:12 schreef Ezechielk het volgende:
Mensen die voetbalspellen spelen
Ga dan op z'n minst zelf naar buiten...
HET IS WINNING ELEVEN.quote:
Mensen die in een topic waar ruzie gemaakt wordt over voetbalspelletjes negatief gaan reageren om reacties uit te lokken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:44 schreef Maringo het volgende:
Mensen die voetbalspelletjes spelen EN er dan ruzie om gaan maken welke het beste is
bedankt voor je reactie, ik apprecieer het.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:51 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Mensen die in een topic waar ruzie gemaakt wordt over voetbalspelletjes negatief gaan reageren om reacties uit te lokken.![]()
Ik word er steeds beter inquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:51 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Nog even 1 opmerking, mensen die bij fifa de aftrap bug benutten moeten dood.
Je had ook een schwalbe-knop op de N64 in FIFA '98. C^ was het geloof ikquote:Op zaterdag 4 juli 2009 04:29 schreef Triptamine het volgende:
[..]
yeah, en het elleboogje(was toen de tijd Q op de pc)
Minanda ofzo hahaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:59 schreef BigKahuna het volgende:
Verder heeft Fifa geen Jaric, Valeny, Huylens, Castolo, Ximelez, Giersen, Ivarov, Ruskin, Espimas en al die andere bazen dus legt Fifa het automatisch af tegen PES.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:59 schreef BigKahuna het volgende:
Verder heeft Fifa geen Jaric, Valeny, Huylens, Castolo, Ximelez, Giersen, Ivarov, Ruskin, Espimas en al die andere bazen dus legt Fifa het automatisch af tegen PES.
Iew, buitenlandersquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:59 schreef BigKahuna het volgende:
Ordaz, dé superspits van mijn (zelfgemaakte) cluppie.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:59 schreef BigKahuna het volgende:
Je hebt helemaal gelijk ik zat net prototype te spelen maar dat moet ik natuurlijk buiten doen !quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:33 schreef Trannellius het volgende:
Mensen die op de bank voetbal spelen en dik zitten te zijn ipv buiten met mensen een balletje te trappen
Prototypequote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:03 schreef StefanoSanders het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk ik zat net prototype te spelen maar dat moet ik natuurlijk buiten doen !
Ik stap gelijk naar buiten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |