In de Folgeren regent het nog...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:58 schreef miss-piggy het volgende:
[..]
mwah.... het is nu droog in Drachten(althans hier)
Nee, spontaan terwijl ik aan het filmen was...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:56 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Niet door een blikseminslag ofzo toch?
Ik ook niet, het blijft hangen in Drenthe, halverwege het Paterswoldse meer is de grens Groningen/Drenthe.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:06 schreef teigan het volgende:
Ik zie richting het zuiden wel een donkere lucht, maar nog geen regen in Groningen....
ik hoor ook nog niets..
In Drenthe/Friesland/Groningenquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:08 schreef Klonk het volgende:
je was ook te druk met filmen om een nieuw topic te maken
zoiets dat ik al jaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik was druk bezig om dat ding wat klappen te verkopen in de hoop dat hij het weer ging doen...
D'r komt idd weer wat moois aanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:09 schreef ACT-F het volgende:
Op naar de volgende buien die in het oosten aan zitten te komen
Groningen komt nog wel aan de beurtquote:
Fotoquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:11 schreef Prowl het volgende:
WTF is dat ding ineens hier buiten, hang ineens een mondster bui voor mn raam![]()
T waait als een idoot
mwah, helemaal windstil is het hier niet... Maar de donkere lucht komt dichterbij..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ook niet, het blijft hangen in Drenthe, halverwege het Paterswoldse meer is de grens Groningen/Drenthe.Heel langzaam komen er hele donkere wolken aan maar ze hebben geen haast. Het is ook weer windstil.
Die paar druppels in Friesland momenteel, zijn al verdampt voordat ze goed en wel de grond in zitten.quote:
Klopt,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:15 schreef teigan het volgende:
[..]
mwah, helemaal windstil is het hier niet... Maar de donkere lucht komt dichterbij..
jaloers is...quote:
Digicam leegquote:
Ramen open... Deuren openquote:
Komt er aan! Pff, wat lekker is dat, meteen koeler....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:20 schreef teigan het volgende:
[..]
jaloers is...
Stuur ook wat deze kant uit...
het is echt keihard naar beneden gegaan idd, zaligquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:21 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ramen open... Deuren open
En de temperatuur....20 graden
Zuid nu wind, regen en volgens mij licht gerommel.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:28 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt steeds iets donkerder in Groningen
De wind is wel frisser geworden trouwens!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:25 schreef Tristessa het volgende:
Ik geloof dat hier in Leeuwarden niet meer iets gaat gebeuren...
Ja, begint hier nu ook stevig te waaienquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zuid nu wind, regen en volgens mij licht gerommel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |