In de Folgeren regent het nog...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:58 schreef miss-piggy het volgende:
[..]
mwah.... het is nu droog in Drachten(althans hier)
Nee, spontaan terwijl ik aan het filmen was...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:56 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Niet door een blikseminslag ofzo toch?
Ik ook niet, het blijft hangen in Drenthe, halverwege het Paterswoldse meer is de grens Groningen/Drenthe.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:06 schreef teigan het volgende:
Ik zie richting het zuiden wel een donkere lucht, maar nog geen regen in Groningen....
ik hoor ook nog niets..
In Drenthe/Friesland/Groningenquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:08 schreef Klonk het volgende:
je was ook te druk met filmen om een nieuw topic te maken
zoiets dat ik al jaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik was druk bezig om dat ding wat klappen te verkopen in de hoop dat hij het weer ging doen...
D'r komt idd weer wat moois aanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:09 schreef ACT-F het volgende:
Op naar de volgende buien die in het oosten aan zitten te komen
Groningen komt nog wel aan de beurtquote:
Fotoquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:11 schreef Prowl het volgende:
WTF is dat ding ineens hier buiten, hang ineens een mondster bui voor mn raam![]()
T waait als een idoot
mwah, helemaal windstil is het hier niet... Maar de donkere lucht komt dichterbij..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ook niet, het blijft hangen in Drenthe, halverwege het Paterswoldse meer is de grens Groningen/Drenthe.Heel langzaam komen er hele donkere wolken aan maar ze hebben geen haast. Het is ook weer windstil.
Die paar druppels in Friesland momenteel, zijn al verdampt voordat ze goed en wel de grond in zitten.quote:
Klopt,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:15 schreef teigan het volgende:
[..]
mwah, helemaal windstil is het hier niet... Maar de donkere lucht komt dichterbij..
jaloers is...quote:
Digicam leegquote:
Ramen open... Deuren openquote:
Komt er aan! Pff, wat lekker is dat, meteen koeler....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:20 schreef teigan het volgende:
[..]
jaloers is...
Stuur ook wat deze kant uit...
het is echt keihard naar beneden gegaan idd, zaligquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:21 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ramen open... Deuren open
En de temperatuur....20 graden
Zuid nu wind, regen en volgens mij licht gerommel.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:28 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt steeds iets donkerder in Groningen
De wind is wel frisser geworden trouwens!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:25 schreef Tristessa het volgende:
Ik geloof dat hier in Leeuwarden niet meer iets gaat gebeuren...
Ja, begint hier nu ook stevig te waaienquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zuid nu wind, regen en volgens mij licht gerommel.
Hier 20 km ten ZO van Ehvn ook niet echt, 't wordt zelfs weer lichterquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:48 schreef Drasss het volgende:
Demon heb jij het gevoel dat er eigenlijk iets wil ontstaan boven je, maar toch eigenlijk niet?:P Tis best grijs/donker maar meer ook niet hier in Eindhoven bah bah.
Jep terwijl ik het zeg is het noord van mij die grijze lucht en zuid komt opeens de zon er weer doorheen...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hier 20 km ten ZO van Ehvn ook niet echt, 't wordt zelfs weer lichter
Klopt dacht net hetzelfde....het is niet de eerste keer dat het gebeurd.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:57 schreef INViCTuS het volgende:
buienradar heeft ook maar een crap server he... elke keer als het een beetje druk is begeeft da ding het al...
En hier is geen druppel gevallenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:52 schreef Klonk het volgende:
Hagelsteentjes in Velden, boven Venlo
[ afbeelding ]
Ja, het ziet er stoer uit, maar het stelt geen hol voor...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toch een mooi gekleurd kaartje zo
[ afbeelding ]
quote:Noodweer in kop van Limburg
Het noorden van de provincie heeft vrijdagmiddag flink last gehad van noodweer. Bij de meldkamer van de brandweer kwamen verschillende telefoontjes binnen over wateroverlast, onder meer uit Bergen, Gennep en Velden. In Heijen was wateroverlast bij het CenterParcs-vakantieoord Heijderbos.
Het KNMI waarschuwde vrijdagmiddag voor extreem weer met onweer, hagel en windstoten en gaf een weeralarm uit.
en als ik het goed heb onthouden woon jij in Venlo Noord toch ?quote:
Klopt, paar druppeltjes gehad in Rotterdam.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zuidwest Nederland heeft geen fuck gehad !!
Helemaal geen fuck, 5 km hiervoor lost de hele shit op....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:43 schreef CartWOman het volgende:
Groningen: donker, beetje lichte regen, hartstikke heïig en een luchtvochtigheid van 94.
Afkoeling door een draaiende wind maar die is weer gaan liggen.
Ja, er is geen fuck gebeurd...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:23 schreef miss-piggy het volgende:
dat viel tegen, alleen in de verte wat gerommel, 1 flits, en wat regenhoezo het ging naar Friesland?
Versta jij Vogels dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:56 schreef Prowl het volgende:
De vogels fluiten alsof er zwaar weer is geweest maar er is geen drup gevallen
Die had ik op mijn auto toen ik vanuit mijn werk in Venlo over de snelweg naar huis reed.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:52 schreef Klonk het volgende:
Hagelsteentjes in Velden, boven Venlo
[ afbeelding ]
In Drachten (op A7 industrieterrein) rond 16.30 toch aardig wat water naar beneden zien komenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:23 schreef miss-piggy het volgende:
dat viel tegen, alleen in de verte wat gerommel, 1 flits, en wat regenhoezo het ging naar Friesland?
Heb ik in Nuland ook gezienquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:26 schreef wapwip het volgende:
[ afbeelding ]
Uit mijn dakraam, Oss.
Hopelijk komt er nog wat water uit, geen spat gevallen nog
Eng dat ik gewoon bijna exact dezelfde heb gefotografeerd in breukelenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:39 schreef area78 het volgende:
[..]
Heb ik in Nuland ook gezien![]()
Op de foto minder fel en kleurrijk dan hoe het in echt was
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja precies, bijnaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:46 schreef sander-3 het volgende:
[ afbeelding ]
MooiNederland ligt in ieder geval helemaal bijna helemaal in een 1 gebied..
maar dit kaartje is toch maar geldig tot vanmorgen 6.00 uur?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:53 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ja precies, bijnaMag je raden wie daar net buiten valt.
niet dat dat zoveel uit maakt, maargoed.
Bij mij is het alweer 28 graden binnen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 05:33 schreef Klonk het volgende:
in een half uurtje tijd 3 graden afkoeling in huis
Morgen misschien weer, maar ik verwacht hier in Zeeland niets.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:03 schreef teigan het volgende:
Voor vandaag dus ook helemaal niets....
[ afbeelding ]
Polen en Tsjechië krijgen er aardig van langs de laatste wekenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:03 schreef teigan het volgende:
[ afbeelding ]
Kaartje klopt perfect:quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:03 schreef teigan het volgende:
[ afbeelding ]
Me....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:50 schreef 0100 het volgende:
En gaat het morgen nog ontploffen in Nederland?
quote:Verwachting tot morgen middernacht
zondag 05 juli en maandag 06 juli 2009
Vanmiddag en vanavond kans op onweer
Brede opklaringen bepalen in eerste instantie het weerbeeld, maar geleidelijk aan drijven er in het westen en zuiden ook wolkenvelden over. Mogelijk ontstaat een enkele mistbank, de kans daarop is het grootst in het noordoosten. Het koelt af tot een graad of 14 en er is weinig wind.
Overdag komt er vanuit het zuidwesten geleidelijk meer bewolking opzetten en vooral in de middag en avond is er kans op een regen- of onweersbui. Lokaal kan het een fikse bui zijn met windstoten. De middagtemperatuur loopt uiteen van 22 graden in Zeeland tot 27 graden in het oosten van ons land. De wind komt in hoofdzaak uit een zuidelijke richting en is zwak of matig, rond kracht 3.
In de nacht van zondag op maandag komen naast opklaringen ook wolkenvelden voor. Aanvankelijk regent het vooral in het noorden en oosten (soms met een buiig karakter en ook onweer is niet uitgesloten), later maakt het zuidwesten weer kans op een bui. Het is een graad of 15 bij een zwakke, in de westelijke kustprovincies een matige, wind uit zuidwest tot west.
KNMI
mooi zoquote:Op zondag 5 juli 2009 14:35 schreef Fredo55 het volgende:
Die onweersbuien die ontstaan zijn trekken Brabant in.
Wat de hel??? Het lijkt wel alsof die shelf helemaal tot op de grond komt!quote:Op zondag 5 juli 2009 15:02 schreef LoggedIn het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor verschijnsel is er zichtbaar op deze foto?
Daar ga je toch echt 7 tinten stront van schijten als je zoiets op je af ziet komen.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:02 schreef LoggedIn het volgende:
[ afbeelding ]
Er gaat een mooie buienlijn ontstaan. Zoals het eruit ziet gaat Eindhoven vandaag ook wat krijgen.quote:
Ik vind het er wel erg mooi uit zienquote:Op zondag 5 juli 2009 15:11 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Daar ga je toch echt 7 tinten stront van schijten als je zoiets op je af ziet komen.
Wel spectaculair. Zijn er geen filmbeelden van?
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:27 schreef Greys het volgende:
Voor vandaag was er vanmorgen, vanmiddag en vanavond regen voorspeld hier in Bleiswijk.
Ik heb nog geen druppel gezien en ben er hard aan toe eerlijk gezegd, aan wat verkoeling.
Iddquote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:02 schreef LoggedIn het volgende:
[ afbeelding ]
wtfquote:Op zondag 5 juli 2009 15:02 schreef LoggedIn het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je alles gehad... gaat de zon ook nog eens schijnen. Of het al niet benauwd genoeg isquote:Op zondag 5 juli 2009 15:53 schreef Asgard het volgende:
[..]
Idd![]()
Laat het ff flink afkoelen ofzo, het is ook nog zo vies warm. Bewolking en benauwd, bleghhh
Hopen dat die zich flink gaan ontwikkelen voor ze hier zijnquote:Op zondag 5 juli 2009 16:32 schreef Drugshond het volgende:
Ik zie weer stippels....
Boven belgie zit wat en boven N-Fr nog veel meer.
[ afbeelding ]
hij mag gewoon geen wijn meer danquote:Op zondag 5 juli 2009 16:43 schreef FoXje het volgende:
Als het hier (Eindhoven) weer niet gaat regenen, gaat Piet Paulusma klappen krijgen
Denk alleen dat ik het eerste plukje meekrijg.... de windrichtting is niet zo gunstig voor al het overige.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:40 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Hopen dat die zich flink gaan ontwikkelen voor ze hier zijn
Denk dat we nog wel lekker op koers liggen.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:43 schreef FoXje het volgende:
Als het hier (Eindhoven) weer niet gaat regenen, gaat Piet Paulusma klappen krijgen
Die moeten we sowieso Eindhoven uit trappen als hij hier prins carnaval komt uithangen.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:43 schreef FoXje het volgende:
Ik zie het.... kan de bewolking wel vanaf hier zien.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:00 schreef flugeltje het volgende:
Dit is toch niet te geloven, het lijntje lijkt open te breken zodat Tilburg er precies tussendoor kan...
Mijn regendans haalt ook al niets uitquote:Op zondag 5 juli 2009 17:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zie het.... kan de bewolking wel vanaf hier zien.
Ik sta met 2 koekenpannen de richting aan te geven.
Gerommel is iig al goed.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn regendans haalt ook al niets uit
Hoor wel wat gerommel op afstand en de boel is flink bewolkt, maar vooralsnog lijkt er niets te gebeuren...
Leuk proggie voor onderweg... Gelijk op m'n laptop gezet.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Denk alleen dat ik het eerste plukje meekrijg.... de windrichtting is niet zo gunstig voor al het overige.
[ afbeelding ]
[..]
Denk dat we nog wel lekker op koers liggen.
quote:Op zondag 5 juli 2009 17:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zie het.... kan de bewolking wel vanaf hier zien.
Ik sta met 2 koekenpannen de richting aan te geven.
Als t vanaf nu recht naar boven gaat bewegen en wat donkerder kleurt, kan het nog goed komenquote:Op zondag 5 juli 2009 16:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Denk alleen dat ik het eerste plukje meekrijg.... de windrichtting is niet zo gunstig voor al het overige.
[ afbeelding ]
[..]
Denk dat we nog wel lekker op koers liggen.
Niks lachenquote:Op zondag 5 juli 2009 17:13 schreef Drugshond het volgende:
Maar het blijft allemaal rond de 10 str/uur hangen.
Lachen.... Tilburg valt precies tussen 2 gebiedjes in.
[ afbeelding ]
Buienradar zit er goed uit..... ik zie 2 rode doperwtjes op me af komen.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:23 schreef DemonRage het volgende:
Tijdelijke dip en herstructurering voordat het hier is?
Het komt zowaar nog goed met Utrechtquote:Op zondag 5 juli 2009 17:26 schreef marcel-o het volgende:
er koerst iets richting utreg
zo in lopen.. zweet me kapot
Is er eig geen programma waarmee je buienradar regenshit kan combineren met blitzortungkaartjesquote:Op zondag 5 juli 2009 17:10 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Leuk proggie voor onderweg... Gelijk op m'n laptop gezet.
* LoggedIn doet de gordijnen openquote:Op zondag 5 juli 2009 17:33 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Thank god!
De lucht begint al te betrekken hier.
waar is hier?quote:Op zondag 5 juli 2009 17:33 schreef Kwaliteit het volgende:
flink onweer hier, ook erg veel geknetter op de AM band op de radio
Nu 14.... het wil wel... maar het gaat verrekte langzaam.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:13 schreef Drugshond het volgende:
Maar het blijft allemaal rond de 10 str/uur hangen.
Maar nog geen onweer...... ik hoor niks.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:30 schreef FoXje het volgende:
Het regent!!!
Paar dikke druppels (Veldhoven).
Ik ook niet. Waar zit jij? Ik tegen Eindhoven aan.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maar nog geen onweer...... ik hoor niks.
EHV / Strijp / Veldhoven 700 meter van de Mc-Snack.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:40 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Waar zit jij? Ik tegen Eindhoven aan.
Ik kan de MC Snack uit mijn zolderraam zienquote:Op zondag 5 juli 2009 17:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
EHV / Strijp / Veldhoven 700 meter van de Mc-Snack.
Meerhoven dus....quote:Op zondag 5 juli 2009 17:47 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ik kan de MC Snack uit mijn zolderraam zienPrecies aan de andere kant denk ik dus.
Yepz, ik ben bang van wel, maar er zijn van die situaties dat het boven Eindhoven opeens activeert.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:48 schreef Drugshond het volgende:
Ik vrees dat EHV ook ernaast gaat pissen.....
das altijd grappig, tenzij je een paar meter verderop voor t stoplicht moet wachten, dan haalt die fietser je weer bijquote:Op zondag 5 juli 2009 17:58 schreef sander-3 het volgende:
Heerlijk![]()
Stond ik net op het balkon.. en toen ik naar de weg keek, werd er een fietser helemaal zeiknat gereden. Omdat er zo'n plas op de weg lagEcht precies op het juiste moment kwam er een auto langs
Het was zeer indrukwekkend, drie druppels en 1 bliksemschicht....quote:Op zondag 5 juli 2009 17:56 schreef Snakey het volgende:
In Krimpen a/d IJssel hangt het er om, ik zie de bui maar het lijkt dat het ons net gaat missen.
quote:Op zondag 5 juli 2009 18:12 schreef Snakey het volgende:
Het was zeer indrukwekkend, drie druppels en 1 bliksemschicht....
Jahquote:Op zondag 5 juli 2009 18:26 schreef LoggedIn het volgende:
het gaat natuurlijk precies om utrecht heen
En natuurlijk de hele tuin opgeruimd, just to be sure.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
Soms vraag je jezelf af waarom we hier zijn.
Ken het gevoel.
En even een impressie van de regen in Utrecht:quote:Op zondag 5 juli 2009 18:40 schreef Razor21 het volgende:
Hier even een impressie van de regen... (almere) :
[ link | afbeelding ]
Nu een tropische regen heerlijk zeg heerlijk...
Ga zo lekker buiten in m'n nakie ronddansen hahaha..
Dacht je alle opties verzonnen te hebben, missen we die nog met de R ipv de L. Het miezert!quote:
Wij zeggen altijd miezelquote:Op zondag 5 juli 2009 18:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dacht je alle opties verzonnen te hebben, missen we die nog met de R ipv de L. Het miezert!
Ik zal ook wel zeiken, maar hier valt gewoon geen druppel. De lucht betrekt niet eensquote:
En hij gaat dus vlak langs ons heenquote:Op zondag 5 juli 2009 18:28 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Als buienradar gelijk heeft, komt er over 3 kwartier zo'n mooie paarse vlek over Hilversum
Helemaal waar, ga je de tuinslang weer uitrollen voor plantjes?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:05 schreef Metatron het volgende:
Hier in Rotterdam is het benauwd, en er is nog niks gevallen. Beetje donder in de verte, een uurtje terug of zo, maar nu schijnt gewoon de zon.
Heel Gelderland ?:Pquote:Op zondag 5 juli 2009 19:18 schreef Burnie88 het volgende:
Gelderland meldt enorm veel regen in korte tijd, 20 minuutjes denk ik. Alles staat blankHelaas geen foto's
Midden Limburg niks maar goed we hebben vorige week al genoeg gehadquote:
Het waait wel een stuk koeler. Dat is al een pluspuntquote:
Ik dacht net wat te voelen, maar dat waren een paar zweetdruppelsquote:
Inderdaadquote:Op zondag 5 juli 2009 17:40 schreef Verbal het volgende:
Volgens de buienradar gaat het allemaal links en rechts weer lekker langs Hilversum
V.
Nog niet eens een lichte dreigingquote:Op zondag 5 juli 2009 19:49 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik dacht net wat te voelen, maar dat waren een paar zweetdruppels.
De buien onder Luik bouwt zich lekker opquote:Op zondag 5 juli 2009 20:08 schreef Drugshond het volgende:
Boven Belgie zit nog wat.
Inderdaad!quote:Op zondag 5 juli 2009 19:08 schreef -CRASH- het volgende:
Het is net of alles weer langs venlo heen trekt
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat ik Estofex erg betrouwbaar vindquote:Op zondag 5 juli 2009 21:03 schreef Saekerhett het volgende:
Tja, het is vaak minder dan op die kaartjes....
Nee, nee 5 tot 10 km voor Groningen zakt het altijd in!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:20 schreef LiquidSoul het volgende:
[..]
Fasten your seatbelts. Groningen zit vol in de buienlijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |