Second life my dear.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Gezellig hoe meer zielen hoe meer vreugde
Ik hoor het woensdag wel wat zij ervan denkenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Uitdroging is iets anders dan een zonnesteek
Propje? wahahahaha!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ze is maar klein propje hè Boms
Doe je wel voorzichtig met haar
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:29 schreef Tessio het volgende:
[..]
Propje? wahahahaha! Doet mij denken aan iets dik.
Okey dat klein klopte dan wel.
Hey Bomsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:17 schreef versabommie het volgende:
OMFG!!!!!!!!!!!
gewoon nog proberen he :
Quote:
Maar met kaliber bedoel je waarschijnlijk het zingen.Qua persoonlijkheid zou ik niet durven zeggen dat Claire veel minder aardig is dan Ilse.Lijken me allebei twee lieve mensen:)
Quote Door: Erieberie | op: 2009-07-03 | om: 19:14
Als er weer eens een apie de ruimte in moet voor een testvlucht dan heb ik nog wat gegadigden ... KOLERE!
Ja zekers, ga geen gekke dingen doen.quote:
dacht ook alleen even voor bigbrother op een forum te posten..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oow nah lekker dan![]()
Ik ben verdoemd voor de rest van mijn leven.
Ik heb al gezegd dat ik voor altijd blijf plakken of ik moet ineens geen computer meer hebben (wat onmogelijk is bij mij)
daar is niet altijd iedereen even gelukkig meequote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:33 schreef Marloesz het volgende:
[..]
dacht ook alleen even voor bigbrother op een forum te posten..
DGK is al maanden geleden afgelopen..![]()
en ben nog steeds verslaafd..
vind het vooral leuk als er meerdere fora's bij zijn betrokken
Zeker wetenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:27 schreef Tessio het volgende:
[..]
Sleur me maar mee, ik laat me leiden, oeh spannend!
Wat is dat nou toch met die ex van je LS?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ging net ff naar buiten, niets aan het handje. En ht begon toch te hozen....
gaaafffffffffffffff
Eigenlijk heb ik mezelf uitgelaten, want bij de eerste hoosbui was hondje er al vandoor rn ik liep met ex gewoon door met haar hondjes in de veronderstelling dat die van mij er ook wel aan zou komen.... dusssss niet...
Kom ik thuis vraag buuf of ze m'n hondje bij haar heeft (want daar loopt hij ook snel naartoe)
Maar ze had hem niet, kijk ik bij mij naar binnen.... zitten daar mijn poes en hondje me aan te kijken ... zo van..... Hey jij daar, word je nat?!?!
Och och daarom hou ik van je.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd dit mijn leven
Ik bescherm je tegen Bommiequote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:29 schreef Tessio het volgende:
[..]
Propje? wahahahaha!
Okey dat klein klopte dan wel.
Leve de laptop. zit al de hele middag lekker in de tuin te forummen en m'n dinnetje zit met haar laptoppie tegenover me te werken. Lijkt net een openluchtkantoor onder de parasol hier. Er zijn trouwens al bijna twee flessen Sancerre rosé doorheen gegaan hier.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
echt hè, kom bijna niet meer van mijn computer af
Okey dan, dat trek ik nog wel ff.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik bescherm je tegen Bommie
*ik loop even een blokje zo terug
Och, bij jou ook al?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leve de laptop. zit al de hele middag lekker in de tuin te forummen en m'n dinnetje zit met haar laptoppie tegenover me te werken. Lijkt net een openluchtkantoor onder de parasol hier. Er zijn trouwens al bijna twee flessen Sancerre rosé doorheen gegaan hier.
Er zit in ieder geval een 'o' in.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:35 schreef Marloesz het volgende:
[..]
weet je het echt zeker..
wat is je eerste letter
Ik weet hetquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er zit in ieder geval een 'o' in.
wheheheheh....quote:
Nu ik het me zo bedenk.. Het snelle internet van DSL en kabel hebben de usenetpret mede verziekt. Gratis inbelaccountjes kon je zo weer aanmaken, maar je dure verbinding ga je niet op het spel zetten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga het trouwens uitleggen... strax wil ze het uitproberen is ze een maandje of wat d'r internetaansluiting kwijt
Ik vraag me af he... als ik m'n modem gebruik in mijn laptop en ik sluit die aan op de telefooningang ( heb adsl + tv + belluh) of ik dan kan inbellenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nu ik het me zo bedenk.. Het snelle internet van DSL en kabel hebben de usenetpret mede verziekt. Gratis inbelaccountjes kon je zo weer aanmaken, maar je dure verbinding ga je niet op het spel zetten.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er zit in ieder geval een 'o' in.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:17 schreef versabommie het volgende:
OMFG!!!!!!!!!!!
gewoon nog proberen he :
Quote:
Maar met kaliber bedoel je waarschijnlijk het zingen.Qua persoonlijkheid zou ik niet durven zeggen dat Claire veel minder aardig is dan Ilse.Lijken me allebei twee lieve mensen:)
Quote Door: Erieberie | op: 2009-07-03 | om: 19:14
quote:Als er weer eens een apie de ruimte in moet voor een testvlucht dan heb ik nog wat gegadigden ... KOLERE!
Djeez.. dat begint op werk te lijken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
soms...![]()
gebruikte multiple inbel accounts, meerdere readers, multiposters, proxyservers
Mwah toen we die fakeserver hadden ging het top... kregen we zelf de abuses binnenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Djeez.. dat begint op werk te lijken.
Verhip... was jij ook niet diegene die bij een clueloze internet provider het emailadres abuse@ aannam en zo zelf alle klachten over jou binnenkreeg?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohwja en later zelfs een eigen newsserver om geen abuse meer te krijgen
Yeps ... als je eens weet wat voor nare dingen mensen over me schreven... hey wacht... dat gebeurt nu ook op dat blogquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Verhip... was jij ook niet diegene die bij een clueloze internet provider het emailadres abuse@ aannam en zo zelf alle klachten over jou binnenkreeg?
En Lieke maar zwaaien,die dacht dat mensen voor haar zwaaiden ha haquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Straks gaat ze nog vergelijkingen maken met Jeanne d'Arc.![]()
Soms denk ik wel eens dat onze Mooiiiiii ze niet allemaal op een rijtje heeft. Of zal ze bevangen zijn door het weer?![]()
[..]
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:01 schreef Tessio het volgende:
[..]
Same here.
Kom, doe es ff met mij dan, kan ik het tenminste volgen.![]()
Aaaaaaaaaaaaaah daar is Mooiiiiiiquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:03 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En Lieke maar zwaaien,die dacht dat mensen voor haar zwaaiden ha haWas wel leuk ja
Toen las ik wel mee maar heb nooit gepost.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:33 schreef Marloesz het volgende:
[..]
dacht ook alleen even voor bigbrother op een forum te posten..
DGK is al maanden geleden afgelopen..![]()
en ben nog steeds verslaafd..
vind het vooral leuk als er meerdere fora's bij zijn betrokken
Dat gleuf ik niet...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
nou ben ik nog meer van mijn apropos gebracht
Omg ik wilde de associatie niet maken, je was mij een slag voor.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaah daar is Mooiiiiiize is nog gevaarlijker voor baby's dan een dingo
Alweer met je ex, kijk maar uit straks is het je ex niet meerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ging net ff naar buiten, niets aan het handje. En ht begon toch te hozen....
gaaafffffffffffffff
Eigenlijk heb ik mezelf uitgelaten, want bij de eerste hoosbui was hondje er al vandoor rn ik liep met ex gewoon door met haar hondjes in de veronderstelling dat die van mij er ook wel aan zou komen.... dusssss niet...
Kom ik thuis vraag buuf of ze m'n hondje bij haar heeft (want daar loopt hij ook snel naartoe)
Maar ze had hem niet, kijk ik bij mij naar binnen.... zitten daar mijn poes en hondje me aan te kijken ... zo van..... Hey jij daar, word je nat?!?!
Ey ..GMTAquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:07 schreef Tessio het volgende:
[..]
Omg ik wilde de associatie niet maken, je was mij een slag voor.
Tuurlijk blijft het braafquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:40 schreef Tessio het volgende:
[..]
Maak je het niet te spannend?
Don't eat my heart out!
Ik ging ook al vragen stellenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Alweer met je ex, kijk maar uit straks is het je ex niet meer
nee hoor....ik geniet meestal wel van elke dag...dus zijn mn dagen meestal fijn...uitzonderingen daargelatenquote:
Jij bent van de uitzonderingen vandaag?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee hoor....ik geniet meestal wel van elke dag...dus zijn mn dagen meestal fijn...uitzonderingen daargelaten
Zal voor mij altijd een no go area zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:11 schreef Laysa het volgende:
exen horen exen te blijven...behalve dan de speciale uitzonderingen
Zeker blij met mijn Mac,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leve de laptop. zit al de hele middag lekker in de tuin te forummen en m'n dinnetje zit met haar laptoppie tegenover me te werken. Lijkt net een openluchtkantoor onder de parasol hier. Er zijn trouwens al bijna twee flessen Sancerre rosé doorheen gegaan hier.
Dat zou geniaal zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Verhip... was jij ook niet diegene die bij een clueloze internet provider het emailadres abuse@ aannam en zo zelf alle klachten over jou binnenkreeg?
Was het achteraf ookquote:
gewoon uitproberenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vraag me af he... als ik m'n modem gebruik in mijn laptop en ik sluit die aan op de telefooningang ( heb adsl + tv + belluh) of ik dan kan inbellen
Zo die trok gisteren alweer niet meer, jezus ik weet niet hoe ze het doet maar daar krijg ik toch elke keer zo'n naar smaakje vanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Straks gaat ze nog vergelijkingen maken met Jeanne d'Arc.![]()
Soms denk ik wel eens dat onze Mooiiiiii ze niet allemaal op een rijtje heeft. Of zal ze bevangen zijn door het weer?![]()
[..]
Ze glijden er inderdaad lekker in.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:42 schreef Tessio het volgende:
[..]
Och, bij jou ook al?
Sancerre...good taste.
Je bent er weerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:03 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En Lieke maar zwaaien,die dacht dat mensen voor haar zwaaiden ha haWas wel leuk ja
De schrik van internet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Was het achteraf ookIk kreeg klachten binnen over mezelf ergo werd ik niet afgesloten.. had op een gegeven moment een man of 10 erop draaiten en trollen
En ik wist het al een tijdje, maar ja.. wij zijn als team van bitches dan ook de nachtmerrie van de Huubsoppers hier op het forum..quote:
Heb geen bang, we zullen altijd exen zijn, er zit geen relatie meer in.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Alweer met je ex, kijk maar uit straks is het je ex niet meer
Het pareltje en de donderstraal.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En ik wist het al een tijdje, maar ja.. wij zijn als team van bitches dan ook de nachtmerrie van de Huubsoppers hier op het forum..
Nou een beetje los mag wel *grinz*quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:12 schreef Tessio het volgende:
[..]
wat ben ik blij dat ik je niet geloof. GZD!
Wat een verbeeldingquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En ik wist het al een tijdje, maar ja.. wij zijn als team van bitches dan ook de nachtmerrie van de Huubsoppers hier op het forum..
Jajaja, okay okay, jij bent een vliegtuig.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Zozo, die Ludo mag er nog wel wezen..... ik weet weer waarom ik hem geil vndt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |