Och, bij jou ook al?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leve de laptop. zit al de hele middag lekker in de tuin te forummen en m'n dinnetje zit met haar laptoppie tegenover me te werken. Lijkt net een openluchtkantoor onder de parasol hier. Er zijn trouwens al bijna twee flessen Sancerre rosé doorheen gegaan hier.
Er zit in ieder geval een 'o' in.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:35 schreef Marloesz het volgende:
[..]
weet je het echt zeker..
wat is je eerste letter
Ik weet hetquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er zit in ieder geval een 'o' in.
wheheheheh....quote:
Nu ik het me zo bedenk.. Het snelle internet van DSL en kabel hebben de usenetpret mede verziekt. Gratis inbelaccountjes kon je zo weer aanmaken, maar je dure verbinding ga je niet op het spel zetten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga het trouwens uitleggen... strax wil ze het uitproberen is ze een maandje of wat d'r internetaansluiting kwijt
Ik vraag me af he... als ik m'n modem gebruik in mijn laptop en ik sluit die aan op de telefooningang ( heb adsl + tv + belluh) of ik dan kan inbellenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nu ik het me zo bedenk.. Het snelle internet van DSL en kabel hebben de usenetpret mede verziekt. Gratis inbelaccountjes kon je zo weer aanmaken, maar je dure verbinding ga je niet op het spel zetten.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er zit in ieder geval een 'o' in.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:17 schreef versabommie het volgende:
OMFG!!!!!!!!!!!
gewoon nog proberen he :
Quote:
Maar met kaliber bedoel je waarschijnlijk het zingen.Qua persoonlijkheid zou ik niet durven zeggen dat Claire veel minder aardig is dan Ilse.Lijken me allebei twee lieve mensen:)
Quote Door: Erieberie | op: 2009-07-03 | om: 19:14
quote:Als er weer eens een apie de ruimte in moet voor een testvlucht dan heb ik nog wat gegadigden ... KOLERE!
Djeez.. dat begint op werk te lijken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
soms...![]()
gebruikte multiple inbel accounts, meerdere readers, multiposters, proxyservers
Mwah toen we die fakeserver hadden ging het top... kregen we zelf de abuses binnenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Djeez.. dat begint op werk te lijken.
Verhip... was jij ook niet diegene die bij een clueloze internet provider het emailadres abuse@ aannam en zo zelf alle klachten over jou binnenkreeg?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohwja en later zelfs een eigen newsserver om geen abuse meer te krijgen
Yeps ... als je eens weet wat voor nare dingen mensen over me schreven... hey wacht... dat gebeurt nu ook op dat blogquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Verhip... was jij ook niet diegene die bij een clueloze internet provider het emailadres abuse@ aannam en zo zelf alle klachten over jou binnenkreeg?
En Lieke maar zwaaien,die dacht dat mensen voor haar zwaaiden ha haquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Straks gaat ze nog vergelijkingen maken met Jeanne d'Arc.![]()
Soms denk ik wel eens dat onze Mooiiiiii ze niet allemaal op een rijtje heeft. Of zal ze bevangen zijn door het weer?![]()
[..]
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:01 schreef Tessio het volgende:
[..]
Same here.
Kom, doe es ff met mij dan, kan ik het tenminste volgen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |