Ik ga echt niet meequote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:05 schreef Tessio het volgende:
[..]
Wat nou koffie?![]()
Ik neem wel wat lekkers mee.
Tuurlijk mag je ook naar mij komen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:02 schreef Tessio het volgende:
[..]
Oh ik moet naar jou toe?
Ook goed, maar we gaan wel naar buiten hoor, eerst.
Ga het trouwens uitleggen... strax wil ze het uitproberen is ze een maandje of wat d'r internetaansluiting kwijtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er is nog veel terug te vinden via Google hoor. Dan moet je op de zoekpagina van Google maar 'ns de pagina "discussiegroepen"kiezen en dan één van de volgende trefwoorden intypen:
"alt.madcrew"
"baron von lederhosen"
"emma+viola"
"ome johan"
Het leuke aan posten in de nieuwgroepen is, dat je bij een rel stiekem een heleboel niet ter zake doende nieuwsgroepen kan vastkoppelen aan de nieuwsgroep waarin je aan het posten bent. Zo komen alle discussies en scheldpartijen bijvoorbeeld terecht in groepen die over koken, voetbal, religie en televisie gaan en de "bewoners" daar worden daar ineens mee geconfronteerd. Dat lokt natuurlijk van hun kant tegenreacties en scheldpartijen uit en zo is een mega rel geboren, waarin iedereen op elkaar duikt.![]()
Ome Johan en Bommie waren de beste relschoppers.
Thanx..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://www.huubenjaap.nl/index.php?page=1&a=1&w=212&maand=07&jaar=2009
Oh, sounds good to me, alles graag!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je ook naar mij komen.
Wat wil je doen dan buiten,
terrasje pakken
strandtent op stelten zetten
favo rockcafè's de beest uithangen
Clubdansen
Zeg jij het maar
ik las het jaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:08 schreef Marloesz het volgende:
[..]
Thanx..![]()
was hem ook kwijt..
en kreeg van beer het advies om dat ook eens te lezen
ja het is daar zo rustig dat ik weer even hier onzin kom posten..quote:
Nee JIJ kan over de kniequote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:10 schreef Tessio het volgende:
[..]
Schop onder je lederhose!
Of over de knie, you tell me.
Hi Heksje,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:58 schreef Toverheks het volgende:
hoe voel je je vandaag Eva, nog steeds sterretjes enzo
Dank je wel lieffiequote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://www.huubenjaap.nl/index.php?page=1&a=1&w=212&maand=07&jaar=2009
of gewoon de enige normaal denkende daarquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:01 schreef Marloesz het volgende:
[..]
heb even heel diep nagedacht wie me altijd tutje noemt..![]()
en volgens mij weet ik wie dat is..
Ik heb je post even in naar een plaknotitie gesleept want daar ga ik zeker even naar kijken, thanx beebquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er is nog veel terug te vinden via Google hoor. Dan moet je op de zoekpagina van Google maar 'ns de pagina "discussiegroepen"kiezen en dan één van de volgende trefwoorden intypen:
"alt.madcrew"
"baron von lederhosen"
"emma+viola"
"ome johan"
Het leuke aan posten in de nieuwgroepen is, dat je bij een rel stiekem een heleboel niet ter zake doende nieuwsgroepen kan vastkoppelen aan de nieuwsgroep waarin je aan het posten bent. Zo komen alle discussies en scheldpartijen bijvoorbeeld terecht in groepen die over koken, voetbal, religie en televisie gaan en de "bewoners" daar worden daar ineens mee geconfronteerd. Dat lokt natuurlijk van hun kant tegenreacties en scheldpartijen uit en zo is een mega rel geboren, waarin iedereen op elkaar duikt.![]()
Uitdroging is iets anders dan een zonnesteekquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hi Heksje,
Ik doe vandaag zo weinig mogelijk en dan heb ik de duizeling en het oren suizen wel onder controle.
Ik heb met de dokter gebeld en ga woensdag langs voor bloed prikken en mijn bloeddruk op te laten meten.
Hoogstwaarschijnlijk zijn het geen evenwichtsstoornissen want dat moet je alleen hebben als je het hoofd beweegt,
oja en met de warmte heeft het ook niet te maken want ik drink genoeg.
Postte jij dan met X-no archive: yes in je header?quote:
denk je echt dat die daar zitten danquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
of gewoon de enige normaal denkende daar
doe wel rustig aan hequote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hi Heksje,
Ik doe vandaag zo weinig mogelijk en dan heb ik de duizeling en het oren suizen wel onder controle.
Ik heb met de dokter gebeld en ga woensdag langs voor bloed prikken en mijn bloeddruk op te laten meten.
Hoogstwaarschijnlijk zijn het geen evenwichtsstoornissen want dat moet je alleen hebben als je het hoofd beweegt,
oja en met de warmte heeft het ook niet te maken want ik drink genoeg.
soms...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Postte jij dan met X-no archive: yes in je header?
Oow nah lekker danquote:
Vertel!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kan je wel vertellen onder wiens naam ik ook wel poste ...
quote:223
En trouwens de zoveelste keer op een leugen betrapt. Als je dit een leugen vind ..inplaats van laaf troll geschreven. Wouw wat een groot leugen. Ga ik nu na de hel. En noem nu eens de andere leugens. En neen vind het niet fijn een fles in mijn aars misschien iets voor jou.
Quote Door: Maryo | op: 2009-07-03 | om: 19:08
Net zoiets als wat ik vroeger op partflock deedquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
"alt.madcrew"
"baron von lederhosen"
"emma+viola"
"ome johan"
ohwja en later zelfs een eigen newsserver om geen abuse meer te krijgenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
soms...![]()
gebruikte multiple inbel accounts, meerdere readers, multiposters, proxyservers
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
soms...![]()
gebruikte multiple inbel accounts, meerdere readers, multiposters, proxyservers
doe het wel ff over de pmquote:
Ja, ik denk het wel,quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:04 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nee love, ik ben er wel, als er zich geen andere ontwikkelingen voordoen.
En ja, natuurlijk neem ik op, zeker als ik zie dat JIJ het bent.
We zouden eerst koffie doen hoor, daar wat lekkers is goed.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:05 schreef Tessio het volgende:
[..]
Wat nou koffie?![]()
Ik neem wel wat lekkers mee.
In 'ouders' waren ze meestal ook not amused.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Toen nog niet![]()
En vooral in culinair waren ze ietwat pissed
Do not feed the trollsquote:
Niet aan mijn internetverbinding komenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga het trouwens uitleggen... strax wil ze het uitproberen is ze een maandje of wat d'r internetaansluiting kwijt
idd.... die begonnen al te miepen als je vroeg of het normaal was dat je vierjarige kindje ging huilen als hij een krat bier moest sjouwenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In 'ouders' waren ze meestal ook not amused.
Ja waar is die gezellige vent eigenlijk gebleven.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:08 schreef Marloesz het volgende:
[..]
Thanx..![]()
was hem ook kwijt..
en kreeg van beer het advies om dat ook eens te lezen
I second thatquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:24 schreef Pearlbitch het volgende:
OMG... Zit nu net op tv te kijken naar Marjolein Köning.
Die wil ik op een zwoele zomeravond bij schemer wel 'ns het naaktstrand laten zien hier..
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:24 schreef Pearlbitch het volgende:
OMG... Zit nu net op tv te kijken naar Marjolein Köning.
Die wil ik op een zwoele zomeravond bij schemer wel 'ns het naaktstrand laten zien hier..
Ik ga het liefst naar die Rockcafè's lekkere stoere mannen om me heen, daar word ik zo blij vanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:09 schreef Tessio het volgende:
[..]
Oh, sounds good to me, alles graag!![]()
En ja, op zeker ook dansen, ben ik dol op.
Gezellig hoe meer zielen hoe meer vreugdequote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:10 schreef Marloesz het volgende:
[..]
ja het is daar zo rustig dat ik weer even hier onzin kom posten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |