Was het achteraf ookquote:
gewoon uitproberenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vraag me af he... als ik m'n modem gebruik in mijn laptop en ik sluit die aan op de telefooningang ( heb adsl + tv + belluh) of ik dan kan inbellen
Zo die trok gisteren alweer niet meer, jezus ik weet niet hoe ze het doet maar daar krijg ik toch elke keer zo'n naar smaakje vanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Straks gaat ze nog vergelijkingen maken met Jeanne d'Arc.![]()
Soms denk ik wel eens dat onze Mooiiiiii ze niet allemaal op een rijtje heeft. Of zal ze bevangen zijn door het weer?![]()
[..]
Ze glijden er inderdaad lekker in.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:42 schreef Tessio het volgende:
[..]
Och, bij jou ook al?
Sancerre...good taste.
Je bent er weerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:03 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En Lieke maar zwaaien,die dacht dat mensen voor haar zwaaiden ha haWas wel leuk ja
De schrik van internet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Was het achteraf ookIk kreeg klachten binnen over mezelf ergo werd ik niet afgesloten.. had op een gegeven moment een man of 10 erop draaiten en trollen
En ik wist het al een tijdje, maar ja.. wij zijn als team van bitches dan ook de nachtmerrie van de Huubsoppers hier op het forum..quote:
Heb geen bang, we zullen altijd exen zijn, er zit geen relatie meer in.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Alweer met je ex, kijk maar uit straks is het je ex niet meer
Het pareltje en de donderstraal.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En ik wist het al een tijdje, maar ja.. wij zijn als team van bitches dan ook de nachtmerrie van de Huubsoppers hier op het forum..
Nou een beetje los mag wel *grinz*quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:12 schreef Tessio het volgende:
[..]
wat ben ik blij dat ik je niet geloof. GZD!
Wat een verbeeldingquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En ik wist het al een tijdje, maar ja.. wij zijn als team van bitches dan ook de nachtmerrie van de Huubsoppers hier op het forum..
Jajaja, okay okay, jij bent een vliegtuig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |