Aaaaaaaaaaaaaah daar is Mooiiiiiiquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:03 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En Lieke maar zwaaien,die dacht dat mensen voor haar zwaaiden ha haWas wel leuk ja
Toen las ik wel mee maar heb nooit gepost.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:33 schreef Marloesz het volgende:
[..]
dacht ook alleen even voor bigbrother op een forum te posten..
DGK is al maanden geleden afgelopen..![]()
en ben nog steeds verslaafd..
vind het vooral leuk als er meerdere fora's bij zijn betrokken
Dat gleuf ik niet...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
nou ben ik nog meer van mijn apropos gebracht
Omg ik wilde de associatie niet maken, je was mij een slag voor.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaah daar is Mooiiiiiize is nog gevaarlijker voor baby's dan een dingo
Alweer met je ex, kijk maar uit straks is het je ex niet meerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ging net ff naar buiten, niets aan het handje. En ht begon toch te hozen....
gaaafffffffffffffff
Eigenlijk heb ik mezelf uitgelaten, want bij de eerste hoosbui was hondje er al vandoor rn ik liep met ex gewoon door met haar hondjes in de veronderstelling dat die van mij er ook wel aan zou komen.... dusssss niet...
Kom ik thuis vraag buuf of ze m'n hondje bij haar heeft (want daar loopt hij ook snel naartoe)
Maar ze had hem niet, kijk ik bij mij naar binnen.... zitten daar mijn poes en hondje me aan te kijken ... zo van..... Hey jij daar, word je nat?!?!
Ey ..GMTAquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:07 schreef Tessio het volgende:
[..]
Omg ik wilde de associatie niet maken, je was mij een slag voor.
Tuurlijk blijft het braafquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:40 schreef Tessio het volgende:
[..]
Maak je het niet te spannend?
Don't eat my heart out!
Ik ging ook al vragen stellenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Alweer met je ex, kijk maar uit straks is het je ex niet meer
nee hoor....ik geniet meestal wel van elke dag...dus zijn mn dagen meestal fijn...uitzonderingen daargelatenquote:
Jij bent van de uitzonderingen vandaag?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee hoor....ik geniet meestal wel van elke dag...dus zijn mn dagen meestal fijn...uitzonderingen daargelaten
Zal voor mij altijd een no go area zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:11 schreef Laysa het volgende:
exen horen exen te blijven...behalve dan de speciale uitzonderingen
Zeker blij met mijn Mac,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leve de laptop. zit al de hele middag lekker in de tuin te forummen en m'n dinnetje zit met haar laptoppie tegenover me te werken. Lijkt net een openluchtkantoor onder de parasol hier. Er zijn trouwens al bijna twee flessen Sancerre rosé doorheen gegaan hier.
Dat zou geniaal zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Verhip... was jij ook niet diegene die bij een clueloze internet provider het emailadres abuse@ aannam en zo zelf alle klachten over jou binnenkreeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |