Neeeeje niet naar de Noordpool, heeft hij het lekker koud en zitten wij nog met die hitte....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:15 schreef Toverheks het volgende:knuffelen vind ik ook best, relluh of knuffelen zal me aanpassen.....
channel die P Paulusma verbannen we naar de noordpoolveel beloven maar doen, Ho maar
(((((((((((((((((((((((((((((((Laysa)))))))))))))))))))))))))))))quote:
smakkkkkquote:
((((((((((((((((((((((((((((((((((Eva)))))))))))))))))))))))))))))))))quote:
nou dan naar het regenwoud als hij maar ver weg zit en we geen last meer van hem hebbenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Neeeeje niet naar de Noordpool, heeft hij het lekker koud en zitten wij nog met die hitte....
Regenwoudquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou dan naar het regenwoud als hij maar ver weg zit en we geen last meer van hem hebben
Ik wapper af en toe binnen, ren van buiten naar binnen nuquote:
Hey lekker dingquote:
IK!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:39 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dit is niet democratisch, we moeten samen beslissen.![]()
Dus wie stemt voor?
Het is nog steeds het zelfde, gevoel dat ik ook moe ben in mijn spieren.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
smakkkkkgaat het weer een beetje met je anders ff naar je dokter hoor met dat weekend voor de deur
Hey sweetie!quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
((((((((((((((((((((((((((((((((((Eva)))))))))))))))))))))))))))))))))
Hey lieffie!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het is nog steeds het zelfde, gevoel dat ik ook moe ben in mijn spieren.
Ik heb net met de dokterspraktijk gebeld en word vanmiddag terug gebeld door een dokter misschien moet mijn bloeddruk opgemeten worden of bloed afgenomen worden.
Nu is de dokterspraktijk net vandaag aan het verhuizen naar een ander pand en daar gaan ze uitbreiden met ook bloedprikken e.d.
Hoop dat ik dan maandag naar de nieuwe praktijk mag dan kunnen ze ook gelijk bloed afnemen.
Ik heb maar ja gestemd alhoewel ik twijfelde aan de laatste optiequote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:44 schreef versabommie het volgende:
Ik heb hier een Poll, is wat makkelijker : http://www.snappoll.com/poll/299419.php (en nee het is geen script!!!)
Wat een energie waar haal je dat vandaan, ik wil ook zo gaagquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik wapper af en toe binnen, ren van buiten naar binnen nu![]()
Ff tomaatjes geplukt, bessen dus vitamientjes weer binnen en de bramen doen het goed.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:44 schreef versabommie het volgende:
Ik heb hier een Poll, is wat makkelijker : http://www.snappoll.com/poll/299419.php (en nee het is geen script!!!)
Tja, ik had haar al goedgekeurd, maar nu neig ik toch naar de 'tieten' optiequote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:44 schreef versabommie het volgende:
Foei!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:48 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, ik had haar al goedgekeurd, maar nu neig ik toch naar de 'tieten' optie
ik mag nie eens stemmen van dat dingquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:44 schreef versabommie het volgende:
Ik heb geslapen en een hele vreemde droom gehad.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:42 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hey sweetie!![]()
Goed, maar kort geslapen, en ik heb vanmorgen vroeg met mijn nog ietwat verwarde kop mijn mobile in de sportschool laten liggen, dus die ga ik zo weer even ophalen.![]()
Heb jij nog een beetje kunnen slapen, het was erg warm vannacht.
Komt door je krakkemikkige KPN lijntjequote:
niets verkeerds aan heurquote:
Bonjour Eva, Bonjour Eva...En wij dan???quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:54 schreef zouzou het volgende:
Bonjour Eva !
Beterschap met u !
S.V.P. een PM. Sorry vn mijn Nederlands ik hoop dat u begrijp .
Bizous!
Nou ja ik wil ook niet naar zo'n ziekenhuis dus eigenlijk wil ik juist wel wachten tot maandag dan heb alle vliegen in èèn klap.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:44 schreef Kaat38 het volgende:
evaxsis, geen idee waar je woont maar bloedprikken moet toch sowieso kunnen vandaag?
althans, bij ons heb ik meerdere plekken waar dat kan, laat je niet afschepen he!
terugbellen en zeggen: ik wil niet een heel weekend hierop wachten.
Boeie.. laat ze zien laat ze zien laat ze zien!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:56 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik deed een poging om beschaafd over te komen, ahum.
Goedemorgen stukquote:
Ja maar...zo'n kans kan ik niet laten lopen hequote:
Maar vannacht was wel heel warmmm en toch prefereer ik dat boven kou.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hai kanjer![]()
Ja, was zo vertrokken toen ik er éénmaal inlag.
Jij wordt niet gebonjourdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bonjour Eva, Bonjour Eva...En wij dan???
Tjeez, dit kan ik niet aan hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Boeie.. laat ze zien laat ze zien laat ze zien!(ook namens, D. NMNS, Pearlbitch)
Ach kort slapen is wel inherent aan dit weer ... maar wat mij betreft blijft het lekker zo warm.. voel me er goed bijquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:42 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hey sweetie!![]()
Goed, maar kort geslapen, en ik heb vanmorgen vroeg met mijn nog ietwat verwarde kop mijn mobile in de sportschool laten liggen, dus die ga ik zo weer even ophalen.![]()
Heb jij nog een beetje kunnen slapen, het was erg warm vannacht.
Want?quote:
Hahaha, kan jullie niet verblijden met van die grote tieten hoor, die van mij zijn behoorlijk weggetraind.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ja maar...zo'n kans kan ik niet laten lopen he
En niet alleen tieten hoorDe rest ben ik ook wel benieuwd naar
Waar stond dat ze groot moesten zijn?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:12 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hahaha, kan jullie niet verblijden met van die grote tieten hoor, die van mij zijn behoorlijk weggetraind.
En ja door het sporten heb ik natuurlijk wel other parts behoorlijk strak getraind.![]()
ja hoor!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:16 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Kan er vandaag nog iemand beledigd worden?
Ja hoor, kies maar iemand uit.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:16 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Kan er vandaag nog iemand beledigd worden?
Doe ik ook,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:44 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hey lieffie!![]()
Doe jij maar es even rustig aan en je weet wat ik gisteren gezegd heb he?
En daarom ga je ook soon deze kant opkomen!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Doe ik ook,
Ik krijg alleen vanavond bezoek omdat ik weer een soort van kluizenaar aan het worden ben.
En ik niet naar de kroeg wil komen, komen ze maar naar mij toe.
Moet ik ineens gezellig gaan doen in real life hoe gaat dat ook alweer.
Mijn Mac dichtklappen shit ik weet niet of ik dat kan hoor ...LOL
gewoon vaak naar de wc moeten..... tja je bent natuurlijk niet helemaal fit... iphone er bij en dan even twitteren en hoi-enquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Doe ik ook,
Ik krijg alleen vanavond bezoek omdat ik weer een soort van kluizenaar aan het worden ben.
En ik niet naar de kroeg wil komen, komen ze maar naar mij toe.
Moet ik ineens gezellig gaan doen in real life hoe gaat dat ook alweer.
Mijn Mac dichtklappen shit ik weet niet of ik dat kan hoor ...LOL
Hahaha, ze doet het ook nog hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon vaak naar de wc moeten..... tja je bent natuurlijk niet helemaal fit... iphone er bij en dan even twitteren en hoi-en
Hi Zouzou en ik heb jouw PM beantwoordquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:54 schreef zouzou het volgende:
Bonjour Eva !
Beterschap met u !
S.V.P. een PM. Sorry vn mijn Nederlands ik hoop dat u begrijp .
Bizous!
goedemorgenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nizno
Ik ook niet, er wordt gezegd je mag niet meerdere keren stemmen.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:23 schreef Tessio het volgende:
[..]
En daarom ga je ook soon deze kant opkomen!
We moeten mekaar natuurlijk wel even zien voor die Fok!meet.quote:
Ach tis hier ook gezelligquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:31 schreef Tessio het volgende:
De planning was Bloemendaal vandaag, maar vertrouw het weer even niet zo.
Dus het gaat alleen maar goed.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik mag van de chirurg weer een beetje wandelen en stukje fietsen, hahahaha
Hij moest eens weten dat ik ook gewoon naar mijn werk ben geweest en dat dat een aardig stuk fietsen is
Om van de wandelingen met m'n hondje maar niet te spreken.
ook goedemorgen damequote:
Vond een foto op internet die er precies zo uitziet als die scheur/breuk die ik heb.quote:
Jullie kennen elkaar toch alquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:36 schreef Tessio het volgende:
[..]
We moeten mekaar natuurlijk wel even zien voor die Fok!meet.
Want dat is gewoon nog te ver weg.
Fokmeetquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:36 schreef Tessio het volgende:
[..]
Dus niet te eigenwijs zijn dan he.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vond een foto op internet die er precies zo uitziet als die scheur/breuk die ik heb.
[ afbeelding ]
Het is maar een hele kleine breuk, maar als die losschiet, kan die je miniscus aan gort helpen of de zenuwen beschadigen die erlangslopen.
ooops foto is beetje groot
In de meeste gevallen ben ik zo brutaal gewoon mijn Mac open te klappen hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon vaak naar de wc moeten..... tja je bent natuurlijk niet helemaal fit... iphone er bij en dan even twitteren en hoi-en
Ach kom jij hebt er zo 1 gevonden toch ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:36 schreef Copycat het volgende:
Dan ga ik eens even denken wie ik kan beledigen. Die Française snapt de helft niet, dus die valt af.
hier begint het wel minder zonnig te worden... maar nog steeds broeierigquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
In de meeste gevallen ben ik zo brutaal gewoon mijn Mac open te klappen hoor.
Ze kennen mij maar al te goed in deze
YESSSSSS we hebben regen
Nou ik ben asociaal en doe het gewoon in de woonkamer hoor,quote:
Jij wilt dus serieus een hele avond rummyfluppen??quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou ik ben asociaal en doe het gewoon in de woonkamer hoor,
Wanneer ze niet met mij willen Rummy cubben ga ik dat doen en dat weten ze wel
Zei jij nou net dat het bij jou regent?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou ik ben asociaal en doe het gewoon in de woonkamer hoor,
Wanneer ze niet met mij willen Rummy cubben ga ik dat doen en dat weten ze wel
Je kunt me makkelijk herkennen... ik sta met NMNS tegen de bierpomp aangeplaktquote:
Het regent hier nu, wat heerlijk even wat koeler,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:31 schreef Tessio het volgende:
De planning was Bloemendaal vandaag, maar vertrouw het weer even niet zo.
Mazzelaar, tis hier nog om te stikken zo benauwd, eigenlijk te warm om zelfs mijn vingers te bewegenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
In de meeste gevallen ben ik zo brutaal gewoon mijn Mac open te klappen hoor.
Ze kennen mij maar al te goed in deze
YESSSSSS we hebben regen
Dat dacht ik al zoiets...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je kunt me makkelijk herkennen... ik sta met NMNS tegen de bierpomp aangeplakt
Dus het gaat de goeie kant opquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik mag van de chirurg weer een beetje wandelen en stukje fietsen, hahahaha
Hij moest eens weten dat ik ook gewoon naar mijn werk ben geweest en dat dat een aardig stuk fietsen is
Om van de wandelingen met m'n hondje maar niet te spreken.
Dat was niet teasen, ik ging me echt aankledenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja gisteren,
zo van nou ik ga me maar is aankleden enzo
Die mening deel ik volledig met jequote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:36 schreef Tessio het volgende:
[..]
Godver ik wilde eerst iets ranzigs zeggen zoals: "Zolang ik een gezicht heb, heb jij iets om op te zitten" maar ik zit nog in mijn wittebroodswekenquote:
Hey Laysaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:47 schreef Laysa het volgende:
zo terug met fan...niet Fann...en 3 zomerjurkjes![]()
hier : CBML'ers, DGk'ers en BB'ers in de media #34quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Mazzelaar, tis hier nog om te stikken zo benauwd, eigenlijk te warm om zelfs mijn vingers te bewegen![]()
waar is het reltopic
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Godver ik wilde eerst iets ranzigs zeggen zoals: "Zolang ik een gezicht heb, heb jij iets om op te zitten" maar ik zit nog in mijn wittebroodsweken
zomerjurkjesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:47 schreef Laysa het volgende:
zo terug met fan...niet Fann...en 3 zomerjurkjes![]()
hehe ik ging alleen voor die fan...en ineens had ik ook 3 jurkjesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:50 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hey Laysa![]()
Ik trek het niet hoor om de winkels in te gaan.
Wil graag wel weer wat shoppen, maar liever niet met dit weer.
En ach, mijn kast puilt al zo uit, jaja ik geef het grif toe...shopaholic
De regen is alweer gestopt en de zon schijnt alweer vol opquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier begint het wel minder zonnig te worden... maar nog steeds broeierig
Die kreeg je erbij, toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
hehe ik ging alleen voor die fan...en ineens had ik ook 3 jurkjes
Yeps met drank erbij, dat vind ik leuk,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jij wilt dus serieus een hele avond rummyfluppen??
Niet meerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:46 schreef Tessio het volgende:
[..]
Zei jij nou net dat het bij jou regent?
Hey en ga jij ook komen de 5e naar de FOK! meetquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Mazzelaar, tis hier nog om te stikken zo benauwd, eigenlijk te warm om zelfs mijn vingers te bewegen![]()
waar is het reltopic
O gut, daar zit Mootie, die is allergisch voor me, dat kan ik 'r niet aandoen met dit weerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
hier : CBML'ers, DGk'ers en BB'ers in de media #34
Dus wat let je... finnish her!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:58 schreef Jian het volgende:
[..]
O gut, daar zit Mootie, die is allergisch voor me, dat kan ik 'r niet aandoen met dit weer
En al die prachtige illusies die ik heb de grond in laten boren als ik sommigen in real-life zie, ik kijk wel uitquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:57 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hey en ga jij ook komen de 5e naar de FOK! meet![]()
Gelukkig is het nu wat afgekoeld, ik geloof alleen niet voor lang meer want die zon is alweer aardig doorgebroken.
Nee joh zij werken daar met scripten wat dacht je dan dat ze dat allemaal handmatig voor elkaar hebben gekregenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:48 schreef versabommie het volgende:
Goede morgen aan alle 28116 stemmetjes k,heb er al weer een paar bij op gegooid op naar de 30000 lukt vast wel .groetjes aan alle huub en clair fans . dit moeten toch wel de laatste zware loodjes zijn clair veel sterkte jullie twee gr willy
Quote Door: Apollo | op: 2009-07-03 | om: 09:09
Zouden ze nou echt denken dat er pak hem beet 28000 stemmers zijn![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:49 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was niet teasen, ik ging me echt aankleden
Nouja ik zie wel wat in een enorme bierpompsessie met NMNS, jou en ondergetekendequote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:00 schreef Jian het volgende:
[..]
En al die prachtige illusies die ik heb de grond in laten boren als ik sommigen in real-life zie, ik kijk wel uit
Doelt hij niet op de stemmen in zijn hoofd?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:48 schreef versabommie het volgende:
Goede morgen aan alle 28116 stemmetjes
Zouden ze nou echt denken dat er pak hem beet 28000 stemmers zijn![]()
Ik drink m'n whiskey puur ...... en alleen met dit soort weer met ijsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja ik zie wel wat in een enorme bierpompsessie met NMNS, jou en ondergetekende
hihiquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doelt hij niet op de stemmen in zijn hoofd?
nou dan gaan ik wel aan jamaican rumquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik drink m'n whiskey puur ...... en alleen met dit soort weer met ijs
Er klinkt een diss door in dat ge-hihi. Of ben ik daar gewoon te gevoelig voor?quote:
Oewquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou dan gaan ik wel aan jamaican rum
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er klinkt een diss door in dat ge-hihi. Of ben ik daar gewoon te gevoelig voor?
Jah man!quote:
Komop man, tis een weekje warm en iedereen is aan het huiliënquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:12 schreef Jian het volgende:
Mensen, mensen, het is hier nu werkelijk om te stikken hoor
Dan is het goed!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:08 schreef versabommie het volgende:
Nee echt niet... ik moet altijd vreselijk lachen om die scherpte van jou
Moet je Brugal es proberen ................. als je eraan kan komenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jah man!Ben helemaal verslingerd aan Captain Morgan
Ahhh toe ga je er is mee bemoeienquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:58 schreef Jian het volgende:
[..]
O gut, daar zit Mootie, die is allergisch voor me, dat kan ik 'r niet aandoen met dit weer
Ja kom, net of ik de hele tijd iemand af wil zeiken... ik hou juist van mensenquote:
Jammers hoor, ik had je daar ook wel willen zienquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:00 schreef Jian het volgende:
[..]
En al die prachtige illusies die ik heb de grond in laten boren als ik sommigen in real-life zie, ik kijk wel uit
Nou!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:17 schreef versabommie het volgende:
Ja kom, net of ik de hele tijd iemand af wil zeiken... ik hou juist van mensen
Volgens mij zit jij hier gewoon de boel te fucken terwijl er een beest van een airco staat de draaien in die ruimte waar je zitquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop man, tis een weekje warm en iedereen is aan het huiliën
Ik wist niet een dat er, naast LoveBear, een beer op VOL zatquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:17 schreef Copycat het volgende:
Maar Jian: Jij bent dus Beer van VOL?
Oeeh een stoere manquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik drink m'n whiskey puur ...... en alleen met dit soort weer met ijs
Wat is er nou lieverd?quote:
Lovebeaverquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist niet een dat er, naast LoveBear, een beer op VOL zat
Tis tegenwoordig een publiek geheimquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:17 schreef Copycat het volgende:
Maar Jian: Jij bent dus Beer van VOL?
Nooit geweten. En hoi!
LoveBear ken ik dan weer niet. Is dat een broertje van PedoBear?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:18 schreef D. het volgende:
Nee echt heur, ik zit thuis... nix geen airco dit keerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij hier gewoon de boel te fucken terwijl er een beest van een airco staat de draaien in die ruimte waar je zit
Wie is dat LoveBear ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dat snap ik soms ook niet van sommigen. Of het is te koud of het is te warm.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop man, tis een weekje warm en iedereen is aan het huiliën
Ik ben niet bekend met haar familiegeschiedenisquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
LoveBear ken ik dan weer niet. Is dat een broertje van PedoBear?
Ik voel onderhuidse steekjes. Maar dat kan ook de airco zijn die me kippenvel bezorgd.quote:
Echt geen seconde... geen steekje, niet tegen jou!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik voel onderhuidse steekjes. Maar dat kan ook de airco zijn die me kippenvel bezorgd.
Nee jij blijft D.tjequote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben ook een stoere man, want ik heb met dit weer ook ijs
Ow, dat topic heb ik gemistquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
nope:
[BB] User Servival afkick game #3
Gelukkigquote:
Daar zeg je het, warmte no problemmo, heerlijk, maar dat benauwde weer van nu, met die hoge luchtvochtigheid, daar kan ik niet enthousiast van worden hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat snap ik soms ook niet van sommigen. Of het is te koud of het is te warm.
Een collega van me zat om 9 uur 's ochtends al te puffen op het werk (nee, ze is niet zwanger)
Terwijl het er heerlijk was binnen.
Ik heb dan maar halve dagen gewerkt, maar denk dat die dan 's middags helemaal kapot zou gaan.
Nu heb ik ook liever 45 graden in Spanje, waar ik heb gewoond, dan 30 graden hier, maar met juiste voeding en drinken en kleding is het allemaal best te doen.
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:25 schreef versabommie het volgende:
Gelukkig![]()
Trouwens heb jou toch nog nooit gesneerd?
Je vindt mijn verhalen niet stoer?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Als je stoere verhalen gaat vertellen kan je dat veranderen
Tis de warmte ... en natuurlijk de op handen zijnde geboorte van Huub's kind, dat prikkelt m'n gevoelige inborst en maakt me een beetje week ..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat ben je ineens voorzichtig aan het doen
Is lovebear nog steeds "tipsy" elke zaterdavond en gaat dan bijzonder vrolijk posten?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:18 schreef D. het volgende:
[..]
Wanneer heb jij zo'n verhaal gehouden, en mag ik dan linkje zodat ik mijn mening kan bijstellenquote:
Geen idee. Heb 'r na BB5 niet meer gezien hierquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Is lovebear nog steeds "tipsy" elke zaterdavond en gaat dan bijzonder vrolijk posten?
lovebear zit eigenlijk nooit meer op vol, is ook geen admin meer ..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Is lovebear nog steeds "tipsy" elke zaterdavond en gaat dan bijzonder vrolijk posten?
Hou op schei uit, ik heb ook last van deze hitte.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis de warmte ... en natuurlijk de op handen zijnde geboorte van Huub's kind, dat prikkelt m'n gevoelige inborst en maakt me een beetje week ..![]()
Heej, eigenlijk ben ik best een softie, zei ik al
Verhaal? Ik doe niet aan verhalen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wanneer heb jij zo'n verhaal gehouden, en mag ik dan linkje zodat ik mijn mening kan bijstellen
Ja nou dan blijf je gewoon D.tjequote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:36 schreef D. het volgende:
[..]
Verhaal? Ik doe niet aan verhalen.
I'm living the real life, you know?
O... nou ja, they come and go.. ze was wel grappig toen ze hier nog postte.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:35 schreef Jian het volgende:
[..]
lovebear zit eigenlijk nooit meer op vol, is ook geen admin meer ..
Jzus nu moet weer de hele tijd naar dat kriebel plaatje kijkenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:37 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
jaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jzus nu moet weer de hele tijd naar dat kriebel plaatje kijken
correctiequote:
Goed is die weerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja
maar als je wat anders wilt zien...
[ afbeelding ]
Zei je helemaal nietquote:
Het regent bij jou, het koelt af, in welk paradijselijk oord woon jijquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het koelt hier wat af, dus ik kan weer
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Maar daar kun je natuurlijk altijd een start mee maken. Mocht je dat willen, maar dat wil je niet.
ja hallo, dan kan ik uit elke zin wel 'het doen' halenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:46 schreef D. het volgende:
[..]
Welles![]()
kijk maar tuussen die andere woorden
Eg waor niet? Sjezus en dat was ze al van start af aan! Lovebeaver was sowieso tijdens bb5 op haar best, man wat hebben we om haar gelachen in die servivalquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:35 schreef Jian het volgende:
[..]
lovebear zit eigenlijk nooit meer op vol, is ook geen admin meer ..
Dat lijkt makkelijker dan het is hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja hallo, dan kan ik uit elke zin wel 'het doen' halen
Wij mannen hebben daar een extra zintuig voorquote:
"Om" of "met" ................ retorische vraag natuurlijkquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eg waor niet? Sjezus en dat was ze al van start af aan! Lovebeaver was sowieso tijdens bb5 op haar best, man wat hebben we om haar gelachen in die servival
vrouwen ook best hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wij mannen hebben daar een extra zintuig voor
I know, ff stereotype neerzettenquote:
Nouja die postings in de servival dat ze strontje lazerus was waren hilarischquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:54 schreef Jian het volgende:
[..]
"Om" of "met" ................ retorische vraag natuurlijk![]()
Ach vond haar we aardig, maar ik kan met niet herinneren dat ik m'n mondhoeken wel eens gekruld heb bij haar. Beetje stilletjes eigenlijk
Vrouwen moeten gewoon op hun blote poten zwanger in de keuken staan en vreten maken en bier aangeven en dat is IT!quote:
je gooit er ook weer te veel "overpower" in, die handjes hangen trillend boven de toetsenbordjes maar het is zo engquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:54 schreef versabommie het volgende:
Nog weinig soepjurken to the reskjoe : CBML'ers, DGk'ers en BB'ers in de media #34
Je gaat toch niet werken met deze temperatuurquote:
Het heet toch niet voor niets vrijdag?quote:
Vergeet je niet ietsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vrouwen moeten gewoon op hun blote poten zwanger in de keuken staan en vreten maken en bier aangeven en dat is IT!
wat dan ?quote:
Ze moeten het nu toch wel gewend zijn ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:57 schreef Jian het volgende:
[..]
je gooit er ook weer te veel "overpower" in, die handjes hangen trillend boven de toetsenbordjes maar het is zo eng
Op commando klaar staan voor jequote:
Was het maar waar, kheb een groot breedbeeldscherm waarop ik klein hoekje heb gereserveerd voor echt werkquote:
Zit je weer porn te kijken?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Was het maar waar, kheb een groot breedbeeldscherm waarop ik klein hoekje heb gereserveerd voor echt werk
JUIST! En als ze uberhaupt een keer naast je op de bank willen zitten tijdens voetjebal dan kunnen ze ook wel eens het fatsoen opbrengen om je te pijpen!quote:
Als ze dan maar niet voor het beeld gaat zittenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
JUIST! En als ze uberhaupt een keer naast je op de bank willen zitten tijdens voetjebal dan kunnen ze ook wel eens het fatsoen opbrengen om je te pijpen!
Ik woon in Den Haag en jij?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Het regent bij jou, het koelt af, in welk paradijselijk oord woon jij
Jij hebt echt last van de warmte zeker?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
JUIST! En als ze uberhaupt een keer naast je op de bank willen zitten tijdens voetjebal dan kunnen ze ook wel eens het fatsoen opbrengen om je te pijpen!
Zo is dat maar verder niets mis mee... God heeft ze die mond niet gegeven om eindeloos door te kleppen tijdens een voetjebalwedstrijd!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ze dan maar niet voor het beeld gaat zitten
Hoezo Annie?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jij hebt echt last van de warmte zeker?
Wat staat er op de flyer achter het vliegtuigje?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:04 schreef ThunderBitch het volgende:
Ze hebben geen tijd, ze liggen voor het huis van Claire, te wachten op babynieuws. De vliegtuigen zijn al besteld.
Ik was al bang dat ik de topickiller wasquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:04 schreef ThunderBitch het volgende:
Ze hebben geen tijd, ze liggen voor het huis van Claire, te wachten op babynieuws. De vliegtuigen zijn al besteld.
Die zweet doet het hemquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jij hebt echt last van de warmte zeker?
Maar wel het echte werkquote:
Ik ben uitgekeken op pr0n.. het internet is gewoon overkill...quote:
Geboren in de Hoofdstad, grotendeels opgegroeid in de Hoofdstand van Noord-Holland (die moet je effe opzoekenquote:
Daar is het nu toch te warm voorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben uitgekeken op pr0n.. het internet is gewoon overkill...
Ik ben nu old skool meer van de tirolers maar dat komt ook door mijn voorliefde voor Bayern, daar waar je ongestraft met je lederhose en een pul bier mag rondbanjeren, en waar de meiskes in hun dirndeldndnldinugs graag met je mee gaan de hooizolder op!
Ik zeg: "Wie laat alle meisjes blozen, dat is Bommie in zijn lederhose!"
Nee lieve Annie, zo gaat dat niet op FOK! .... je geeft een soort van waardeoordeel maar dan is het wel de bedoeling dat je één en ander uiteenzetquote:
Alleen maar puur met alles erop en eraanquote:
Ik begrijp ook niet wat die warmte dáár mee te maken heeftquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee lieve Annie, zo gaat dat niet op FOK! .... je geeft een soort van waardeoordeel maar dan is het wel de bedoeling dat je één en ander uiteenzet
Doet die van jou dat niet danquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben uitgekeken op pr0n.. het internet is gewoon overkill...
Ik ben nu old skool meer van de tirolers maar dat komt ook door mijn voorliefde voor Bayern, daar waar je ongestraft met je lederhose en een pul bier mag rondbanjeren, en waar de meiskes in hun dirndeldndnldinugs graag met je mee gaan de hooizolder op!
Ik zeg: "Wie laat alle meisjes blozen, dat is Bommie in zijn lederhose!"
Voor wat? die pul bier? die Lederhose? offeuh :quote:
De bitchquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doet die van jou dat niet dan![]()
Het begint hier al bij de voorbereiding, alles in de strijd gooien om mijn concentratie maar van dat voetbal af te halen
ja dat ja !quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doet die van jou dat niet dan![]()
Het begint hier al bij de voorbereiding, alles in de strijd gooien om mijn concentratie maar van dat voetbal af te halen
Lederhose ofcoursequote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Voor wat? die pul bier? die Lederhose? offeuh :
[ afbeelding ]
Nou ik ga ervan uit dat t met de hitte te maken heeft zon he radicale uitspraak maar ik heb er niks op tegen hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee lieve Annie, zo gaat dat niet op FOK! .... je geeft een soort van waardeoordeel maar dan is het wel de bedoeling dat je één en ander uiteenzet
Gewoon een beetje focussen hè, dattie lekker soepel blijft hangen en ze geen resultaat hebben, worden ze pisnijdig vanquote:
Totdat ze het achterste van d'r tong laat zienquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gewoon een beetje focussen hè, dattie lekker soepel blijft hangen en ze geen resultaat hebben, worden ze pisnijdig van
Achgossie Annie toch... je vond dat een radicale uitspraak... Schud dat juk nou eens van je af, je zit op fok.. ik ben nog 1 van de meest gematigde in zijn uitspraken ! Wat lief, iemand die nog geshockeerd is door mijn uitsprakenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ik ga ervan uit dat t met de hitte te maken heeft zon he radicale uitspraak maar ik heb er niks op tegen hoor.Mijn dag kan niet meer stuk want ik zat op de tandartstoel voor een wortelkanaal-behandeling en.....toen vond ie t niet nodig!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dan is fietsen een goede optie, flink doortrappen hèquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:19 schreef HiDiHo het volgende:
Denk dat ik maar ff rondje ga fietsen ofzo, pffff smelt hier![]()
Misschien krijg jij straks daar ook dat geluk van een regenbui.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Geboren in de Hoofdstad, grotendeels opgegroeid in de Hoofdstand van Noord-Holland (die moet je effe opzoeken) en thans wonende in het vakantieparadijs van onze Oosterburen ook in Noord-Holland
![]()
En het is hier nu ook helemaal dichtgetrokken en het gaat harder waaien, maar nog geen spetters
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dan is fietsen een goede optie, flink doortrappen hè
Als ik een auto zou hebben zou ik nu lekker een stukje 120 gaan rijden met de ramen openquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij heb er vast één met zo'n hulpmotortje, een moderne solex zeg maarquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Exact 120quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik een auto zou hebben zou ik nu lekker een stukje 120 gaan rijden met de ramen open
ik ga ook even shoppen... al krijg ik heul niets aan slecht weer als ik die radar zo ziequote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, onderweg nu, boodschappen doen, voordat 't gedonder begint
Is dat alles?quote:
Nou ik ben niet echt in shock hoor, ik vind dat dat juist bij jou wel kan,maar als ik t zou doen op fok staat t niet,terwijl ik gewoonlijk best grof uit de hoek kan komen.en ik zei dat meer met een kwinkslag,ik vind t juist grappig.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Achgossie Annie toch... je vond dat een radicale uitspraak... Schud dat juk nou eens van je af, je zit op fok.. ik ben nog 1 van de meest gematigde in zijn uitspraken ! Wat lief, iemand die nog geshockeerd is door mijn uitspraken
Eigenlijk 150, maar ik heb ook weinig zin om een half uur in de zon naast meneer agent te staanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Exact 120![]()
115 heeft geen effect![]()
Ohw nu ben ik een tokkie?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ik ben niet echt in shock hoor, ik vind dat dat juist bij jou wel kan,maar als ik t zou doen op fok staat t niet,terwijl ik gewoonlijk best grof uit de hoek kan komen.en ik zei dat meer met een kwinkslag,ik vind t juist grappig.
Nuquote:
Hier dondert het al, maar in de verte, en de wolken duiden ook nog niet op mogelijke regen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, onderweg nu, boodschappen doen, voordat 't gedonder begint
Wie het kleine niet eert...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is dat alles?![]()
Dat is al verdampt als het hier is
Nee Bommie dat weet je best, je bent niet de enige die dat doet ,misschien ben ik wel de enige 'trut' hier.quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:32 schreef D. het volgende:
[..]
Hier dondert het al, maar in de verte, en de wolken duiden ook nog niet op mogelijke regen.
Sorry schat, zit je een beetje te mindfuckenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee Bommie dat weet je best, je bent niet de enige die dat doet ,misschien ben ik wel de enige 'trut' hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |