Hij heb er vast één met zo'n hulpmotortje, een moderne solex zeg maarquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dan is fietsen een goede optie, flink doortrappen hè
Exact 120quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik een auto zou hebben zou ik nu lekker een stukje 120 gaan rijden met de ramen open
ik ga ook even shoppen... al krijg ik heul niets aan slecht weer als ik die radar zo ziequote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, onderweg nu, boodschappen doen, voordat 't gedonder begint
Is dat alles?quote:
Nou ik ben niet echt in shock hoor, ik vind dat dat juist bij jou wel kan,maar als ik t zou doen op fok staat t niet,terwijl ik gewoonlijk best grof uit de hoek kan komen.en ik zei dat meer met een kwinkslag,ik vind t juist grappig.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Achgossie Annie toch... je vond dat een radicale uitspraak... Schud dat juk nou eens van je af, je zit op fok.. ik ben nog 1 van de meest gematigde in zijn uitspraken ! Wat lief, iemand die nog geshockeerd is door mijn uitspraken
Eigenlijk 150, maar ik heb ook weinig zin om een half uur in de zon naast meneer agent te staanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Exact 120![]()
115 heeft geen effect![]()
Ohw nu ben ik een tokkie?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ik ben niet echt in shock hoor, ik vind dat dat juist bij jou wel kan,maar als ik t zou doen op fok staat t niet,terwijl ik gewoonlijk best grof uit de hoek kan komen.en ik zei dat meer met een kwinkslag,ik vind t juist grappig.
Nuquote:
Hier dondert het al, maar in de verte, en de wolken duiden ook nog niet op mogelijke regen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, onderweg nu, boodschappen doen, voordat 't gedonder begint
Wie het kleine niet eert...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is dat alles?![]()
Dat is al verdampt als het hier is
Nee Bommie dat weet je best, je bent niet de enige die dat doet ,misschien ben ik wel de enige 'trut' hier.quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:32 schreef D. het volgende:
[..]
Hier dondert het al, maar in de verte, en de wolken duiden ook nog niet op mogelijke regen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |