Voor wat? die pul bier? die Lederhose? offeuh :quote:
De bitchquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doet die van jou dat niet dan![]()
Het begint hier al bij de voorbereiding, alles in de strijd gooien om mijn concentratie maar van dat voetbal af te halen
ja dat ja !quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doet die van jou dat niet dan![]()
Het begint hier al bij de voorbereiding, alles in de strijd gooien om mijn concentratie maar van dat voetbal af te halen
Lederhose ofcoursequote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Voor wat? die pul bier? die Lederhose? offeuh :
[ afbeelding ]
Nou ik ga ervan uit dat t met de hitte te maken heeft zon he radicale uitspraak maar ik heb er niks op tegen hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee lieve Annie, zo gaat dat niet op FOK! .... je geeft een soort van waardeoordeel maar dan is het wel de bedoeling dat je één en ander uiteenzet
Gewoon een beetje focussen hè, dattie lekker soepel blijft hangen en ze geen resultaat hebben, worden ze pisnijdig vanquote:
Totdat ze het achterste van d'r tong laat zienquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gewoon een beetje focussen hè, dattie lekker soepel blijft hangen en ze geen resultaat hebben, worden ze pisnijdig van
Achgossie Annie toch... je vond dat een radicale uitspraak... Schud dat juk nou eens van je af, je zit op fok.. ik ben nog 1 van de meest gematigde in zijn uitspraken ! Wat lief, iemand die nog geshockeerd is door mijn uitsprakenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ik ga ervan uit dat t met de hitte te maken heeft zon he radicale uitspraak maar ik heb er niks op tegen hoor.Mijn dag kan niet meer stuk want ik zat op de tandartstoel voor een wortelkanaal-behandeling en.....toen vond ie t niet nodig!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dan is fietsen een goede optie, flink doortrappen hèquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:19 schreef HiDiHo het volgende:
Denk dat ik maar ff rondje ga fietsen ofzo, pffff smelt hier![]()
Misschien krijg jij straks daar ook dat geluk van een regenbui.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Geboren in de Hoofdstad, grotendeels opgegroeid in de Hoofdstand van Noord-Holland (die moet je effe opzoeken) en thans wonende in het vakantieparadijs van onze Oosterburen ook in Noord-Holland
![]()
En het is hier nu ook helemaal dichtgetrokken en het gaat harder waaien, maar nog geen spetters
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dan is fietsen een goede optie, flink doortrappen hè
Als ik een auto zou hebben zou ik nu lekker een stukje 120 gaan rijden met de ramen openquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dan is fietsen een goede optie, flink doortrappen hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |