En daarom ga je ook soon deze kant opkomen!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Doe ik ook,
Ik krijg alleen vanavond bezoek omdat ik weer een soort van kluizenaar aan het worden ben.
En ik niet naar de kroeg wil komen, komen ze maar naar mij toe.
Moet ik ineens gezellig gaan doen in real life hoe gaat dat ook alweer.
Mijn Mac dichtklappen shit ik weet niet of ik dat kan hoor ...LOL
gewoon vaak naar de wc moeten..... tja je bent natuurlijk niet helemaal fit... iphone er bij en dan even twitteren en hoi-enquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Doe ik ook,
Ik krijg alleen vanavond bezoek omdat ik weer een soort van kluizenaar aan het worden ben.
En ik niet naar de kroeg wil komen, komen ze maar naar mij toe.
Moet ik ineens gezellig gaan doen in real life hoe gaat dat ook alweer.
Mijn Mac dichtklappen shit ik weet niet of ik dat kan hoor ...LOL
Hahaha, ze doet het ook nog hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon vaak naar de wc moeten..... tja je bent natuurlijk niet helemaal fit... iphone er bij en dan even twitteren en hoi-en
Hi Zouzou en ik heb jouw PM beantwoordquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:54 schreef zouzou het volgende:
Bonjour Eva !
Beterschap met u !
S.V.P. een PM. Sorry vn mijn Nederlands ik hoop dat u begrijp .
Bizous!
goedemorgenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nizno
Ik ook niet, er wordt gezegd je mag niet meerdere keren stemmen.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:23 schreef Tessio het volgende:
[..]
En daarom ga je ook soon deze kant opkomen!
We moeten mekaar natuurlijk wel even zien voor die Fok!meet.quote:
Ach tis hier ook gezelligquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:31 schreef Tessio het volgende:
De planning was Bloemendaal vandaag, maar vertrouw het weer even niet zo.
Dus het gaat alleen maar goed.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik mag van de chirurg weer een beetje wandelen en stukje fietsen, hahahaha
Hij moest eens weten dat ik ook gewoon naar mijn werk ben geweest en dat dat een aardig stuk fietsen is
Om van de wandelingen met m'n hondje maar niet te spreken.
ook goedemorgen damequote:
Vond een foto op internet die er precies zo uitziet als die scheur/breuk die ik heb.quote:
Jullie kennen elkaar toch alquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:36 schreef Tessio het volgende:
[..]
We moeten mekaar natuurlijk wel even zien voor die Fok!meet.
Want dat is gewoon nog te ver weg.
Fokmeetquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:36 schreef Tessio het volgende:
[..]
We moeten mekaar natuurlijk wel even zien voor die Fok!meet.
Want dat is gewoon nog te ver weg.
Dus niet te eigenwijs zijn dan he.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vond een foto op internet die er precies zo uitziet als die scheur/breuk die ik heb.
[ afbeelding ]
Het is maar een hele kleine breuk, maar als die losschiet, kan die je miniscus aan gort helpen of de zenuwen beschadigen die erlangslopen.
ooops foto is beetje groot
In de meeste gevallen ben ik zo brutaal gewoon mijn Mac open te klappen hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon vaak naar de wc moeten..... tja je bent natuurlijk niet helemaal fit... iphone er bij en dan even twitteren en hoi-en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |