hier begint het wel minder zonnig te worden... maar nog steeds broeierigquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
In de meeste gevallen ben ik zo brutaal gewoon mijn Mac open te klappen hoor.
Ze kennen mij maar al te goed in deze
YESSSSSS we hebben regen
Nou ik ben asociaal en doe het gewoon in de woonkamer hoor,quote:
Jij wilt dus serieus een hele avond rummyfluppen??quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou ik ben asociaal en doe het gewoon in de woonkamer hoor,
Wanneer ze niet met mij willen Rummy cubben ga ik dat doen en dat weten ze wel
Zei jij nou net dat het bij jou regent?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou ik ben asociaal en doe het gewoon in de woonkamer hoor,
Wanneer ze niet met mij willen Rummy cubben ga ik dat doen en dat weten ze wel
Je kunt me makkelijk herkennen... ik sta met NMNS tegen de bierpomp aangeplaktquote:
Het regent hier nu, wat heerlijk even wat koeler,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:31 schreef Tessio het volgende:
De planning was Bloemendaal vandaag, maar vertrouw het weer even niet zo.
Mazzelaar, tis hier nog om te stikken zo benauwd, eigenlijk te warm om zelfs mijn vingers te bewegenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
In de meeste gevallen ben ik zo brutaal gewoon mijn Mac open te klappen hoor.
Ze kennen mij maar al te goed in deze
YESSSSSS we hebben regen
Dat dacht ik al zoiets...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je kunt me makkelijk herkennen... ik sta met NMNS tegen de bierpomp aangeplakt
Dus het gaat de goeie kant opquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik mag van de chirurg weer een beetje wandelen en stukje fietsen, hahahaha
Hij moest eens weten dat ik ook gewoon naar mijn werk ben geweest en dat dat een aardig stuk fietsen is
Om van de wandelingen met m'n hondje maar niet te spreken.
Dat was niet teasen, ik ging me echt aankledenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja gisteren,
zo van nou ik ga me maar is aankleden enzo
Die mening deel ik volledig met jequote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:36 schreef Tessio het volgende:
[..]
We moeten mekaar natuurlijk wel even zien voor die Fok!meet.
Want dat is gewoon nog te ver weg.
Godver ik wilde eerst iets ranzigs zeggen zoals: "Zolang ik een gezicht heb, heb jij iets om op te zitten" maar ik zit nog in mijn wittebroodswekenquote:
Hey Laysaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:47 schreef Laysa het volgende:
zo terug met fan...niet Fann...en 3 zomerjurkjes![]()
hier : CBML'ers, DGk'ers en BB'ers in de media #34quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Mazzelaar, tis hier nog om te stikken zo benauwd, eigenlijk te warm om zelfs mijn vingers te bewegen![]()
waar is het reltopic
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Godver ik wilde eerst iets ranzigs zeggen zoals: "Zolang ik een gezicht heb, heb jij iets om op te zitten" maar ik zit nog in mijn wittebroodsweken
zomerjurkjesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:47 schreef Laysa het volgende:
zo terug met fan...niet Fann...en 3 zomerjurkjes![]()
hehe ik ging alleen voor die fan...en ineens had ik ook 3 jurkjesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:50 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hey Laysa![]()
Ik trek het niet hoor om de winkels in te gaan.
Wil graag wel weer wat shoppen, maar liever niet met dit weer.
En ach, mijn kast puilt al zo uit, jaja ik geef het grif toe...shopaholic
De regen is alweer gestopt en de zon schijnt alweer vol opquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier begint het wel minder zonnig te worden... maar nog steeds broeierig
Die kreeg je erbij, toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
hehe ik ging alleen voor die fan...en ineens had ik ook 3 jurkjes
Yeps met drank erbij, dat vind ik leuk,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jij wilt dus serieus een hele avond rummyfluppen??
Niet meerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:46 schreef Tessio het volgende:
[..]
Zei jij nou net dat het bij jou regent?
Hey en ga jij ook komen de 5e naar de FOK! meetquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Mazzelaar, tis hier nog om te stikken zo benauwd, eigenlijk te warm om zelfs mijn vingers te bewegen![]()
waar is het reltopic
O gut, daar zit Mootie, die is allergisch voor me, dat kan ik 'r niet aandoen met dit weerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
hier : CBML'ers, DGk'ers en BB'ers in de media #34
Dus wat let je... finnish her!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:58 schreef Jian het volgende:
[..]
O gut, daar zit Mootie, die is allergisch voor me, dat kan ik 'r niet aandoen met dit weer
En al die prachtige illusies die ik heb de grond in laten boren als ik sommigen in real-life zie, ik kijk wel uitquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:57 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hey en ga jij ook komen de 5e naar de FOK! meet![]()
Gelukkig is het nu wat afgekoeld, ik geloof alleen niet voor lang meer want die zon is alweer aardig doorgebroken.
Nee joh zij werken daar met scripten wat dacht je dan dat ze dat allemaal handmatig voor elkaar hebben gekregenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:48 schreef versabommie het volgende:
Goede morgen aan alle 28116 stemmetjes k,heb er al weer een paar bij op gegooid op naar de 30000 lukt vast wel .groetjes aan alle huub en clair fans . dit moeten toch wel de laatste zware loodjes zijn clair veel sterkte jullie twee gr willy
Quote Door: Apollo | op: 2009-07-03 | om: 09:09
Zouden ze nou echt denken dat er pak hem beet 28000 stemmers zijn![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:49 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was niet teasen, ik ging me echt aankleden
Nouja ik zie wel wat in een enorme bierpompsessie met NMNS, jou en ondergetekendequote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:00 schreef Jian het volgende:
[..]
En al die prachtige illusies die ik heb de grond in laten boren als ik sommigen in real-life zie, ik kijk wel uit
Doelt hij niet op de stemmen in zijn hoofd?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:48 schreef versabommie het volgende:
Goede morgen aan alle 28116 stemmetjes
Zouden ze nou echt denken dat er pak hem beet 28000 stemmers zijn![]()
Ik drink m'n whiskey puur ...... en alleen met dit soort weer met ijsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja ik zie wel wat in een enorme bierpompsessie met NMNS, jou en ondergetekende
hihiquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doelt hij niet op de stemmen in zijn hoofd?
nou dan gaan ik wel aan jamaican rumquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik drink m'n whiskey puur ...... en alleen met dit soort weer met ijs
Er klinkt een diss door in dat ge-hihi. Of ben ik daar gewoon te gevoelig voor?quote:
Oewquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou dan gaan ik wel aan jamaican rum
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er klinkt een diss door in dat ge-hihi. Of ben ik daar gewoon te gevoelig voor?
Jah man!quote:
Komop man, tis een weekje warm en iedereen is aan het huiliënquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:12 schreef Jian het volgende:
Mensen, mensen, het is hier nu werkelijk om te stikken hoor
Dan is het goed!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:08 schreef versabommie het volgende:
Nee echt niet... ik moet altijd vreselijk lachen om die scherpte van jou
Moet je Brugal es proberen ................. als je eraan kan komenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jah man!Ben helemaal verslingerd aan Captain Morgan
Ahhh toe ga je er is mee bemoeienquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:58 schreef Jian het volgende:
[..]
O gut, daar zit Mootie, die is allergisch voor me, dat kan ik 'r niet aandoen met dit weer
Ja kom, net of ik de hele tijd iemand af wil zeiken... ik hou juist van mensenquote:
Jammers hoor, ik had je daar ook wel willen zienquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:00 schreef Jian het volgende:
[..]
En al die prachtige illusies die ik heb de grond in laten boren als ik sommigen in real-life zie, ik kijk wel uit
Nou!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:17 schreef versabommie het volgende:
Ja kom, net of ik de hele tijd iemand af wil zeiken... ik hou juist van mensen
Volgens mij zit jij hier gewoon de boel te fucken terwijl er een beest van een airco staat de draaien in die ruimte waar je zitquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop man, tis een weekje warm en iedereen is aan het huiliën
Ik wist niet een dat er, naast LoveBear, een beer op VOL zatquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:17 schreef Copycat het volgende:
Maar Jian: Jij bent dus Beer van VOL?
Oeeh een stoere manquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik drink m'n whiskey puur ...... en alleen met dit soort weer met ijs
Wat is er nou lieverd?quote:
Lovebeaverquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist niet een dat er, naast LoveBear, een beer op VOL zat
Tis tegenwoordig een publiek geheimquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:17 schreef Copycat het volgende:
Maar Jian: Jij bent dus Beer van VOL?
Nooit geweten. En hoi!
LoveBear ken ik dan weer niet. Is dat een broertje van PedoBear?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:18 schreef D. het volgende:
Nee echt heur, ik zit thuis... nix geen airco dit keerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij hier gewoon de boel te fucken terwijl er een beest van een airco staat de draaien in die ruimte waar je zit
Wie is dat LoveBear ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dat snap ik soms ook niet van sommigen. Of het is te koud of het is te warm.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop man, tis een weekje warm en iedereen is aan het huiliën
Ik ben niet bekend met haar familiegeschiedenisquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
LoveBear ken ik dan weer niet. Is dat een broertje van PedoBear?
Ik voel onderhuidse steekjes. Maar dat kan ook de airco zijn die me kippenvel bezorgd.quote:
Echt geen seconde... geen steekje, niet tegen jou!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik voel onderhuidse steekjes. Maar dat kan ook de airco zijn die me kippenvel bezorgd.
Nee jij blijft D.tjequote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben ook een stoere man, want ik heb met dit weer ook ijs
Ow, dat topic heb ik gemistquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
nope:
[BB] User Servival afkick game #3
Gelukkigquote:
Daar zeg je het, warmte no problemmo, heerlijk, maar dat benauwde weer van nu, met die hoge luchtvochtigheid, daar kan ik niet enthousiast van worden hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat snap ik soms ook niet van sommigen. Of het is te koud of het is te warm.
Een collega van me zat om 9 uur 's ochtends al te puffen op het werk (nee, ze is niet zwanger)
Terwijl het er heerlijk was binnen.
Ik heb dan maar halve dagen gewerkt, maar denk dat die dan 's middags helemaal kapot zou gaan.
Nu heb ik ook liever 45 graden in Spanje, waar ik heb gewoond, dan 30 graden hier, maar met juiste voeding en drinken en kleding is het allemaal best te doen.
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:25 schreef versabommie het volgende:
Gelukkig![]()
Trouwens heb jou toch nog nooit gesneerd?
Je vindt mijn verhalen niet stoer?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Als je stoere verhalen gaat vertellen kan je dat veranderen
Tis de warmte ... en natuurlijk de op handen zijnde geboorte van Huub's kind, dat prikkelt m'n gevoelige inborst en maakt me een beetje week ..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat ben je ineens voorzichtig aan het doen
Is lovebear nog steeds "tipsy" elke zaterdavond en gaat dan bijzonder vrolijk posten?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:18 schreef D. het volgende:
[..]
Wanneer heb jij zo'n verhaal gehouden, en mag ik dan linkje zodat ik mijn mening kan bijstellenquote:
Geen idee. Heb 'r na BB5 niet meer gezien hierquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Is lovebear nog steeds "tipsy" elke zaterdavond en gaat dan bijzonder vrolijk posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |