abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71545786
Woensdag ging ik lopen en merkte na 2 minuten al dat mn enkels het niet zo leuk zouden gaan vinden als ik nog 50 minuten zou gaan lopen.. Veel meer pijn dan normaal, en omdat ik niet durfde door te gaan met bang dat ik ze helemaal naar de klote zou rennen, terug naar huis gegaan en een paar dagen niet meer geweest.

Vanavond maar weer proberen!
pi_71548661
16 km vandaag, wel op het laatst een stuk gewandeld tussendoor want mijn benen hadden er geen zin meer in.
pi_71548873
Lucivia, hoe ging het?
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  maandag 3 augustus 2009 @ 09:17:30 #229
34586 kepler
No bounce, no play
pi_71556718
Vandaag weer voor het eerst sinds 8 maanden hardgelopen Half uurtje gelopen en dat ging best redelijk, zeker voor schoenen van 18 euro

Omgeving is echt prachtig: F1-circuit in Albert Park met uitzicht op de skyline van Melbourne
The line is a dot to you!
pi_71572686
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 09:17 schreef kepler het volgende:

Omgeving is echt prachtig: F1-circuit in Albert Park met uitzicht op de skyline van Melbourne
Oh, Melbourne is een eindje weg van Amsterdam . Maar lopen op een F1 circuit lijkt me nou geen reet aan.
pi_71573274
Voor een keertje wel speciaal. Asfalt is ook wel lekker.
Jimmy Carter:
pi_71580792
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 17:49 schreef Ruud_Kawasaki het volgende:

[..]

Cool! Het is mijn eerste Marathon dus wil um sowieso uitlopen, en dan maakt mijn tijd niet echt veel uit. Maar ik ga voor een 3:45
Moet lukken met 1:41 op de halve. Nu wel de echte duurlopen doen.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 02:34:53 #233
34586 kepler
No bounce, no play
pi_71583748
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 19:49 schreef computergirl het volgende:

[..]

Oh, Melbourne is een eindje weg van Amsterdam . Maar lopen op een F1 circuit lijkt me nou geen reet aan.
Het F1-circuit is nu gewoon openbare weg en het loopt dwars door een supermooi park.

Verder heb ik vorig jaar ook meegedaan met de Zandvoort Circuit Run, toch erg leuk
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 17:44:15 #234
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_71599612
Jogster bijna verscheurd door acht honden

Uitgegeven: 4 augustus 2009 14:48
Laatst gewijzigd: 4 augustus 2009 14:59

AUCKLAND - Acht honden hebben in Nieuw-Zeeland een jogster bijna verscheurd. Volgens de man van het slachtoffer zag zijn vrouw er na de aanval uit als een klodder bloed.
© Inertia Stock

De 36-jarige had bijtwonden over haar hele lichaam. Het is nog onduidelijk waarom de honden haar aanvielen en dat ruim een kwartier volhielden.

De vrouw overleefde waarschijnlijk omdat ze de foetushouding aannam. De honden worden afgemaakt.

Operatie

Na een operatie van negen uur gold de toestand van het slachtoffer als stabiel, meldden Nieuw-Zeelandse media dinsdag.

-----------------

bron: www.nu.nl
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:07:05 #235
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_71601665
het zal je toch gebeuren
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_71606268
Ja, een vriend van mij heeft zoiets ook eens meegemaakt in Albanië. Werd gered door de koplampen van een passerende auto.

Lucivia ook niet meer gehoord sinds laatste berichtje...
Jimmy Carter:
pi_71608361
Jah.. Het gaat hier dus voor geen meter .

Een week terug moeten gaan in mn schema, want het ging allemaal niet goed. Veel last van mn benen, kon er niet goed inkomen, ademhaling ging niet goed etc.

Echt heel frustrerend, want het ging zo goed een tijd. Kom gewoon niet aan de 3-4x per week die eigenlijk moet voor mn schema, waardoor ik dus niet verder kan enzo Begint erg frustrerend te worden zo en zo ist ook helemaal niet lekker lopen
pi_71609273
Een stap terug om er straks weer twee vooruit te zetten.

Blijf positief denken. Goed eten, goed slapen. Het komt allemaal goed.
Jimmy Carter:
  woensdag 5 augustus 2009 @ 02:42:09 #239
34586 kepler
No bounce, no play
pi_71614028
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:44 schreef Grumpey het volgende:
Jogster bijna verscheurd door acht honden

Uitgegeven: 4 augustus 2009 14:48
Laatst gewijzigd: 4 augustus 2009 14:59

AUCKLAND - Acht honden hebben in Nieuw-Zeeland een jogster bijna verscheurd. Volgens de man van het slachtoffer zag zijn vrouw er na de aanval uit als een klodder bloed.
© Inertia Stock

De 36-jarige had bijtwonden over haar hele lichaam. Het is nog onduidelijk waarom de honden haar aanvielen en dat ruim een kwartier volhielden.

De vrouw overleefde waarschijnlijk omdat ze de foetushouding aannam. De honden worden afgemaakt.

Operatie

Na een operatie van negen uur gold de toestand van het slachtoffer als stabiel, meldden Nieuw-Zeelandse media dinsdag.

-----------------

bron: www.nu.nl

Ik neem aan dat iedere hardloper minstens 1 keer bijna is aangevallen door een hond... Ik let altijd extra goed op als ik langs een hond ren, een hardloper is toch iets waar veel honden achter aan rennen (als is het alleen maar om te spelen).

[ Bericht 0% gewijzigd door kepler op 05-08-2009 02:48:16 ]
pi_71614329
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:43 schreef Duikelaar het volgende:
[..]
See you there. Wat is je doel? Ik wil binnen 4:00u doen, maar belangrijker is om uit te lopen.
Misschien dat ik die marathon ook ga doen. Moet nog even kijken want ben net weer begonnen met intensief hardlopen en moet er nu even voor zorgen dat ik al in shape ben begin september.
3 oktober heb ik namelijk ook al de Zeeuwse Kustmarathon, dus moet redelijk vlug kunnen herstellen.
Mooie marathon overigens, en een (bewust) klein deelnemersveld dus dat loopt ook prima!

Mijn doel is een PR neer te zetten en onder de 4u te komen. Was vorig jaar ook het doel en ik streefde af op ongeveer een 3.40. Maar toen blesseerde ik mij rond de 18km en heb ik eigenlijk als een mietje rondgelopen... want ik kwam binnen sukkelen op 4:54
En dan kan uitlopen belangrijker zijn, maar dit gaf mij in ieder geval geen voldoening kan ik je vertellen

Morgen weer even een rondje knallen door de bossen van Nijmegen, even een kleine 10km doen
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:16 schreef DjNivek het volgende:
[..]Jawel, maar ik woon vlakbij het kanaal, dus dat is gewoon ideaal. De bruggen gebruik ik dan om een rondje te maken. Het valt eventueel verder uit te breiden door richting Weurt te gaan, maar ik weet niet of je aan de overkant een goede route hebt.
Hey, daar woon ik ook in de buurt
Tip: over de Hatertse brug en dan Stadsdijk oplopen of de Wijchense ven. Kan je naar Alverna lopen en via de Duckenburgse brug weer terug ofzo
Is altijd wel mooi rondje.

[ Bericht 11% gewijzigd door Sjobber op 05-08-2009 05:10:25 ]
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 09:14:11 #241
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_71615496
Dag heren en dames,

Ik wil beginnen met hardlopen, maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Ja, voor de deur . Ik heb op zich goede schoenen (geen hardloopschoenen maar die investering komt wel als het me bevalt). Ik wil 2 of 3x per week gaan lopen. Wat zal ik doen? Gewoon ergens een standaardschema vandaan plukken en gaan? Ik weet dat iTunes volstaat met podcasts die je onderweg op kan zetten, is dat wat? Jullie hebben vast een hoop tips voor me .
pi_71615561
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 02:42 schreef kepler het volgende:

[..]
Ik neem aan dat iedere hardloper minstens 1 keer bijna is aangevallen door een hond... Ik let altijd extra goed op als ik langs een hond ren, een hardloper is toch iets waar veel honden achter aan rennen (als is het alleen maar om te spelen).
Ja en dan de eigenaar die er bij staat te lachen 'Niet doen hoor Fikkie!'

Je weet bij een hond niet of hij wil spelen of wil bijten (en soms weet een hond het onderscheid ook niet vlgen mij)
pi_71615614
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 09:14 schreef Sander het volgende:
Dag heren en dames,

Ik wil beginnen met hardlopen, maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Ja, voor de deur . Ik heb op zich goede schoenen (geen hardloopschoenen maar die investering komt wel als het me bevalt). Ik wil 2 of 3x per week gaan lopen. Wat zal ik doen? Gewoon ergens een standaardschema vandaan plukken en gaan? Ik weet dat iTunes volstaat met podcasts die je onderweg op kan zetten, is dat wat? Jullie hebben vast een hoop tips voor me .
Mijn belangrijkste tip is dit forum: Hardloopschema op je mp3-speler - #17

Rustig aan beginnen, qua tijd en afstand, omdat je spieren maar vooral je pezen tijd nodig hebben om te wennen aan de specifieke hardloopbelasting
  woensdag 5 augustus 2009 @ 09:28:02 #244
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_71615715
Cool. Waar haal je die lessen vandaan dan?
pi_71616184
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 09:28 schreef Sander het volgende:
Cool. Waar haal je die lessen vandaan dan?
Moet je even aan MoBlo vragen, die heeft ze nog wel ergens online staan.

Het ergste vind ik overigens hondeneigenaren die roepen "hij doet niets hoor!", terwijl hun hond wel richting mijn enkels rent.
pi_71616666
Hebben de dames in dit topic trouwens nog tips voor een goede, veel steun gevende sportbh? Een tje die ook geschikt is voor de ehm.. vrij grote cupmaat zeg maar
pi_71616820

Kan ik je niet mee helpen.
Jimmy Carter:
pi_71617204
Zit op mijn schema inmiddels bij de 12 minuten(verdeeld over 3-2-3-2-2 minuten met 2 minuten wandelen tussendoor).. Op naar de 15 minuten
Volgens mijn schema moet ik over een week of 9 a 10 aan de 45 minuten aan 1 stuk zitten

Enne sportbh kan ik je ook niet mee helpen.. heb zelf geen bh's nodig
pi_71619864
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 09:14 schreef Sander het volgende:
Dag heren en dames,

Wat voor goede schoenen dan? Ik zou toch echt eerst hardloopschoenen kopen, tenzij je over een maand graag een fijne blessure wil.
Dus toch .
pi_71620029
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:16 schreef koeii het volgende:

[..]

Wat voor goede schoenen dan? Ik zou toch echt eerst hardloopschoenen kopen, tenzij je over een maand graag een fijne blessure wil.
Heb zelf een keer schoenen gekocht waarvan ik in eerste instantie dacht dat het hardloop schoenen waren, dit bleken echter tennisschoenen (:')) en die liepen dan ook niet lekker.. Ik had snel last van mijn voeten, waar ik nu(met hardloop schoenen) geen last van heb.. Hou voor mezelf ook altijd aan dat ik een enigszins goed merk sportschoenen koop. Zo heb ik voor zaalvoetbal Umbro's en voor hardlopen ASCICS...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')