Oh, Melbourne is een eindje weg van Amsterdamquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:17 schreef kepler het volgende:
Omgeving is echt prachtig: F1-circuit in Albert Park met uitzicht op de skyline van Melbourne
Moet lukken met 1:41 op de halve. Nu wel de echte duurlopen doen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:49 schreef Ruud_Kawasaki het volgende:
[..]
Cool!Het is mijn eerste Marathon dus wil um sowieso uitlopen, en dan maakt mijn tijd niet echt veel uit. Maar ik ga voor een 3:45
Het F1-circuit is nu gewoon openbare weg en het loopt dwars door een supermooi park.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:49 schreef computergirl het volgende:
[..]
Oh, Melbourne is een eindje weg van Amsterdam. Maar lopen op een F1 circuit lijkt me nou geen reet aan.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:44 schreef Grumpey het volgende:
Jogster bijna verscheurd door acht honden
Uitgegeven: 4 augustus 2009 14:48
Laatst gewijzigd: 4 augustus 2009 14:59
AUCKLAND - Acht honden hebben in Nieuw-Zeeland een jogster bijna verscheurd. Volgens de man van het slachtoffer zag zijn vrouw er na de aanval uit als een klodder bloed.
© Inertia Stock
De 36-jarige had bijtwonden over haar hele lichaam. Het is nog onduidelijk waarom de honden haar aanvielen en dat ruim een kwartier volhielden.
De vrouw overleefde waarschijnlijk omdat ze de foetushouding aannam. De honden worden afgemaakt.
Operatie
Na een operatie van negen uur gold de toestand van het slachtoffer als stabiel, meldden Nieuw-Zeelandse media dinsdag.
-----------------
bron: www.nu.nl
Misschien dat ik die marathon ook ga doen. Moet nog even kijken want ben net weer begonnen met intensief hardlopen en moet er nu even voor zorgen dat ik al in shape ben begin september.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:43 schreef Duikelaar het volgende:
[..]
See you there. Wat is je doel? Ik wil binnen 4:00u doen, maar belangrijker is om uit te lopen.
Hey, daar woon ik ook in de buurtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:16 schreef DjNivek het volgende:
[..]Jawel, maar ik woon vlakbij het kanaal, dus dat is gewoon ideaal. De bruggen gebruik ik dan om een rondje te maken. Het valt eventueel verder uit te breiden door richting Weurt te gaan, maar ik weet niet of je aan de overkant een goede route hebt.
Ja en dan de eigenaar die er bij staat te lachenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:42 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik neem aan dat iedere hardloper minstens 1 keer bijna is aangevallen door een hond... Ik let altijd extra goed op als ik langs een hond ren, een hardloper is toch iets waar veel honden achter aan rennen (als is het alleen maar om te spelen).
Mijn belangrijkste tip is dit forum: Hardloopschema op je mp3-speler - #17quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:14 schreef Sander het volgende:
Dag heren en dames,
Ik wil beginnen met hardlopen, maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Ja, voor de deur. Ik heb op zich goede schoenen (geen hardloopschoenen maar die investering komt wel als het me bevalt). Ik wil 2 of 3x per week gaan lopen. Wat zal ik doen? Gewoon ergens een standaardschema vandaan plukken en gaan? Ik weet dat iTunes volstaat met podcasts die je onderweg op kan zetten, is dat wat? Jullie hebben vast een hoop tips voor me
.
Moet je even aan MoBlo vragen, die heeft ze nog wel ergens online staan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:28 schreef Sander het volgende:
Cool. Waar haal je die lessen vandaan dan?
Wat voor goede schoenen dan? Ik zou toch echt eerst hardloopschoenen kopen, tenzij je over een maand graag een fijne blessure wil.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:14 schreef Sander het volgende:
Dag heren en dames,
Ik wil beginnen met hardlopen, maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Ja, voor de deur. Ik heb op zich goede schoenen (geen hardloopschoenen maar die investering komt wel als het me bevalt). Ik wil 2 of 3x per week gaan lopen. Wat zal ik doen? Gewoon ergens een standaardschema vandaan plukken en gaan? Ik weet dat iTunes volstaat met podcasts die je onderweg op kan zetten, is dat wat? Jullie hebben vast een hoop tips voor me
.
Heb zelf een keer schoenen gekocht waarvan ik in eerste instantie dacht dat het hardloop schoenen waren, dit bleken echter tennisschoenen (:')) en die liepen dan ook niet lekker.. Ik had snel last van mijn voeten, waar ik nu(met hardloop schoenen) geen last van heb.. Hou voor mezelf ook altijd aan dat ik een enigszins goed merk sportschoenen koop. Zo heb ik voor zaalvoetbal Umbro's en voor hardlopen ASCICS...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:16 schreef koeii het volgende:
[..]
Wat voor goede schoenen dan? Ik zou toch echt eerst hardloopschoenen kopen, tenzij je over een maand graag een fijne blessure wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |