quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:06 schreef DemonRage het volgende:
In Noord-Oost Brabant begint er een bui te knallen.
Lijkt ook precies op de denkbeeldige lijn te ontstaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:06 schreef DemonRage het volgende:
Geil!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:42 schreef Radio-silence het volgende:
CAPE voor vanavond 18:00
[ afbeelding ]
Het oosten heeft echt veel potentiėle energie in de lucht... lekker rose!
Als dat HET lijntje is waar we hier al de hele tijd op zitten wachten ga ik hier zo een potje zitten jankenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:10 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Lijkt ook precies op de denkbeeldige lijn te ontstaan.
Holy crap yesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:06 schreef DemonRage het volgende:
Ik ben bang van wel bij de gedetailleerde voorspelling van het KNMI spreken ze van een thermische vore die NO-waarts trekt. Nabij die vore ontstaan de buien, dus de kans daarop is ten zuiden daarvan wel een stuk minder nu.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als dat HET lijntje is waar we hier al de hele tijd op zitten wachten ga ik hier zo een potje zitten janken
Laat maar 50 kilometer noordelijker trekkenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:05 schreef BlackRhino het volgende:
Er vormt zich wat tussen Leiden - Amsterdam?
Zie buienradar
Kut, je hebt gelijk...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:13 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel bij de gedetailleerde voorspelling van het KNMI spreken ze van een thermische vore die NO-waarts trekt. Nabij die vore ontstaan de buien, dus de kans daarop is ten zuiden daarvan wel een stuk minder nu.
Stimmt!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:13 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel bij de gedetailleerde voorspelling van het KNMI spreken ze van een thermische vore die NO-waarts trekt. Nabij die vore ontstaan de buien, dus de kans daarop is ten zuiden daarvan wel een stuk minder nu.
Er kwam toch ook nog een koufront?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:13 schreef DemonRage het volgende:
[..]
quote:
Dat zegt geloof ik wel genoeg, ze slaan het Zuiden over...quote:VERKEERSOVERLAST DOOR ZWARE NEERSLAG
Komende uren kunnen vooral landinwaarts enkele zware onweersbuien tot ontwikkeling komen. Hierbij kan het verkeer hinder ondervinden van hagel, windstoten en veel neerslag. Vanavond verplaatst het zwaartepunt van het onweer zich naar het oosten en noordoosten.
Klopt, maar daar is nog niet veel activiteit van te zien.quote:
Grmblquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[..]
Dat zegt geloof ik wel genoeg, ze slaan het Zuiden over...
Hier in bussum begint het al te rommelen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:24 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Het begint wat te druppelen in Hilversum.
Het is niet altijd feest he bij jullie.quote:
Hier in Tilburg heeft het ook al meer dan 2 weken niet geregend hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:30 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Het is niet altijd feest he bij jullie.
Noorden zal dit keer wel wat krijgen heeft al 2 weken geen druppel gehad.
Sja, werd gisteren en eergisteren lekker gemaakt dat het hard zou gaan onweren, en nou zie ik de weinige buien die er al zijn ZH totaal ontwijken...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:30 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Het is niet altijd feest he bij jullie.
Noorden zal dit keer wel wat krijgen heeft al 2 weken geen druppel gehad.
En weer 29°C.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:25 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Klopt, maar daar is nog niet veel activiteit van te zien.
Er vindt nu wel een afkoeling plaats. Hier is net nog "maar" 27,7°C.
Life sucks sometimes hehquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:31 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Sja, werd gisteren en eergisteren lekker gemaakt dat het hard zou gaan onweren, en nou zie ik de weinige buien die er al zijn ZH totaal ontwijken...
Hoe harder het KNMI roept, hoe minder je druk hoeft te maken is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:31 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Sja, werd gisteren en eergisteren lekker gemaakt dat het hard zou gaan onweren, en nou zie ik de weinige buien die er al zijn ZH totaal ontwijken...
Heel herkenbaar inddquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:34 schreef Xenwolfie het volgende:
Alsof er een schild om Zuid-Holland zit, heb dit vaker gezien dit vooral.
Haha nou dit keer is het vooral estofex geweestquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:35 schreef Casos het volgende:
[..]
Hoe harder het KNMI roept, hoe minder je druk hoeft te maken is mijn ervaring.
Toen ik rond 12 uur naar huis liep was het helemaal bewolkt en het begon aardig hard te waaien, ik werd dus blij.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:34 schreef Xenwolfie het volgende:
De rivieren..... dat is het schild.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:34 schreef Xenwolfie het volgende:
Volgens het knmi is de temperatuur een stuk lager hier, merk er alleen weinig van? Alleen de wind is wat aangenamerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:36 schreef Asgard het volgende:
[..]
Toen ik rond 12 uur naar huis liep was het helemaal bewolkt en het begon aardig hard te waaien, ik werd dus blij.![]()
En nu anderhalf uur later? ZONNESCHJN, help ik smelt
Hmm ja, maar soms lijkt het net alsof het precies de grenzen van ZH ontwijkt, zoals nu ook, precies net na de grens ontstaat hetquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:37 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
De rivieren..... dat is het schild.
Nogal al ja. KNMI geeft allerlei waarschuwingen voor het noorden uit. Maar volgens hun eigen weerbericht trekken de buien naar het oosten weg.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:35 schreef Casos het volgende:
[..]
Hoe harder het KNMI roept, hoe minder je druk hoeft te maken is mijn ervaring.
Ede nog nietsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:41 schreef Bronson het volgende:
Het begint hier in Bennekom te regenen en wat te rommelen.
Herstel, het was 8 augustus 2003...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren toen ik nog in Den Helder woonde dat de hele kuststrook onder een dikke laag mist lag en landinwaarts was het tropisch warm... Bij ons was het toen 16 graden oid... (was volgens mij ergens in 2004 of 2005)
Wow dat stuk boven Duitslandquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:49 schreef Zipportal het volgende:
Zone 1 en Zeeland valt net buiten de boot.
[ afbeelding ]
Altijd zo jammer, ik kan er erg naar uitkijken, extreem weer, maar het KNMI maakt me altijd blij met een dooie mus. Stomme KNMI...... niet lief.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nogal al ja. KNMI geeft allerlei waarschuwingen voor het noorden uit. Maar volgens hun eigen weerbericht trekken de buien naar het oosten weg.
Ik wil ook wel eens wat verkoeling en dik onweer met flink wat bliksems.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:02 schreef joko90 het volgende:
ik kwam deze net tegen op m'n computer, ff 50 graden verschil met nu!
[ afbeelding ]
Handigquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:05 schreef Zipportal het volgende:
Ik heb hier nog een handige link met allerlei radars etc etc
http://members.home.nl/ti(...)erindexjournaal.html
http://members.home.nl/ti(...)ournaal-firefox.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |