quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:06 schreef DemonRage het volgende:
In Noord-Oost Brabant begint er een bui te knallen.
Lijkt ook precies op de denkbeeldige lijn te ontstaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:06 schreef DemonRage het volgende:
Geil!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:42 schreef Radio-silence het volgende:
CAPE voor vanavond 18:00
[ afbeelding ]
Het oosten heeft echt veel potentiële energie in de lucht... lekker rose!
Als dat HET lijntje is waar we hier al de hele tijd op zitten wachten ga ik hier zo een potje zitten jankenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:10 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Lijkt ook precies op de denkbeeldige lijn te ontstaan.
Holy crap yesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:06 schreef DemonRage het volgende:
Ik ben bang van wel bij de gedetailleerde voorspelling van het KNMI spreken ze van een thermische vore die NO-waarts trekt. Nabij die vore ontstaan de buien, dus de kans daarop is ten zuiden daarvan wel een stuk minder nu.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als dat HET lijntje is waar we hier al de hele tijd op zitten wachten ga ik hier zo een potje zitten janken
Laat maar 50 kilometer noordelijker trekkenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:05 schreef BlackRhino het volgende:
Er vormt zich wat tussen Leiden - Amsterdam?
Zie buienradar
Kut, je hebt gelijk...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:13 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel bij de gedetailleerde voorspelling van het KNMI spreken ze van een thermische vore die NO-waarts trekt. Nabij die vore ontstaan de buien, dus de kans daarop is ten zuiden daarvan wel een stuk minder nu.
Stimmt!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:13 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel bij de gedetailleerde voorspelling van het KNMI spreken ze van een thermische vore die NO-waarts trekt. Nabij die vore ontstaan de buien, dus de kans daarop is ten zuiden daarvan wel een stuk minder nu.
Er kwam toch ook nog een koufront?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:13 schreef DemonRage het volgende:
[..]
quote:
Dat zegt geloof ik wel genoeg, ze slaan het Zuiden over...quote:VERKEERSOVERLAST DOOR ZWARE NEERSLAG
Komende uren kunnen vooral landinwaarts enkele zware onweersbuien tot ontwikkeling komen. Hierbij kan het verkeer hinder ondervinden van hagel, windstoten en veel neerslag. Vanavond verplaatst het zwaartepunt van het onweer zich naar het oosten en noordoosten.
Klopt, maar daar is nog niet veel activiteit van te zien.quote:
Grmblquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[..]
Dat zegt geloof ik wel genoeg, ze slaan het Zuiden over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |