]http://www.agenciafe.com/(...)LA_DULCE_ESPERA.html[/quote][/url]quote:Ajax wordt in Argentinie gelinkt aan een middenvelder, Sebastian Prediger.
[url=http://www.agenciafe.com/(...)LA_DULCE_ESPERA.html
quote:Sebastian Voorspel de verkoop van het Europese voetbal is er door middel van kritische dagen want in de afgelopen paar uur kwam de kans dat het wiel wordt overgebracht naar Ajax van Holland.
quote:
Jij bent toch juist degene met inside info?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:03 schreef M0NTANA het volgende:
Gaat het over Alexis Ferrero of Sebastián Prediger? Die laatste is laatste door Maradona geselecteerd.
En hoe weet jij dat? Werk jij tegenwoordig voor Ajax? Misschien wordt die jongen al langere tijd gescout door Ajax.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Van Honda weten ze wel een stuk meer dan van Prediger.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:03 schreef M0NTANA het volgende:
Gaat het over Alexis Ferrero of Sebastián Prediger? Die laatste is laatste door Maradona geselecteerd.
Het gaat over Prediger. Heb even foto's vergeleken voor zover dat mogelijk was.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:14 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Volgens mij (Mijn spaans is niet echt best) staat er dat die Ferrero juist een jaar heeft bijgetekend.
Dus dan zou het gerucht om die Prediger gaan.
Weet hij veel man, die gast lult altijd maar watquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:12 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat? Werk jij tegenwoordig voor Ajax? Misschien wordt die jongen al langere tijd gescout door Ajax.
dat dachten we bij Rosales ookquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:26 schreef koningdavid het volgende:
Hij wordt dus geselecteerd voor het Argentijns elftal? Dan kan het geen slechte zijn, lijkt me.
Je hoeft geen genie te zijn om te snappen dat Ajax meer scoutingrapporten / informatie / videobeelden heeft van een speler die in een Nederlandse competitie speelt dan van een speler uit de Argentijnse competitie. Dat is gewoon een simpel ABC-tje geen rocketscience.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:12 schreef Dvm86 het volgende:
En hoe weet jij dat? Werk jij tegenwoordig voor Ajax? Misschien wordt die jongen al langere tijd gescout door Ajax.
Bij dit soort opmerkingen pak ik graag de volgende foto erbij, als bewijs dat bovenstaande niet altijd opgaatquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:26 schreef koningdavid het volgende:
Hij wordt dus geselecteerd voor het Argentijns elftal? Dan kan het geen slechte zijn, lijkt me.
Er bestaat ook een moment dat je voldoende weet natuurlijk. Je kan nog zo vaak naar een speler gaan kijken, maar na een tijd weet je het gewoon wel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je hoeft geen genie te zijn om te snappen dat Ajax meer scoutingrapporten / informatie / videobeelden heeft van een speler die in een Nederlandse competitie speelt dan van een speler uit de Argentijnse competitie. Dat is gewoon een simpel ABC-tje geen rocketscience.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:57 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Er bestaat ook een moment dat je voldoende weet natuurlijk. Je kan nog zo vaak naar een speler gaan kijken, maar na een tijd weet je het gewoon wel.
Maar dat is rocketscience
Preciesquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:30 schreef Blight het volgende:
Ik kan eigenlijk niet wachten tot de definitieve selectie bekend is en de eerste wedstrijd er aan komt.
Denneboomquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:50 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Bij dit soort opmerkingen pak ik graag de volgende foto erbij, als bewijs dat bovenstaande niet altijd opgaat![]()
[ afbeelding ]
Kan het nog ergerquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ajax is afgehaakt voor Elia volgens Elf Voetbal en zou zich volgens andere bronnen gemeld hebben voor Cisse van Roda.
Stekelenburg heeft nummer 1.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:11 schreef dndiek het volgende:
Heeft Jol al door laten schemeren wie zijn keeper wordt?
Tsja, Waterreus had jarenlang bij PSV nummer 23, maar was wel eerste keeper (om maar even een voorbeeld te noemen). Of is in dit geval aan Jol gevraagd wie hij vond dat nummer 1 mocht krijgenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kan bij Ajax ook wel.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
Ja dat zagen we bij de topaankopen Rosales en Cvitanichquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:57 schreef BertMaalderink het volgende:
Er bestaat ook een moment dat je voldoende weet natuurlijk. Je kan nog zo vaak naar een speler gaan kijken, maar na een tijd weet je het gewoon wel.
Maar dat is rocketscience
Wat hebben die er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja dat zagen we bij de topaankopen Rosales en Cvitanich
Soetaers, Sikora, Kennedy: allemaal spelers die het wel hebben gemaakt door uitstekende scoutingquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ah ja, en de eerste wedstrijd is toch Vitesse-uit?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ajax is afgehaakt voor Elia volgens Elf Voetbal en zou zich volgens andere bronnen gemeld hebben voor Cisse van Roda.
Groningen-uitquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:43 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ah ja, en de eerste wedstrijd is toch Vitesse-uit?
Whehe.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:43 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ah ja, en de eerste wedstrijd is toch Vitesse-uit?
I know, was ook geen aanval op jou. Meer op Elf. Alleen als die over Jol iets melden, is het te vertrouwen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Whehe.. Ik meld het alleen maar.
Ja, maar volgens de betrouwbare bronnen van Elf niet.quote:
Ow op die fietsquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja, maar volgens de betrouwbare bronnen van Elf niet.
quote:'Concrete belangstelling Ajax voor Argentijnse middenvelder'
Volgens Argentijnse media heeft Ajax concrete belangstelling voor Sebastián Prediger. De middenvelder staat ook in de belangstelling van Udinese en Tenerife, maar Ajax zou nu concreet zijn geworden. Met een transfer zou volgens het medium drie tot vier miljoen euro zijn gemoeid. De 22-jarige middenvelder van Colón de Santa Fe werd onlangs voor het eerst opgeroepen door bondscoach Maradona voor het nationale elftal van Argentinië.
Fecha de nacimiento(geboortedatum): 4 de septiembre de 1986
Lugar de nacimiento(plaats): Entre Ríos, Argentina
Puesto(positie): mediocampista(middenvelder)
Altura: 184 cm.
Peso: 80 kg.
Afgelopen jaar: 2 goals, 11 gele kaarten
Denneboomquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Denneboom
Van den Bergh![]()
Je hebt een punt.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ajax is afgehaakt voor Elia volgens Elf Voetbal
En als ze dan nu met Cissé aan komen zetten?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hier drink ik eentje op jongens. Proost.
Ja, Ajax kan dus fluiten naar de 7 miljoen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nu Benzema naar Real vertrekt zal er ook wel geen plek meer zijn voor Huntelaar. Hadden jullie niet zo'n contract met Real opgesteld dat als ze prijzen zouden pakken Ajax voor Huntelaar nog een extra smak geld zou krijgen?
Inderdaad. Gewoon liever geen Berg, Elia en Cissé. Obradovic en Onyewu mogen daarentegen wel komen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
En als ze dan nu met Cissé aan komen zetten?
Het middenveld is naar mijn inziens jullie zwakste linie.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:20 schreef w00h00 het volgende:
Wat moeten we met een middenvelder? We hebben Gabri, Enoh, Vertonghen, Anita, Donald, De Jong, Aissati, Blind, van der Heijden. etc.
Of zou Vertonghen naar het centrum van de verdediging gaan?
Dan heb jij de verdediging niet gezienquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het middenveld is naar mijn inziens jullie zwakste linie.
Je kan er ook een paar duizend opnoemen die wel geslaagd zijn in het buitenland. Cvitanich is daarnaast ook nog niet mislukt Heeft hij nog een jaartje langer voor nodig.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Van (Buitenlandse) spelers in Nederlandse competities heb je altijd meer informatie dan van spelers duizenden kilometers verderop. Niet alleen voetbalinhoudelijk maar ook op mentaal gebied, hoe passen spelers zich aan aan een vreemde omgeving, hoe is de omgang in een groep etc.
Cissé hoef ik al helemaal niks van.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
En als ze dan nu met Cissé aan komen zetten?
Oke, dan zijn jullie verdediging en middenveld kutquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:28 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dan heb jij de verdediging niet geziendie is al jaren kut
Hmm ja, middenveld gaat opzich nog welquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oke, dan zijn jullie verdediging en middenveld kut
Middenveld is sinds het vertrek van Sneijder ook al jaren dramatisch hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:28 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dan heb jij de verdediging niet geziendie is al jaren kut
Lijkt me sterk, aangezien Real niet wordt opgeheft. Er zal echt niet in het contract staan dat Huntelaar bij alle wedstrijden op weg naar die doelen in de basis moet staan, of uberhaupt onder contract moet staan. Dan kun je lekker zakendoen namelijk: Een speler voor 15 miljoen + 10 miljoen aan clausules kopen, en hem de dag erop weer verschepen voor 20 miljoen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, Ajax kan dus fluiten naar de 7 miljoen.
Net zoals Barcelona die extra Oleguermiljoenen kan vergeten mocht Ajax iets winnen.
Precies wat je zegt. Zolang Real blijft presteren komen die bonussen er wel. Dat is juridisch echt wel afgedekt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nu Benzema naar Real vertrekt zal er ook wel geen plek meer zijn voor Huntelaar. Hadden jullie niet zo'n contract met Real opgesteld dat als ze prijzen zouden pakken Ajax voor Huntelaar nog een extra smak geld zou krijgen?
Niet als Huntelaar daar vertrekt hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:32 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Precies wat je zegt. Zolang Real blijft presteren komen die bonussen er wel. Dat is juridisch echt wel afgedekt.
Mwaquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:31 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hmm ja, middenveld gaat opzich nog wel
En geef 1 geldige reden waarom Ajax geen bonussen zal krijgen als Real Madrid zonder Huntelaar de doelen bereikt? Ajax heeft helemaal niets te maken met wat Real met Huntelaar doet, Real moet simpelweg de financiele overeenkomsten nakomen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Niet als Huntelaar daar vertrekt hoor!
Er zal vast wel instaan dat Huntelaar er wel een aandeel in moet hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:36 schreef twi het volgende:
[..]
En geef 1 geldige reden waarom Ajax geen bonussen zal krijgen als Real Madrid zonder Huntelaar de doelen bereikt? Ajax heeft helemaal niets te maken met wat Real met Huntelaar doet, Real moet simpelweg de financiele overeenkomsten nakomen.
Bij clubgebonden prestaties lijkt het me niet. Waarom denk je dat er tegenwoordig veel minder wordt gesproken over bonussen wanneer spelers een X aantal wedstrijden of doelpunten maken bij hun nieuwe club?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Er zal vast wel instaan dat Huntelaar er wel een aandeel in moet hebben.
Waarom? Huntelaar is gekocht voor een bepaald bedrag en hier komen bonussen bovenop als Real wat presteert. Dan doet Huntelaar niet meer ter zake.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Er zal vast wel instaan dat Huntelaar er wel een aandeel in moet hebben.
Dat is ook totaal wat anders dan bonussen ontvangen. Wat jij schetst is gewoon een afbetaling. Als dat zo was geweest had Real net zo goed Ajax in termijnen kunnen betalen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:36 schreef twi het volgende:
Het stukje wat onderstreept staat zal echt niet in de bepalingen voorkomen. Als jij bij de BCC een LCD-TV op 12 maanden afbetaling koopt, en na een half jaar verkoop jij 'm via Marktplaats, dan kun jij echt niet onder de resterende 6 maanden betaling uitkomen.
Opgeheven, ik moest het toch even kwijt sorry.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:32 schreef twi het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, aangezien Real niet wordt opgeheft. Er zal echt niet in het contract staan dat Huntelaar bij alle wedstrijden op weg naar die doelen in de basis moet staan, of uberhaupt onder contract moet staan.
Ik denk dat zeker wel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Opgeheven, ik moest het toch even kwijt sorry.
Ik denk dat dat wel in die overeenkomst staat ja.
Maargoed, stel nu dat Ajax Oleguer verkoopt aan Galatasaray over een week. En Ajax wordt in mei 2010 kampioen. Denk jij dat Ajax dan nog die 2 of 3 miljoen moet betalen aan Barcelona omdat Ajax zich gekwalificeerd heeft voor de CL? Ik geloof daar helemaal niks van.
Nog zo een. Stel nou Oleguer stop volgend seizoen met voetballen en Ajax pakt over 5 jaar pas de 3de ster. Dan moet Ajax Barcelona nog 2 of 3 miljoen betalen voor een speler die al 4 jaar gestopt is met voetballen!quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Opgeheven, ik moest het toch even kwijt sorry.
Ik denk dat dat wel in die overeenkomst staat ja.
Maargoed, stel nu dat Ajax Oleguer verkoopt aan Galatasaray over een week. En Ajax wordt in mei 2010 kampioen. Denk jij dat Ajax dan nog die 2 of 3 miljoen moet betalen aan Barcelona omdat Ajax zich gekwalificeerd heeft voor de CL? Ik geloof daar helemaal niks van.
Had je beter Leonardo kunnen houden, scheelt een hoop knaken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:52 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik denk dat Cissé wel een goede breedte investering kan zijn. Voorin heb je een aantal goede spelers, maar de spoeling is wel erg dun. Cissé kan dan de rol invullen die Leonardo vorig jaar had.
Als je bij Malaga kunt ballen, dan kan het ook bij Ajax in de Nederlandse competitie. Áls hij fit is (wat hij nu is) is het een uitstekende speler.quote:
Daar zal wel gewoon een termijn in staan. Dus binnen 3 jaar na de transfer ofzo. Lijkt me niet meer dan logisch dat Ajax volgend jaar centen gaat krijgen als Real kampioen wordt en de CL wint.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nog zo een. Stel nou Oleguer stop volgend seizoen met voetballen en Ajax pakt over 5 jaar pas de 3de ster. Dan moet Ajax Barcelona nog 2 of 3 miljoen betalen voor een speler die al 4 jaar gestopt is met voetballen!
Voor dat salaris is het te hopen dat ie een beetje goed gaat spelen jaquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Als je bij Malaga kunt ballen, dan kan het ook bij Ajax in de Nederlandse competitie. Áls hij fit is (wat hij nu is) is het een uitstekende speler.
Ajax krijgt gewoon dat geld wanneer Real binnen een aantal jaar prijzen pakt. Ajax kan er niks aan doen dat Real Huntelaar voortijdig verkoopt. zou wel heel oneerlijk zijn als daarmee de afspraken komen te vervallen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Niet als Huntelaar daar vertrekt hoor!
Zou mooi zijn dat als Huntelaar daar al 2 jaar weg is en Real wint de CL dat ze nog ff 7 miljoen af moeten tikken bij Ajax.
Ik bedoelde meer in vergelijking met Elia.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:57 schreef Radegast het volgende:
[..]
Had je beter Leonardo kunnen houden, scheelt een hoop knaken.
Met die fantasieopstellingen van MvB wel ja.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het middenveld is naar mijn inziens jullie zwakste linie.
Kijk, dat is pas Munsterman stangen. Elia laten zitten en dan de speler kopen die Munsterman wil!quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ook, alleen jammer dat hij zo'n hoog salaris heeft. Verder denk ik dat als je hem toch hebt je beter kan proberen het beste ervan te maken, en ik denk dat Jol misschien beter met zo'figuur kan omgaan dan Koster of van Basten.quote:
Jou sig blijft een fantastich moment, zo tekend voor de grote Ajax held Davids versus het armetierige opstandige boertje Buijsquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:25 schreef Black-Death het volgende:
Ajax moet Huntelaar gewoon terughalen
Donald, Blind, van der Heijden heb je waarschijnlijk niet meer dan 1 wedstrijd zien spelenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mwa
Enoh, Anita, Donald, De Jong, Blind, van der Heijden vind ik allemaal maar een beetje middelmaat.
Had niet verwacht die nog terug te zien. Als hij blijft hoop ik wel dat hij er meer zin in heeft dan in zn eerste periode. Wat liep hij toen vaak maar een beetje te sjokken zegquote:
Ja dat was echt briljantquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:34 schreef soppa het volgende:
[..]
Jou sig blijft een fantastich moment, zo tekend voor de grote Ajax held Davids versus het armetierige opstandige boertje Buijs
Absoluut nog welkom imho. Voorhoede met Luque,Suarez,Sulejmani,Cvitanich is wel netjes hoor. Luque kan op elke plek voorin spelen en ook goed voetballen. Zou nog nuttig zijn dit seizoen. Daarnaast ook nog een ervaren speler waar we er niet veel van hebben.quote:
Heeft het vorig jaar in Spanje niet eens zo slecht gedaan. Ik heb liever dat hij blijft, dan een Kennedy of Rommedahl.quote:
Luque komt van links, Kennedy en Rommedahl van rechts (geloof ik)quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:32 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Heeft het vorig jaar in Spanje niet eens zo slecht gedaan. Ik heb liever dat hij blijft, dan een Kennedy of Rommedahl.
Voor 6 miljoen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:33 schreef w00h00 het volgende:
Ik zit niet echt te wachten op het middenvelder erbij, moet er toch 1 bijkomen haal dan voor een paar miljoen die Kevin Strootman van Sparta op.
Ik ben wel gecharmeerd van die gozer.
Gabriquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:43 schreef versteegrob het volgende:
Gabri weken uitgeschakeld door ontsteking
Ajacied Gabri mist bijna het gehele oefenprogramma bij Ajax door een ontsteking aan zijn achillespees. De 30-jarige middenvelder moet de komende weken aangepast trainen om op tijd fit te geraken voor het Amsterdam Tournement op 24 en 26 juli.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:43 schreef versteegrob het volgende:
Ajacied Gabri mist bijna het gehele oefenprogramma bij Ajax door een ontsteking aan zijn achillespees. De 30-jarige middenvelder moet de komende weken aangepast trainen om op tijd fit te geraken voor het Amsterdam Tournement op 24 en 26 juli.
Het is weer eens zoverquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:43 schreef versteegrob het volgende:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:46 schreef w00h00 het volgende:
[..]
6 miljoen?![]()
Danny Blind kan toch wel wat regelen.
http://www.nusport.nl/ere(...)an-niet-naar-az.htmlquote:Naar verluidt wil Sparta zes miljoen euro voor Strootman ontvangen. De club veegde daarom een bod van 2,5 miljoen, dat AZ uitbracht, van tafel. Verdere onderhandelingen liepen vervolgens op niets uit.
Maakt tegenwoordig niet veel meer uit.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:36 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Luque komt van links, Kennedy en Rommedahl van rechts (geloof ik)
Idd, voetballen doen ze toch nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:52 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Maakt tegenwoordig niet veel meer uit.
Wel opmerkelijk dat het huidige shirt daar niet eens aan voldoet.quote:In 2007 heb ik al eens een e-mail gestuurd naar Ajax met daarin de mededeling dat het shirt niet overeenkwam met de statuten van de club. Die e-mail zou doorgestuurd worden naar mensen die erover gingen, maar tot op heden nog geen antwoord. Ten tijde van mijn e-mail waren dit in ieder geval de statuten v.w.b. het shirt:
"Het moet een wit shirt zijn met verticaal een rode baan over de borst en rug, rode kraag en rode mouwomslagen, alsmede een witte broek en witte kousen met rode omslag."
Artikel 19 lid 2
Dus we kunnen concluderen dat het huidige shirt daar weer eens niet aan voldoet.
De voorbereiding kan je wel missen inderdaad?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gabri alweer geblesseerdAch ja beter nu dan tijdens het seizoen.
Ben bang dat dit een voorschot op het seizoen zal blijkenquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gabri alweer geblesseerdAch ja beter nu dan tijdens het seizoen.
Hoezo oneerlijk? Ajax was er toch mee eens dat hij onder die voorwaarde aan Real is verkocht?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:08 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Ajax krijgt gewoon dat geld wanneer Real binnen een aantal jaar prijzen pakt. Ajax kan er niks aan doen dat Real Huntelaar voortijdig verkoopt. zou wel heel oneerlijk zijn als daarmee de afspraken komen te vervallen.
de enige manier wanneer Ajax geen geld krijgt is als Real de komende jaren (weet niet precies hoelang de periode is) niks presteert.
Ja en als Real dan kampioen wordt als Huntelaar weer in Amsterdam voetbalt dan krijgen ze er ook nog 7 miljoen bij. Met andere woorden ze kunnen hem gratis terughalenquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:25 schreef Black-Death het volgende:
Ajax moet Huntelaar gewoon terughalen
Bullshit. Die 7 miljoen is op basis van prestaties, geen garantie. Dus dat verhaal over termijnen is niet relevant.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoezo oneerlijk? Ajax was er toch mee eens dat hij onder die voorwaarde aan Real is verkocht?
Als het werkelijk zo is dat Ajax gewoon nog geld vangt ook al is Huntelaar weg bij Real dan hadden ze net zo goed die 7 miljoen in termijnen kunnen betalen.
Dat is het in feite toch gewoon ook, alleen zit er in dit geval een prestatie-eis aan verbonden. Dit contract zal echt wel goed dichtgetimmerd zitten met een eventueel vertrek van Huntelaar in zomer in het achterhoofd. Wie weet vervalt die bonus dan en krijgt Ajax een percentage van de doorverkoop. Maar Ajax gaat echt wel een groot gedeelte van die 7 miljoen zien, mits Real kampioen wordt etc.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoezo oneerlijk? Ajax was er toch mee eens dat hij onder die voorwaarde aan Real is verkocht?
Als het werkelijk zo is dat Ajax gewoon nog geld vangt ook al is Huntelaar weg bij Real dan hadden ze net zo goed die 7 miljoen in termijnen kunnen betalen.
Zou het andersom ook niet goed dichtgetimmerd zitten? Denk je dat Real zou willen betalen aan een club voor een speler die ze niet meer hebben?quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is het in feite toch gewoon ook, alleen zit er in dit geval een prestatie-eis aan verbonden. Dit contract zal echt wel goed dichtgetimmerd zitten met een eventueel vertrek van Huntelaar in zomer in het achterhoofd. Wie weet vervalt die bonus dan en krijgt Ajax een percentage van de doorverkoop. Maar Ajax gaat echt wel een groot gedeelte van die 7 miljoen zien, mits Real kampioen wordt etc.
Anders lees je ff terug dan zie je dat ik dat al de hele tijd roepquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bullshit. Die 7 miljoen is op basis van prestaties, geen garantie. Dus dat verhaal over termijnen is niet relevant.
Nee natuurlijk niet. Als je bijna iedereen hier moet geloven is alleen Ajax de slimme partij geweest. En is alles gegarandeerd.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:31 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zou het andersom ook niet goed dichtgetimmerd zitten? Denk je dat Real zou willen betalen aan een club voor een speler die ze niet meer hebben?
Wss loopt de prestatie voor de periode waarvoor Huntelaar heeft getekend, ongeacht of hij bij Real speelt of niet. Ik weet zo niet hoe lang dat is....quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Als je bijna iedereen hier moet geloven is alleen Ajax de slimme partij geweest. En is alles gegarandeerd.
Ik hoop een van Snoquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:53 schreef Loserkid het volgende:
2 jaar terug kocht me neefje een shirt met davids 2 dagen later brak hij zijn been.
Vorig jaar een shirt van Gabri, bijna het hele seizoen geblesseerd geweest.
Ben benieuwd wie hij dit jaar koopt:
Alle shirts van Feyenoordquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:53 schreef Loserkid het volgende:
2 jaar terug kocht me neefje een shirt met davids 2 dagen later brak hij zijn been.
Rommeldahlquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:53 schreef Loserkid het volgende:
met het enige probleem dat Real er zelf voor kiest om hem van de hand te doen. kunnen ze huilen wat ze willen.. maar gemaakte afspraken vervallen daardoor niet ineens. hadden ze hem maar niet moeten kopen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:31 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zou het andersom ook niet goed dichtgetimmerd zitten? Denk je dat Real zou willen betalen aan een club voor een speler die ze niet meer hebben?
Waarom kunnen wij dat nietquote:'Niet normaal', zo kwalificeerde Michel Platini het gedrag van Real Madrid op de huidige transfermarkt. De Koninklijke besteedde de laatste maand circa 210 euro om vier spelers in te lijven: Kaká , Cristiano Ronaldo, Raúl Albiol en Karim Benzema.
[...]
Hoe kan je in godsnaam hopen dat een eigen speler geblesseerd raakt...quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:57 schreef Luco het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam hopen dat een eigen speler geblesseerd raakt...
Je bedoelt dat ie dit seizoen gewoon voor Ajax voetbalt?quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:10 schreef bloodysunday het volgende:
Luque heeft salaris in moeten leveren voordat mensen zeiken over z'n salaris.
Ja die is pas prachtigquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:17 schreef BertMaalderink het volgende:
Vooral dat kleine tikje dat hij opzij geeft, wat nog even wordt herhaald in een extra trage close-up replay
Mensen die denken da Den Bosch überhaupt 7 miljoen heeftquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Mensen die denken dat Ajax die 7 miljoen nog krijgt
De enigste logica zit hem in het contract wat is opgesteld. Wij weten allemaal niet wat er in staat. Maar er staan heus wel verstandige constructies in.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:37 schreef TerroRobbie het volgende:
En noem eens een reden waarom dat zou zijn dan? De logica ontbreekt daarin toch totaal.
Kudo'squote:
Voor zn verhuur moest hij al een deel inleveren, volgens mij de helft maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:18 schreef DurQ het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ie dit seizoen gewoon voor Ajax voetbalt?
EN hoeveel heeft ie ingeleverd dan?
Ok zo.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:53 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Voor zn verhuur moest hij al een deel inleveren, volgens mij de helft maar dat weet ik niet zeker.
Ik dacht trouwens dat ze in Den Bosch met een stroomstoring zaten...?quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:37 schreef TerroRobbie het volgende:
En noem eens een reden waarom dat zou zijn dan? De logica ontbreekt daarin toch totaal.
Tja wel een zelfde type als Sno natuurlijkquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:05 schreef Spougle het volgende:
Geniaal filmpje, van Sno.
Die word nu dus binnen een week weggekocht door dit filmpje, maar wie moeten we dan weer als vervanger halen?
Hij heeft veel herhalingen nodig om anderhalve minuut vol te krijgen, dat wel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nu heeft Sno al twee van dit soort filmpjes
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nu heeft Sno al twee van dit soort filmpjes
quote:
Deze is echt heel erg, hoe krijgt hij het voor elkaar dat gebeurt mij niet eensquote:
Ben blij dat ze voor een verdediger en een middenvelder gaan, ik hoop dat Oguchi Onyewu komt. In de wedstrijden die ik hem heb zien spelen maakte hij een hele degelijke indruk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:34 schreef w00h00 het volgende:
http://www.at5.nl/artikelen/19335/geen-dure-aankopen-voor-ajax
Maar Roger was te goed voor Ajaxquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:26 schreef zjroentje het volgende:
De enige echte opvolger van Roger![ afbeelding ]
quote:Van den Boog bevestigt interesse in Onyewu
Geschreven op donderdag, 2 juli om 19:37
Ajax wil zich serieus gaan melden in de strijd om Oguchi Onyewu. Algemeen directeur Rik van den Boog bevestigt dat de Amerikaanse verdediger, die op het moment geen club heeft, op het verlanglijstje van de Amsterdamse club staat. Ajax heeft echter bijzonder veel concurrentie.
De 27-jarige Onyewu staat ook in de belangstelling van enkele Engelse clubs en Fenerbahçe, maar vooralsnog is er nog niets concreet geworden. Ajax ziet in de Amerikaans international een welkome versterking voor de selectie. “Hij is een hele sterke jongen en als je kijkt naar onze selectie kunnen wij wel wat fysiek gebruiken”, zegt Van den Boog tegen AT5. “Dit is bovendien een speler die al jaren in het Amerikaanse elftal speelt en transfervrij is. Het is daarom zeker een speler waar wij in geďnteresseerd zijn.”
Het feit dat Onyewu transfervrij is vindt Van den Boog behoorlijk belangrijk. De directeur wil namelijk niet teveel gaan uitgeven deze zomer. “We zijn zeer bereid om te investeren, maar we doen verantwoorde uitgaven. Dat betekent dat we de subpremie, die we jarenlang hebben betaald, nu waarschijnlijk niet zullen gaan betalen.” Van den Boog vindt dat Ajax in de laatste jaren al genoeg dure aankopen heeft gedaan.
De komst van Eljero Elia lijkt na deze uitspraken weer een stuk verder weg te zijn. Ajax en Twente kunnen elkaar niet vinden in een transfersom en de onderhandelingen verlopen vooralsnog bijzonder stroef. Ajax heeft verder nog interesse in Ivan Obradovic van Partizan Belgrado, die ongeveer zes miljoen euro moet kosten. De Amsterdammers zoeken daarnaast nog een extra middenvelder. Donderdag liet Clarence Seedorf weten dat hij niet van plan is om terug te keren.
De nr. 9 is voor Cvitanich, maar die had liever een ander nummer, vandaar dat hij vrij is. Reken maar niet op een nieuwe spits dus.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:56 schreef kevin6188 het volgende:
Nou ja, d'r is ook nog steeds geen rugnummer 9 uitgedeeld. Denk niet dat die voor het oprapen liggen.
Allemaal leuk, maar een beetje spits wil met #9 spelen. Zou mij niks verbazen als. Maar goed, misschien komt er ook wel geen spits. Vrees alleen dat je dan toch een probleem hebt. Tenzij er 4-4-2 wordt gespeeld.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:58 schreef w00h00 het volgende:
[..]
De nr. 9 is voor Cvitanich, maar die had liever een ander nummer, vandaar dat hij vrij is. Reken maar niet op een nieuwe spits dus.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:59 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Allemaal leuk, maar een beetje spits wil met #9 spelen. Zou mij niks verbazen als. Maar goed, misschien komt er ook wel geen spits. Vrees alleen dat je dan toch een probleem hebt. Tenzij er 4-4-2 wordt gespeeld.
Maar dat zie ik Cvitanich dus ook niet doen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:04 schreef thewishmaster het volgende:
Ik heb toch liever een spits met nummer 51 die er 25 inlegt.
Nee, je mag al blij zijn als hij de 15 goals haalt helaas, dus zal het van Suarez en Sulejmani moeten komen dit jaar wat betreft goals.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:05 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Maar dat zie ik Cvitanich dus ook niet doen.
En Aissati, die er tien meer wil maken dan vorig seizoen. Het is te hopen dat hij het haalt en dat hij zijn uitspraak waarmaakt. Want als je minder gaat scoren, moet je dus zorgen dat je ook flink wat minder goals tegen krijgt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:07 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Nee, je mag al blij zijn als hij de 15 goals haalt helaas, dus zal het van Suarez en Sulejmani moeten komen dit jaar wat betreft goals.
Maar Aissati hebben we op het einde van het seizoen even kunnen bewonderen. Als hij blessurevrij blijft (dat is een vereiste) dan maakt hij er heus wel meer dan 10.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:09 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En Aissati, die er tien meer wil maken dan vorig seizoen. Het is te hopen dat hij het haalt en dat hij zijn uitspraak waarmaakt. Want als je minder gaat scoren, moet je dus zorgen dat je ook flink wat minder goals tegen krijgt.
Cvitanich scoorde 9 uit 18, uit 30 kan hij er heus wel 15 halen dan, even positief benaderd.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:11 schreef thewishmaster het volgende:
Als Suarez er 20 maakt, Sulejmani 12, Aisatti 10 (hoewel zijn aantal goals per seizoen uit het verleden dit niet eens benadert) en Cvitanich 12 kom je al een heel eind.
Das beter dan afhankelijk zijn van 1 speler.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:11 schreef thewishmaster het volgende:
Als Suarez er 20 maakt, Sulejmani 12, Aisatti 10 (hoewel zijn aantal goals per seizoen uit het verleden dit niet eens benadert) en Cvitanich 12 kom je al een heel eind.
Alleen waren die vier spelers er vorig jaar ook al en konden ze niet opscoren tegen de dramatische verdediging en/of konden niet aan de verwachtingen voldoen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:16 schreef DurQ het volgende:
[..]
Das beter dan afhankelijk zijn van 1 speler.
Trouwens, Dario zijn gemiddelde is helemaal niet zo slecht volgens mij
we hebben voldoende doelpunten gemaakt hoor. alleen veel te veel tegen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:28 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Alleen waren die vier spelers er vorig jaar ook al en konden ze niet opscoren tegen de dramatische verdediging en/of konden niet aan de verwachtingen voldoen.
Ach als Ajax goed draait kan dat makkelijkquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:05 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Maar dat zie ik Cvitanich dus ook niet doen.
Ik hoop het ook van harte. Laat dat duidelijk zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ach als Ajax goed draait kan dat makkelijk
Dat sowieso. Het is verre van realistisch om te denken dat iemand op zijn 27e die ook naar de Serie A of PL kan gaan, nu snel besluit naar Ajax te gaan zonder alle voorstellen van geďnteresseerde clubs aan te horen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:31 schreef Jasza het volgende:
Onyewu is echt een baas maar denk dat ie niet komt.
Dat moet nog maar blijken. Leonard was bij Standard een gewaardeerde kracht, we weten hoe het hem verging bij Feyenoord.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:32 schreef thewishmaster het volgende:
Onyewu maakte echt een hele goede indruk inderdaad, als we gewoon eerlijk zijn geven we toe dat hij veel te goed is voor de Nederlandse competitie.
Voor zover ik weet zijn er helemaal geen clubs uit de allergrootste competities die hem willen. Zelfs de kleintjes uit de PL kiezen voor andere spelers.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Het is verre van realistisch om te denken dat iemand op zijn 27e die ook naar de Serie A of PL kan gaan, nu snel besluit naar Ajax te gaan zonder alle voorstellen van geďnteresseerde clubs aan te horen.
Waren toch wel wat clubs die qua financien groter zijn dan Ajaxquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:57 schreef Radegast het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn er helemaal geen clubs uit de allergrootste competities die hem willen. Zelfs de kleintjes uit de PL kiezen voor andere spelers.
Zonder verdediger erbij krijg je er ook zo'n 50 tegen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:11 schreef thewishmaster het volgende:
Ik hoop voor hem dat hij een mooie club vindt!quote:
alsjeblieft niet zegquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:28 schreef DurQ het volgende:
Vennegoor is nu trouwens ook transfer vrij
Moet ook niet vergeten worden dat Newcastle een onwijze kutclub is. Niemand slaagt daar.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:57 schreef Radegast het volgende:
[..]
Onyewu is gewoon mislukt bij NUFC, moet niet vergeten worden.
Lijkt me sterk!!!!quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:12 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik kan je melden dat hij nooit naar Ajax zal gaan.quote:
Ik kan je ook melden dat, op een paar nitwits na, geen enkele Ajacied met gezond verstand Jantje Elleboog ons veld nog verder willen zien omploegenquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:43 schreef s0k het volgende:
[..]
Ik kan je melden dat hij nooit naar Ajax zal gaan.
Was hij 2 maandjes terug niet in de tram/metro gespot in Amsterdam? Opweg naar de onderhandelingenquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:43 schreef s0k het volgende:
[..]
Fijn dat je ons gerust stelt. Kan ik dit zwart op wit krijgen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:43 schreef s0k het volgende:
[..]
pak pen en papier en leef je uitquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Fijn dat je ons gerust stelt. Kan ik dit zwart op wit krijgen?
En toch zegt iets in me dat Vennegoor of Van Nistelrooij de nieuwe spits van Ajax gaat worden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:43 schreef s0k het volgende:
[..]
Deze speler zie ik niet zitten, ik mis bij hem kwaliteit en hij heeft ook geen ballans.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:33 schreef Jasza het volgende:
Ajax overweegt Edgar Barreto
donderdag 02 juli, door NielsAfca, Amsterdam, 22:33u, Nos Sportjournaal
Volgens het sportjournaal van de Nos zit er momenteel een delegatie van Ajax in Reggina om Edgar Barreto te bekijken. Hij zou de ideale versterking zijn voor het middenveld bij de Amsterdammers. De oud-NEC speler voelt zich niet goed in Italie en verlangt terug naar zijn '2de thuis' Nederland. Ook zou hij openstaan voor een terugkeer naar geboorteland Paraguay.
Omdat de familie van Edgar nog in Nijmegen verblijft, zou Nederland de meest logisch keuze zijn voor Barreto, volgens insiders van de Nos.
Zijn contract bij Reggina loopt nog door tot 2011. De transfersom zou rond de 6miljoen euro liggen.
heeft een goeie trap, maar verder?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:33 schreef Jasza het volgende:
Volgens het sportjournaal van de Nos zit er momenteel een delegatie van Ajax in Reggina om Edgar Barreto te bekijken. Hij zou de ideale versterking zijn voor het middenveld bij de Amsterdammers. De oud-NEC speler voelt zich niet goed in Italie en verlangt terug naar zijn '2de thuis' Nederland. Ook zou hij openstaan voor een terugkeer naar geboorteland Paraguay.
Omdat de familie van Edgar nog in Nijmegen verblijft, zou Nederland de meest logisch keuze zijn voor Barreto, volgens insiders van de Nos.
Zijn contract bij Reggina loopt nog door tot 2011. De transfersom zou rond de 6miljoen euro liggen.
Het staat toch zwart op wit?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Fijn dat je ons gerust stelt. Kan ik dit zwart op wit krijgen?
quote:Rentree Davids bij SVDB
Het was een tijdje stil rond Edgar Davids, maar de oud-Ajacied speelde donderdagavond mee bij amateurclub SVDB. Het oefenpotje tegen Vitesse ging pas in de tweede helft verloren (0-2).
Of de aanjager van het grote Ajax bij de amateurclub blijft, is nog onduidelijk.
Ik heb ze in het Sportjournaal geen een woord over horen reppen anders.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:33 schreef Jasza het volgende:
quote:Elia reageert tegenover Enschede FM dat als hij niet naar Amsterdam mag dat hij dan naar de rechter stapt. Elia die graag de stap naar Amsterdam maakt wordt verhinderd door Munsterman.
Elia heeft spijt dat hij bijgetekend heeft omdat Twente zich niet aan de regels houdt. Twente die verkoopt Elia liever niet aan Ajax, omdat het zijn concurrent is. Ajax wil niet meer dan acht miljoen bieden terwijl de Tukkers minimaal 9 miljoen euro wil ontvangen voor zijn linksbuiten.
Dadelijk moet ie alsnog naar Ajax voor 8 miljoenquote:
Niet weer dit gezeik zeg...quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb ze in het Sportjournaal geen een woord over horen reppen anders.
1 aprilquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:33 schreef Jasza het volgende:
Daar zeg je het precies. Hij heeft potentie en die winst, waar je het over hebt, wil Munsterman graag hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:14 schreef Dvm86 het volgende:
Ik vind het niet erg als Elia komt, die jongen heeft potentie en over een paar jaar verkopen we hem met winst door. Daarnaast hebben we dan gelijk de vervanger voor Luis in huis. Maar waar slaat het op om je contract te verlengen als je in de zomer wilt vertrekken. 'ja, ik heb mijn contract verlengt omdat ik beloofd ben dat ik verkocht zal worden'
...righty
Krat bier dat Darío 15 goals of meer maakt, mits eerste keus als spits of minimaal 25 wedstrijden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:07 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Nee, je mag al blij zijn als hij de 15 goals haalt helaas, dus zal het van Suarez en Sulejmani moeten komen dit jaar wat betreft goals.
Dat is niet ons pakkie an. Wij hebben Elia niet nodig jullie moeten hem kwijt omdat ie jullie anders te veel gaat kosten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:34 schreef need2009 het volgende:
[..]
Daar zeg je het precies. Hij heeft potentie en die winst, waar je het over hebt, wil Munsterman graag hebben.
Als Twente in 1x het bedrag van 8 miljoen krijgt voor hem, dan gaat er 20% = 1,6 miljoen naar Ado = 6,4 miljoen over. Daar de helft van naar de gemeente (stadion). Blijft er in totaal 3,2 over voor een nieuwe speler. Cissé kost ca 3,5 miljoen. Kan dus niet!! En dat terwijl ajax in 2 termijnen wil betalen, dan blijft er maar 1,6 over. En daar krijg je geen goede speler voor!!
Daarom wil Munsterman dus 9 miljoen in 1 keer. Anders blijft Elia gewoon bij Twente, wat ik dus niet erg vind.
Snappen jullie het nu een beetje??????
Trouwens hetzelfde geld voor Arnautovic. Alleen daar gaat geen geld naar Ado heen.
Worden die kratjes bier ook wel eens echt verzonden? Volgens mij staat er nog altijd iets tussen dndiek en M0NTANA.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Krat bier dat Darío 15 goals of meer maakt, mits eerste keus als spits of minimaal 25 wedstrijden.
Ik heb er al elf te goedquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Worden die kratjes bier ook wel eens echt verzonden? Volgens mij staat er nog altijd iets tussen dndiek en M0NTANA.
Oke prima, tis idd ons pakkie an, maar zeur dan niet over Munsterman. De man is gewoon aan het handelen. Salaris van Elia is niet een erg groot probleem voor Twente. 2 miljoen, wat er gezegd word, geloof ik dus ook niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is niet ons pakkie an. Wij hebben Elia niet nodig jullie moeten hem kwijt omdat ie jullie anders te veel gaat kosten.
We hebben interesse in meerdere verdedigersquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:53 schreef need2009 het volgende:
[..]
Oke prima, tis idd ons pakkie an, maar zeur dan niet over Munsterman. De man is gewoon aan het handelen. Salaris van Elia is niet een erg groot probleem voor Twente. 2 miljoen, wat er gezegd word, geloof ik dus ook niet.
Ajax weet gewoon wat ie moet kosten. Moet je niet gaan mauwen als je word weggewuifd met je aanbod.
Trouwens: al wat verdedigers ingekocht, of blijven jullie hiermee doorgaan?
Op 10 euro dat ik aan BigKahuna moet betalen betaal ik al mijn schulden altijd wel, zoals het zou moeten.quote:
Niet kopen, en Luque laten spelen!quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:55 schreef Chadi het volgende:
Ajax is vrij om ieder bod uit te brengen die het wenst of waarvan het denkt dat het markt conform is.
Twente denkt echter dat Ajax nog steeds belachelijke bedragen gaat betalen.. Wake up je krijgt de 6 miljoen van HSV of de 8 van Ajax en 8 is in mijn ogen al veel te veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:58 schreef DurQ het volgende:
[..]
Niet kopen, en Luque laten spelen!Luque ipv wie? Sulejmani bloeit tov vorig seizoen sowieso wel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
Ach ja, 13 miljoen voor vermalenquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:55 schreef Chadi het volgende:
Ajax is vrij om ieder bod uit te brengen die het wenst of waarvan het denkt dat het markt conform is.
Twente denkt echter dat Ajax nog steeds belachelijke bedragen gaat betalen.. Wake up je krijgt de 6 miljoen van HSV of de 8 van Ajax en 8 is in mijn ogen al veel te veel.
13 miljoen wil niet zeggen dat je dat gaat uitgeven aan een positie die al goed gevuld is. Die 13 miljoen kan je beter besteden om je defensie te verstevigen of voor Berg bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:01 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ach ja, 13 miljoen voor vermalen![]()
, 9 miljoen voor Elia. Hou je nog 4 miljoen over voor een hele leuke verdediger,
Of heb je dat geld voor vermalen pas in 2015 helemaal?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
13 miljoen wil niet zeggen dat je dat gaat uitgeven aan een positie die al goed gevuld is. Die 13 miljoen kan je beter besteden om je defensie te verstevigen of voor Berg bijvoorbeeld.
Zou ik voor het eerste gaan want als jullie 16,25 miljoen voor dikke mickey betalen. Lacht Groningen jullie uit met 13 miljoen voor Berg.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
13 miljoen wil niet zeggen dat je dat gaat uitgeven aan een positie die al goed gevuld is. Die 13 miljoen kan je beter besteden om je defensie te verstevigen of voor Berg bijvoorbeeld.
Vandaag ook al toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zit nu op de site van Ajax te kijken en zie tot verbazing dat de middagtraining morgen geschrapt is?
Dubbele bezetting, maar Elia hoeft er nu niet bijquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Luque ipv wie? Sulejmani bloeit tov vorig seizoen sowieso wel op
Oh zo. Ja ook vandaag was er alleen een ochtendtraining.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:19 schreef DurQ het volgende:
[..]
IK bedoelde de donderdag middag training...niet de vrijdags hoor
Oh zo, je leek het anders te brengenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:18 schreef DurQ het volgende:
[..]
Dubbele bezetting, maar Elia hoeft er nu niet bij
Maar ik ben stiekum wel een beetje fan van Luque hoor! Als hij evenveel vertrouwen had gekregen als Sulejmani had het heel anders kunnen lopen...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oh zo, je leek het anders te brengen
Praat me effe bijquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Worden die kratjes bier ook wel eens echt verzonden? Volgens mij staat er nog altijd iets tussen dndiek en M0NTANA.
Kansen zat gehad, die lamlendige prutser.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:41 schreef DurQ het volgende:
[..]
Maar ik ben stiekum wel een beetje fan van Luque hoor! Als hij evenveel vertrouwen had gekregen als Sulejmani had het heel anders kunnen lopen...
Whehe, wat een held ben je ookquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:01 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ach ja, 13 miljoen voor vermalen![]()
, 9 miljoen voor Elia. Hou je nog 4 miljoen over voor een hele leuke verdediger,
Of heb je dat geld voor vermalen pas in 2015 helemaal?
Bedoel jij niet DAM en M0NTANA over de tegengoals van PSV?quote:
Dat ging tussen mij en DAMquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Bedoel jij niet DAM en M0NTANA over de tegengoals van PSV?
Zal me alleen echt verbazen als hij voor ajax kiest. Als hij niet komt dan maar deze negert halenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:34 schreef hayder het volgende:
die Oguchi Onyewu mag van mij wel naar ajax komen!
Same!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:41 schreef DurQ het volgende:
[..]
Maar ik ben stiekum wel een beetje fan van Luque hoor! Als hij evenveel vertrouwen had gekregen als Sulejmani had het heel anders kunnen lopen...
bron : Voetbalzonequote:Joaquín wordt mogelijkerwijs de volgende Spanjaard die op de loonlijst van Ajax komt te staan. De Amsterdamse club heeft bij Valencia naar de vleugelaanvaller geďnformeerd maar schrok van de vraagprijs van vijftien miljoen euro. Joaquín heeft niet zijn beste seizoen in carričre achter de rug en werd vorig seizoen al aan een transfer naar buitenland gelinkt. Zijn contract loopt nog drie jaar door. (Marca)
Nou ja, als gentlemens agreement is het niet helemaal onlogisch, op die manier kan de club meer vragen en wellicht zat er ook nog een hoger salaris voor Elia in het laatste half jaar aan vast.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:14 schreef Dvm86 het volgende:
Maar waar slaat het op om je contract te verlengen als je in de zomer wilt vertrekken. 'ja, ik heb mijn contract verlengt omdat ik beloofd ben dat ik verkocht zal worden'
...righty
Heb met PyTh twee keer om een krat bier gewed en dat draaide er uiteindelijk op uit dat we gelijk stonden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Wilde hem net plaatsen, wat een grapquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:52 schreef marcb1974 het volgende:
Ajax schijnt zich gemeldt te hebben voor Cisse
Had je maar niet bij moeten tekenen. Kon je van tevoren al bedenken, dom kindje. Oprotten met je rechtzaak en lekker wegblijvenquote:
quote:'Ajax scouts bekijken Prediger komend weekend'
3 juli 2009 RvN LT10digital.com
Volgens Argentijnse media zal een delegatie van Ajax komend weekend Sebastián Prediger bekijken in het duel van zijn club Colon tegen Boca Juniors. Gisteren werd al de interesse van Ajax voor de controlerende middenvelder gemeld.
Grappig. Volgens mij heeft Boca dit weekend helemaal geen wedstrijdquote:
Uit een interview met Robbert Schilderquote:“Daarnaast stond ik iedere training tegen Luis Suárez, waardoor ik verdedigend sterker ben geworden. Die jongen is haast niet te verdedigen, hij is de beste aanvaller van de Eredivisie. Je moet iedere seconde gefocust zijn want hij doet maar wat, hij speelt op intuďtie. Iedere wedstrijd benadert hij hetzelfde. Of het nou tegen een vierdeklasser is of Barcelona, dat maakt hem niets uit. Luis heeft maar één doel voor ogen: winnen. Hoe dat gebeurt, maakt niet uit. Hij is een overlever. Als tegenstander haat je hem, als teamgenoot houdt je van Luis.’’
In dat kleine stukje staan al 2 onwaarheden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Uit een interview met Robbert Schilder
Verschrikkelijk meid.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In dat kleine stukje staan al 2 onwaarheden.
Dan zijn het er zelfs 3quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:18 schreef RayMania het volgende:
Ik zie ze! Ajax heeft helemaal niet tegen een vierdeklasser gespeeld. En ook niet tegen Barcelona.
Het einde van de competitie is net geweest hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:24 schreef navigator het volgende:
Dirkie moet je je niet vast voorbereiden op het hoogtepunt van het seizoen in Rotterdam??
Nee ben me aan het voorbereiden op de tentamens. Daarna lekker 2x op vakantie, dus ik mis de start van het seizoen sowieso. In September zie ik wel weer hoe we ervoor staan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:24 schreef navigator het volgende:
Dirkie moet je je niet vast voorbereiden op het hoogtepunt van het seizoen in Rotterdam??
quote:'Ajax toont interesse in Inter-verdediger Rivas'
En daar komt de volgende naam alweer van een mogelijke nieuwe Ajacied: De website FC Inter News meldt dat Ajax meer dan interesse zou hebben in de verdediger van Inter. Rivas die het afgelopen seizoen nauwlijks gespeeld heeft mag weg bij Inter. Ajax zou niet de enige geinteresseerde club zijn. Ook verschillende clubs uit de Serie A zouden geinteresseerd zijn, waaronder Livorno.
AjaxF-side.NL
De 26-jarige Rivas heeft een marktwaarde van 4 miljoen euro, hoeveel inter voor hem wil is onduidelijk. Inter overweegt om hem te ruilen tegenover een talent van de Ajax-kweek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |