]http://www.agenciafe.com/(...)LA_DULCE_ESPERA.html[/quote][/url]quote:Ajax wordt in Argentinie gelinkt aan een middenvelder, Sebastian Prediger.
[url=http://www.agenciafe.com/(...)LA_DULCE_ESPERA.html
quote:Sebastian Voorspel de verkoop van het Europese voetbal is er door middel van kritische dagen want in de afgelopen paar uur kwam de kans dat het wiel wordt overgebracht naar Ajax van Holland.
quote:
Jij bent toch juist degene met inside info?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:03 schreef M0NTANA het volgende:
Gaat het over Alexis Ferrero of Sebastián Prediger? Die laatste is laatste door Maradona geselecteerd.
En hoe weet jij dat? Werk jij tegenwoordig voor Ajax? Misschien wordt die jongen al langere tijd gescout door Ajax.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Van Honda weten ze wel een stuk meer dan van Prediger.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:03 schreef M0NTANA het volgende:
Gaat het over Alexis Ferrero of Sebastián Prediger? Die laatste is laatste door Maradona geselecteerd.
Het gaat over Prediger. Heb even foto's vergeleken voor zover dat mogelijk was.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:14 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Volgens mij (Mijn spaans is niet echt best) staat er dat die Ferrero juist een jaar heeft bijgetekend.
Dus dan zou het gerucht om die Prediger gaan.
Weet hij veel man, die gast lult altijd maar watquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:12 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat? Werk jij tegenwoordig voor Ajax? Misschien wordt die jongen al langere tijd gescout door Ajax.
dat dachten we bij Rosales ookquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:26 schreef koningdavid het volgende:
Hij wordt dus geselecteerd voor het Argentijns elftal? Dan kan het geen slechte zijn, lijkt me.
Je hoeft geen genie te zijn om te snappen dat Ajax meer scoutingrapporten / informatie / videobeelden heeft van een speler die in een Nederlandse competitie speelt dan van een speler uit de Argentijnse competitie. Dat is gewoon een simpel ABC-tje geen rocketscience.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:12 schreef Dvm86 het volgende:
En hoe weet jij dat? Werk jij tegenwoordig voor Ajax? Misschien wordt die jongen al langere tijd gescout door Ajax.
Bij dit soort opmerkingen pak ik graag de volgende foto erbij, als bewijs dat bovenstaande niet altijd opgaatquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:26 schreef koningdavid het volgende:
Hij wordt dus geselecteerd voor het Argentijns elftal? Dan kan het geen slechte zijn, lijkt me.
Er bestaat ook een moment dat je voldoende weet natuurlijk. Je kan nog zo vaak naar een speler gaan kijken, maar na een tijd weet je het gewoon wel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je hoeft geen genie te zijn om te snappen dat Ajax meer scoutingrapporten / informatie / videobeelden heeft van een speler die in een Nederlandse competitie speelt dan van een speler uit de Argentijnse competitie. Dat is gewoon een simpel ABC-tje geen rocketscience.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:57 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Er bestaat ook een moment dat je voldoende weet natuurlijk. Je kan nog zo vaak naar een speler gaan kijken, maar na een tijd weet je het gewoon wel.
Maar dat is rocketscience
Preciesquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:30 schreef Blight het volgende:
Ik kan eigenlijk niet wachten tot de definitieve selectie bekend is en de eerste wedstrijd er aan komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |