eindelijk !quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:37 schreef versabommie het volgende:
Het is morgen over, die twittermeuk... dus nog eventjes maar mensen dan is al die onzin over en zoek ik nieuwe onzin
Ben benieuwd hoe lang het duurt om een nieuwe hobby op fok te vindenquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Pietje kan je de TT effe verbeteren, in that's the question
Ik vond 'm wel leuk eigenlijk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Pietje kan je de TT effe verbeteren, in that's the question
eigenlijk was ie best wel diep jah....quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:52 schreef Klonk het volgende:
het was per ongeluk een hele mooie, gewoon door je hersens laten spoelen, bedank de vraag
Neuh joh ben je mal... ik heb zo mijn historie met modsquote:
Hoezo? erger dan afgelopen week kan haast nietquote:
ow... vertel effe......quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh joh ben je mal... ik heb zo mijn historie met mods
mmmmmmmm sterke verhalen, komt niks uit....quote:
vertel, vertelquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh joh ben je mal... ik heb zo mijn historie met mods
denk dat ik weer ff een oude van Eend erbij pak ... : BB [FB] # 12 Wie zijn reet verbrandt, moet op de ban zitten!quote:
ow... die ga ik nog even lezenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat ik weer ff een oude van Eend erbij pak ... : BB [FB] # 12 Wie zijn reet verbrandt, moet op de ban zitten!
Vandaag de dns gefixed van een advocatenkantoor, die hele server was baggerquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
mmmmmmmm sterke verhalen, komt niks uit....
ik ga effe een dutje doen![]()
iedereen die dit topic binnenkomt moet éérst zijn meest zinvolle bezigheid van vandaag opnoemen![]()
dan mag je pas verder.....
Vanaf vandaag werk ik 4 dagen per weekquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
mmmmmmmm sterke verhalen, komt niks uit....
ik ga effe een dutje doen![]()
iedereen die dit topic binnenkomt moet éérst zijn meest zinvolle bezigheid van vandaag opnoemen![]()
Vandaag niets zinvols gedaan, kom later wel terugquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:59 schreef FANN het volgende:
Zit er eigenlijk paling in die Vliet bij jou achter?quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:05 schreef Coos het volgende:
Peuren?
nou nou nou moet dat nou ?quote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:09 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen..
Jammer Manu, van de baan, achteraf kan je zien, of het misschien beter is,,,zoals Noeks mams ook al zegt...![]()
Ik ga echt niks zinsvols doen, ben verdorie in Spanje, dus ik sla deze beurt over.![]()
gaan jullie je gang maar![]()
Hahswarming voor Hagenezen-proof?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:19 schreef Manu82 het volgende:
Maar hebben gisteravond alweer nieuwe dingen in DH gevonden
Goedemorgen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:19 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen
Komt ook wel goed, was alleen een beetje vervelend nu
Maar hebben gisteravond alweer nieuwe dingen in DH gevonden
traineeship/baan van vriendin in DH gaat niet door terwijl ze bij laatste 2 zatquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
tweede appartement in Den Haag? Niet uitgeloot ? Ging een baan niet door? Van jou of vriendin?
Zo dat lijkt me een grote teleurstelling.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:15 schreef Manu82 het volgende:
traineeship/baan van vriendin in DH gaat niet door terwijl ze bij laatste 2 zat
Balen. Zo dichtbij en dan net op het laatste moment afgeketst. Dubbel frustrerend dat er slechts een persoon tussen je vriendin en die leuke baan zat. Die andere persoon is bij deze stom.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:15 schreef Manu82 het volgende:
traineeship/baan van vriendin in DH gaat niet door terwijl ze bij laatste 2 zat
Wél witte laarzenquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:
Had Agnetha mooie benen dan? Die enorme reet in lycra staat nog wel op mijn netvlies.
Komt door die foute bolling op je ogen tante Bepquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:
Had Agnetha mooie benen dan? Die enorme reet in lycra staat nog wel op mijn netvlies.
Dat was vroeger, toen ik nog 20-20 vision had en mijn zus de grootste ABBA fan van Eindhoven en omstreken was.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Komt door die foute bolling op je ogen tante Bep
Nee toch?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bovendien, die ene knakker van Abba is toch al dood? Afgelopen jaar ergens gevonden in zijn tweede woning in Spanje dacht ik?
Bedoel je soms manager Stig Anderson? Maar die is trouwens al dik 10 jaar dood.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bovendien, die ene knakker van Abba is toch al dood? Afgelopen jaar ergens gevonden in zijn tweede woning in Spanje dacht ik?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:10 schreef Nizno het volgende:
Mag ik hier even kriebelen?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dames worden mooier oud dan de heren.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vond ik altijd net een apiequote:Op donderdag 2 juli 2009 12:22 schreef Copycat het volgende:
De mannen waren al hopeloos lelijk om mee te beginnen. Vooral Björn.
Hee Talithaquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:55 schreef Talitha het volgende:
Niks mis met zinloos. Anders kunnen we net zo goed stoppen met posten hier.
neeeeeeeeeeeeeeee hier wordt áltijd zinvol gepostquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:55 schreef Talitha het volgende:
Niks mis met zinloos. Anders kunnen we net zo goed stoppen met posten hier.
Dat moet lukken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hee Talitha![]()
103 x 65 x 52 cm
Ik doe anders heel veel moeite om zinloos te posten! En dat lukt me aardig, al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:03 schreef FANN het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeee hier wordt áltijd zinvol gepost![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik doe anders heel veel moeite om zinloos te posten! En dat lukt me aardig, al zeg ik het zelf.![]()
Ff een perenijsje uit de vriezer trekken.
ow..... écht waar ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:23 schreef Talitha het volgende:
En het is daarentegen! Ik zag het zo vaak verkeerd staan dat ik ging twijfelen. Heb het zelfs opgezocht in de Van Dale. Over zinloos gesproken.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ow..... écht waar ?
dat kllinkt helemaal niet![]()
ik hou het op daarINtegen
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:24 schreef Talitha het volgende:
Hoppaaaaaaaaaaaaa Kwartalitha in de huis.![]()
![]()
edit: FAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNN![]()
ik spiek ''daar'' weleens jah...quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Gewoon typen zoals het klinkt.Doet Zouzou ook, maar dan anders.
Raketjes op, sinasappelijsjes op, blikjes cola light op en ik heb geen zin om boodschappen te doen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:23 schreef FANN het volgende:
[..]
raketjes hier...
niet de orginele,,,,,, uitverkocht... maar de AH raketten........ ook goed te doen
Je postte dwars door mijn kwartet heen.quote:
Gaat alleen zo belachelijk snel daar. Ik heb een dagtaak aan het bijlezen tegenwoordig.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ik spiek ''daar'' weleens jah...![]()
kep ut gesien
Bommie heeft last van Fora ADHD, hij is nog sneller dan de teller (op z'n twitterwall)quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:35 schreef Talitha het volgende:
Gaat alleen zo belachelijk snel daar. Ik heb een dagtaak aan het bijlezen tegenwoordig.
maar dat is ook zinvol gewoon af en toe toegeven dat je nergens zin in hebtquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:37 schreef Talitha het volgende:
Zie je dat FANN! NMNS heeft geen zin en Buufje heeft nergens zin in. Ik hou van die mensen.
De Huubsoppers vs de Bommiesoppers. Leuk lurkvoer.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bommie heeft last van Fora ADHD, hij is nog sneller dan de teller (op z'n twitterwall)
Ja, technisch gesproken zijn we zin-loos dan hè.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:37 schreef Talitha het volgende:
Zie je dat FANN! NMNS heeft geen zin en Buufje heeft nergens zin in. Ik hou van die mensen.
Ik heb vandaag in ieder geval mijn salaris niet waar gemaakt en dat plaagt wel een beetje. Misschien vanavond tussendoor nog maar wat "klussen"quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, technisch gesproken zijn we zin-loos dan hè.
Lovit!quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, technisch gesproken zijn we zin-loos dan hè.
Oh ja, dat knaagt vast ja. Kwam jij nou als Calvinist uit die test??quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb vandaag in ieder geval mijn salaris niet waar gemaakt en dat plaagt wel een beetje. Misschien vanavond tussendoor nog maar wat "klussen"
Ik ben idd een redelijk Calvinist, althans, volgens die testquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja, dat knaagt vast ja. Kwam jij nou als Calvinist uit die test??![]()
Ik moet ook nog wat doen pfffff, toch maar ff boekhoudprogramma aanslingeren.
Doe nog eens dat linkje als je wilt? Ik voel mij heel geen calvinist.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben idd een redelijk Calvinist, althans, volgens die test
http://www.trouw.nl/religie-filosofie/nieuws/article1934690.ecequote:Op donderdag 2 juli 2009 16:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe nog eens dat linkje als je wilt? Ik voel mij heel geen calvinist.
33% dus niet al te ernstig.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/religie-filosofie/nieuws/article1934690.ece
[ afbeelding ]
Heel zinvol en niet erg Calvinistisch.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Plan aangepast, na het schillen van drie aardappeltjes dacht ik "Chinezen is ook niets mis mee" en "laten bezorgen ook niet"
Goed idee!quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Plan aangepast, na het schillen van drie aardappeltjes dacht ik "Chinezen is ook niets mis mee" en "laten bezorgen ook niet"
ik heb precies dezelfde uitslagquote:
Je bent een vuige losbol die met Jan en alleman het bed deeltquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:41 schreef FANN het volgende:
37 Relaties 0% In je relaties ben je weinig gereserveerd. Zeg maar: oncalvinistisch. Daarvoor laat je je te gemakkelijk gaan.
pffffffff gelukkig
nee, dat dan weer nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent een vuige losbol die met Jan en alleman het bed deelt
die heeft het slotje van de kettingquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
nul procent m.b.t. relaties, dan ben je toch echt wel onbetrouwbaar![]()
Arme Griek
jij bent écht een calvinist lekker achterdochtigquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan klopt het dus wel hè, je moet gewoon 24/7 gecontroleerd worden
Maak je niet druk FANN, ik had ook 0%. De vragen waren gewoon een beetje raar.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:52 schreef FANN het volgende:niet gereserveerd betekend toch niet dat je niet betrouwbaar bent
![]()
ik ben zo trouw als een hond
jah.... stomme vragen waren hetquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maak je niet druk FANN, ik had ook 0%. De vragen waren gewoon een beetje raar.
kom je effe op de webcam strakkies ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, dat zeggen ze allemaal
whut ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
fann is een hond die je niet hoeft te reserveren? Ik moet ff meelezen geloof ik.
Ik lang niet altijdquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik geloof in mezelf.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb hem nog een keer gedaan, nu met iets langer nadenken bij die vragen. En nu ben ik nog meer CalvinistIk ga van 58 naar 61 procent
![]()
Soberheid 17% Voor een leven als calvinist ben je niet in de wieg gelegd. Katholicisme past je beter - een tikje hedonistisch, los en emotioneel.
37 Relaties 67% Je bent betrouwbaar in relaties, maar het mag best eens wat uitbundiger. En wees niet bang voor emoties!
36 Rechtlijnigheid 60% Je hebt iets rechtlijnigs, zoals wel meer calvinisten hebben. Voordeel is dat men op je aankan, nadeel dat genieten niet je sterkste kant is. Laat eens wat van je afglijden. Onnuttige zaken maken het leven aangenamer!
33 Geloof 60% Je bent een onbezorgde gelovige, die zich niet al te druk maakt.
34 Arbeid 86% Jij hebt het calvinistische arbeidsethos . Je werkt nooit hard genoeg ; het is voor jou een dure plicht. Je bent gewild op de arbeidsmarkt, maar het evenwicht tussen werk en privé kan zoekraken.
Die nummer 33 is wel vreemd. FANN heeft daar 20% en toch dezelfde tekst. Hoax!quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb hem nog een keer gedaan, nu met iets langer nadenken bij die vragen. En nu ben ik nog meer CalvinistIk ga van 58 naar 61 procent
![]()
Soberheid 17% Voor een leven als calvinist ben je niet in de wieg gelegd. Katholicisme past je beter - een tikje hedonistisch, los en emotioneel.
37 Relaties 67% Je bent betrouwbaar in relaties, maar het mag best eens wat uitbundiger. En wees niet bang voor emoties!
36 Rechtlijnigheid 60% Je hebt iets rechtlijnigs, zoals wel meer calvinisten hebben. Voordeel is dat men op je aankan, nadeel dat genieten niet je sterkste kant is. Laat eens wat van je afglijden. Onnuttige zaken maken het leven aangenamer!
33 Geloof 60% Je bent een onbezorgde gelovige, die zich niet al te druk maakt.
34 Arbeid 86% Jij hebt het calvinistische arbeidsethos . Je werkt nooit hard genoeg ; het is voor jou een dure plicht. Je bent gewild op de arbeidsmarkt, maar het evenwicht tussen werk en privé kan zoekraken.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
KELERE........![]()
wat zal jij het moeilijk hebben met jezelluf![]()
![]()
![]()
Ja, straks.....quote:neem een biertje man
jah..... klopt niet.....quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die nummer 33 is wel vreemd. FANN heeft daar 20% en toch dezelfde tekst. Hoax!
Fann is altijd dwarsquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die nummer 33 is wel vreemd. FANN heeft daar 20% en toch dezelfde tekst. Hoax!
Ja hallo, je had mij die test niet voor vier jaar of twintig jaar geleden moeten laten doen. Ik ben nu wijzer en verstandiger hèquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:07 schreef FANN het volgende:
[..]
jah..... klopt niet.....
dit trouwens ook niet bij NMNS
die heeft zich 100x in de rondte geneukt![]()
en ik heb o %
stomme test
of je bent niet helemaal eerlijk geweest tegenover jezelf.....quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hallo, je had mij die test niet voor vier jaar of twintig jaar geleden moeten laten doen. Ik ben nu wijzer en verstandiger hè
Ik heb dezelfde antwoorden gegeven, wilde alleen de subscore van nr. 33 weten:quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ikke niet hoor, ik ben wel tevreden met mijn uitslag
Naar eer en geweten ingevuld, de hele meuk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:13 schreef FANN het volgende:
[..]
of je bent niet helemaal eerlijk geweest tegenover jezelf.....
kan ook
Dat denk ik niet Talitha. Ik vermoed dat het antwoord op die vraag pas gaat kantelen bij een veel hoger percentage en dat je bij alles daaronder je altijd een onbezorgde gelovige bent.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde antwoorden gegeven, wilde alleen de subscore van nr. 33 weten:
Geloof 0% Je bent een onbezorgde gelovige, die zich niet al te druk maakt.
Tis gewoon nep!
[RLS SC #238] Zinvol of niet zinvol that's the question...quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ok ik ben om, welke test, linkje?
en als je nou eens opnieuw gaat invullen met precies het tegenovergestelde van wat jequote:Op donderdag 2 juli 2009 20:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde antwoorden gegeven, wilde alleen de subscore van nr. 33 weten:
Geloof 0% Je bent een onbezorgde gelovige, die zich niet al te druk maakt.
Tis gewoon nep!
Ik was een beetje aan het stoken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat denk ik niet Talitha. Ik vermoed dat het antwoord op die vraag pas gaat kantelen bij een veel hoger percentage en dat je bij alles daaronder je altijd een onbezorgde gelovige bent.
Ja, het is niet echt een zuivere test, daarvoor zijn 25 vragen natuurlijk ook veel en veel te weinig. Maar ik kan mij eigenlijk wel vinden in de uitslag, ik herken mijzelf wel in de grote lijn.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik was een beetje aan het stoken.Maar je bent toch met me eens dat die score een beetje 'zinloos' is als je er geen duidelijk onderscheid mee kunt maken?
quote:b]58%[/b]
Je hebt calvinistische trekken. Je leven staat in een calvinistisch licht, maar de harde kantjes zijn er wel wat afgesleten. Hard werken is prima, maar tegenover anderen hoeven we ons niet per se zwart-wit op te stellen. Matigheid voert de boventoon, maar daarbinnen past ook heel goed een uitspatting nu en dan.
hoiquote:
doe 's vertellen van die uitspattingen van jouquote:
quote:Categorie Score Commentaar
38 Soberheid 17% Voor een leven als calvinist ben je niet in de wieg gelegd. Katholicisme past je beter - een tikje hedonistisch, los en emotioneel.
33 Geloof 20% Je bent een onbezorgde gelovige, die zich niet al te druk maakt.
34 Arbeid 57% Jij hebt het calvinistische arbeidsethos . Je werkt nooit hard genoeg ; het is voor jou een dure plicht. Je bent gewild op de arbeidsmarkt, maar het evenwicht tussen werk en privé kan zoekraken.
dat seg ikquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe es alles plakken Pietje?
Kut, ooit moest 't uitkomen.quote:
Ik kan niet zoveel met de uitslag. Ik denk dat de verschillen in antwoorden op individuele vragen veel interessanter zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het is niet echt een zuivere test, daarvoor zijn 25 vragen natuurlijk ook veel en veel te weinig. Maar ik kan mij eigenlijk wel vinden in de uitslag, ik herken mijzelf wel in de grote lijn.
Ach nee, als je die brombeer-eigenschap ff weglaat ben je best nice.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat gaat Pietje je erg kwalijk nemen
neuken?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach nee, als je die brombeer-eigenschap ff weglaat ben je best nice.
jah...... is dit zinvol of niet ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ze hebben elkaar teruggevonden via FOK!
Oh, dan zal ik dat wel van mams hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
neuken?
't Is allemaal gevoeligheid Pietje, NMNS is uiteindelijk een supergevoelig mensenmens![]()
en de snor van je vaderquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik dat wel van mams hebben.
Alweer? Jij zit altijd te kanenquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:30 schreef FANN het volgende:
en ik heb honger.......
Wat hij zegtquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eet dan iets, muts. Je moet veel zout nemen met dit weer, van tante CarO geleerd
.
Andere moeder dan zeker? Ze lijken niet op elkaar.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er was een tijd dat WJ mijn zoon was, dat is dan nu de broer van Pietje
Ik ga gemakshalve even af op de schrijfstijl.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:57 schreef Talitha het volgende:
Ik heb eigenlijk wel weer genoeg Mikael Sjekson gehoord voor de rest van het jaar.![]()
Das zeker geen Mikael. Duurt wel even voor ze op gang komen.quote:
Ja duurt even, ik dacht nog Talitha zal toch niet te snel afhaken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:26 schreef Talitha het volgende:
Das zeker geen Mikael. Duurt wel even voor ze op gang komen.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:32 schreef Talitha het volgende:
Kan iemand nog even een muntje in de jukebox gooien?
Nope, ik ben niet erg Calvinistisch maar wel erg geduldig.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja duurt even, ik dacht nog Talitha zal toch niet te snel afhaken.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:41 schreef Talitha het volgende:
Nope, ik ben niet erg Calvinistisch maar wel erg geduldig.![]()
Er was een tijd dat je je door de youtubes heen moest worstelen, maar ben deze nu al voor de 2e keer aan het luisteren.quote:
Ik krijg als er naar luister altijd beelden van een donkere kroeg, veel mannen, veel bier en dan maar meejankenquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er was een tijd dat je je door de youtubes heen moest worstelen, maar ben deze nu al voor de 2e keer aan het luisteren.
Aaaaaaaaaaaaaaaa, you don't get me I'm part of the Unioooooooon...
Vlemmix? Die heb ik gelukkig nog nooit irl ontmoet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
![]()
Zie jij je buurman verderop nog weleens ?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:48 schreef Talitha het volgende:
Vlemmix? Die heb ik gelukkig nog nooit irl ontmoet.
Door de warmte?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
![]()
Is het bij jou en NMNS ook nog zo warm?
Heb geen puf de hort op te gaan, maar zou wel even lekker zijn een stuk fietsen of wandelen ofzo
was even van slag dat ik de buurvrouw in de lucht zag hangen op een brancard op de wagenladder
van de brandweer. Ze was niet goed geworden.
Konden de trap niet af, dus kwam de brandweer er bij. Gisteren zei ik haar nog gedag terwijl ze lekker
met een sproeier de tientallen planten water gaf.
Zo klinkt dat Duits nog best redelijk.quote:
Ik vind die een leuke liedjequote:
Joh, ik zit met m'n kont voor de airco, 't is hier goed uit te houden binnenquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
![]()
Is het bij jou , NMNS en anderen ook nog zo warm?
Heb geen puf de hort op te gaan, maar zou wel even lekker zijn een stuk fietsen of wandelen ofzo
was even van slag dat ik de buurvrouw in de lucht zag hangen op een brancard op de wagenladder
van de brandweer. Ze was niet goed geworden.
Konden de trap niet af, dus kwam de brandweer er bij. Gisteren zei ik haar nog gedag terwijl ze lekker met een sproeier de tientallen planten water gaf.
Door de warmte ja, met een hoge bloeddruk kan het met 29 graden nog warmer worden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:01 schreef Talitha het volgende:
Door de warmte?Das wel schrikken dan ja.
Tis hier veel te warm om te kunnen slapen. Ik denk dat ik vannacht meer alles open laat.
Filmpje vind ik ook grappig van die Duitsert.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zo klinkt dat Duits nog best redelijk.![]()
O sorry fluiter, zo was mijn opmerking niet bedoeld?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Door de warmte ja, met een hoge bloeddruk kan het met 29 graden nog warmer worden.
Sliep vannacht ook pas 03:15, gelukkig nog geen zwangere muggen ......
Even gaan winkelen fluitertjequote:Op donderdag 2 juli 2009 22:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Door de warmte ja, met een hoge bloeddruk kan het met 29 graden nog warmer worden.
Sliep vannacht ook pas 03:15, gelukkig nog geen zwangere muggen , maar wel om 06:30
weer er uit....
ben rond 17:30 even op bed gaan liggen met open ramen, tsjonge wat kan die achterbuurvrouw
praten met die andere buurvrouw.....het was te warm om het raam dicht te doen.....
Stiekem meeluisteren hè.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sliep vannacht ook pas 03:15, gelukkig nog geen zwangere muggen , maar wel om 06:30
weer er uit....
ben rond 17:30 even op bed gaan liggen met open ramen, tsjonge wat kan die achterbuurvrouw
praten met die andere buurvrouw.....het was te warm om het raam dicht te doen.....
Lekker ritme ook.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Filmpje vind ik ook grappig van die Duitsert.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
Hier nog mensen die klagen over het warme weer?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:07 schreef tuinfluiter het volgende:
weer er uit....
Maakt toch niet uit , ik zag jouw vorige post niet eens.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
O sorry fluiter, zo was mijn opmerking niet bedoeld?
Iets te ver weg, maar die buurvrouw heeft een smetvrees en maakt veel schoonquote:
Maar toen las ik ineens dat je buurvrouw voor je raam gebungeld had en dat is dan wel weer een nadeel van dat warme weer.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maakt toch niet uit , ik zag jouw vorige post niet eens.
Ja , nu begijp ik je, hoop dat de buurvrouw snel weer de oude is.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Maar toen las ik ineens dat je buurvrouw voor je raam gebungeld had en dat is dan wel weer een nadeel van dat warme weer.
Verder vind ik het heerlijk, jammer dat het na morgen minder wordt
Zoveel mensen zoveel zinnen, maar ik begrijp niet wat mensen lekker vinden aan die zinderende stinkende hittequote:Op donderdag 2 juli 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Verder vind ik het heerlijk, jammer dat het na morgen minder wordt
Als het richting de 30 graden gaat, schakelen mijn hersens uit.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zoveel mensen zoveel zinnen, maar ik begrijp niet wat mensen lekker vinden aan die zinderende stinkende hitte![]()
Het ontneemt mij altijd de lust om ook maar iets te doen!
Heb jij die Airco van Praxis voor in de huiskamer? Dat is handig.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zoveel mensen zoveel zinnen, maar ik begrijp niet wat mensen lekker vinden aan die zinderende stinkende hitte![]()
Het ontneemt mij altijd de lust om ook maar iets te doen!
Nee, nog niet, ik heb zo'n verrijdbaar mormel in de slaapkamer staan met een slang naar buiten. Geeft wel een hoop herrie maar je sterft er bijna van de kouquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb jij die Airco van Praxis voor in de huiskamer? Dat is handig.
22-23 graden, zonnig met regelmatig een wolk, dat gaat nog net. Als het warmer wordt beginnen mijn mondhoeken langzaam maar zeker te hangen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als het richting de 30 graden gaat, schakelen mijn hersens uit.
Nog een beetje wind erbij en ik ben tevreden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
22-23 graden, zonnig met regelmatig een wolk, dat gaat nog net. Als het warmer wordt beginnen mijn mondhoeken langzaam maar zeker te hangen.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nog een beetje wind erbij en ik ben tevreden.![]()
Maar laat ik eens gaan kijken hoe warm het op de slaapkamer is.![]()
Dat is best wel te vinden, wanneer gaan jullie naar Tsjechie?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
22-23 graden, zonnig met regelmatig een wolk, dat gaat nog net. Als het warmer wordt beginnen mijn mondhoeken langzaam maar zeker te hangen.
slaap nog steeds met dekbed over, en heb geen aircoquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind die een leuke liedje![]()
Hier nog mensen die klagen over het warme weer?
Morgenavond misschien, in ieder geval krijgen we in de loop van vrijdag ander weerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:28 schreef Manu82 het volgende:
Het zou toch nog gaan regenen vanavond?
Moggels, ligt iedereen al in het zwembad of zoiets?quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:36 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Moggels, ligt iedereen al in het zwembad of zoiets?![]()
Ik was zelfs gisteravond vergeten mijn achterdeur dicht te doen, had niet eens door dat ie nog open stond pffff............
16,50 eurootjes en dan krijg je hem mooi gewassen, droog en ingepakt terugquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:50 schreef Kaat38 het volgende:
is dat een dure grap die wasserette?
op zich wel een goed plan trouwens.
hier is het heerlijk in de huiskamer, gordijnen dicht (die zijn licht dus genoeg licht) en lekker koel binnen maar vanmiddag ga ik even zweten, ff strand en vooral: duiken!
Niet alleen voor de ogen, de hele week is het UV gehalte al 11 keer hoger dan toegestaan voor de huid..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:47 schreef FANN het volgende:
Even een zeer zinvolle tip !!!
zonnebrilletjes op vandaag !!![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_ogen__.html?p=14,3
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En vandaag ontploft de atmosfeer
ik blijf ook zoveel mogelijk in de schaduw hoor en dan nog met factor 50 of 60quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet alleen voor de ogen, de hele week is het UV gehalte al 11 keer hoger dan toegestaan voor de huid..
Heb ik deze week ook gegeten. Goed te combineren met veldsla, rucola, munt, walnoten en geitenkaas met koriander in een dressing van walnotenolie, honing en limoen. Normaal maak ik die met gegrilde perziken en peren, maar die had ik niet in huis. Wel verse aardbeien en dat smaakte verrassend lekker. Ongegrild.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:00 schreef Noek het volgende:
Vanavond salade met aarbeien. Ook erg lekker.
Ja ja ja! Oeh met honing en dan geitenkaas. Op die honing was ik niet gekomen. En munt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik deze week ook gegeten. Goed te combineren met veldsla, rucola, munt, walnoten en geitenkaas met koriander in een dressing van walnotenolie, honing en limoen. Normaal maak ik die met gegrilde perziken en peren, maar die had ik niet in huis. Wel verse aardbeien en dat smaakte verrassend lekker. Ongegrild.
Geen Feta, maar lekkere romige geitenkaas.quote:
Nou, mijn beide broers zijn wel op vakantie geweest naar Griekenland. Ik zie de connectie.quote:
jah... nu zie ik het ookquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, mijn beide broers zijn wel op vakantie geweest naar Griekenland. Ik zie de connectie.
Hier idem vandaag, vriend haalt dochter op van werk en ze nemen gelijk patat mee!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:17 schreef Noek het volgende:
Maar met dit weer heb ik ook altijd zin in vette patat. Dat komt omdat we vroeger altijd aan een zwembad lagen waar er dan de hele dag zo'n patatkraam stond te bakken. Die geur!Het patatje.
Met veel mayonaise.
![]()
Dus nu heb ik een anker. Heel warm weer --> zin in patat
Ik heb het ook, alleen link ik het niet aan het zwembadquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hier idem vandaag, vriend haalt dochter op van werk en ze nemen gelijk patat mee!
En ik heb geen zin om te koken, heb wel een salade al in elkaar gestort net, lekker erbij.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het ook, alleen link ik het niet aan het zwembadIk denk altijd dat het komt omdat het zo warm is, dat ik dan behoefte heb aan zout. Zoute, vieze vette patat met mayo
Denk achter de sla aan met wijnquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
![]()
![]()
vlotte maaltijd! en waarmee spoel je ze door?
Vandaag staan de left overs van de Chinees van gisteren op het menu. Maar is meer dan genoeg voor jou en mij!quote:
En mij lijkt het heerlijk om echt te kunnen kiezen wat je wil gaan halen. Hier is Tapas wel het meest exotische.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:35 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedemorgen.
Bedankt iedereen voor de eet, salade tips voor bij de groenten en kaaswinkel:
Aardbeien, geitenkaas, veldsla, rucola, munt, walnoten , geitenkaas , honing en limoen.
Lijkt me heerlijk, heb al drie dagen geen puf om te koken of eten te halen bij de Surinamer
Chinees, snackbar of Griek.
De verse fruit, geitenkaas en salade tips zijn meer dan welkom. Bedankt.![]()
Oh echt?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is vrijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdag!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en de eerste vakantiedag dus all hell's broken loose![]()
Straks maar even voor de buien uit een week voer in huis halen (en veel ijsjes)quote:Noodweer op komst
Het KNMI waarschuwt het verkeer voor overlast als gevolg van zware neerslag die de komende uren gaat vallen. Het verkeer moet rekening houden met (onweers)buien met kans op windstoten, hagel en lokaal veel neerslag
Als het tussen half zes en half zeven maar droog en windstil is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
Straks maar even voor de buien uit een week voer in huis halen (en veel ijsjes)
Pffftttt......................quote:
er al hoopvol uitziet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:30 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is echt zielig.![]()
Kun je mijn berichten in dit topic wissen zodat deze treurigheid uit mijn AT verdwijnt en jullie nooit meer last van mij hebben?
Ga ik regelen voor jequote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als het tussen half zes en half zeven maar droog en windstil is.
Dat vind ik fideel van je!quote:
Volgens mij zit ik aardig safe hier:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jij bent ene goeie hè, daar heb ik (af en toe) wel wat voor over
Het mag hier nu wel gaan regenen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik aardig safe hier:
http://www.buienradar.nl/ns.aspx?jaar=-3&soort=voorspelling
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En vandaag ontploft de atmosfeer
quote:
Ik ben de tweede Jomanda !quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:59 schreef FANN het volgende:
Ik ben de tweede Jomanda !
Ik Sweeeeeeeeeeeeeeeer ut je![]()
Donder bliksem en keiharde regen![]()
![]()
ben benieuwd of Noek een plensbui op d'r kop gekregen heeftquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh echt?
De hel vindt het heet dus die zijn zo easy going als de hemel.
Nu ga ik heel retro de weekendboodschappen doen op de fiets.
[ afbeelding ]
Met haar blije hoofd.
we gaan op de Kersmis staan !quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:08 schreef Noek het volgende:
[..]
!
En ik de nieuwe Messias en bikkel. We kunnen zo rijk worden met elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |