quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:10 schreef Nizno het volgende:
Mag ik hier even kriebelen?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dames worden mooier oud dan de heren.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vond ik altijd net een apiequote:Op donderdag 2 juli 2009 12:22 schreef Copycat het volgende:
De mannen waren al hopeloos lelijk om mee te beginnen. Vooral Björn.
Hee Talithaquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:55 schreef Talitha het volgende:
Niks mis met zinloos. Anders kunnen we net zo goed stoppen met posten hier.
neeeeeeeeeeeeeeee hier wordt áltijd zinvol gepostquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:55 schreef Talitha het volgende:
Niks mis met zinloos. Anders kunnen we net zo goed stoppen met posten hier.
Dat moet lukken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hee Talitha![]()
103 x 65 x 52 cm
Ik doe anders heel veel moeite om zinloos te posten! En dat lukt me aardig, al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:03 schreef FANN het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeee hier wordt áltijd zinvol gepost![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik doe anders heel veel moeite om zinloos te posten! En dat lukt me aardig, al zeg ik het zelf.![]()
Ff een perenijsje uit de vriezer trekken.
ow..... écht waar ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:23 schreef Talitha het volgende:
En het is daarentegen! Ik zag het zo vaak verkeerd staan dat ik ging twijfelen. Heb het zelfs opgezocht in de Van Dale. Over zinloos gesproken.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ow..... écht waar ?
dat kllinkt helemaal niet![]()
ik hou het op daarINtegen
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:24 schreef Talitha het volgende:
Hoppaaaaaaaaaaaaa Kwartalitha in de huis.![]()
![]()
edit: FAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNN![]()
ik spiek ''daar'' weleens jah...quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Gewoon typen zoals het klinkt.Doet Zouzou ook, maar dan anders.
Raketjes op, sinasappelijsjes op, blikjes cola light op en ik heb geen zin om boodschappen te doen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:23 schreef FANN het volgende:
[..]
raketjes hier...
niet de orginele,,,,,, uitverkocht... maar de AH raketten........ ook goed te doen
Je postte dwars door mijn kwartet heen.quote:
Gaat alleen zo belachelijk snel daar. Ik heb een dagtaak aan het bijlezen tegenwoordig.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ik spiek ''daar'' weleens jah...![]()
kep ut gesien
Bommie heeft last van Fora ADHD, hij is nog sneller dan de teller (op z'n twitterwall)quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:35 schreef Talitha het volgende:
Gaat alleen zo belachelijk snel daar. Ik heb een dagtaak aan het bijlezen tegenwoordig.
maar dat is ook zinvol gewoon af en toe toegeven dat je nergens zin in hebtquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:37 schreef Talitha het volgende:
Zie je dat FANN! NMNS heeft geen zin en Buufje heeft nergens zin in. Ik hou van die mensen.
De Huubsoppers vs de Bommiesoppers. Leuk lurkvoer.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bommie heeft last van Fora ADHD, hij is nog sneller dan de teller (op z'n twitterwall)
Ja, technisch gesproken zijn we zin-loos dan hè.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:37 schreef Talitha het volgende:
Zie je dat FANN! NMNS heeft geen zin en Buufje heeft nergens zin in. Ik hou van die mensen.
Ik heb vandaag in ieder geval mijn salaris niet waar gemaakt en dat plaagt wel een beetje. Misschien vanavond tussendoor nog maar wat "klussen"quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, technisch gesproken zijn we zin-loos dan hè.
Lovit!quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, technisch gesproken zijn we zin-loos dan hè.
Oh ja, dat knaagt vast ja. Kwam jij nou als Calvinist uit die test??quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb vandaag in ieder geval mijn salaris niet waar gemaakt en dat plaagt wel een beetje. Misschien vanavond tussendoor nog maar wat "klussen"
Ik ben idd een redelijk Calvinist, althans, volgens die testquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja, dat knaagt vast ja. Kwam jij nou als Calvinist uit die test??![]()
Ik moet ook nog wat doen pfffff, toch maar ff boekhoudprogramma aanslingeren.
Doe nog eens dat linkje als je wilt? Ik voel mij heel geen calvinist.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben idd een redelijk Calvinist, althans, volgens die test
http://www.trouw.nl/religie-filosofie/nieuws/article1934690.ecequote:Op donderdag 2 juli 2009 16:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe nog eens dat linkje als je wilt? Ik voel mij heel geen calvinist.
33% dus niet al te ernstig.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/religie-filosofie/nieuws/article1934690.ece
[ afbeelding ]
Heel zinvol en niet erg Calvinistisch.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Plan aangepast, na het schillen van drie aardappeltjes dacht ik "Chinezen is ook niets mis mee" en "laten bezorgen ook niet"
Goed idee!quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Plan aangepast, na het schillen van drie aardappeltjes dacht ik "Chinezen is ook niets mis mee" en "laten bezorgen ook niet"
ik heb precies dezelfde uitslagquote:
Je bent een vuige losbol die met Jan en alleman het bed deeltquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:41 schreef FANN het volgende:
37 Relaties 0% In je relaties ben je weinig gereserveerd. Zeg maar: oncalvinistisch. Daarvoor laat je je te gemakkelijk gaan.
pffffffff gelukkig
nee, dat dan weer nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent een vuige losbol die met Jan en alleman het bed deelt
die heeft het slotje van de kettingquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
nul procent m.b.t. relaties, dan ben je toch echt wel onbetrouwbaar![]()
Arme Griek
jij bent écht een calvinist lekker achterdochtigquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan klopt het dus wel hè, je moet gewoon 24/7 gecontroleerd worden
Maak je niet druk FANN, ik had ook 0%. De vragen waren gewoon een beetje raar.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:52 schreef FANN het volgende:niet gereserveerd betekend toch niet dat je niet betrouwbaar bent
![]()
ik ben zo trouw als een hond
jah.... stomme vragen waren hetquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maak je niet druk FANN, ik had ook 0%. De vragen waren gewoon een beetje raar.
kom je effe op de webcam strakkies ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, dat zeggen ze allemaal
whut ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
fann is een hond die je niet hoeft te reserveren? Ik moet ff meelezen geloof ik.
Ik lang niet altijdquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik geloof in mezelf.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb hem nog een keer gedaan, nu met iets langer nadenken bij die vragen. En nu ben ik nog meer CalvinistIk ga van 58 naar 61 procent
![]()
Soberheid 17% Voor een leven als calvinist ben je niet in de wieg gelegd. Katholicisme past je beter - een tikje hedonistisch, los en emotioneel.
37 Relaties 67% Je bent betrouwbaar in relaties, maar het mag best eens wat uitbundiger. En wees niet bang voor emoties!
36 Rechtlijnigheid 60% Je hebt iets rechtlijnigs, zoals wel meer calvinisten hebben. Voordeel is dat men op je aankan, nadeel dat genieten niet je sterkste kant is. Laat eens wat van je afglijden. Onnuttige zaken maken het leven aangenamer!
33 Geloof 60% Je bent een onbezorgde gelovige, die zich niet al te druk maakt.
34 Arbeid 86% Jij hebt het calvinistische arbeidsethos . Je werkt nooit hard genoeg ; het is voor jou een dure plicht. Je bent gewild op de arbeidsmarkt, maar het evenwicht tussen werk en privé kan zoekraken.
Die nummer 33 is wel vreemd. FANN heeft daar 20% en toch dezelfde tekst. Hoax!quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb hem nog een keer gedaan, nu met iets langer nadenken bij die vragen. En nu ben ik nog meer CalvinistIk ga van 58 naar 61 procent
![]()
Soberheid 17% Voor een leven als calvinist ben je niet in de wieg gelegd. Katholicisme past je beter - een tikje hedonistisch, los en emotioneel.
37 Relaties 67% Je bent betrouwbaar in relaties, maar het mag best eens wat uitbundiger. En wees niet bang voor emoties!
36 Rechtlijnigheid 60% Je hebt iets rechtlijnigs, zoals wel meer calvinisten hebben. Voordeel is dat men op je aankan, nadeel dat genieten niet je sterkste kant is. Laat eens wat van je afglijden. Onnuttige zaken maken het leven aangenamer!
33 Geloof 60% Je bent een onbezorgde gelovige, die zich niet al te druk maakt.
34 Arbeid 86% Jij hebt het calvinistische arbeidsethos . Je werkt nooit hard genoeg ; het is voor jou een dure plicht. Je bent gewild op de arbeidsmarkt, maar het evenwicht tussen werk en privé kan zoekraken.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
KELERE........![]()
wat zal jij het moeilijk hebben met jezelluf![]()
![]()
![]()
Ja, straks.....quote:neem een biertje man
jah..... klopt niet.....quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die nummer 33 is wel vreemd. FANN heeft daar 20% en toch dezelfde tekst. Hoax!
Fann is altijd dwarsquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die nummer 33 is wel vreemd. FANN heeft daar 20% en toch dezelfde tekst. Hoax!
Ja hallo, je had mij die test niet voor vier jaar of twintig jaar geleden moeten laten doen. Ik ben nu wijzer en verstandiger hèquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:07 schreef FANN het volgende:
[..]
jah..... klopt niet.....
dit trouwens ook niet bij NMNS
die heeft zich 100x in de rondte geneukt![]()
en ik heb o %
stomme test
of je bent niet helemaal eerlijk geweest tegenover jezelf.....quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hallo, je had mij die test niet voor vier jaar of twintig jaar geleden moeten laten doen. Ik ben nu wijzer en verstandiger hè
Ik heb dezelfde antwoorden gegeven, wilde alleen de subscore van nr. 33 weten:quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ikke niet hoor, ik ben wel tevreden met mijn uitslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |