eindelijk !quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:37 schreef versabommie het volgende:
Het is morgen over, die twittermeuk... dus nog eventjes maar mensen dan is al die onzin over en zoek ik nieuwe onzin
Ben benieuwd hoe lang het duurt om een nieuwe hobby op fok te vindenquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Pietje kan je de TT effe verbeteren, in that's the question
Ik vond 'm wel leuk eigenlijk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Pietje kan je de TT effe verbeteren, in that's the question
eigenlijk was ie best wel diep jah....quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:52 schreef Klonk het volgende:
het was per ongeluk een hele mooie, gewoon door je hersens laten spoelen, bedank de vraag
Neuh joh ben je mal... ik heb zo mijn historie met modsquote:
Hoezo? erger dan afgelopen week kan haast nietquote:
ow... vertel effe......quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh joh ben je mal... ik heb zo mijn historie met mods
mmmmmmmm sterke verhalen, komt niks uit....quote:
vertel, vertelquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh joh ben je mal... ik heb zo mijn historie met mods
denk dat ik weer ff een oude van Eend erbij pak ... : BB [FB] # 12 Wie zijn reet verbrandt, moet op de ban zitten!quote:
ow... die ga ik nog even lezenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat ik weer ff een oude van Eend erbij pak ... : BB [FB] # 12 Wie zijn reet verbrandt, moet op de ban zitten!
Vandaag de dns gefixed van een advocatenkantoor, die hele server was baggerquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
mmmmmmmm sterke verhalen, komt niks uit....
ik ga effe een dutje doen![]()
iedereen die dit topic binnenkomt moet éérst zijn meest zinvolle bezigheid van vandaag opnoemen![]()
dan mag je pas verder.....
Vanaf vandaag werk ik 4 dagen per weekquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
mmmmmmmm sterke verhalen, komt niks uit....
ik ga effe een dutje doen![]()
iedereen die dit topic binnenkomt moet éérst zijn meest zinvolle bezigheid van vandaag opnoemen![]()
Vandaag niets zinvols gedaan, kom later wel terugquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:59 schreef FANN het volgende:
Zit er eigenlijk paling in die Vliet bij jou achter?quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:05 schreef Coos het volgende:
Peuren?
nou nou nou moet dat nou ?quote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:09 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen..
Jammer Manu, van de baan, achteraf kan je zien, of het misschien beter is,,,zoals Noeks mams ook al zegt...![]()
Ik ga echt niks zinsvols doen, ben verdorie in Spanje, dus ik sla deze beurt over.![]()
gaan jullie je gang maar![]()
Hahswarming voor Hagenezen-proof?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:19 schreef Manu82 het volgende:
Maar hebben gisteravond alweer nieuwe dingen in DH gevonden
Goedemorgen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:19 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen
Komt ook wel goed, was alleen een beetje vervelend nu
Maar hebben gisteravond alweer nieuwe dingen in DH gevonden
traineeship/baan van vriendin in DH gaat niet door terwijl ze bij laatste 2 zatquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
tweede appartement in Den Haag? Niet uitgeloot ? Ging een baan niet door? Van jou of vriendin?
Zo dat lijkt me een grote teleurstelling.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:15 schreef Manu82 het volgende:
traineeship/baan van vriendin in DH gaat niet door terwijl ze bij laatste 2 zat
Balen. Zo dichtbij en dan net op het laatste moment afgeketst. Dubbel frustrerend dat er slechts een persoon tussen je vriendin en die leuke baan zat. Die andere persoon is bij deze stom.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:15 schreef Manu82 het volgende:
traineeship/baan van vriendin in DH gaat niet door terwijl ze bij laatste 2 zat
Wél witte laarzenquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:
Had Agnetha mooie benen dan? Die enorme reet in lycra staat nog wel op mijn netvlies.
Komt door die foute bolling op je ogen tante Bepquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:
Had Agnetha mooie benen dan? Die enorme reet in lycra staat nog wel op mijn netvlies.
Dat was vroeger, toen ik nog 20-20 vision had en mijn zus de grootste ABBA fan van Eindhoven en omstreken was.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Komt door die foute bolling op je ogen tante Bep
Nee toch?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bovendien, die ene knakker van Abba is toch al dood? Afgelopen jaar ergens gevonden in zijn tweede woning in Spanje dacht ik?
Bedoel je soms manager Stig Anderson? Maar die is trouwens al dik 10 jaar dood.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bovendien, die ene knakker van Abba is toch al dood? Afgelopen jaar ergens gevonden in zijn tweede woning in Spanje dacht ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |