quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft hij een filmcarriere?
Andere Thomas dus, al had ik het wel goed gezien op de aftiteling dusquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Thomas_Dekker_(actor)
Belachelijk...quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:17 schreef The_Hives het volgende:
die week is inmiddels een maand. Wil de contra-expertise wel eens weten al is dat in de regel niet veel anders. WK Atletiek stalen gingen voor zeker?
Lijkt me wel een mooie primeur voor Thomas.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:16 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
is dat uberhaubt wel eens voorgekomen?
-edit-quote:Contra-expertise wielrenner Thomas Dekker positief
:
RIJSWIJK - Wielrenner Thomas Dekker is definitief schuldig bevonden aan het gebruik van verboden middelen. De uitslag van de contra-expertise is eveneens positief.
© ANP
Dit heeft zijn advocaat Hans van Oijen woensdag laten weten.Dekker erkent schuld en wacht nu op sancties.
De Noord-Hollander wil na zijn straf zijn loopbaan vervolgen.
Benieuwd ook wie hem wil hebben na zijn schorsing.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:53 schreef Leatherface het volgende:
Benieuwd of hij nog op niveau terugkomt na zijn schorsing.
Een of andere discutabele Italiaanse ploeg heeft dan vast nog wel een plekjequote:Op woensdag 30 september 2009 18:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Benieuwd ook wie hem wil hebben na zijn schorsing.
Da's ook weer het standaardexcuus idd. "het was echt de eerste keer". Hij heeft alleen weggelaten dat 'ie het deed omdat 'ie zo onzeker was voor de Tour, maar daarvoor is 'ie ook wat ver voor de Tour gepakt natuurlijk.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:23 schreef northernlight81 het volgende:
Had het dan na de eerste positieve staal bekent. Nu is het weer zo doordacht.
Ik kan me niet voorstellen dat je dit 1x doet. Dan stel je toch een schema of iets samen met een arts zodat je er op het juiste moment profijt van hebt. Het is in December aangetroffen, daar heb je 4 maanden later toch niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |