Oh, hoezo?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:
Hey sedan, ik moest nog aan je denken vandaag
ow neuh. hij vertelde gewoon wat algemeen spul..quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:15 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat wilde ik eigenlijk meer over Catbert zeggen.
Ik heb wel wat beters te doenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hou je nu ook al lijstjes bij wie in wie interesse heeft?
Balen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Van de meesten hier word je niet snel geil![]()
Ik pleit niet enkel voor mijzelf, ik pleit voor al mijn eensgezinde broeders en zusters.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ow neuh. hij vertelde gewoon wat algemeen spul..
Rauw neemt het dan wee rheel persoonlijk en wil graag de uitzondering op de regel zijn.
Doet mij denken aan als er wordt gezegd 'vrouwen kunnen niet rijden' en ineens alle vrouwen gaan stijgeren (uhm figuurlijk dan, paardrijden doen ze maar ergens anders)..
Ja, op fok/singles misschien. Maar dan zegt iedereen tegen elkaar: Neuken?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen
Maar venco hoeft maar te piepen en de heren hier liggen aan haar voeten, dus het lag voor de hand
Jullie vrouwen denken wel meerquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen
Maar venco hoeft maar te piepen en de heren hier liggen aan haar voeten, dus het lag voor de hand
Daarvoor dankquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:18 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik pleit niet enkel voor mijzelf, ik pleit voor al mijn eensgezinde broeders en zusters.
Oke, maar ik deel Rauw zijn standpuntquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ow neuh. hij vertelde gewoon wat algemeen spul..
Rauw neemt het dan wee rheel persoonlijk en wil graag de uitzondering op de regel zijn.
Doet mij denken aan als er wordt gezegd 'vrouwen kunnen niet rijden' en ineens alle vrouwen gaan stijgeren (uhm figuurlijk dan, paardrijden doen ze maar ergens anders)..
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vertel, sedan. Wat denken wij wel meer?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, hoezo?
Op een goede of slechte manier?![]()
Serieus, welk deel van het woord "onbewust" snappen jullie niet?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:19 schreef JonKeL het volgende:
Ik kies gewoon datgene aan wat ik het best bij mij vind passen. Ik denk er niet over na met welk antwoord ik positiever eruit kom.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:20 schreef Duimelot het volgende:allemaal hoeist met de singletjes hier?
Wat dat je voor psycholoog en psychiater beide zelf een beetje prettig gestoord moet zijn?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:20 schreef Rauw. het volgende:Kijk, ik ben dus niet de enige die er zo over denkt.
zullen we dan maar neukenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, op fok/singles misschien. Maar dan zegt iedereen tegen elkaar: Neuken?
Dus ik hecht er niet zoveel waarde aan
Ik begrijp niets van deze zin.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat dat voor psycholoog en psychiater beide zelf een beetje prettig gestoord moet zijn?
ik wil dat lijstje ookquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
PM dat lijstje eens door naar haar
gggghhooootttt!!quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:20 schreef Duimelot het volgende:allemaal hoeist met de singletjes hier?
Iedereen heeft ook precies hetzelfde onderbewustzijnquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Serieus, welk deel van het woord "onbewust" snappen jullie niet?
Welk deel van "wel degelijk zelfbewust" begrijp jij niet?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
en mensen moeten eens bedenken dat er toch echt verschillen in mensen zitten....quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
De hele tijd neuken tegen elkaar zeggen gaat ook vervelen na een tijdjequote:Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nog altijd met lijstjes bezig hier !?
Nou ja, weer eigenlijk. Na de PP meet kreeg ik van allerlei kanten te horen dat ik mijn lijstje moest aanvullenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nog altijd met lijstjes bezig hier !?
Ik ben het zowaar met je eens!quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De hele tijd neuken tegen elkaar zeggen gaat ook vervelen na een tijdje![]()
Dat doe ik ook niet, maar het kán wel.. En er zullen veel mensen dat onbewust doen.. of bewust onbewust.. achja, uitzonderingen zijn er altijd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:19 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oke, maar ik deel Rauw zijn standpunt
Ik kies gewoon datgene aan wat ik het best bij mij vind passen. Ik denk er niet over na met welk antwoord ik positiever eruit kom.
je gaat er zomaar vanuit dat ik een lijstje heb?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eerst je eigen lijstje naar Rip sturen.Krijgt ze alsnog een nieuw lijstje.
Is dit de plaats om een discussie te gaan houden over onbewust vs. onderbewust?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat ook.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat dat je voor psycholoog en psychiater beide zelf een beetje prettig gestoord moet zijn?
hallelujah amen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Iedereen heeft ook precies hetzelfde onderbewustzijn
Ik vul die test bewust in. Weet niet hoe dat bij jou in zijn werking gaat. Ik zie een aantal keuzes. Soms springt de juiste er duidelijk uit. Soms niet. Dan denk ik na welke ik het beste bij mij vind passen. En dat is zeker niet altijd de meest positievere van de keuzes.
neu....?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mooi zo zo hoort dat!
goed natuurlijk altijd he
dan wordt t tijd voor daden ipv woordenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
oeh zijn er nog zoveel woorden in daden veranderd daar dan!?!?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, weer eigenlijk. Na de PP meet kreeg ik van allerlei kanten te horen dat ik mijn lijstje moest aanvullen
Van je interesses? Moet kunnen. Toch?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:25 schreef getl0st het volgende:
[..]
je gaat er zomaar vanuit dat ik een lijstje heb?
Is dit de plaats om uberhaupt zinvolle discussies te gaan houdenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dit de plaats om een discussie te gaan houden over onbewust vs. onderbewust?.
Wij zijn al getrouwd dus dat mag helaas nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan wordt t tijd voor daden ipv woorden
[..]
oeh zijn er nog zoveel woorden in daden veranderd daar dan!?!?
daar geloof ik niets vanquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:26 schreef Duimelot het volgende:
Er is flink gezoend, volgens mijn bronnenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan wordt t tijd voor daden ipv woorden
[..]
Nee. Zie ook PI.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is dit de plaats om uberhaupt zinvolle discussies te gaan houden
Bestaan er zinvolle discussies?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
wie met wie met wie?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er is flink gezoend, volgens mijn bronnen
Ik doe niet aan lijstjesquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Van je interesses? Moet kunnen. Toch?
Bij Venco ging het toch niet om haar "welke single heb ik gehad" lijstje?
1 maar?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk heb je er maar 1 nodig.
Weet ik schatquote:
CC of gewoon hier postenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie met wie met wie?
pmen mag ook natuurlijk
niet door mij, niet door mijquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er is flink gezoend, volgens mijn bronnen
what happends at PP, stays at PP hequote:Op woensdag 1 juli 2009 15:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie met wie met wie?
pmen mag ook natuurlijk
De PI bij de post die Cue citeerde is niet mijn 99%-PI.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die gebruik jij toch voor 90% lieverd?Is dan niets serieus bij jou?
Da's een beetje laat, niet?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
what happends at PP, stays at PP he
tenminste voor mij wel![]()
hmmmm dus t was eenmalig zoenen voor jou???quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach ik zit hier gewoon mijn tijd te verdoen ik zoek altijd de makkelijke inkoppertjes...quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Scherp!
Maar zo bedoelde ik hm dus niet.![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oja. Zie het nu pas.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
De PI bij de post die Cue citeerde is niet mijn 99%-PI.
Dan ben je snel klaar hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:27 schreef Bengeltje het volgende:
Bij Venco ging het toch niet om haar "welke single heb ik gehad" lijstje?
Noem je venco nou een makkelijk instekertjeinkoppertje?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ach ik zit hier gewoon mijn tijd te verdoen ik zoek altijd de makkelijke inkoppertjes...![]()
als ik wil nadenken ga ik wel weer aan het werk
nee hoorquote:
op sommige tijdstippen welquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je de PI over het hoofd ziet.quote:
Wat flauw. En wel hier kleine hintjes loslaten.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
mag ik ook een keerquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat flauw. En wel hier kleine hintjes loslaten.
Is allemaal terug te lezen toch?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd.de helft is al verteld zo zachtjes aan.
Kijk, Jonkel doet dat ookquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:31 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Noem je venco nou een makkelijk instekertjeinkoppertje?
Dat dus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben veel te lui om terug te lezen
Je mag ook wel een pm sturen hoor.quote:
Goed plan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zal remlof wel even roepen voor de foto's
Gelukkig moet het nietquote:
Unlike de goeie ouwe tijd worden die nu niet meer online gegooid.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zal remlof wel even roepen voor de foto's
jammer hequote:Op woensdag 1 juli 2009 15:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Unlike de goeie ouwe tijd worden die nu niet meer online gegooid.
Gelukkig hebben we jou! (en je lijstjesquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat jammer vind.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zou ik toch nooit doenquote:
De hele tijd neuken daarintegen weer nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
jij staat er heul niet op. alleen de zoensletten maarquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat jammer vind.
Sex is viesquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:39 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
De hele tijd neuken daarintegen weer niet
Voor de mensen die er niet bij waren des te meerquote:
Weet ik, maar dan hoef ik de foto's ook nog niet te zien.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij staat er heul niet op. alleen de zoensletten maar
echt wel, na een uur of 7 a 8 begint t toch wel rauw te worden en is een break wel vereistquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:39 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
De hele tijd neuken daarintegen weer niet
Ik was daar ook niet bij, maar dan nog heb ik niet zoveel interesse. Ik weet genoeg.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Voor de mensen die er niet bij waren des te meer
onbewust zekerquote:
Even een pizza scorenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
echt wel, na een uur of 7 a 8 begint t toch wel rauw te worden en is een break wel vereist
Ik doe alles bewustquote:
Dan verveeld het nog niet.. dan doet het gewoon pijnquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
echt wel, na een uur of 7 a 8 begint t toch wel rauw te worden en is een break wel vereist
threesome??quote:
Ik ben zeer benieuwd naar de updates die jij ontvangen hebtquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
na alle updates van de lijstjes die ik ontvangen heb vraag ik me dat toch af
oke jij wintquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:42 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dan verveeld het nog niet.. dan doet het gewoon pijn
Jij wel!quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wil je vergelijkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd naar de updates die jij ontvangen hebt
doe eens delenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een "ik doe iedereen bewust"quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dat mag ze niet eens.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een "ik doe iedereen bewust".
wie?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een "ik doe iedereen bewust".
Bekend staan als discreet is tof.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik denk dat ik die updates ontvang omdat men weet dat ik discreet ben
NEE dus nananana
even controleren hoe betrouwbaar jouw bronnen zijnquote:
Ik denk dat ik dat eens discreet in het midden ga latenquote:
je moet het alleen wel waarmaken.. anders ben je de sjaakquote:
Ja, jouw trucje heb ik al door - jij ontkent gewoon allesquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
even controleren hoe betrouwbaar jouw bronnen zijn
ik twijfel er niet aanquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
even controleren hoe betrouwbaar jouw bronnen zijn
Jaa, tuurlijk. Maar daar zorg ik wel voor hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je moet het alleen wel waarmaken.. anders ben je de sjaak
Zal wel aan mij liggen, maar waarom doe je iets wat je later wil ontkennen. Dat vind ik nou gewoon ronduit dom.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:48 schreef Ripley het volgende:
Ja, jouw trucje heb ik al door - jij ontkent gewoon alles
Een fata morgana.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:48 schreef Rauw. het volgende:
ik weet nog steeds niet wat de lijstjes zijn
Dat je het doet, wil niet zeggen dat heel fok dat hoeft te weten.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar waarom doe je iets wat je later wil ontkennen. Dat vind ik nou gewoon ronduit dom.
Er valt weinig te ontkennen als er geen gegevens op tafel worden gegooitquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, jouw trucje heb ik al door - jij ontkent gewoon alles
nee half fok maarquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat je het doet, wil niet zeggen dat heel fok dat hoeft te weten.
Misschien moet je dan niet op een fokmeet de beest uithangen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat je het doet, wil niet zeggen dat heel fok dat hoeft te weten.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
onderweg naar huis ook maar een ijsje gehaald
Goede middag singles
De PM-ers die hier geen lijstjes postenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee half fok maar
alleen de discrete fokkers
quote:
Ook dan is het niet een verplichting alles op fok maar te komen posten.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Misschien moet je dan niet op een fokmeet de beest uithangen.
Al moet er wat in het topic komen weet je me te vindenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
De PM-ers die hier geen lijstjes posten
Klopt, maar kun je een ander ook niet verbieden dat wel te doen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook dan is het niet een verplichting alles op fok maar te komen posten.
quote:
True, maar is daar nu sprake van dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Klopt, maar kun je een ander ook niet verbieden dat wel te doen.
ok was ie lekker?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
details een classic das de pure variant
Weet ik veel. Ik vind het maar een kinderachtige bende hier soms en voel me weer op de basisschool zitten en stiekem briefjes doorgevenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
True, maar is daar nu sprake van dan?
Wat doe je na gym?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:58 schreef heksehiel het volgende:
Ja, ik ben chagrijnig en ja ik ga al weg
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok was ie lekker?
ik heb zin in een calippo strawberry tropical....
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik vind het maar een kinderachtige bende hier soms en voel me weer op de basisschool zitten en stiekem briefjes doorgevenJa, ik ben chagrijnig en ja ik ga al weg
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:48 schreef S95Sedan het volgende:
Hmm, bedenk me net dat dat allemaal best wel sneu is eigenlijk
Maargoed ik was weer weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |