nee half fok maarquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat je het doet, wil niet zeggen dat heel fok dat hoeft te weten.
Misschien moet je dan niet op een fokmeet de beest uithangen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat je het doet, wil niet zeggen dat heel fok dat hoeft te weten.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
onderweg naar huis ook maar een ijsje gehaald
Goede middag singles
De PM-ers die hier geen lijstjes postenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee half fok maar
alleen de discrete fokkers
quote:
Ook dan is het niet een verplichting alles op fok maar te komen posten.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Misschien moet je dan niet op een fokmeet de beest uithangen.
Al moet er wat in het topic komen weet je me te vindenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
De PM-ers die hier geen lijstjes posten
Klopt, maar kun je een ander ook niet verbieden dat wel te doen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook dan is het niet een verplichting alles op fok maar te komen posten.
quote:
True, maar is daar nu sprake van dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Klopt, maar kun je een ander ook niet verbieden dat wel te doen.
ok was ie lekker?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
details een classic das de pure variant
Weet ik veel. Ik vind het maar een kinderachtige bende hier soms en voel me weer op de basisschool zitten en stiekem briefjes doorgevenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
True, maar is daar nu sprake van dan?
Wat doe je na gym?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:58 schreef heksehiel het volgende:
Ja, ik ben chagrijnig en ja ik ga al weg
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok was ie lekker?
ik heb zin in een calippo strawberry tropical....
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik vind het maar een kinderachtige bende hier soms en voel me weer op de basisschool zitten en stiekem briefjes doorgevenJa, ik ben chagrijnig en ja ik ga al weg
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:48 schreef S95Sedan het volgende:
Hmm, bedenk me net dat dat allemaal best wel sneu is eigenlijk
Maargoed ik was weer weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |