Dan verveeld het nog niet.. dan doet het gewoon pijnquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
echt wel, na een uur of 7 a 8 begint t toch wel rauw te worden en is een break wel vereist
threesome??quote:
Ik ben zeer benieuwd naar de updates die jij ontvangen hebtquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
na alle updates van de lijstjes die ik ontvangen heb vraag ik me dat toch af
oke jij wintquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:42 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dan verveeld het nog niet.. dan doet het gewoon pijn
Jij wel!quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wil je vergelijkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd naar de updates die jij ontvangen hebt
doe eens delenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een "ik doe iedereen bewust"quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dat mag ze niet eens.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een "ik doe iedereen bewust".
wie?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een "ik doe iedereen bewust".
Bekend staan als discreet is tof.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik denk dat ik die updates ontvang omdat men weet dat ik discreet ben
NEE dus nananana
even controleren hoe betrouwbaar jouw bronnen zijnquote:
Ik denk dat ik dat eens discreet in het midden ga latenquote:
je moet het alleen wel waarmaken.. anders ben je de sjaakquote:
Ja, jouw trucje heb ik al door - jij ontkent gewoon allesquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
even controleren hoe betrouwbaar jouw bronnen zijn
ik twijfel er niet aanquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
even controleren hoe betrouwbaar jouw bronnen zijn
Jaa, tuurlijk. Maar daar zorg ik wel voor hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je moet het alleen wel waarmaken.. anders ben je de sjaak
Zal wel aan mij liggen, maar waarom doe je iets wat je later wil ontkennen. Dat vind ik nou gewoon ronduit dom.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:48 schreef Ripley het volgende:
Ja, jouw trucje heb ik al door - jij ontkent gewoon alles
Een fata morgana.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:48 schreef Rauw. het volgende:
ik weet nog steeds niet wat de lijstjes zijn
Dat je het doet, wil niet zeggen dat heel fok dat hoeft te weten.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar waarom doe je iets wat je later wil ontkennen. Dat vind ik nou gewoon ronduit dom.
Er valt weinig te ontkennen als er geen gegevens op tafel worden gegooitquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, jouw trucje heb ik al door - jij ontkent gewoon alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |