wie met wie met wie?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er is flink gezoend, volgens mijn bronnen
Ik doe niet aan lijstjesquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Van je interesses? Moet kunnen. Toch?
Bij Venco ging het toch niet om haar "welke single heb ik gehad" lijstje?
1 maar?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk heb je er maar 1 nodig.
Weet ik schatquote:
CC of gewoon hier postenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie met wie met wie?
pmen mag ook natuurlijk
niet door mij, niet door mijquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er is flink gezoend, volgens mijn bronnen
what happends at PP, stays at PP hequote:Op woensdag 1 juli 2009 15:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie met wie met wie?
pmen mag ook natuurlijk
De PI bij de post die Cue citeerde is niet mijn 99%-PI.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die gebruik jij toch voor 90% lieverd?Is dan niets serieus bij jou?
Da's een beetje laat, niet?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
what happends at PP, stays at PP he
tenminste voor mij wel![]()
hmmmm dus t was eenmalig zoenen voor jou???quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach ik zit hier gewoon mijn tijd te verdoen ik zoek altijd de makkelijke inkoppertjes...quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Scherp!
Maar zo bedoelde ik hm dus niet.![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oja. Zie het nu pas.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
De PI bij de post die Cue citeerde is niet mijn 99%-PI.
Dan ben je snel klaar hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:27 schreef Bengeltje het volgende:
Bij Venco ging het toch niet om haar "welke single heb ik gehad" lijstje?
Noem je venco nou een makkelijk instekertjeinkoppertje?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ach ik zit hier gewoon mijn tijd te verdoen ik zoek altijd de makkelijke inkoppertjes...![]()
als ik wil nadenken ga ik wel weer aan het werk
nee hoorquote:
op sommige tijdstippen welquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is dit de plaats om uberhaupt zinvolle discussies te gaan houden
Jammer alleen dat je de PI over het hoofd ziet.quote:
Wat flauw. En wel hier kleine hintjes loslaten.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
mag ik ook een keerquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat flauw. En wel hier kleine hintjes loslaten.
Is allemaal terug te lezen toch?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd.de helft is al verteld zo zachtjes aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |