Oh, hoezo?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:
Hey sedan, ik moest nog aan je denken vandaag
ow neuh. hij vertelde gewoon wat algemeen spul..quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:15 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat wilde ik eigenlijk meer over Catbert zeggen.
Ik heb wel wat beters te doenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hou je nu ook al lijstjes bij wie in wie interesse heeft?
Balen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Van de meesten hier word je niet snel geil![]()
Ik pleit niet enkel voor mijzelf, ik pleit voor al mijn eensgezinde broeders en zusters.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ow neuh. hij vertelde gewoon wat algemeen spul..
Rauw neemt het dan wee rheel persoonlijk en wil graag de uitzondering op de regel zijn.
Doet mij denken aan als er wordt gezegd 'vrouwen kunnen niet rijden' en ineens alle vrouwen gaan stijgeren (uhm figuurlijk dan, paardrijden doen ze maar ergens anders)..
Ja, op fok/singles misschien. Maar dan zegt iedereen tegen elkaar: Neuken?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen
Maar venco hoeft maar te piepen en de heren hier liggen aan haar voeten, dus het lag voor de hand
Jullie vrouwen denken wel meerquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen
Maar venco hoeft maar te piepen en de heren hier liggen aan haar voeten, dus het lag voor de hand
Daarvoor dankquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:18 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik pleit niet enkel voor mijzelf, ik pleit voor al mijn eensgezinde broeders en zusters.
Oke, maar ik deel Rauw zijn standpuntquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ow neuh. hij vertelde gewoon wat algemeen spul..
Rauw neemt het dan wee rheel persoonlijk en wil graag de uitzondering op de regel zijn.
Doet mij denken aan als er wordt gezegd 'vrouwen kunnen niet rijden' en ineens alle vrouwen gaan stijgeren (uhm figuurlijk dan, paardrijden doen ze maar ergens anders)..
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vertel, sedan. Wat denken wij wel meer?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, hoezo?
Op een goede of slechte manier?![]()
Serieus, welk deel van het woord "onbewust" snappen jullie niet?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:19 schreef JonKeL het volgende:
Ik kies gewoon datgene aan wat ik het best bij mij vind passen. Ik denk er niet over na met welk antwoord ik positiever eruit kom.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:20 schreef Duimelot het volgende:allemaal hoeist met de singletjes hier?
Wat dat je voor psycholoog en psychiater beide zelf een beetje prettig gestoord moet zijn?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:20 schreef Rauw. het volgende:Kijk, ik ben dus niet de enige die er zo over denkt.
zullen we dan maar neukenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, op fok/singles misschien. Maar dan zegt iedereen tegen elkaar: Neuken?
Dus ik hecht er niet zoveel waarde aan
Ik begrijp niets van deze zin.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat dat voor psycholoog en psychiater beide zelf een beetje prettig gestoord moet zijn?
ik wil dat lijstje ookquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
PM dat lijstje eens door naar haar
gggghhooootttt!!quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:20 schreef Duimelot het volgende:allemaal hoeist met de singletjes hier?
Iedereen heeft ook precies hetzelfde onderbewustzijnquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Serieus, welk deel van het woord "onbewust" snappen jullie niet?
Welk deel van "wel degelijk zelfbewust" begrijp jij niet?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
en mensen moeten eens bedenken dat er toch echt verschillen in mensen zitten....quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
De hele tijd neuken tegen elkaar zeggen gaat ook vervelen na een tijdjequote:Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nog altijd met lijstjes bezig hier !?
Nou ja, weer eigenlijk. Na de PP meet kreeg ik van allerlei kanten te horen dat ik mijn lijstje moest aanvullenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nog altijd met lijstjes bezig hier !?
Ik ben het zowaar met je eens!quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De hele tijd neuken tegen elkaar zeggen gaat ook vervelen na een tijdje![]()
Dat doe ik ook niet, maar het kán wel.. En er zullen veel mensen dat onbewust doen.. of bewust onbewust.. achja, uitzonderingen zijn er altijd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:19 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oke, maar ik deel Rauw zijn standpunt
Ik kies gewoon datgene aan wat ik het best bij mij vind passen. Ik denk er niet over na met welk antwoord ik positiever eruit kom.
je gaat er zomaar vanuit dat ik een lijstje heb?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eerst je eigen lijstje naar Rip sturen.Krijgt ze alsnog een nieuw lijstje.
Is dit de plaats om een discussie te gaan houden over onbewust vs. onderbewust?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat ook.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat dat je voor psycholoog en psychiater beide zelf een beetje prettig gestoord moet zijn?
hallelujah amen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Iedereen heeft ook precies hetzelfde onderbewustzijn
Ik vul die test bewust in. Weet niet hoe dat bij jou in zijn werking gaat. Ik zie een aantal keuzes. Soms springt de juiste er duidelijk uit. Soms niet. Dan denk ik na welke ik het beste bij mij vind passen. En dat is zeker niet altijd de meest positievere van de keuzes.
neu....?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mooi zo zo hoort dat!
goed natuurlijk altijd he
dan wordt t tijd voor daden ipv woordenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
oeh zijn er nog zoveel woorden in daden veranderd daar dan!?!?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, weer eigenlijk. Na de PP meet kreeg ik van allerlei kanten te horen dat ik mijn lijstje moest aanvullen
Van je interesses? Moet kunnen. Toch?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:25 schreef getl0st het volgende:
[..]
je gaat er zomaar vanuit dat ik een lijstje heb?
Is dit de plaats om uberhaupt zinvolle discussies te gaan houdenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dit de plaats om een discussie te gaan houden over onbewust vs. onderbewust?.
Wij zijn al getrouwd dus dat mag helaas nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan wordt t tijd voor daden ipv woorden
[..]
oeh zijn er nog zoveel woorden in daden veranderd daar dan!?!?
daar geloof ik niets vanquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:26 schreef Duimelot het volgende:
Er is flink gezoend, volgens mijn bronnenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan wordt t tijd voor daden ipv woorden
[..]
Nee. Zie ook PI.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is dit de plaats om uberhaupt zinvolle discussies te gaan houden
Bestaan er zinvolle discussies?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is dit de plaats om uberhaupt zinvolle discussies te gaan houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |