jij hebt ook een optie openstaan, maar dan moet je wel even actief wordenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nog ff en ik wordt natuurlijk gruwelijk jaloers, jij met je zoenpartijen!
Kom morgen naar de werkmansborrelquote:
En dan nog pijn hebben?quote:
quote:
Oeh, mannen in uniform.quote:
Wie de bal kaatst....quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
En dan zit je mij op typfouten aan te pakken![]()
[..]
Oh, krijgen we dat
Ik gok dat er zeker wel weer een weekje a 1 of 2 tussen gaat zitten. Maar dat zie ik vanzelf wel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:12 schreef Bengeltje het volgende:
En dan nog pijn hebben?Meer regelmaat dan, geen weken wachten.
![]()
Punt!quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij hebt ook een optie openstaan, maar dan moet je wel even actief worden
Je lijkt wel een vrouw..quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:12 schreef Rauw. het volgende:
Ja, dat krijgen we ja. Zolang mij nog niets gevraagd is in je onderzoek heb je ook nog niets over me te vertellen.
Kan ook heel leuk zijn ja.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Trekt me juist totaal niet.![]()
Slonzen.Hippies
Jij hebt wel meerdere opties openstaan geloof ikquote:
Ligt eraan wat voor uniform. Van de meesten hier word je niet snel geilquote:
Schat-bij-nacht lijkt me beterquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:12 schreef JonKeL het volgende:
[..]
De marine vergroot je wereld, moet je het alleen wel met een Sergeant-majoor doen.
PM dat lijstje eens door naar haarquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij hebt wel meerdere opties openstaan geloof ik
Ik ben gewoon verbitterd dat mij nooit iets gevraagd word voordat er een profiel geschetst word.quote:
Ohjaaaa?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hou je nu ook al lijstjes bij wie in wie interesse heeft?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ripleys wet: er zijn nóóit teveel lijstjes.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hou je nu ook al lijstjes bij wie in wie interesse heeft?
Het is sowieso over hoor, zinloze discussiequote:Op woensdag 1 juli 2009 15:14 schreef S95Sedan het volgende:
Zal ik me er eens even mee bemoeien is het zo over
Kan ik kiezen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
PM dat lijstje eens door naar haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |