wtf?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:29 schreef emiliwoe het volgende:
ik kom 0.0077 punt te kort voor m'n overgang en nu moet ik een niveau 2 opleiding gaan doen op et roc
Heb je waarsch. jezelf een beetje tegen gewerkt, meeste docenten matsen je voor ze een minimaal puntnverschil wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:29 schreef emiliwoe het volgende:
ik kom 0.0077 punt te kort voor m'n overgang en nu moet ik een niveau 2 opleiding gaan doen op et roc
Ik heb hier nog voor 20 euro liggen.quote:
maak hem danquote:
Als het zo simpel gingquote:
Dat en omdat Plums zon 45 km noordelijker zitquote:
Dat jij geen btg hebt, en ik ook niet,en dat je niet op msn bent en ik je dus niet kan bereiken.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat en omdat Plums zon 45 km noordelijker zit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juli 2009 00:08 schreef Mestras het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 juli 2009 00:08 schreef Mestras het volgende:
[..]ik hoop 't nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Those unforgettable days, for them I live"
ik om 8 uurquote:
Jah! Graag zelfs!quote:
Dat is tot nu toe het ergste wat ik hier heb gelezenquote:Op maandag 13 juli 2009 00:02 schreef mividaloca het volgende:
dat mijn hond net op het kleed heeft gekotst en ik dat moet opruimen!
Haterquote:Op maandag 13 juli 2009 20:56 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Eigenlijk he, heb ik daar helemaal geen zin in.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:59 schreef Fredo55 het volgende:
Dat ik van binnen ontzettend kookt van woede.
Dus jij stuurt de boeken op die ik moet gaan kaftenquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Werken in het magazijn bij van Dijk boeken.
Al de tweede keer dat ze ons vragen in te vallen, maar dit keer een hele dag lang!
Wát een kutwerk is dat, ook geen enkele afwisseling enzo....hopelijk morgen weer scannen.
Oh, en de pc doet irritant.
Inmiddels al dood?quote:
Feel free to ask staat er ... dusquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:54 schreef Joosterd het volgende:
Dat ik zoveel werk , dat ik geen tijd heb om mijn geld op te maken.
Gelukkig snapt niemand hemquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:12 schreef DM.Aram het volgende:
Dat ik net gebeld word dat ik woensdag niet hoef te werken.
Hee, wacht...
linkje?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:34 schreef DM.Aram het volgende:
foto's van je vriendin overal op het internet
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:33 schreef Tamashii het volgende:
Het weer van vandaag man.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:20 schreef theystolemyheroine het volgende:
omg mannen met een kledingcrisis, sexy!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.\Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Ik zou juist hard lachenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:38 schreef Rainb0ws het volgende:
Ik fietste een paar uurtjes geleden van mn werk naar huis... rent er opeens een zwerver met een waterpistool (zonder water) achter me aan en roept : brrsshh pieuw pieuw!!
Ik vast ook wel.. als ik niet eerst van 07:50 tot 16:30 uur had gewerkt (Drukke werkdag -.- )quote:
Aansteller +1quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:21 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Ik vast ook wel.. als ik niet eerst van 07:50 tot 16:30 uur had gewerkt (Drukke werkdag -.- )
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:24 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Aansteller +1
Echter, ik reed met mijn vierwieler over de stoeprand en de krassen die volgden hebben de toon weer gezet voor de dag.
Drama!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:38 schreef hello2kitty het volgende:
Dat ik me verveel, en dat het warm is, en dat ik helemaal lek geprikt ben door muggen
Wat is daar stom aan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:25 schreef Tijgertje. het volgende:
De gedachte dat ik morgen rijles heb.
Vooral niet als je na 20 lessen het idee hebt dat het wel lukt, maar je dan nog veel te veel lessen moet tot je examen is. En dan de eerste keer zakken en tijdens het wachten op de tweede keer nog weer wat lessen moeten nemenquote:
Ja. Zoiets ga ik ook krijgen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:32 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Vooral niet als je na 20 lessen het idee hebt dat het wel lukt, maar je dan nog veel te veel lessen moet tot je examen is. En dan de eerste keer zakken en tijdens het wachten op de tweede keer nog weer wat lessen moeten nemenBlij dat ik dat allemaal achter de rug heb.
Ach. Komt uiteindelijk wel goedquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:37 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Zoiets ga ik ook krijgen waarschijnlijk.
Zonde, waarom ga je niet naar buiten?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:39 schreef Warrick21 het volgende:
Dat ik al de hele week binnenzit met niks te doen, verveel me kapot.
Dan plak je een briefje op de deur met "LEVER AF BIJ POSTKANTOOR AUB", als je dat de vorige keer had gedaan had je nu je spul alquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:30 schreef kuchan het volgende:
dat op track en trace niet staat hoelaat mn bezorging komt en k vrees dat ie net als vorige x pas om 16uur komt![]()
Het feit dat ik überhaupt geen vakantie heb gehadquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:33 schreef Tijgertje. het volgende:
Het feit dat ik niet in Salou zit.
Is dat niet je eigen keus?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:47 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Het feit dat ik überhaupt geen vakantie heb gehad
nee was te groot om bij t postkantoor te laten bezorgen, dan zou k t op mn fiets moeten ophalen of lopend met n steekkar, maar heb t inmiddels ontvangen. dus helemaal blijquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:00 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Dan plak je een briefje op de deur met "LEVER AF BIJ POSTKANTOOR AUB", als je dat de vorige keer had gedaan had je nu je spul al
jij bent er toch niet zo een die 30x per uur smst? dat deed een meisje is ook bij mij en daar word je toch gek van.. na een tijdje gewoon gestopt met terugsmsenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:57 schreef Plums het volgende:
Ik ben moe en t vriendje reageert niet op sms terwijl t best wel heel erg handig zou zijn als ie dat wel deed..
Wat heb je gedaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:00 schreef Miam het volgende:
als ik denk aan afgelopen nacht. omg wat heb ik me misdragen.
dat heb ik ook al te vaak gehadquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:00 schreef Miam het volgende:
En dan maak je me ineens nieuwsgierigquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:00 schreef Miam het volgende:
Ik word niet blij van mensen die 'ik wordt' typen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:07 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan![]()
ik wordt niet blij van dit plak plak weer
Ik was stappen, belandde uiteindelijk al liggend op de bar en de rest kun je zelf wel bedenken..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:30 schreef dirkjo het volgende:
[..]
En dan maak je me ineens nieuwsgierig![]()
Hahaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:22 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik was stappen, belandde uiteindelijk al liggend op de bar en de rest kun je zelf wel bedenken..
Ik schaam me dood en durf me er de komende weken,maanden,jaren niet meer te vertonen...
Ken het gevoelquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:33 schreef Funkstarr het volgende:
Dat ik tijdens het koken pan met pastasaus bijna laat omtiefen en natuurlijk mijn witte t-shirt (typisch) onder de rode spetters zit
auch, hoeveel ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dat er zo'n hoerekankerkutskimmer mijn geld heeft.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dat er zo'n hoerekankerkutskimmer mijn geld heeft.
ka hankerquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
meer dan €1000 laten we het daarop houden.
Dat dus.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:33 schreef fathank het volgende:
De hele dag op kantoor moeten zitten.
Vanavond nog wel even chillen aan het water.
Zeikwijf.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:16 schreef Miam het volgende:
Dat het hierbinnen maar liefst 27 graden is
En buiten boven de 30 inmiddels
Weeralarm is echt zooooo overratedquote:
als je het over mij hebt? kijk dan eerst even in mijn geschiedenis en in mijn leven dan snap je mijn punt ookquote:
Ja, super interessant! Huilie.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:24 schreef player-boy het volgende:
[..]
als je het over mij hebt? kijk dan eerst even in mijn geschiedenis en in mijn leven dan snap je mijn punt ook
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:24 schreef player-boy het volgende:
[..]
als je het over mij hebt? kijk dan eerst even in mijn geschiedenis en in mijn leven dan snap je mijn punt ook
schatje.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:24 schreef player-boy het volgende:
[..]
Zoals dit pareltje: sexy ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:24 schreef player-boy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:13 schreef hello2kitty het volgende:
Dat het warm is, dat ik volgende week weer naar school moet en dat ik zaterdag weer moet werken...
Je typte komenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:46 schreef Pencile het volgende:
Dat ik schoolspullen moet komen, ik kan nu de gedachte van school niet meer ontwijken.
hahaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:08 schreef Plums het volgende:
Dat ik geen plannen heb voor vanavond omdat ik geen fiets heb
quote:
Dat.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:54 schreef Acinonyx het volgende:
dat ik nog altijd geen werk heb gevonden
Kut hè, dat puberenquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:21 schreef Noortje. het volgende:
Hij die pauper loopt te doen met een /care-attitude, terwijl hij eerst moest janken en ging emo'en dat ik geen smoesjes moest verzinnen. Hallo, make up your fucking mind. Ik heb er echt geen zin in om tijd te verspillen en ik wil gewoon dingen ophelderen maar neeeeeeeeeeeeee voor hem is alles duidelijk.
Mensen die in hun eigen wereldje leven, gatver.
Goeie keus gemaakt dus?quote:
Ik heb nog wel een Simlock vrije Samsung D900 liggen. Hebben? Adapter moet je wel zelf aanschaffen want die ben ik kwijt. Voor de rest doet ie het nog prima. Toestel is 2.5 jaar oud. Er zit wel een berg met stof op maar dat blaas je er zo vanaf. PM me maar als je interesse hebtquote:Op woensdag 2 september 2009 11:57 schreef Plums het volgende:
Dat mn telefoon blijft uitvallen terwijl ie net opgeladen is. Ligt ie gewoon op tafel, nog aan, pak ik em 10 min. later weer op, staat ie wéér uit. En dat al 4x deze ochtend.
Tijd voor nieuwe telefoon waar ik geen geld voor heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |