Wat is daar stom aan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:25 schreef Tijgertje. het volgende:
De gedachte dat ik morgen rijles heb.
Vooral niet als je na 20 lessen het idee hebt dat het wel lukt, maar je dan nog veel te veel lessen moet tot je examen is. En dan de eerste keer zakken en tijdens het wachten op de tweede keer nog weer wat lessen moeten nemenquote:
Ja. Zoiets ga ik ook krijgen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:32 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Vooral niet als je na 20 lessen het idee hebt dat het wel lukt, maar je dan nog veel te veel lessen moet tot je examen is. En dan de eerste keer zakken en tijdens het wachten op de tweede keer nog weer wat lessen moeten nemenBlij dat ik dat allemaal achter de rug heb.
Ach. Komt uiteindelijk wel goedquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:37 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Zoiets ga ik ook krijgen waarschijnlijk.
Zonde, waarom ga je niet naar buiten?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:39 schreef Warrick21 het volgende:
Dat ik al de hele week binnenzit met niks te doen, verveel me kapot.
Dan plak je een briefje op de deur met "LEVER AF BIJ POSTKANTOOR AUB", als je dat de vorige keer had gedaan had je nu je spul alquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:30 schreef kuchan het volgende:
dat op track en trace niet staat hoelaat mn bezorging komt en k vrees dat ie net als vorige x pas om 16uur komt![]()
Het feit dat ik überhaupt geen vakantie heb gehadquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:33 schreef Tijgertje. het volgende:
Het feit dat ik niet in Salou zit.
Is dat niet je eigen keus?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:47 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Het feit dat ik überhaupt geen vakantie heb gehad
nee was te groot om bij t postkantoor te laten bezorgen, dan zou k t op mn fiets moeten ophalen of lopend met n steekkar, maar heb t inmiddels ontvangen. dus helemaal blijquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:00 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Dan plak je een briefje op de deur met "LEVER AF BIJ POSTKANTOOR AUB", als je dat de vorige keer had gedaan had je nu je spul al
jij bent er toch niet zo een die 30x per uur smst? dat deed een meisje is ook bij mij en daar word je toch gek van.. na een tijdje gewoon gestopt met terugsmsenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:57 schreef Plums het volgende:
Ik ben moe en t vriendje reageert niet op sms terwijl t best wel heel erg handig zou zijn als ie dat wel deed..
Wat heb je gedaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:00 schreef Miam het volgende:
als ik denk aan afgelopen nacht. omg wat heb ik me misdragen.
dat heb ik ook al te vaak gehadquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:00 schreef Miam het volgende:
En dan maak je me ineens nieuwsgierigquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:00 schreef Miam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |