hihiquote:
hmm kijken kan geen kwaad maar een echt lekkere buurt is het nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:56 schreef morgane het volgende:
Wat denken jullie...toch maar eens gaan kijken in het Willemskwartier of is het een afrader?
Nou, das een heel reële optie, ik neem aan dat er vast vriendinnen over de vloer komen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:57 schreef SLP_ het volgende:
[..]
hihi![]()
mn zusje heeft der sleutel kwijt geraakt [voor de zoveelste keer dat we geen reservesleutels meer hebben] en nu zijn mn ouders dik pissig,
omdat ze bang zijn dat als zij op vakantie zijn en ik alleen thuis ben dat iemand hier binnen komt![]()
of je overdrijft ff
haha jaahaa behalve vrienden danquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nou, das een heel reële optie, ik neem aan dat er vast vriendinnen over de vloer komen?
het berghok of het informeren?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:14 schreef morgane het volgende:
Dat zou ik heel fijn vinden MoBlo, graag
@ Swarma: ik rijd er straks na het eten even langs om te kijken hoe het is in die buurt, daarna mail ik de verhuurder pas of ik naar de kamer kom kijken.
die had dan ook geen keusquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:53 schreef IrishBastard het volgende:
Harry Potter deed ook niet moeilijk over een berghok
Echt he? Blij dat ik een pauper ventilator heb hierquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
hitte is nog bijna een understatement
de mussen zijn voor ze de grond raken al tot stof verkoold
Wat was/is dr hyves?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:00 schreef SLP_ het volgende:
ogh mn zusje is echt dom bezig. ze hangt met allemaal verkeerde kerels [mn ma heeft ingelogd op haar naam krijgen en in haar inbox van hyves gekeken enz en toen zat er een jongen bij van 16 of 17 die met een joint in zn bek, middelvinger richting de camera en allemaal geldbriefjes in zn andere hand houdt en met hem zijn allemaal goede dingen gebeurt maar haar vriendinnen mogen haar daar niet over krabbelen alleen prive bericht sturen. ze heeft gedronken op de kasteelfeesten. ze smst naar vage jongens snachts en allemaal 16+ enz.
en ze is 13 -.-
en dan gaan ze vaak samen hangen in zo n wijk [waar laatst een moord is gepleegd] en al die 'vriendinnen' van haar zitten al aan de shag en er hangen allemaal dealers rond enz.
en nu zijn mn ouders dus pissig en ze vertrouwen haar niet meer en dr hyves moet eraf en mobiel enz, en ik snap dat ook wel. maar nu gaat mn zusje zich alleen maar meer afzonderen.
ik hoop alleen dat ze nu ff beter gaat nadenken en niet meer met die foute mensen rondhangt want ik acht haar in staat om over 3 jaar zwanger te zijn en vader achmed is er dan vandoor ofzo. je hoort zoveel van die verhalen en zij zou daar zo in passen.
ik begin me nu wel beetje zorgen te maken
maar overwerken voortaanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
de airco op 't werk waskoud
nu zit ik thuis en is 't weer warmal is het binnen not redelijk goed te harden
Op balkon is 't erger
Als loverboy moet je toch contact houden met je toekomstige werkneemsters!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:08 schreef SLP_ het volgende:
[..]
zodat jij ook allemaal priveberichtjes kan sturen?![]()
ik wilde langer blijven, maar ik raakte per ongeluk (ja, echt, dat verzin ik niet met deze hitte!) de reset knop van de kast aan met mn voet...quote:
Retorische vraag dus?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zal wel achterlijk zijn, maar mijn creditcard is geblokkeerd, (nog nooit gebruikt) en ik kan echt nergens vinden hoe ik hem moet activeren
ING?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zal wel achterlijk zijn, maar mijn creditcard is geblokkeerd, (nog nooit gebruikt) en ik kan echt nergens vinden hoe ik hem moet activeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |