ja ik moet me ma helpen met de vouwwagen leeghalenquote:
Ben je ICTer bij de Libelle ofzo?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik werk in de ictik ben gedoemd om met 150 vrouwen in 1 pand te zitten
ohw das dan pech voor spookjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:50 schreef Flena het volgende:
[..]
ja ik moet me ma helpen met de vouwwagen leeghalendie is verkocht en komen ze morgen ophalen
ja je bent echt geweldigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wheheh, wat een droomvent ben ik ook he![]()
Fixt hij ook zo even binnen een kwartiertje he
ja ik moet dan wel wat energie overhebben hequote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja euhj, ze heb het vanavnod ook wel druk zat
doeiiii meis fijne dag!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:51 schreef Carooltje79 het volgende:
maaarrree ik ben ervandoor... ff lekker de zon in
fijne dag nog singles
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja euhj, ze heb het vanavnod ook wel druk zat
Tenzij je de behoefte hebt om te ervaren ipv samen de ervaring te makenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:52 schreef Flena het volgende:
[..]
ja ik moet dan wel wat energie overhebben he
Fijne dag, en jij hebt nog wat goed te maken bedenk ik me netquote:
haha ja das waar..nee samen maken is leukerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Tenzij je de behoefte hebt om te ervaren ipv samen de ervaring te maken
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:45 schreef Flena het volgende:
[..]
jij moet gewoon je gedachten in toom houden dan is er niks aan de hand
haha nu is het mijn tijd om de weerkaart te spen:quote:
Ze sloegen bij ons in 3 dagen om van Investeren naar bezuinigen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:55 schreef Nouk84 het volgende:
Het is gewoon jammer dat veel bedrijven in tijden van crisis een prima staaltje crisismanagement kunnen voeren, maar als het goed gaat, dan zijn van die veranderingen helemaal geen sprake meer. En dat terwijl veel veranderingen in crisistijd (kostenbesparingen e.d.) helemaal geen slechte veranderingen zijn..
have fun in the sunquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:51 schreef Carooltje79 het volgende:
maaarrree ik ben ervandoor... ff lekker de zon in
fijne dag nog singles
jaja dat zeg ik ook altijdquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:55 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
[..]
haha nu is het mijn tijd om de weerkaart te spen:
het is de schuld van het weer en van de dames die me gek maken
Dat kan ook alleen maar goed gaan vanavondquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:55 schreef Flena het volgende:
[..]
haha ja das waar..nee samen maken is leuker
De deeltijd-ww was slechts een voorbeeld van een plan dat in het leven geroepen is om die crisis uit te zingen, maar wat binnen een half jaar al niet toereikend is.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
@howl... japan heeft last van veel corrupte politici die de economie de kop in drukt.
@kluts er is zat voor geld voor deeltijd ww maar de regering wil het niet uit de normale ww pot halen waar miljarden euries inzitten..... als ze gewoon dat potje zouden gebruiken zou dat op termijn goedkoper zijn dan deeltijd ww afschaffen en mensen volledig in de ww te laten vallen...
ja maar tis echt zoquote:
Mwah ze zijn wel voorzichtig als altijd hier, maar ze investeren vrolijk door en we groeien nog steedsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ze sloegen bij ons in 3 dagen om van Investeren naar bezuinigen.
Sommige veranderingen moeten snel doorgevoerd worden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:55 schreef Rauw. het volgende:
Ze sloegen bij ons in 3 dagen om van Investeren naar bezuinigen.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:57 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Mwah ze zijn wel voorzichtig als altijd hier, maar ze investeren vrolijk door en we groeien nog steeds
ja dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat kan ook alleen maar goed gaan vanavond
Daar heb ik begrip voor, maar niet dat ze eerst luchtkastelen bouwen met prachtig mooie verhalen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sommige veranderingen moeten snel doorgevoerd worden.
Er is ook veel corruptie in de USA, alleen heet het daar anders. En sommige landen in Europa kunnen er ook wat van. Als corruptie de reden is dat het zo slecht gaat in Japan, dan staat ons nog wat te wachten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
@howl... japan heeft last van veel corrupte politici die de economie de kop in drukt.
ja die liggen er dan allang inquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:00 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zorg je wel dat de kinderen op bed liggen?
Nee daar heb ik ook geen goed woord voor over inderdaad.. Duidelijk geen goede werkgeverquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:59 schreef Rauw. het volgende:
Daar heb ik begrip voor, maar niet dat ze eerst luchtkastelen bouwen met prachtig mooie verhalen.
daar is geen reden voor... ww is ww... of het nou deeltidj of fulltime is. Reden dat het fout ging is dat bedrijven hun complete personeels bestand in de deeltijd ww gooide en dat was neit de bedoeling. Nu komen en er meer regels en worden bedrijven meer getoetst dus ik gok dat dat nu beter gaatquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
De deeltijd-ww was slechts een voorbeeld van een plan dat in het leven geroepen is om die crisis uit te zingen, maar wat binnen een half jaar al niet toereikend is.
En er is uiteraard een reden dat de reguliere ww daar niet voor gebruikt wordt.
Wel stil zijn danquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:02 schreef Flena het volgende:
[..]
ja die liggen er dan allang inen ze slapen gelukkig ook altijd goed dus daar hebben we geen last van
Laat het toeval over dat ik voor onze welgerespecteerde overheid werk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee daar heb ik ook geen goed woord voor over inderdaad.. Duidelijk geen goede werkgever
Er is geen werk. Punt. En of je het nou deeltijd-ww noemt of ww, die mensen zijn overbodig. En de crisis gaat niet 'even' overwaaien wat nou de hele motivatie van de deeltijd-ww was.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daar is geen reden voor... ww is ww... of het nou deeltidj of fulltime is. Reden dat het fout ging is dat bedrijven hun complete personeels bestand in de deeltijd ww gooide en dat was neit de bedoeling. Nu komen en er meer regels en worden bedrijven meer getoetst dus ik gok dat dat nu beter gaat
Klinkt als mijn oude werkgever. Here today, where tomorrow?.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee daar heb ik ook geen goed woord voor over inderdaad.. Duidelijk geen goede werkgever
Ik ook binnenkortquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Laat het toeval over dat ik voor onze welgerespecteerde overheid werk.
Ik ben tevreden met een dak boven m'n hoofd en een bordje eten...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:04 schreef Q. het volgende:
Ik verwacht trouwens dat de crisis nog heel lang gaat duren en heel zwaar gaat zijn, we ain't seen nothing yet. De kans is groot dat binnen enkele maanden de dollar en de euro enorm veel waarde verliezen (de dollar voorop) en dan zijn we pas ver van huis. En dan begin ik nog niet over de olie-tekorten en de vergrijzing. Het wordt nooit meer zoals het was, iedereen die dat denkt heeft een enorme plaat voor zn kop.
Gelukkig komt de zon nog voor niks op danquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:04 schreef Q. het volgende:
Ik verwacht trouwens dat de crisis nog heel lang gaat duren en heel zwaar gaat zijn, we ain't seen nothing yet. De kans is groot dat binnen enkele maanden de dollar en de euro enorm veel waarde verliezen (de dollar voorop) en dan zijn we pas ver van huis. En dan begin ik nog niet over de olie-tekorten en de vergrijzing. Het wordt nooit meer zoals het was, iedereen die dat denkt heeft een enorme plaat voor zn kop.
ik zal zorgen dat ze me niet horenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wel stil zijn dan![]()
Maar 25 en 2 kinderen? Was je er dan erg vroeg bij of?
Als nou echt blijkt dat er niks qua werk meer te vinden is dan heb ik gelukkig nog altijd de optie om het in Brazilie te gaan proberen. En dat zal ik dan zeker ook doen. Diploma's van hier zijn daar veel meer waard. Een HBO afgestudeerd persoon van hier krijgt daar vrijwel meteen een manangementfunctie.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is geen werk. Punt. En of je het nou deeltijd-ww noemt of ww, die mensen zijn overbodig. En de crisis gaat niet 'even' overwaaien wat nou de hele motivatie van de deeltijd-ww was.
Iedereen heeft vrij of wat?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat weer es wat nuttigs doen... douchen en boodschappen enzo
ziektewetje en onregelmatig werkquote:
Hier ook zonder airco. Alle ramen staan wel open dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee hoor, zit gewoon op mijn werk ZONDER airco.
Slothoer is nieuw voor mijquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:14 schreef Feitosa het volgende:
Volgens mij is een van de overburen boos op zijn vrouw. Een impressie: Dikke vuile gore teef, Vuile kankerhoer, slothoer , dikke rothoer.
Gewoon lekker schelden met de deur open zodat de hele buurt kan meegenieten.![]()
Dat koppel hoor ik wel vaker ruzien.
Wat is een slothoer?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:14 schreef Feitosa het volgende:
Volgens mij is een van de overburen boos op zijn vrouw. Een impressie: Dikke vuile gore teef, Vuile kankerhoer, slothoer , dikke rothoer.
Gewoon lekker schelden met de deur open zodat de hele buurt kan meegenieten.![]()
Dat koppel hoor ik wel vaker ruzien.
Stronthoer en turkenkut nu met extra volume.quote:
Zou zo maar eens kunnen... Mijn verantwoordelijkheidsgevoel heeft het altijd zwaar te verduren met dit weer.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:14 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Hier ook zonder airco. Alle ramen staan wel open dus dat scheelt.
Is wel milieu vriendelijk dat dan wel weer.
Straks de airco in de auto maar aanzetten.
Zitten er nog singels op het terras vanavond?
Hadden we vorig jaar niet al eens afgesproken dat we zouden ruilen mits er een leuke dame als collega bij jou was?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee hoor, zit gewoon op mijn werk ZONDER airco.
Vanavond hier gamen en bieren met een vriend.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:14 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Hier ook zonder airco. Alle ramen staan wel open dus dat scheelt.
Is wel milieu vriendelijk dat dan wel weer.
Straks de airco in de auto maar aanzetten.
Zitten er nog singels op het terras vanavond?
Ze werkt hier nog steedsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:17 schreef Belsezar het volgende:
Hadden we vorig jaar niet al eens afgesproken dat we zouden ruilen mits er een leuke dame als collega bij jou was?
Ok, ik vroeg het me al even af. Maar jij zit in een rolstoel? Tijdelijk of voor altijd en hoelang al en waarom?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:18 schreef Jannuk het volgende:
gofferdegoffer word ik door die rolstoelboer weer met een kluitje in het riet gestuurd![]()
Hmm, okquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ze werkt hier nog steedsIs vandaag alleen niet aanwezig. Morgen weer.
Yeps zit in een rolstoel (alstiehetdoet), voor altijd, omdat ik een afwijking van mn zenuwen hebquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:20 schreef heksehiel het volgende:
Ok, ik vroeg het me al even af. Maar jij zit in een rolstoel? Tijdelijk of voor altijd en hoelang al en waarom?
Ga er vanuit dat je alleen die vragen beantwoord die je ok vindt om te beantwoorden
Turkenkut... doet me afvragen of ze van turkse afkomst is of dat ze dan op Turken geilt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:16 schreef Feitosa het volgende:
Stronthoer en turkenkut nu met extra volume.
Dat meen je! Wat hadden ze nu voor excuus?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:18 schreef Jannuk het volgende:
gofferdegoffer word ik door die rolstoelboer weer met een kluitje in het riet gestuurd![]()
Leverancier zegt: bel de GGD maar, de GGd zegt: is de verantwoordelijkheid van de leverancierquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:22 schreef Ofresca het volgende:
Dat meen je! Wat hadden ze nu voor excuus?
Aah dat kan toch nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:23 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Leverancier zegt: bel de GGD maar, de GGd zegt: is de verantwoordelijkheid van de leverancier![]()
En ik MOET volgende week vrijdag een oplossing hebben, anders stort mn vakantie in het water
Stel idioten. Neem aan dat je het beste bij de leverancier kunt gaan rel schoppen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:23 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Leverancier zegt: bel de GGD maar, de GGd zegt: is de verantwoordelijkheid van de leverancier![]()
En ik MOET volgende week vrijdag een oplossing hebben, anders stort mn vakantie in het water
en het wordt nog erger ook: nu ligt het aan mijn rijgedragquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:30 schreef mrbox het volgende:
Aah dat kan toch niet![]()
Het is geen luxe ding ofzo je hebt het gewoon nodig
![]()
Ben er hard mee bezig, maar ben nu goed pissedquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:32 schreef Ofresca het volgende:
Stel idioten. Neem aan dat je het beste bij de leverancier kunt gaan rel schoppen?
aha je rijgedrag ? wat zou je er mee gedaan moeten hebben ? de trap af ofzo ? te hard door de bocht ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:33 schreef Jannuk het volgende:
[..]
en het wordt nog erger ook: nu ligt het aan mijn rijgedrag
ik rij te hard, anders zou een rolstoel nooit zo reageren (goffer, ga voor mn lol salto's maken)quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:36 schreef mrbox het volgende:
aha je rijgedrag ? wat zou je er mee gedaan moeten hebben ? de trap af ofzo ? te hard door de bocht ?
Wat een lamballen![]()
![]()
Wheely's uiteraardquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
aha je rijgedrag ? wat zou je er mee gedaan moeten hebben ? de trap af ofzo ? te hard door de bocht ?
Wat een lamballen![]()
![]()
Ik denk dat ze je avatar gezien hebbenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:43 schreef Jannuk het volgende:
planning gaat me vandaag nog bellen, om mn rolstoel weer anders in te stellen... yeah right
Heb jij dan nog zo'n rolstoel zonder snelheids begrenzerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:39 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ik rij te hard, anders zou een rolstoel nooit zo reageren (goffer, ga voor mn lol salto's maken)![]()
ben al aant zoeken bij de tweedehandsjes, maar zijn ook geen oplossingen bij
Flink solliciteren gaat het voor mij wordenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:35 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga vanavond lekker op een terras zitten in Noordwijk
yeps, begrenzer ligt in mn schuurquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:44 schreef mrbox het volgende:
Heb jij dan nog zo'n rolstoel zonder snelheids begrenzerof had je hem stiekem er afgesloopt
![]()
kan me voorstellen als de voorwielen te klein zijn dat je er niet hard mee kan maar anders
Oeh, scherp!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je avatar gezien hebben
waar heb je last van? zwabberende wielen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:48 schreef Jannuk het volgende:
[..]
yeps, begrenzer ligt in mn schuur
voorwieltjes zijn groot genoeg, maar volgens de leverancier ligt het aan mij en krijg ik dit bij iedere rolstoel, volgens mij heeft die vent nog nooit in zo'n stoel gezeten
tt aanpassen naar singles?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:19 schreef HeatWave het volgende:
En zo, 3 weken vrij over 1,5 week, ook weer geregeld.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen sollicitatiebrief de deur uit heb gedaanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:47 schreef Belsezar het volgende:
Flink solliciteren gaat het voor mij worden
Net al even mijn brief opgezocht. Kan ik hem zo aanpassen voor verschillende bedrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |