ja ik moet me ma helpen met de vouwwagen leeghalenquote:
Ben je ICTer bij de Libelle ofzo?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik werk in de ictik ben gedoemd om met 150 vrouwen in 1 pand te zitten
ohw das dan pech voor spookjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:50 schreef Flena het volgende:
[..]
ja ik moet me ma helpen met de vouwwagen leeghalendie is verkocht en komen ze morgen ophalen
ja je bent echt geweldigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wheheh, wat een droomvent ben ik ook he![]()
Fixt hij ook zo even binnen een kwartiertje he
ja ik moet dan wel wat energie overhebben hequote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja euhj, ze heb het vanavnod ook wel druk zat
doeiiii meis fijne dag!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:51 schreef Carooltje79 het volgende:
maaarrree ik ben ervandoor... ff lekker de zon in
fijne dag nog singles
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja euhj, ze heb het vanavnod ook wel druk zat
Tenzij je de behoefte hebt om te ervaren ipv samen de ervaring te makenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:52 schreef Flena het volgende:
[..]
ja ik moet dan wel wat energie overhebben he
Fijne dag, en jij hebt nog wat goed te maken bedenk ik me netquote:
haha ja das waar..nee samen maken is leukerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Tenzij je de behoefte hebt om te ervaren ipv samen de ervaring te maken
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:45 schreef Flena het volgende:
[..]
jij moet gewoon je gedachten in toom houden dan is er niks aan de hand
haha nu is het mijn tijd om de weerkaart te spen:quote:
Ze sloegen bij ons in 3 dagen om van Investeren naar bezuinigen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:55 schreef Nouk84 het volgende:
Het is gewoon jammer dat veel bedrijven in tijden van crisis een prima staaltje crisismanagement kunnen voeren, maar als het goed gaat, dan zijn van die veranderingen helemaal geen sprake meer. En dat terwijl veel veranderingen in crisistijd (kostenbesparingen e.d.) helemaal geen slechte veranderingen zijn..
have fun in the sunquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:51 schreef Carooltje79 het volgende:
maaarrree ik ben ervandoor... ff lekker de zon in
fijne dag nog singles
jaja dat zeg ik ook altijdquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:55 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
[..]
haha nu is het mijn tijd om de weerkaart te spen:
het is de schuld van het weer en van de dames die me gek maken
Dat kan ook alleen maar goed gaan vanavondquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:55 schreef Flena het volgende:
[..]
haha ja das waar..nee samen maken is leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |