dan zou je hier niet kunnen werkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik mn tools met dit weer niet 100% onder controle heb
Ik had vooraf gegarandeerd dat er zon zou zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:36 schreef Murmeli het volgende:
KZ: nu zou ik het niet bij je vinden passen maar dat deed het bij mij ook niet. dat zijn dingen die je langzaam moet opvoeren. het zou best kunnen dat het je wel gaat staan als je eraan went... maar dat kan ik niet inschatten.
DH ik had zondag geen jurkje aan omdat ik a) dacht dat we sneeuw zouden krijgen en b) dt zit niet zo lekker in zo'n pak
Dat is al weet ik het hoe lang zo en dat zal ook altijd zo blijvenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:41 schreef rival het volgende:
euhm er is nu een supergrote zeepbel om de zeepbellen heen gebouwd en we gaan nog een gigantische klap krijgen... er gaat geld rond wat niet bestaat. dat gaat gewoon mis.
daarom heeft de bis ook gezegd dat de banken ook niet te laat met rente verhogingen moeten komen... als ze dat wel doen dan hebben we alsnog een probleem ja dus vanmij mag er nu wel een rente verhoging komen.. dan maar iets tragere economie dan een gigantische inflatiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
euhm er is nu een supergrote zeepbel om de zeepbellen heen gebouwd en we gaan nog een gigantische klap krijgen... er gaat geld rond wat niet bestaat. dat gaat gewoon mis.
[..]
Mij niet horen zeggen
maar mij hoor je ook niet klagen... de huizen worden goedkoper, das alles wat mij boeit wat dit betreft
ik werk in de ictquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:41 schreef Flena het volgende:
[..]
heb je geen leuke collega's die je ff kan regelen dan
Word krappies aan, wat zeg je van 22.00?quote:
Precies. Om maar te zwijgen over het feit dat kunstgrepen als deeltijd-ww nu eigenlijk al niet meer te financieren zijn. We gaan er nog heel lang last van hebben dat we overal nu geld op toe moeten leggen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
Klopt en nog groter probleem is dat tegen 2013 we ook in de vergrijzing beginnen te komen dus eigenlijk van probleem in probleem rollen.
en als er dan ergens iets mis gaat, krijgen we ditquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is al weet ik het hoe lang zo en dat zal ook altijd zo blijven
tsja...je kan ook 2 mannen onder je bureau regelenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:43 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
ik werk in de ictik ben gedoemd met 7 mannen in 1 ruimte te zitten
Ik heb maar een klein tampeloertje dus het valt niet opquote:
te laat nu moeten jullie wle langskomen anders red ik het einde van de dag nietquote:
Ik wil wel met je ruilenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:43 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
ja das een dealquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Word krappies aan, wat zeg je van 22.00?
Bij de ondergaande zon met drankjes alles...
ik werk in de ictquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:43 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
Ja dat zal nog wel vaker gebeuren, maar toch blijft het zo gaanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:44 schreef rival het volgende:
en als er dan ergens iets mis gaat, krijgen we dit
jij moet gewoon je gedachten in toom houden dan is er niks aan de handquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:44 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
te laat nu moeten jullie wle langskomen anders red ik het einde van de dag niet
Economen weten niets. Tarotkaarten hebben nog meer voorspellende waarde dan die lieden. Het was al jaren duidelijk dat het eens goed mis zou gaan. Maar niemand kon zeggen wanneer de zeepbel uit elkaar ging klappen. En niemand kan zeggen wanneer het weer beter zal gaan. In Japan gaat het al 19 jaar niet goed. Dus zo lang kan het ook nog duren.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
diezelfde econoom was een paar weken geleden zelf nog lichtelijk positief over de situatie...
maar er is niets wat wij kunnen doen dan afwachten, go with the flow
dat trekt mij niet zoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:44 schreef Flena het volgende:
[..]
tsja...je kan ook 2 mannen onder je bureau regelen
hoiiquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:45 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
dat trekt mij niet zo(erg fout woordgrapje)
dan werken ze helemaal niet meerquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:44 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
te laat nu moeten jullie wle langskomen anders red ik het einde van de dag niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |