quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zit hier in uber baggy 3kwarts broek met een open shirtjeraam open , fan aan , en koud drinken in de ijskast
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waar jullie chicks wel geluk mee hebben is dat je met zn rokje gewoon kan soppen onder t werk zonder rare blikkenbedenk ik me net
wij zijn nu pestimistisch omdat wij het nu voelen... toen het op de beurs erg pestimistisch was half jaar geleden zeiden we met z'n alle nog van och het zal allemaal wel meevallenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
want we gaan inderdaad nog steeds bergafwaarts.. het einde is echt nog niet in zicht hoor.. wie denkt van wel denkt er echt te makkelijk over.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mogguh en dat doet iedereen met dit weer gok ik
Zat best lekker hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:36 schreef Murmeli het volgende:
DH ik had zondag geen jurkje aan omdat ik a) dacht dat we sneeuw zouden krijgen en b) dt zit niet zo lekker in zo'n pak
Gelukkig zijn mijn tieten klein genoeg om belachelijke decolletes aan te trekken zonder daar bang voor te zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:35 schreef Flena het volgende:
[..]
dan moet het shirtje toch nog wat dieper uitgesneden zijn:D
ik loop heel de tijd aan me jurk te friemelen omdat ik bang ben dat ze er anders uitfloepen:o straks toch ff wat anders aan als ik naar buiten moet
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:36 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Bij jou thuis of bij mij thuis?
[..]
Ansich heb ik daar ook geen problemen mee.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
gok maar dat het nog langer gaat duren. een aantal grote bedrijven maakt daar wel de plannen voor. gok nog ergens tot 2011-2013
Klopt en nog groter probleem is dat tegen 2013 we ook in de vergrijzing beginnen te komen dus eigenlijk van probleem in probleem rollen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, ik heb anders berichten gehoord dat het voorlopig echt nog niet beter gaat worden, maar de crisis nog moet komen.
Dit werd gezegd door een econoom die ook deze crisis al van ver aan zag komen en voorspelde, en andere.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik mn tools met dit weer niet 100% onder controle hebquote:
kort rokje aan en diep ingesneden shirtjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:37 schreef Nouk84 het volgende:
Dit geeft me overigens wel een boost om vanmiddag te knallen bij mijn tweede gesprek
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:36 schreef Flena het volgende:
[..]
hahaha leuke flitsen toch?
zien ze toch niet...je zit aan een bureau neem ik aanhahaha ja hele mooie flitsen maar dat bureau is dus net het probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
\quote:
Aangenomen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kort rokje aan en diep ingesneden shirtje?
euhm er is nu een supergrote zeepbel om de zeepbellen heen gebouwd en we gaan nog een gigantische klap krijgen... er gaat geld rond wat niet bestaat. dat gaat gewoon mis.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wij zijn nu pestimistisch omdat wij het nu voelen... toen het op de beurs erg pestimistisch was half jaar geleden zeiden we met z'n alle nog van och het zal allemaal wel meevallende economie is afhankelijk van het beurssentiment en die is gestopt met dalen en licht aan het stijgen (wat ik heb begrepen, kijk niet altijd naar economisch journaal) Het enige wat nu nog moet gebeuren is dat banken weer wat risico durven te nemen en kapitaal vrij maken voor hypotheken en bedrijfsleningenen voor bouwprojecten alleen niet meer op de achterlijke manier hoe het vroeger gebeurde....
Mij niet horen zeggenquote:toen het op de beurs erg pestimistisch was half jaar geleden zeiden we met z'n alle nog van och het zal allemaal wel meevallen![]()
diezelfde econoom was een paar weken geleden zelf nog lichtelijk positief over de situatie...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, ik heb anders berichten gehoord dat het voorlopig echt nog niet beter gaat worden, maar de crisis nog moet komen.
Dit werd gezegd door een econoom die ook deze crisis al van ver aan zag komen en voorspelde, en andere.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:40 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hahaha ja hele mooie flitsen maar dat bureau is dus net het probleem![]()
heb je geen leuke collega's die je ff kan regelen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kiek um goan!!!!!!!!!!
Neequote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:39 schreef Jimbo het volgende:
kort rokje aan en diep ingesneden shirtje?
haha ok ok ik hou al stilquote:
pijp leidingquote:
Dat zijn de betere mensenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
\
je zou mn klanten eens moeten zien dandat zijn pas toffe gasten soms ! , vorige keer een krat bier gehad voor de moeite die ik deed en samen zitten pilsen hier
(wel NA werktijden
ik wel, vorige keer mn phallus dr een klein beetje laten uithangen voor werk te krijgenquote:
dan zou je hier niet kunnen werkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik mn tools met dit weer niet 100% onder controle heb
Ik had vooraf gegarandeerd dat er zon zou zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:36 schreef Murmeli het volgende:
KZ: nu zou ik het niet bij je vinden passen maar dat deed het bij mij ook niet. dat zijn dingen die je langzaam moet opvoeren. het zou best kunnen dat het je wel gaat staan als je eraan went... maar dat kan ik niet inschatten.
DH ik had zondag geen jurkje aan omdat ik a) dacht dat we sneeuw zouden krijgen en b) dt zit niet zo lekker in zo'n pak
Dat is al weet ik het hoe lang zo en dat zal ook altijd zo blijvenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:41 schreef rival het volgende:
euhm er is nu een supergrote zeepbel om de zeepbellen heen gebouwd en we gaan nog een gigantische klap krijgen... er gaat geld rond wat niet bestaat. dat gaat gewoon mis.
daarom heeft de bis ook gezegd dat de banken ook niet te laat met rente verhogingen moeten komen... als ze dat wel doen dan hebben we alsnog een probleem ja dus vanmij mag er nu wel een rente verhoging komen.. dan maar iets tragere economie dan een gigantische inflatiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
euhm er is nu een supergrote zeepbel om de zeepbellen heen gebouwd en we gaan nog een gigantische klap krijgen... er gaat geld rond wat niet bestaat. dat gaat gewoon mis.
[..]
Mij niet horen zeggen
maar mij hoor je ook niet klagen... de huizen worden goedkoper, das alles wat mij boeit wat dit betreft
ik werk in de ictquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:41 schreef Flena het volgende:
[..]
heb je geen leuke collega's die je ff kan regelen dan
Word krappies aan, wat zeg je van 22.00?quote:
Precies. Om maar te zwijgen over het feit dat kunstgrepen als deeltijd-ww nu eigenlijk al niet meer te financieren zijn. We gaan er nog heel lang last van hebben dat we overal nu geld op toe moeten leggen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
Klopt en nog groter probleem is dat tegen 2013 we ook in de vergrijzing beginnen te komen dus eigenlijk van probleem in probleem rollen.
en als er dan ergens iets mis gaat, krijgen we ditquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is al weet ik het hoe lang zo en dat zal ook altijd zo blijven
tsja...je kan ook 2 mannen onder je bureau regelenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:43 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
ik werk in de ictik ben gedoemd met 7 mannen in 1 ruimte te zitten
Ik heb maar een klein tampeloertje dus het valt niet opquote:
te laat nu moeten jullie wle langskomen anders red ik het einde van de dag nietquote:
Ik wil wel met je ruilenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:43 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
ja das een dealquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Word krappies aan, wat zeg je van 22.00?
Bij de ondergaande zon met drankjes alles...
ik werk in de ictquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:43 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
Ja dat zal nog wel vaker gebeuren, maar toch blijft het zo gaanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:44 schreef rival het volgende:
en als er dan ergens iets mis gaat, krijgen we dit
jij moet gewoon je gedachten in toom houden dan is er niks aan de handquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:44 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
te laat nu moeten jullie wle langskomen anders red ik het einde van de dag niet
Economen weten niets. Tarotkaarten hebben nog meer voorspellende waarde dan die lieden. Het was al jaren duidelijk dat het eens goed mis zou gaan. Maar niemand kon zeggen wanneer de zeepbel uit elkaar ging klappen. En niemand kan zeggen wanneer het weer beter zal gaan. In Japan gaat het al 19 jaar niet goed. Dus zo lang kan het ook nog duren.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
diezelfde econoom was een paar weken geleden zelf nog lichtelijk positief over de situatie...
maar er is niets wat wij kunnen doen dan afwachten, go with the flow
dat trekt mij niet zoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:44 schreef Flena het volgende:
[..]
tsja...je kan ook 2 mannen onder je bureau regelen
hoiiquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:45 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
dat trekt mij niet zo(erg fout woordgrapje)
dan werken ze helemaal niet meerquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:44 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
te laat nu moeten jullie wle langskomen anders red ik het einde van de dag niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |