Turkenkut... doet me afvragen of ze van turkse afkomst is of dat ze dan op Turken geilt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:16 schreef Feitosa het volgende:
Stronthoer en turkenkut nu met extra volume.
Dat meen je! Wat hadden ze nu voor excuus?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:18 schreef Jannuk het volgende:
gofferdegoffer word ik door die rolstoelboer weer met een kluitje in het riet gestuurd![]()
Leverancier zegt: bel de GGD maar, de GGd zegt: is de verantwoordelijkheid van de leverancierquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:22 schreef Ofresca het volgende:
Dat meen je! Wat hadden ze nu voor excuus?
Aah dat kan toch nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:23 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Leverancier zegt: bel de GGD maar, de GGd zegt: is de verantwoordelijkheid van de leverancier![]()
En ik MOET volgende week vrijdag een oplossing hebben, anders stort mn vakantie in het water
Stel idioten. Neem aan dat je het beste bij de leverancier kunt gaan rel schoppen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:23 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Leverancier zegt: bel de GGD maar, de GGd zegt: is de verantwoordelijkheid van de leverancier![]()
En ik MOET volgende week vrijdag een oplossing hebben, anders stort mn vakantie in het water
en het wordt nog erger ook: nu ligt het aan mijn rijgedragquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:30 schreef mrbox het volgende:
Aah dat kan toch niet![]()
Het is geen luxe ding ofzo je hebt het gewoon nodig
![]()
Ben er hard mee bezig, maar ben nu goed pissedquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:32 schreef Ofresca het volgende:
Stel idioten. Neem aan dat je het beste bij de leverancier kunt gaan rel schoppen?
aha je rijgedrag ? wat zou je er mee gedaan moeten hebben ? de trap af ofzo ? te hard door de bocht ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:33 schreef Jannuk het volgende:
[..]
en het wordt nog erger ook: nu ligt het aan mijn rijgedrag
ik rij te hard, anders zou een rolstoel nooit zo reageren (goffer, ga voor mn lol salto's maken)quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:36 schreef mrbox het volgende:
aha je rijgedrag ? wat zou je er mee gedaan moeten hebben ? de trap af ofzo ? te hard door de bocht ?
Wat een lamballen![]()
![]()
Wheely's uiteraardquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
aha je rijgedrag ? wat zou je er mee gedaan moeten hebben ? de trap af ofzo ? te hard door de bocht ?
Wat een lamballen![]()
![]()
Ik denk dat ze je avatar gezien hebbenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:43 schreef Jannuk het volgende:
planning gaat me vandaag nog bellen, om mn rolstoel weer anders in te stellen... yeah right
Heb jij dan nog zo'n rolstoel zonder snelheids begrenzerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:39 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ik rij te hard, anders zou een rolstoel nooit zo reageren (goffer, ga voor mn lol salto's maken)![]()
ben al aant zoeken bij de tweedehandsjes, maar zijn ook geen oplossingen bij
Flink solliciteren gaat het voor mij wordenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:35 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga vanavond lekker op een terras zitten in Noordwijk
yeps, begrenzer ligt in mn schuurquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:44 schreef mrbox het volgende:
Heb jij dan nog zo'n rolstoel zonder snelheids begrenzerof had je hem stiekem er afgesloopt
![]()
kan me voorstellen als de voorwielen te klein zijn dat je er niet hard mee kan maar anders
Oeh, scherp!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je avatar gezien hebben
waar heb je last van? zwabberende wielen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:48 schreef Jannuk het volgende:
[..]
yeps, begrenzer ligt in mn schuur
voorwieltjes zijn groot genoeg, maar volgens de leverancier ligt het aan mij en krijg ik dit bij iedere rolstoel, volgens mij heeft die vent nog nooit in zo'n stoel gezeten
tt aanpassen naar singles?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:19 schreef HeatWave het volgende:
En zo, 3 weken vrij over 1,5 week, ook weer geregeld.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen sollicitatiebrief de deur uit heb gedaanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:47 schreef Belsezar het volgende:
Flink solliciteren gaat het voor mij worden
Net al even mijn brief opgezocht. Kan ik hem zo aanpassen voor verschillende bedrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |