Als nou echt blijkt dat er niks qua werk meer te vinden is dan heb ik gelukkig nog altijd de optie om het in Brazilie te gaan proberen. En dat zal ik dan zeker ook doen. Diploma's van hier zijn daar veel meer waard. Een HBO afgestudeerd persoon van hier krijgt daar vrijwel meteen een manangementfunctie.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is geen werk. Punt. En of je het nou deeltijd-ww noemt of ww, die mensen zijn overbodig. En de crisis gaat niet 'even' overwaaien wat nou de hele motivatie van de deeltijd-ww was.
Iedereen heeft vrij of wat?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat weer es wat nuttigs doen... douchen en boodschappen enzo
ziektewetje en onregelmatig werkquote:
Hier ook zonder airco. Alle ramen staan wel open dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee hoor, zit gewoon op mijn werk ZONDER airco.
Slothoer is nieuw voor mijquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:14 schreef Feitosa het volgende:
Volgens mij is een van de overburen boos op zijn vrouw. Een impressie: Dikke vuile gore teef, Vuile kankerhoer, slothoer , dikke rothoer.
Gewoon lekker schelden met de deur open zodat de hele buurt kan meegenieten.![]()
Dat koppel hoor ik wel vaker ruzien.
Wat is een slothoer?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:14 schreef Feitosa het volgende:
Volgens mij is een van de overburen boos op zijn vrouw. Een impressie: Dikke vuile gore teef, Vuile kankerhoer, slothoer , dikke rothoer.
Gewoon lekker schelden met de deur open zodat de hele buurt kan meegenieten.![]()
Dat koppel hoor ik wel vaker ruzien.
Stronthoer en turkenkut nu met extra volume.quote:
Zou zo maar eens kunnen... Mijn verantwoordelijkheidsgevoel heeft het altijd zwaar te verduren met dit weer.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:14 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Hier ook zonder airco. Alle ramen staan wel open dus dat scheelt.
Is wel milieu vriendelijk dat dan wel weer.
Straks de airco in de auto maar aanzetten.
Zitten er nog singels op het terras vanavond?
Hadden we vorig jaar niet al eens afgesproken dat we zouden ruilen mits er een leuke dame als collega bij jou was?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee hoor, zit gewoon op mijn werk ZONDER airco.
Vanavond hier gamen en bieren met een vriend.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:14 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Hier ook zonder airco. Alle ramen staan wel open dus dat scheelt.
Is wel milieu vriendelijk dat dan wel weer.
Straks de airco in de auto maar aanzetten.
Zitten er nog singels op het terras vanavond?
Ze werkt hier nog steedsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:17 schreef Belsezar het volgende:
Hadden we vorig jaar niet al eens afgesproken dat we zouden ruilen mits er een leuke dame als collega bij jou was?
Ok, ik vroeg het me al even af. Maar jij zit in een rolstoel? Tijdelijk of voor altijd en hoelang al en waarom?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:18 schreef Jannuk het volgende:
gofferdegoffer word ik door die rolstoelboer weer met een kluitje in het riet gestuurd![]()
Hmm, okquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ze werkt hier nog steedsIs vandaag alleen niet aanwezig. Morgen weer.
Yeps zit in een rolstoel (alstiehetdoet), voor altijd, omdat ik een afwijking van mn zenuwen hebquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:20 schreef heksehiel het volgende:
Ok, ik vroeg het me al even af. Maar jij zit in een rolstoel? Tijdelijk of voor altijd en hoelang al en waarom?
Ga er vanuit dat je alleen die vragen beantwoord die je ok vindt om te beantwoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |