Ik had het al gezien ja.. dacht dat het alleen voor schipholreizigers was (dus echt ticket enzo). MAar blijkbaar toch nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:56 schreef mrbox het volgende:
Goedemorgen , soms haat ik de wekker zo he![]()
[..]
Cue, dit nieuws al gezien ? beetje weinig en maar tot augustus
Nachttrein tussen Enschede - Schiphol
Murm WBquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:01 schreef Murmeli het volgende:
Dank u dank u!!
WTF, mn eerste naamtopic!!! weehoooo!!! dank je KF
t was ook sarcastischquote:
ik nietquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:07 schreef Murmeli het volgende:
had ik al gezegd dat ik zeer waarschijnlijk voor een paar maanden ander werk heb?gewoon binnen zelfde organisatie dus kan altijd weer terug maar ik ga me natuurlijk ergens onmisbaar maken in die 2 maanden
is meer regelwerk en dingen doen ipv papier schuiven
Die manager daar lijkt me supertof! Dus.... misschien gaat het nog goedkomen. en dan hopen dat het zo druk is dat ik geen tijd meer heb voor Fok
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:08 schreef Jimbo het volgende:
Tering, wat is het warm zeg trouwens
en ik mag niet naakt gaan zitten van de baasgemeen
jaquote:
Dat klinkt goed!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:07 schreef Murmeli het volgende:
had ik al gezegd dat ik zeer waarschijnlijk voor een paar maanden ander werk heb?gewoon binnen zelfde organisatie dus kan altijd weer terug maar ik ga me natuurlijk ergens onmisbaar maken in die 2 maanden
Die manager daar lijkt me supertof! Dus.... misschien gaat het nog goedkomen. en dan hopen dat het zo druk is dat ik geen tijd meer heb voor Fok
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja
maar ik haal dalijk wel festini ijsjes
Hoera voor thuis werken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:08 schreef Jimbo het volgende:
Tering, wat is het warm zeg trouwens
en ik mag niet naakt gaan zitten van de baasgemeen
Kijk aan! goed voor elkaar dus weerquote:
Daar heb ik nu ook en beetje last van en vind dat niet echt prettigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:11 schreef Murmeli het volgende:
ik zit hier lekker in een zomerjurkje en slippers. ik doe niet aan formele werkkleding. mn tieten keilen er alleen bijna uit naar mijn gevoel en dat vind ik neit zo fijn, maar ja ik doe mn vestje wel dicht hehe....
iedereen loopt hier in grijze saaie pakken enzo,saaie raamambtenaren
rotterdamquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
is dat toevallig in den haag?
dan kom ik ook
ik zit hier lekker in een zomerjurkje en slippers. ik doe niet aan formele werkkleding. mn tieten keilen er alleen bijna uit naar mijn gevoel en dat vind ik neit zo fijn, maar ja ik doe mn vestje wel dicht hehe....
iedereen loopt hier in grijze saaie pakken enzo,saaie raamambtenaren
snoepjes !!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kijk aan! goed voor elkaar dus weer
enige positieve hier, is dat ik om 12 uur een soepje ga eten
tietuh !!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar heb ik nu ook en beetje last van en vind dat niet echt prettig
quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:23 schreef KudFokker het volgende:
Morgen krijg ik mijn eigen Dell Latitude E5500!
soepquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:15 schreef Jimbo het volgende:
snoepjes !!!![]()
mja dat ijs moet ik ook zelf maar halenlunch pauze ftw
quote:
en nog 1quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:17 schreef JonKeL het volgende:
Ik wil die tieten wel beethouden voor extra zekerheid.
Nee, want dan verlies ik mijn coolheidquote:
feliquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, want dan verlies ik mijn coolheid!
Nja, ben gewoon blijmijn eerste eigen laptop
Wie het kleine niet eert.. blabla
bah warme soep op een dag als vandaagquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
soepzonder n dus
Maargoed, je hebt dan wel ijs
pff zelfs met deze warmte wil ik dat nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:17 schreef JonKeL het volgende:
Ik wil die tieten wel beethouden voor extra zekerheid.
Tot op zekere hoogte is datquote:
Zolang het niet te warm is in de kantine is het heerlijkquote:
welke warmte ? hier @ tuin is het nog heerlijk fris hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pff zelfs met deze warmte wil ik dat niet
bah oh bahquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang het niet te warm is in de kantine is het heerlijk
Doe je kleren uit! Kunnen ze ook geen opmerkingen meer maken daar over.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:30 schreef Murmeli het volgende:
krijg wel veel opmerkingen over mn kleding
dat er delen uitvallen? of dat het niet netjes is?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:30 schreef Murmeli het volgende:
krijg wel veel opmerkingen over mn kleding
ooh das balen zeg dat het niks geworden isquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:17 schreef Carooltje79 het volgende:
me gesprek is niks geworden![]()
pfff begin me te vervelen thuis... wil weer aan het werk
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe je kleren uit! Kunnen ze ook geen opmerkingen meer maken daar over.
Heel slim idd. Zeker als ze nu telkens de nadruk leggen op: he je tieten liggen er bijna uit..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe je kleren uit! Kunnen ze ook geen opmerkingen meer maken daar over.
dat ik er flower power bijloop hoorde ik net... en een collega die thee kwam halen vroeg zich af waar ie nou naar moest kijken, naar de thee of naar wat anders.... whehehe.... maar die collega en ik gaan altijd nogal zo met elkaar om dus van hem verbaast het me niet zoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat er delen uitvallen? of dat het niet netjes is?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:11 schreef Murmeli het volgende:
mn tieten keilen er alleen bijna uit naar mijn gevoel en dat vind ik neit zo fijn, maar ja ik doe mn vestje wel dicht hehe....
Nou ik was er net niet dus ik kan geen kinderachtige grapjes maken hoor wees gerustquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar heb ik nu ook en beetje last van en vind dat niet echt prettig
Diequote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat ik er flower power bijloop hoorde ik net... en een collega die thee kwam halen vroeg zich af waar ie nou naar moest kijken, naar de thee of naar wat anders.... whehehe.... maar die collega en ik gaan altijd nogal zo met elkaar om dus van hem verbaast het me niet zo
dan moet je voortaan op woensdag vrij nemen...altijd mooi weerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:37 schreef Kluts het volgende:
Geen oog dichtgedaan door die warmte, en dan is het verdomme de godganse week heerlijk weer, behalve als ik zaterdag in het Westerpark bij Lenny Kravitz sta.![]()
![]()
Die zomer is echt anti-werkenden dit jaar.
vandaar dat het verdacht stil was op het forum mbt opmerkingenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Nou ik was er net niet dus ik kan geen kinderachtige grapjes maken hoor wees gerust
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Diedoet het vermoedden dat het R is, maar heb ik gelijk?? Anders is het helemaal komisch (wanneer dus hij niet dinges is)
en hoe zomers ben jij vandaag gekleed ?quote:
Ik zou er ook haast bang van wordenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:37 schreef rival het volgende:
Nou ik was er net niet dus ik kan geen kinderachtige grapjes maken hoor wees gerust
Murm!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:01 schreef Murmeli het volgende:
Dank u dank u!!
WTF, mn eerste naamtopic!!! weehoooo!!! dank je KF
never gonna give you upquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:17 schreef Carooltje79 het volgende:
me gesprek is niks geworden![]()
pfff begin me te vervelen thuis... wil weer aan het werk
Er zijn ook mensen die gewoon 40 uur moeten werken om rond te komen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan moet je voortaan op woensdag vrij nemen...altijd mooi weer
oja werken nu weer. Laters
Het schijnt een hoax te zijnquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die gewoon 40 uur moeten werken om rond te komen.
je kan 4x 9 + 1x 4 werken en woensdag middag vrij nemenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die gewoon 40 uur moeten werken om rond te komen.
jaaa het is wel heerlijk hoor met dit weer... maar iedereen verder werkt dus zit hier ook maar in me uppiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:34 schreef Flena het volgende:
[..]
ooh das balen zeg dat het niks geworden is![]()
erg is dat he als je thuis zit maar wil werken, ik heb het nu ook wel een beetje gehad met dat thuis zitten
Ja, het is immers altijd leuk als mensen doodgaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het schijnt een hoax te zijnhelaas
KZ wilde nog wat leuks gaan doen vandaag.....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa het is wel heerlijk hoor met dit weer... maar iedereen verder werkt dus zit hier ook maar in me uppie
Kom ik hier weer een keer neuzen of iedereen nu wel weer lief is voor elkaar,quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, want dan verlies ik mijn coolheid!
Nja, ben gewoon blijmijn eerste eigen laptop
Wie het kleine niet eert.. blabla
das 36 uur lieverd.... die laatste 4uur gemistquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je kan 4x 9 + 1x 4 werken en woensdag middag vrij nemen
vooral rickquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, het is immers altijd leuk als mensen doodgaan.
ja idd, dat probleem ken ik jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa het is wel heerlijk hoor met dit weer... maar iedereen verder werkt dus zit hier ook maar in me uppie
Dat meende ik niet serieusquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
someone who noticed me! ik dacht al dat ik een onzichtbaarheidsmantel ophad hiero ofzoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
KZ wilde nog wat leuks gaan doen vandaag.....
9 uur is al zo'n beetje de normale dag die ik op kantoor zit.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Niet, want ik zit de hele dag binnen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
en hoe zomers ben jij vandaag gekleed ?
Niet altijd Q, niet altijd, maar in sommige gevallenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
heppie bday dan alvastquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:49 schreef Rauw. het volgende:
Tevens wens ik iedereen een goede morgen op deze mooie zonnige pre-rauw.s-birthday & laatste werkdag.
vanmiddag ga ik mee met school van de kleine.. met de kids naar de speeltuin.. dus vanmiddag heb ik al plannen...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
KZ wilde nog wat leuks gaan doen vandaag.....
Je weet wie het zegt tochquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:48 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kom ik hier weer een keer neuzen of iedereen nu wel weer lief is voor elkaar,
Krijg ik zo'n aangename post voor m'n kiezen...
Bedankt knuppel, you made my day![]()
![]()
was jij er trouwens ook bij zondag?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
someone who noticed me! ik dacht al dat ik een onzichtbaarheidsmantel ophad hiero ofzo
Dat kan niet, want dan zijn alle moeders hier al vrij.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mag ik wat suggesties aandragen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet altijd Q, niet altijd, maar in sommige gevallen.
ja maar toen had ik ook onzichtbaarheidsmantel opquote:
HW. Zullen we samen haten op lekker weer terwijl we moeten werken?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet altijd Q, niet altijd, maar in sommige gevallen.
gooi het op discriminatie, zei kiezen ervoor dat ze kinderen willen en willen werken, jij hebt ook recht om lekker es op woensdagmiddag vrij te zijn....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kan niet, want dan zijn alle moeders hier al vrij.
Met jou altijd klutsjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
HW. Zullen we samen haten op lekker weer terwijl we moeten werken?
Altijd leuk, als niet-ouder de laatste keus hebben in vrije dagen en vakanties.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kan niet, want dan zijn alle moeders hier al vrij.
Jurkjesquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet, want ik zit de hele dag binnen.
Maar gister een jurkje!
Breek me de bek er niet over open.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gooi het op discriminatie, zei kiezen ervoor dat ze kinderen willen en willen werken, jij hebt ook recht om lekker es op woensdagmiddag vrij te zijn....
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:07 schreef Murmeli het volgende:
Ik had vrije keus. En daarna had ik ineens geen keus meer, ze hebben onbepaalde tijd aan m'n vakantie vastgeplaktquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Altijd leuk, als niet-ouder de laatste keus hebben in vrije dagen en vakanties.
4chanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat meende ik niet serieus
Het schijnt een grapje te zijn van 4 chan
Ik vind zijn muziek wel heel kut
Wat een liefde.quote:
Ik heb er gewoon in Apeldoorn mee rondgesjouwd zelfs.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat een liefde.
Dat kan ik wel gebruiken op deze sjaggo-dinsdag.
En ik ben nooit chaggerijnig.![]()
mja ik moet oo kwerken dus ik mis af en toe paginasquote:
saggo zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat een liefde.
Dat kan ik wel gebruiken op deze sjaggo-dinsdag.
En ik ben nooit chaggerijnig.![]()
die heb je al gehadquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar toen had ik ook onzichtbaarheidsmantel op
wanneer krijg ik mijn handdoektoeslag??
oh ja dan heb je dat ja...en dan mis je gewoon de belangrijkste pagina over jurkjes?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja ik moet oo kwerken dus ik mis af en toe paginas
mag ook wel @ 11:00quote:
Shiit ik had je gewoon kunnen bewonderen in jurkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon in Apeldoorn mee rondgesjouwd zelfs.
ja das waar, das een mooie tijd om wakker te worden hequote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
mag ook wel @ 11:00
[..]
Shiit ik had je gewoon kunnen bewonderen in jurk![]()
ohw heb er niets van gemerkt.... wat was het dan?quote:
zijn dr fotos ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:02 schreef Flena het volgende:
[..]
oh ja dan heb je dat ja...en dan mis je gewoon de belangrijkste pagina over jurkjes?zonde...
weet niet, denk vrij snel. wat mij betreft gewoon vanaf donderdag ofzoquote:
nah doen ze dat niet eens ff persoonlijkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:06 schreef Belsezar het volgende:
Alle aflopende contracten krijgen geen verlenging krijg ik net te horen![]()
Dus vanaf 5 november ben ik de sigaar
En dan ook nog wel via een mailtje ook
Dat past ook echt niet bij je..quote:
kut!!! nog wel een half jaar om wat te zoeken danquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:06 schreef Belsezar het volgende:
En dan ook nog via een mailtje
Kz is niet zo'n meisjes meisje en ik voel me niet comfortabel in een jurkje enzo... teveel bezig wat andere van mij denkenquote:
WTF! Via de mail?! Wat een flikkers zeg.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:06 schreef Belsezar het volgende:
Ja, dat vind ik ook. Even een gesprek met de mensen met zo'n contract is kennelijk al teveel moeite.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:07 schreef Flena het volgende:
[..]
nah doen ze dat niet eens ff persoonlijk![]()
das mooi klote zeg
Liever het 2e, anders fantaseer ik 'r d'r zelf wel inquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:06 schreef Flena het volgende:
[..]
alleen van de jurkjes? of ook met iemand in het jurkje?
Zeer mooiquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:03 schreef Flena het volgende:
[..]
ja das waar, das een mooie tijd om wakker te worden he
Dat is mooi kut, en gewoon via een mailquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:06 schreef Belsezar het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Liever het 2e, anders fantaseer shop ik 'r d'r zelf wel in
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:06 schreef Belsezar het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:06 schreef Belsezar het volgende:
nog een slaap (temple) massage nodig nu?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:06 schreef Belsezar het volgende:
dat dus ookquote:
Ja dat wel, maar tochquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kut!!! nog wel een half jaar om wat te zoeken dan![]()
Ja via de mail, erg triest gewoonquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
WTF! Via de mail?! Wat een flikkers zeg.
Nu kun je je dus volledig op je zoektocht richten. Ik weet hoe je je voelt..
in het jurkje maar dan wel nakendquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:06 schreef Flena het volgende:
[..]
alleen van de jurkjes? of ook met iemand in het jurkje?
En het was nog wel een sloerig jurkje, volgens huisgenootje.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Shiit ik had je gewoon kunnen bewonderen in jurk![]()
Dat is echt ongelovelijk kut voor je.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:06 schreef Belsezar het volgende:
aah ok, ja dat herken ik wel enigzins..alleen heb ik tegenwoordig wel jurkjes aan omdat ik me anders in me spijkerbroeken kapot zweetquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Kz is niet zo'n meisjes meisje en ik voel me niet comfortabel in een jurkje enzo... teveel bezig wat andere van mij denken
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:10 schreef Rauw. het volgende:
![]()
Ik kreeg vorige week woensdag te horen dat ik morgen niet meer welkom ben... Had liever wat meer tijd gehad.
Is facked man, maar gelukkig heb je nog tijd om nieuw werk te zoeken.
kut voor jequote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:06 schreef Belsezar het volgende:
Hè bah...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:06 schreef Belsezar het volgende:
Zo, dan heb ik nog mazzel idd!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
![]()
Ik kreeg vorige week woensdag te horen dat ik morgen niet meer welkom ben... Had liever wat meer tijd gehad.
Oe, ja dat was lekkerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nog een slaap (temple) massage nodig nu?
wel kut jongen![]()
[..]
dat dus ook
Ook lekker op tijd... het gaat hard.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
![]()
nee het is wel gewoon echt kut ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar toch
[..]
Ja via de mail, erg triest gewoon
Nu doe ik ook nog maar zo min mogelijk en ga ik zoveel mogelijk zoeken. Ik wil nu zsm weg hier.
kijk jij bent niet zo veeleisendquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Liever het 2e, anders fantaseer ik 'r d'r zelf wel in
heb ook 3/4 broeken die los zitten, een korte broek en een boardshort haha alleen voor boardshort nog leuk shirtje erboven vinden....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:11 schreef Flena het volgende:
[..]
aah ok, ja dat herken ik wel enigzins..alleen heb ik tegenwoordig wel jurkjes aan omdat ik me anders in me spijkerbroeken kapot zweet
Ik hoorde gisteren dat alle oude collega's bij mijn oude werkgever er uit vliegen... als ik daar nog had gezeten was ik dus ook de sjaak geweest...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Kut Bels! sterkte idd!
Ik las vandaag dat ze hier de flexwerkers er ook uitgooien. Al m'n oude collega's gaan wss per 1 juli eruit dusen wat ben ik nu blij dat ik geen flexer meer ben
Kuuuttt ik heb dus echt wat gemistquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
En het was nog wel een sloerig jurkje, volgens huisgenootje.![]()
ik had vroeger ook nooit rokjes en jurkjes enzo, tot ik erachter kwam dat dat wel erg handig is in de zomerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb ook 3/4 broeken die los zitten, een korte broek en een boardshort haha alleen voor boardshort nog leuk shirtje erboven vinden....
Thanksquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Kut Bels! sterkte idd!
Ik las vandaag dat ze hier de flexwerkers er ook uitgooien. Al m'n oude collega's gaan wss per 1 juli eruit dusen wat ben ik nu blij dat ik geen flexer meer ben
Het gaat idnerdaad helemaal de verkeerde kant op in NL. En nu is echt een waardeloze periode om een baan te zoekenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee het is wel gewoon echt kut ja.
ik vind het eerlijk gezegd best wel erg om zo hier in het topic duidelijk niet goed gaat in NL qua werk enzo
Korte broeken draag ik niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb ook 3/4 broeken die los zitten, een korte broek en een boardshort haha alleen voor boardshort nog leuk shirtje erboven vinden....
Jupjups, morgen loopt m'n contract af en word niet verlengd, morgen ben ik jarig, en volgende week moet ik op vakantiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Liep je contract ook af morgen?
Ik heb nog een maand, maar betwijfel of het allemaal gaat lukken..
Ook weer gezelligquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:15 schreef Q. het volgende:
Ik hoorde gisteren dat alle oude collega's bij mijn oude werkgever er uit vliegen... als ik daar nog had gezeten was ik dus ook de sjaak geweest...
Kut zeg.. Heb je er nooit om gevraagd dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:18 schreef Rauw. het volgende:
Jupjups, morgen loopt m'n contract af en word niet verlengd, morgen ben ik jarig, en volgende week moet ik op vakantie
You ain't seen nothing yetquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:13 schreef Flena het volgende:
[..]
kijk jij bent niet zo veeleisendjij bent snel tevreden
Hey schat balen zeg, maar aan de andere kant misschien wel de stok achter de deur die je nodig had, want datquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:17 schreef Belsezar het volgende:
Het gaat idnerdaad helemaal de verkeerde kant op in NL. En nu is echt een waardeloze periode om een baan te zoekenMaar goed, desnoods ga ik wel weer metselen en timmeren als ik geen baan vind op HBO nivo. Alles behalve een uitkering trekken.
als ik t doe , doe ik t goedquote:
honestly, zie jij mij in een rokje lopen? dat klopt van geen kant en staat ook voor geen meterquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik had vroeger ook nooit rokjes en jurkjes enzo, tot ik erachter kwam dat dat wel erg handig is in de zomerhet zit lekker en past bijna altijd
en het staat ook nog mooi
rokjes/jurkjes passen niet bij mij.. believe me.... (en nouk) en korte broek is goeie oplossing ga niet hele tijd in spijkerbroek lopen...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Korte broeken draag ik niet.
Ik draag eigenlijk bijna altijd spijkerbroeken, en als het warm is een jurkje of rokje.
ooow das kut!! sterkte!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:06 schreef Belsezar het volgende:
Eensquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:20 schreef heksehiel het volgende:
Hey schat balen zeg, maar aan de andere kant misschien wel de stok achter de deur die je nodig had, want datsalaris van jou kan echt niet.
![]()
Ja, juist wel...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kut zeg.. Heb je er nooit om gevraagd dan?
Je hebt iig wel leuke dingen in het vooruitzicht..
En dat is dus het kloterige, overal gaat het kut, dus onder je niveau werken is niet altijd een optie omdat in elke branche teveel personeel tov vacatures is.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Het gaat idnerdaad helemaal de verkeerde kant op in NL. En nu is echt een waardeloze periode om een baan te zoekenMaar goed, desnoods ga ik wel weer metselen en timmeren als ik geen baan vind op HBO nivo. Alles behalve een uitkering trekken.
vrouwen met jurkjesquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik had vroeger ook nooit rokjes en jurkjes enzo, tot ik erachter kwam dat dat wel erg handig is in de zomerhet zit lekker en past bijna altijd
en het staat ook nog mooi
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:20 schreef Sp00k13 het volgende:
maar inderdaad dit soort berichten zal nog wel meer gaan volgen![]()
en die rijke stinkerds maar zeggen dat het einde van de crisis in zicht is voor gewone werkende mensen begint die pas
handig voor wat dan??quote:
**fobo kijken**quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
honestly, zie jij mij in een rokje lopen? dat klopt van geen kant en staat ook voor geen meter
[..]
rokjes/jurkjes passen niet bij mij.. believe me.... (en nouk) en korte broek is goeie oplossing ga niet hele tijd in spijkerbroek lopen...
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja, juist wel...
En een week daarvoor zeiden ze dat alles goed kwam en dat ik gewoon kon blijven![]()
Dus voel me wel een beetje in m'n aars genomen...
Och, ik vind het zo facked dat als ik weer thuiskom dat ik niet weer lekker aan het werk kan
Zo dat kan ik me goed voorstellen.. Genaaid zonder te zoenen zou mijn ex zeggenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:21 schreef Rauw. het volgende:
Ja, juist wel...
En een week daarvoor zeiden ze dat alles goed kwam en dat ik gewoon kon blijven![]()
Och, ik vind het zo facked dat als ik weer thuiskom dat ik niet weer lekker aan het werk kan
haha okquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
In 'n aantal dingen wel, een aantal dingen niet
in ieder geval menig beursgoeroe maar ja er zijn ook relalistische mensen maar die worden dan weer onder de doemdenkers geschaardquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:22 schreef mrbox het volgende:
[..]welke rijke stinkerds heb jij dat horen zeggen dan ? er is veel toneel en mooi weer spelen bij
wat de analysten zeggen klopt wel, einde is inzicht alleen zal dat voor de gewone maatschappij een half jaar tot een jaar langer duren voordat gemerkt wordt. Toen de crisis begon duurde het ook een half jaar tot een jaar dat de gewone burger het begon te voelen.... we lopen dat gewoon achter op de beursen, daar merk je als eerst dat het fout gaat en daar merk je als eerst dat het goed gaat...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:22 schreef mrbox het volgende:
[..]welke rijke stinkerds heb jij dat horen zeggen dan ? er is veel toneel en mooi weer spelen bij
oow das idd klote!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:21 schreef Rauw. het volgende:
Ja, juist wel...
hahaquote:
joe hoeft ze alleen maar een stukje omhoog te tillenquote:
mogguhquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:26 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgen. Wat heb ik gruwelijk slecht geslapen zeg.
goedemorgenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:26 schreef Ofresca het volgende:
Ik ga morgen eerst op gesprek bij Randstad, hoop dat die wat voor me kunnen betekenen, liefst ben ik op 1 augustus weer bezig...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo dat kan ik me goed voorstellen.. Genaaid zonder te zoenen zou mijn ex zeggen![]()
Ja waardeloos inderdaad, ben je bezig met zoeken?
hahaha stouterdquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:26 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
joe hoeft ze alleen maar een stukje omhoog te tillen![]()
hmmz daar gaat mijn rep als gentlemanhahahahaha
Dat dusquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat de analysten zeggen klopt wel, einde is inzicht alleen zal dat voor de gewone maatschappij een half jaar tot een jaar langer duren voordat gemerkt wordt. Toen de crisis begon duurde het ook een half jaar tot een jaar dat de gewone burger het begon te voelen.... we lopen dat gewoon achter op de beursen, daar merk je als eerst dat het fout gaat en daar merk je als eerst dat het goed gaat...
quote:
Ik hou totaal niet van sliploze vrouwen in het openbaar, dus dan zou ik juist pech hebbenquote:
quote:
zolang het je chick niet is zie ik geen probleemquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik hou totaal niet van sliploze vrouwen in het openbaar, dus dan zou ik juist pech hebben
das nog eens pro-actief meedenkenquote:
ja dan zou het in jouw geval pech zijn ja...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik hou totaal niet van sliploze vrouwen in het openbaar, dus dan zou ik juist pech hebben
Ik ben het niet met je eens (en de analysten die zeggen dat het einde in zicht is) teminste dat zeiden ze toen het ff goed ging nu zijn ze gewoon weer stilquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat de analysten zeggen klopt wel, einde is inzicht alleen zal dat voor de gewone maatschappij een half jaar tot een jaar langer duren voordat gemerkt wordt. Toen de crisis begon duurde het ook een half jaar tot een jaar dat de gewone burger het begon te voelen.... we lopen dat gewoon achter op de beursen, daar merk je als eerst dat het fout gaat en daar merk je als eerst dat het goed gaat...
Meis tochquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:26 schreef Ofresca het volgende:
mogguh en dat doet iedereen met dit weer gok ikquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:26 schreef Ofresca het volgende:
je houd van stoutquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Nee ik ben stout das heel wat andersquote:
hahaha geeft niet hoorquote:
True, ik heb liever wat meer klassequote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zolang het je chick niet is zie ik geen probleem
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]mop toch
ja echt ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiek um goan!!!!!!!!!!
Ja heerlijk als je in een bedrijf werkt waar alle vrouwen casual rondlopen, jurkjes, rokjes, buikjes, tieten, benen, kontjes you name it!quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:31 schreef Flena het volgende:
[..]
ja echt erg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Maar als ze het binnenshuis doet heb ik geen bezwaar hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:29 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dan zou het in jouw geval pech zijn ja...
ja jullie mannen hebben maar geluk zeg..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ja heerlijk als je in een bedrijf werkt waar alle vrouwen casual rondlopen, jurkjes, rokjes, buikjes, tieten, benen, kontjes you name it!
gok maar dat het nog langer gaat duren. een aantal grote bedrijven maakt daar wel de plannen voor. gok nog ergens tot 2011-2013quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nou, ik heb anders berichten gehoord dat het voorlopig echt nog niet beter gaat worden, maar de crisis nog moet komen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hou maar op tis hier al warm zatquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee ik ben stout das heel wat anders![]()
Woah, de hele dag met een harde tampeloer op kantoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ja heerlijk als je in een bedrijf werkt waar alle vrouwen casual rondlopen, jurkjes, rokjes, buikjes, tieten, benen, kontjes you name it!
dr tieten zullen ze dr echt niet uit hangenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:33 schreef Flena het volgende:
[..]
ja jullie mannen hebben maar geluk zeg..
nou...dan is het dan toch omhoog en erin dus heb je toch nog gelukquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Maar als ze het binnenshuis doet heb ik geen bezwaar hoor
ach je hoeft ze niet gelijk te nemen, alleen kijken is ook goedquote:
Ik mag nog niet eens in 3kwartsbroek hier komen, laat staan in m'n hawaii zwembroek op teenslippers met loshangende blouse om mijn borsthaar te showenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:33 schreef Flena het volgende:
[..]
ja jullie mannen hebben maar geluk zeg..
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:33 schreef Flena het volgende:
[..]
nou...dan is het dan toch omhoog en erin dus heb je toch nog geluk
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hey schat balen zeg, maar aan de andere kant misschien wel de stok achter de deur die je nodig had, want datsalaris van jou kan echt niet.
![]()
Ja inderdaad. Helemaal gelijk inquote:
want we gaan inderdaad nog steeds bergafwaarts.. het einde is echt nog niet in zicht hoor.. wie denkt van wel denkt er echt te makkelijk over.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:29 schreef mrbox het volgende:
Ik ben het niet met je eens (en de analysten die zeggen dat het einde in zicht is) teminste dat zeiden ze toen het ff goed ging nu zijn ze gewoon weer stil![]()
de grootste klappen zijn gevallen, de beurs is redelijk gestabiliseerd, ik verwacht niet dat er nog hele schokkende dingen komen. Wat de BIS gister bekend maakte is nu het grootste probleem... niet te laat de rente omhoog gooien anders krijgen we flinke inflatie wat wel weer funest is. Dat is nu het grootste struikelblok. We zullen nog een fluctuerende beurs hebben maar niet met de klappen zoals vorig jaar.... ik gok dat we einde van het jaar rond de 280 a 290 punten gaan zitten...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens (en de analysten die zeggen dat het einde in zicht is) teminste dat zeiden ze toen het ff goed ging nu zijn ze gewoon weer stil![]()
[..]
Meis toch
dan moet het shirtje toch nog wat dieper uitgesneden zijn:Dquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dr tieten zullen ze dr echt niet uit hangen
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:34 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik mag nog niet eens in 3kwartsbroek hier komen, laat staan in m'n hawaii zwembroek op teenslippers met loshangende blouse om mijn borsthaar te showen
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:31 schreef Flena het volgende:
[..]
ja echt erg
dames ik zit op kantoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise![]()
KZ: nu zou ik het niet bij je vinden passen maar dat deed het bij mij ook niet. dat zijn dingen die je langzaam moet opvoeren. het zou best kunnen dat het je wel gaat staan als je eraan went... maar dat kan ik niet inschatten.
DH ik had zondag geen jurkje aan omdat ik a) dacht dat we sneeuw zouden krijgen en b) dt zit niet zo lekker in zo'n pak
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
waar jullie chicks wel geluk mee hebben is dat je met zn rokje gewoon kan soppen onder t werk zonder rare blikkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:35 schreef Flena het volgende:
[..]
dan moet het shirtje toch nog wat dieper uitgesneden zijn:D
ik loop heel de tijd aan me jurk te friemelen omdat ik bang ben dat ze er anders uitfloepen:o straks toch ff wat anders aan als ik naar buiten moetbedenk ik me net
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Bij jou thuis of bij mij thuis?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:33 schreef Flena het volgende:
[..]
nou...dan is het dan toch omhoog en erin dus heb je toch nog gelukAnsich heb ik daar ook geen problemen mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach je hoeft ze niet gelijk te nemen, alleen kijken is ook goed"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:35 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
[..]
dames ik zit op kantoor
hihi ik las 2 dames en dacht indirect gelijk aan 2girls1cupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mn leven, wat heb ik gedaan
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:35 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
[..]
dames ik zit op kantoor
hahaha leuke flitsen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zien ze toch niet...je zit aan een bureau neem ik aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiek um goan!!!!!!!!!!![]()
Nou nou nou nou kalm aan jongenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Woah, de hele dag met een harde tampeloer op kantoor
![]()
![]()
Dit geeft me overigens wel een boost om vanmiddag te knallen bij mijn tweede gesprek
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zit hier in uber baggy 3kwarts broek met een open shirtjeraam open , fan aan , en koud drinken in de ijskast
Dat is een baan voor mij
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waar jullie chicks wel geluk mee hebben is dat je met zn rokje gewoon kan soppen onder t werk zonder rare blikkenbedenk ik me net
![]()
ja das handig joh..Kiek um goan!!!!!!!!!!![]()
wij zijn nu pestimistisch omdat wij het nu voelen... toen het op de beurs erg pestimistisch was half jaar geleden zeiden we met z'n alle nog van och het zal allemaal wel meevallenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
want we gaan inderdaad nog steeds bergafwaarts.. het einde is echt nog niet in zicht hoor.. wie denkt van wel denkt er echt te makkelijk over.de economie is afhankelijk van het beurssentiment en die is gestopt met dalen en licht aan het stijgen (wat ik heb begrepen, kijk niet altijd naar economisch journaal) Het enige wat nu nog moet gebeuren is dat banken weer wat risico durven te nemen en kapitaal vrij maken voor hypotheken en bedrijfsleningenen voor bouwprojecten alleen niet meer op de achterlijke manier hoe het vroeger gebeurde....
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mogguh en dat doet iedereen met dit weer gok ikik heb heerlijk geslapen. inslapen duurde ff maar het slapen zelf ging lekker
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zat best lekker hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:36 schreef Murmeli het volgende:
DH ik had zondag geen jurkje aan omdat ik a) dacht dat we sneeuw zouden krijgen en b) dt zit niet zo lekker in zo'n pak
Gelukkig zijn mijn tieten klein genoeg om belachelijke decolletes aan te trekken zonder daar bang voor te zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:35 schreef Flena het volgende:
[..]
dan moet het shirtje toch nog wat dieper uitgesneden zijn:D
ik loop heel de tijd aan me jurk te friemelen omdat ik bang ben dat ze er anders uitfloepen:o straks toch ff wat anders aan als ik naar buiten moet[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:36 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Bij jou thuis of bij mij thuis?
[..]
Ansich heb ik daar ook geen problemen mee.
zeg het maar...jouw feestje
Kiek um goan!!!!!!!!!!![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
gok maar dat het nog langer gaat duren. een aantal grote bedrijven maakt daar wel de plannen voor. gok nog ergens tot 2011-2013Klopt en nog groter probleem is dat tegen 2013 we ook in de vergrijzing beginnen te komen dus eigenlijk van probleem in probleem rollen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, ik heb anders berichten gehoord dat het voorlopig echt nog niet beter gaat worden, maar de crisis nog moet komen.
Dit werd gezegd door een econoom die ook deze crisis al van ver aan zag komen en voorspelde, en andere.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.![]()
Ik moet eerlijk toegeven dat ik mn tools met dit weer niet 100% onder controle hebquote:
kort rokje aan en diep ingesneden shirtjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:37 schreef Nouk84 het volgende:
Dit geeft me overigens wel een boost om vanmiddag te knallen bij mijn tweede gesprek?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:36 schreef Flena het volgende:
[..]
hahaha leuke flitsen toch?
zien ze toch niet...je zit aan een bureau neem ik aanhahaha ja hele mooie flitsen maar dat bureau is dus net het probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise![]()
Pfoeh KZ heeft zich er echt in verdiept lijkt het...
(iig ik niet.... geen zin in ook)Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
\quote:
je zou mn klanten eens moeten zien dandat zijn pas toffe gasten soms ! , vorige keer een krat bier gehad voor de moeite die ik deed en samen zitten pilsen hier
(wel NA werktijden
Aangenomen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kort rokje aan en diep ingesneden shirtje?
euhm er is nu een supergrote zeepbel om de zeepbellen heen gebouwd en we gaan nog een gigantische klap krijgen... er gaat geld rond wat niet bestaat. dat gaat gewoon mis.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wij zijn nu pestimistisch omdat wij het nu voelen... toen het op de beurs erg pestimistisch was half jaar geleden zeiden we met z'n alle nog van och het zal allemaal wel meevallende economie is afhankelijk van het beurssentiment en die is gestopt met dalen en licht aan het stijgen (wat ik heb begrepen, kijk niet altijd naar economisch journaal) Het enige wat nu nog moet gebeuren is dat banken weer wat risico durven te nemen en kapitaal vrij maken voor hypotheken en bedrijfsleningenen voor bouwprojecten alleen niet meer op de achterlijke manier hoe het vroeger gebeurde....
Mij niet horen zeggenquote:toen het op de beurs erg pestimistisch was half jaar geleden zeiden we met z'n alle nog van och het zal allemaal wel meevallen![]()
maar mij hoor je ook niet klagen... de huizen worden goedkoper, das alles wat mij boeit wat dit betreft
![]()
![]()
diezelfde econoom was een paar weken geleden zelf nog lichtelijk positief over de situatie...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, ik heb anders berichten gehoord dat het voorlopig echt nog niet beter gaat worden, maar de crisis nog moet komen.
Dit werd gezegd door een econoom die ook deze crisis al van ver aan zag komen en voorspelde, en andere.
maar er is niets wat wij kunnen doen dan afwachten, go with the flow
GoeieMorgen
Murm, ik zie dat je weer terugbent? Dat heeft niet lang geduurd. Fijn om te lezen dat het beter gaat met je werk.![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:40 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hahaha ja hele mooie flitsen maar dat bureau is dus net het probleem![]()
heb je geen leuke collega's die je ff kan regelen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:39 schreef Jimbo het volgende:
kort rokje aan en diep ingesneden shirtje?
Ik ben niet zo.
haha ok ok ik hou al stilquote:
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.![]()
pijp leidingquote:?
Dat zijn de betere mensenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
\
je zou mn klanten eens moeten zien dandat zijn pas toffe gasten soms ! , vorige keer een krat bier gehad voor de moeite die ik deed en samen zitten pilsen hier
(wel NA werktijden
ik wel, vorige keer mn phallus dr een klein beetje laten uithangen voor werk te krijgenquote:![]()
![]()
jkOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
dan zou je hier niet kunnen werkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik mn tools met dit weer niet 100% onder controle heb
![]()
![]()
Ik had vooraf gegarandeerd dat er zon zou zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:36 schreef Murmeli het volgende:
KZ: nu zou ik het niet bij je vinden passen maar dat deed het bij mij ook niet. dat zijn dingen die je langzaam moet opvoeren. het zou best kunnen dat het je wel gaat staan als je eraan went... maar dat kan ik niet inschatten.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.![]()
Dat is al weet ik het hoe lang zo en dat zal ook altijd zo blijvenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:41 schreef rival het volgende:
euhm er is nu een supergrote zeepbel om de zeepbellen heen gebouwd en we gaan nog een gigantische klap krijgen... er gaat geld rond wat niet bestaat. dat gaat gewoon mis.
daarom heeft de bis ook gezegd dat de banken ook niet te laat met rente verhogingen moeten komen... als ze dat wel doen dan hebben we alsnog een probleem ja dus vanmij mag er nu wel een rente verhoging komen.. dan maar iets tragere economie dan een gigantische inflatiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
euhm er is nu een supergrote zeepbel om de zeepbellen heen gebouwd en we gaan nog een gigantische klap krijgen... er gaat geld rond wat niet bestaat. dat gaat gewoon mis.
[..]
Mij niet horen zeggen
maar mij hoor je ook niet klagen... de huizen worden goedkoper, das alles wat mij boeit wat dit betreft
ik werk in de ictquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:41 schreef Flena het volgende:
[..]
heb je geen leuke collega's die je ff kan regelen dan
ik ben gedoemd met 7 mannen in 1 ruimte te zitten
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise![]()
Word krappies aan, wat zeg je van 22.00?quote:
Bij de ondergaande zon met drankjes alles...
Precies. Om maar te zwijgen over het feit dat kunstgrepen als deeltijd-ww nu eigenlijk al niet meer te financieren zijn. We gaan er nog heel lang last van hebben dat we overal nu geld op toe moeten leggen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
Klopt en nog groter probleem is dat tegen 2013 we ook in de vergrijzing beginnen te komen dus eigenlijk van probleem in probleem rollen.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.![]()
en als er dan ergens iets mis gaat, krijgen we ditquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is al weet ik het hoe lang zo en dat zal ook altijd zo blijven
![]()
![]()
tsja...je kan ook 2 mannen onder je bureau regelenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:43 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
ik werk in de ictik ben gedoemd met 7 mannen in 1 ruimte te zitten
Ik heb maar een klein tampeloertje dus het valt niet opquote:"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"![]()
te laat nu moeten jullie wle langskomen anders red ik het einde van de dag nietquote:
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise![]()
Ik wil wel met je ruilenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:43 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja das een dealquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Word krappies aan, wat zeg je van 22.00?
Bij de ondergaande zon met drankjes alles...
ik werk in de ictquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:43 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
ik ben gedoemd om met 150 vrouwen in 1 pand te zitten
![]()
![]()
Ja dat zal nog wel vaker gebeuren, maar toch blijft het zo gaanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:44 schreef rival het volgende:
en als er dan ergens iets mis gaat, krijgen we dit
jij moet gewoon je gedachten in toom houden dan is er niks aan de handquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:44 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
te laat nu moeten jullie wle langskomen anders red ik het einde van de dag niet
Economen weten niets. Tarotkaarten hebben nog meer voorspellende waarde dan die lieden. Het was al jaren duidelijk dat het eens goed mis zou gaan. Maar niemand kon zeggen wanneer de zeepbel uit elkaar ging klappen. En niemand kan zeggen wanneer het weer beter zal gaan. In Japan gaat het al 19 jaar niet goed. Dus zo lang kan het ook nog duren.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
diezelfde econoom was een paar weken geleden zelf nog lichtelijk positief over de situatie...
maar er is niets wat wij kunnen doen dan afwachten, go with the flow
![]()
dat trekt mij niet zoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:44 schreef Flena het volgende:
[..]
tsja...je kan ook 2 mannen onder je bureau regelen
(erg fout woordgrapje)
hoiiquote:
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:45 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
dat trekt mij niet zo(erg fout woordgrapje)
(maar wel grappig)
dan werken ze helemaal niet meerquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:44 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
te laat nu moeten jullie wle langskomen anders red ik het einde van de dag niet
![]()
Flena heb je plannen vanmiddag
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.![]()
ohja @ rival, ik baal wel van dalende huizenprijzen want ik wilde eigenlijk rond volgend jaar mijn huis verkopen... mja ik wacht nog wel jaartje of 2 a 3![]()
aan de andere kant IK heb iig een hypotheek en een huis
Wheheh, wat een droomvent ben ik ook hequote:![]()
Fixt hij ook zo even binnen een kwartiertje he
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: