joe hoeft ze alleen maar een stukje omhoog te tillenquote:
mogguhquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:26 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgen. Wat heb ik gruwelijk slecht geslapen zeg.
goedemorgenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:26 schreef Ofresca het volgende:
Ik ga morgen eerst op gesprek bij Randstad, hoop dat die wat voor me kunnen betekenen, liefst ben ik op 1 augustus weer bezig...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo dat kan ik me goed voorstellen.. Genaaid zonder te zoenen zou mijn ex zeggen![]()
Ja waardeloos inderdaad, ben je bezig met zoeken?
hahaha stouterdquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:26 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
joe hoeft ze alleen maar een stukje omhoog te tillen![]()
hmmz daar gaat mijn rep als gentlemanhahahahaha
Dat dusquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat de analysten zeggen klopt wel, einde is inzicht alleen zal dat voor de gewone maatschappij een half jaar tot een jaar langer duren voordat gemerkt wordt. Toen de crisis begon duurde het ook een half jaar tot een jaar dat de gewone burger het begon te voelen.... we lopen dat gewoon achter op de beursen, daar merk je als eerst dat het fout gaat en daar merk je als eerst dat het goed gaat...
quote:
Ik hou totaal niet van sliploze vrouwen in het openbaar, dus dan zou ik juist pech hebbenquote:
quote:
zolang het je chick niet is zie ik geen probleemquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik hou totaal niet van sliploze vrouwen in het openbaar, dus dan zou ik juist pech hebben
das nog eens pro-actief meedenkenquote:
ja dan zou het in jouw geval pech zijn ja...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik hou totaal niet van sliploze vrouwen in het openbaar, dus dan zou ik juist pech hebben
Ik ben het niet met je eens (en de analysten die zeggen dat het einde in zicht is) teminste dat zeiden ze toen het ff goed ging nu zijn ze gewoon weer stilquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat de analysten zeggen klopt wel, einde is inzicht alleen zal dat voor de gewone maatschappij een half jaar tot een jaar langer duren voordat gemerkt wordt. Toen de crisis begon duurde het ook een half jaar tot een jaar dat de gewone burger het begon te voelen.... we lopen dat gewoon achter op de beursen, daar merk je als eerst dat het fout gaat en daar merk je als eerst dat het goed gaat...
Meis tochquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:26 schreef Ofresca het volgende:
mogguh en dat doet iedereen met dit weer gok ikquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:26 schreef Ofresca het volgende:
je houd van stoutquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Nee ik ben stout das heel wat andersquote:
hahaha geeft niet hoorquote:
True, ik heb liever wat meer klassequote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zolang het je chick niet is zie ik geen probleem
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]mop toch
ja echt ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiek um goan!!!!!!!!!!
Ja heerlijk als je in een bedrijf werkt waar alle vrouwen casual rondlopen, jurkjes, rokjes, buikjes, tieten, benen, kontjes you name it!quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:31 schreef Flena het volgende:
[..]
ja echt erg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |