dat ik er flower power bijloop hoorde ik net... en een collega die thee kwam halen vroeg zich af waar ie nou naar moest kijken, naar de thee of naar wat anders.... whehehe.... maar die collega en ik gaan altijd nogal zo met elkaar om dus van hem verbaast het me niet zoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat er delen uitvallen? of dat het niet netjes is?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:11 schreef Murmeli het volgende:
mn tieten keilen er alleen bijna uit naar mijn gevoel en dat vind ik neit zo fijn, maar ja ik doe mn vestje wel dicht hehe....
Nou ik was er net niet dus ik kan geen kinderachtige grapjes maken hoor wees gerustquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar heb ik nu ook en beetje last van en vind dat niet echt prettig
Diequote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat ik er flower power bijloop hoorde ik net... en een collega die thee kwam halen vroeg zich af waar ie nou naar moest kijken, naar de thee of naar wat anders.... whehehe.... maar die collega en ik gaan altijd nogal zo met elkaar om dus van hem verbaast het me niet zo
dan moet je voortaan op woensdag vrij nemen...altijd mooi weerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:37 schreef Kluts het volgende:
Geen oog dichtgedaan door die warmte, en dan is het verdomme de godganse week heerlijk weer, behalve als ik zaterdag in het Westerpark bij Lenny Kravitz sta.![]()
![]()
Die zomer is echt anti-werkenden dit jaar.
vandaar dat het verdacht stil was op het forum mbt opmerkingenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Nou ik was er net niet dus ik kan geen kinderachtige grapjes maken hoor wees gerust
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Diedoet het vermoedden dat het R is, maar heb ik gelijk?? Anders is het helemaal komisch (wanneer dus hij niet dinges is)
en hoe zomers ben jij vandaag gekleed ?quote:
Ik zou er ook haast bang van wordenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:37 schreef rival het volgende:
Nou ik was er net niet dus ik kan geen kinderachtige grapjes maken hoor wees gerust
Murm!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:01 schreef Murmeli het volgende:
Dank u dank u!!
WTF, mn eerste naamtopic!!! weehoooo!!! dank je KF
never gonna give you upquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:17 schreef Carooltje79 het volgende:
me gesprek is niks geworden![]()
pfff begin me te vervelen thuis... wil weer aan het werk
Er zijn ook mensen die gewoon 40 uur moeten werken om rond te komen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan moet je voortaan op woensdag vrij nemen...altijd mooi weer
oja werken nu weer. Laters
Het schijnt een hoax te zijnquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die gewoon 40 uur moeten werken om rond te komen.
je kan 4x 9 + 1x 4 werken en woensdag middag vrij nemenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die gewoon 40 uur moeten werken om rond te komen.
jaaa het is wel heerlijk hoor met dit weer... maar iedereen verder werkt dus zit hier ook maar in me uppiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:34 schreef Flena het volgende:
[..]
ooh das balen zeg dat het niks geworden is![]()
erg is dat he als je thuis zit maar wil werken, ik heb het nu ook wel een beetje gehad met dat thuis zitten
Ja, het is immers altijd leuk als mensen doodgaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het schijnt een hoax te zijnhelaas
KZ wilde nog wat leuks gaan doen vandaag.....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa het is wel heerlijk hoor met dit weer... maar iedereen verder werkt dus zit hier ook maar in me uppie
Kom ik hier weer een keer neuzen of iedereen nu wel weer lief is voor elkaar,quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, want dan verlies ik mijn coolheid!
Nja, ben gewoon blijmijn eerste eigen laptop
Wie het kleine niet eert.. blabla
das 36 uur lieverd.... die laatste 4uur gemistquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je kan 4x 9 + 1x 4 werken en woensdag middag vrij nemen
vooral rickquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, het is immers altijd leuk als mensen doodgaan.
ja idd, dat probleem ken ik jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa het is wel heerlijk hoor met dit weer... maar iedereen verder werkt dus zit hier ook maar in me uppie
Dat meende ik niet serieusquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
someone who noticed me! ik dacht al dat ik een onzichtbaarheidsmantel ophad hiero ofzoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
KZ wilde nog wat leuks gaan doen vandaag.....
9 uur is al zo'n beetje de normale dag die ik op kantoor zit.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Niet, want ik zit de hele dag binnen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
en hoe zomers ben jij vandaag gekleed ?
Niet altijd Q, niet altijd, maar in sommige gevallenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
heppie bday dan alvastquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:49 schreef Rauw. het volgende:
Tevens wens ik iedereen een goede morgen op deze mooie zonnige pre-rauw.s-birthday & laatste werkdag.
vanmiddag ga ik mee met school van de kleine.. met de kids naar de speeltuin.. dus vanmiddag heb ik al plannen...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
KZ wilde nog wat leuks gaan doen vandaag.....
Je weet wie het zegt tochquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:48 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kom ik hier weer een keer neuzen of iedereen nu wel weer lief is voor elkaar,
Krijg ik zo'n aangename post voor m'n kiezen...
Bedankt knuppel, you made my day![]()
![]()
was jij er trouwens ook bij zondag?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
someone who noticed me! ik dacht al dat ik een onzichtbaarheidsmantel ophad hiero ofzo
Dat kan niet, want dan zijn alle moeders hier al vrij.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mag ik wat suggesties aandragen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet altijd Q, niet altijd, maar in sommige gevallen.
ja maar toen had ik ook onzichtbaarheidsmantel opquote:
HW. Zullen we samen haten op lekker weer terwijl we moeten werken?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet altijd Q, niet altijd, maar in sommige gevallen.
gooi het op discriminatie, zei kiezen ervoor dat ze kinderen willen en willen werken, jij hebt ook recht om lekker es op woensdagmiddag vrij te zijn....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kan niet, want dan zijn alle moeders hier al vrij.
Met jou altijd klutsjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
HW. Zullen we samen haten op lekker weer terwijl we moeten werken?
Altijd leuk, als niet-ouder de laatste keus hebben in vrije dagen en vakanties.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kan niet, want dan zijn alle moeders hier al vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |