Het is dat je geen vrouw bent, anders had ik gezegd dat dat geen bezwaar was.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:27 schreef erikje14 het volgende:
Zwemmen, goh, ik geloof dat ik geeneens een zwembroek heb
*zucht*quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:27 schreef erikje14 het volgende:
Zwemmen, goh, ik geloof dat ik geeneens een zwembroek heb
Jawel, kom gewoon het topic binnenwandelen, lees niet terug en zie TT staan en denk, wie is datquote:
Wacko Jacko neem ik aanquote:
Komop, dan leef je echt onder een steen als je na die mediaoverdosis de link met Michael Jackson niet legtquote:
Dan leef ik onder een steen, of die hele vent kan me niet boeien. Je mag kiezen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komop, dan leef je echt onder een steen als je na die mediaoverdosis de link met Michael Jackson niet legt.
Ahh wat liefquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:43 schreef KudFokker het volgende:
Goedemorgen mensen!
Gisteren nog even met N. gepraat
Ze zei dat ze hoopte dat het wat zou worden tussen ons, dat ze de hele dag aan me moest denken en me gemist had toen ze in Duitsland was
Het gaat de goede kant op
Mij boeit het ook niet, maar je kan geen krant openslaan, een tv zender opzetten of ze hebben het erover, de hele wereld praat erover en de AT heeft echt wel 1000 topics erover gehad.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan leef ik onder een steen, of die hele vent kan me niet boeien. Je mag kiezen.
Je bent niet alleen ik maakte die connectie ook niet. Er zijn gewoon ook mensen die zich wel met boeiende dingen bezig kunnen houdenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan leef ik onder een steen, of die hele vent kan me niet boeien. Je mag kiezen.
Ik lees geen krant, kijk geen tv, zet radio alleen op muziek en weet ook niet wat AT is. Verder ben ik best normaalquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij boeit het ook niet, maar je kan geen krant openslaan, een tv zender opzetten of ze hebben het erover, de hele wereld praat erover en de AT heeft echt wel 1000 topics erover gehad.
Maar het geeft niet hoor.
Ze zal vast wel weten dat hij dood is hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij boeit het ook niet, maar je kan geen krant openslaan, een tv zender opzetten of ze hebben het erover, de hele wereld praat erover en de AT heeft echt wel 1000 topics erover gehad.
Maar het geeft niet hoor.
Hehe en al die andere sukkels jou maar uitlachenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:46 schreef KudFokker het volgende:
Wat zou dat grappig zijnKF met een relatie
Nee ok, dat verklaart het wel jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:48 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik lees geen krant, kijk geen tv, zet radio alleen op muziek en weet ook niet wat AT is. Verder ben ik best normaal
Ter info dan: Michael Jackson is doodquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:48 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik lees geen krant, kijk geen tv, zet radio alleen op muziek en weet ook niet wat AT is. Verder ben ik best normaal
Misschien zie ik ook geen link met MJ en het topic Singles. Maar dat zal dan vast ook wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:48 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Je bent niet alleen ik maakte die connectie ook niet. Er zijn gewoon ook mensen die zich wel met boeiende dingen bezig kunnen houden
Hij was ook single. Voor zover ik weet poste hij hier niet. Misschien onder een kloon...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:50 schreef heksehiel het volgende:
Misschien zie ik ook geen link met MJ en het topic Singles. Maar dat zal dan vast ook wel aan mij liggen
Heb wel andere bronnen waaruit ik zulk nieuws verneem, maar ik kan me daar nou werkelijk geen seconde druk over maken. Beter had hij dit 10 jaar geleden al gedaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ter info dan: Michael Jackson is dood
Ik denk dat je veel en veel te weinig in singles komt. Een echte single brengt minimaal 20 uur per dag in dit topic doorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Misschien zie ik ook geen link met MJ en het topic Singles. Maar dat zal dan vast ook wel aan mij liggen
Zijn hier ook mensen/jongetjes onder de 10 die hier posten dan? Wat zou hij hier anders moetenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij was ook single. Voor zover ik weet poste hij hier niet. Misschien onder een kloon...
Dat snap ik hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:51 schreef heksehiel het volgende:
Heb wel andere bronnen waaruit ik zulk nieuws verneem, maar ik kan me daar nou werkelijk geen seconde druk over maken. Beter had hij dit 10 jaar geleden al gedaan.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:52 schreef Murmeli het volgende:
en... BACK!!!
Ban hielp toch niet, zat heel de tijd te PMmen ;-)
Goeiemorgen dus allemaal
MIsschien wil ik wel geen echte single zijn en ben ik gewoon bezig met daar verandering in te brengenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:51 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik denk dat je veel en veel te weinig in singles komt. Een echte single brengt minimaal 20 uur per dag in dit topic door
want zonder relatie ben je een sukkel?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hehe en al die andere sukkels jou maar uitlachen
Jimboquote:
Haha .. nou welkom terug dan maarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:52 schreef Murmeli het volgende:
en... BACK!!!
Goeiemorgen dus allemaal
Welcome back mamsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:52 schreef Murmeli het volgende:
en... BACK!!!
Goeiemorgen dus allemaal
Viel dus nog mee qua wachttijdquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:52 schreef Murmeli het volgende:
en... BACK!!!
Goeiemorgen dus allemaal
In dat geval zou ik zeggen vooral daarmee doorgaanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
MIsschien wil ik wel geen echte single zijn en ben ik gewoon bezig met daar verandering in te brengen
heuj jij ook weer hierquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jimbo![]()
![]()
[..]
Haha .. nou welkom terug dan maar
Mijn uitgang blijft een uitgang hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zijn hier ook mensen/jongetjes onder de 10 die hier posten dan? Wat zou hij hier anders moeten![]()
Ow, wacht KF, die is nog lekker jong en mals
Waarom had je een ban?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:52 schreef Murmeli het volgende:
en... BACK!!!
Goeiemorgen dus allemaal
Cue, dit nieuws al gezien ? beetje weinig en maar tot augustusquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jimbo![]()
![]()
[..]
Haha .. nou welkom terug dan maar
Zo vaakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |