Ik had het al gezien ja.. dacht dat het alleen voor schipholreizigers was (dus echt ticket enzo). MAar blijkbaar toch nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:56 schreef mrbox het volgende:
Goedemorgen , soms haat ik de wekker zo he![]()
[..]
Cue, dit nieuws al gezien ? beetje weinig en maar tot augustus
Nachttrein tussen Enschede - Schiphol
Murm WBquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:01 schreef Murmeli het volgende:
Dank u dank u!!
WTF, mn eerste naamtopic!!! weehoooo!!! dank je KF
t was ook sarcastischquote:
ik nietquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:07 schreef Murmeli het volgende:
had ik al gezegd dat ik zeer waarschijnlijk voor een paar maanden ander werk heb?gewoon binnen zelfde organisatie dus kan altijd weer terug maar ik ga me natuurlijk ergens onmisbaar maken in die 2 maanden
is meer regelwerk en dingen doen ipv papier schuiven
Die manager daar lijkt me supertof! Dus.... misschien gaat het nog goedkomen. en dan hopen dat het zo druk is dat ik geen tijd meer heb voor Fok
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:08 schreef Jimbo het volgende:
Tering, wat is het warm zeg trouwens
en ik mag niet naakt gaan zitten van de baasgemeen
jaquote:
Dat klinkt goed!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:07 schreef Murmeli het volgende:
had ik al gezegd dat ik zeer waarschijnlijk voor een paar maanden ander werk heb?gewoon binnen zelfde organisatie dus kan altijd weer terug maar ik ga me natuurlijk ergens onmisbaar maken in die 2 maanden
is meer regelwerk en dingen doen ipv papier schuiven
Die manager daar lijkt me supertof! Dus.... misschien gaat het nog goedkomen. en dan hopen dat het zo druk is dat ik geen tijd meer heb voor Fok
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja
maar ik haal dalijk wel festini ijsjes
Hoera voor thuis werken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:08 schreef Jimbo het volgende:
Tering, wat is het warm zeg trouwens
en ik mag niet naakt gaan zitten van de baasgemeen
Kijk aan! goed voor elkaar dus weerquote:
Daar heb ik nu ook en beetje last van en vind dat niet echt prettigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:11 schreef Murmeli het volgende:
ik zit hier lekker in een zomerjurkje en slippers. ik doe niet aan formele werkkleding. mn tieten keilen er alleen bijna uit naar mijn gevoel en dat vind ik neit zo fijn, maar ja ik doe mn vestje wel dicht hehe....
iedereen loopt hier in grijze saaie pakken enzo,saaie raamambtenaren
rotterdamquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
is dat toevallig in den haag?
dan kom ik ook
ik zit hier lekker in een zomerjurkje en slippers. ik doe niet aan formele werkkleding. mn tieten keilen er alleen bijna uit naar mijn gevoel en dat vind ik neit zo fijn, maar ja ik doe mn vestje wel dicht hehe....
iedereen loopt hier in grijze saaie pakken enzo,saaie raamambtenaren
snoepjes !!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kijk aan! goed voor elkaar dus weer
enige positieve hier, is dat ik om 12 uur een soepje ga eten
tietuh !!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar heb ik nu ook en beetje last van en vind dat niet echt prettig
quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:23 schreef KudFokker het volgende:
Morgen krijg ik mijn eigen Dell Latitude E5500!
soepquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:15 schreef Jimbo het volgende:
snoepjes !!!![]()
mja dat ijs moet ik ook zelf maar halenlunch pauze ftw
quote:
en nog 1quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:17 schreef JonKeL het volgende:
Ik wil die tieten wel beethouden voor extra zekerheid.
Nee, want dan verlies ik mijn coolheidquote:
feliquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, want dan verlies ik mijn coolheid!
Nja, ben gewoon blijmijn eerste eigen laptop
Wie het kleine niet eert.. blabla
bah warme soep op een dag als vandaagquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
soepzonder n dus
Maargoed, je hebt dan wel ijs
pff zelfs met deze warmte wil ik dat nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:17 schreef JonKeL het volgende:
Ik wil die tieten wel beethouden voor extra zekerheid.
Tot op zekere hoogte is datquote:
Zolang het niet te warm is in de kantine is het heerlijkquote:
welke warmte ? hier @ tuin is het nog heerlijk fris hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pff zelfs met deze warmte wil ik dat niet
bah oh bahquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang het niet te warm is in de kantine is het heerlijk
Doe je kleren uit! Kunnen ze ook geen opmerkingen meer maken daar over.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:30 schreef Murmeli het volgende:
krijg wel veel opmerkingen over mn kleding
dat er delen uitvallen? of dat het niet netjes is?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:30 schreef Murmeli het volgende:
krijg wel veel opmerkingen over mn kleding
ooh das balen zeg dat het niks geworden isquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:17 schreef Carooltje79 het volgende:
me gesprek is niks geworden![]()
pfff begin me te vervelen thuis... wil weer aan het werk
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe je kleren uit! Kunnen ze ook geen opmerkingen meer maken daar over.
Heel slim idd. Zeker als ze nu telkens de nadruk leggen op: he je tieten liggen er bijna uit..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe je kleren uit! Kunnen ze ook geen opmerkingen meer maken daar over.
dat ik er flower power bijloop hoorde ik net... en een collega die thee kwam halen vroeg zich af waar ie nou naar moest kijken, naar de thee of naar wat anders.... whehehe.... maar die collega en ik gaan altijd nogal zo met elkaar om dus van hem verbaast het me niet zoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat er delen uitvallen? of dat het niet netjes is?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:11 schreef Murmeli het volgende:
mn tieten keilen er alleen bijna uit naar mijn gevoel en dat vind ik neit zo fijn, maar ja ik doe mn vestje wel dicht hehe....
Nou ik was er net niet dus ik kan geen kinderachtige grapjes maken hoor wees gerustquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar heb ik nu ook en beetje last van en vind dat niet echt prettig
Diequote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat ik er flower power bijloop hoorde ik net... en een collega die thee kwam halen vroeg zich af waar ie nou naar moest kijken, naar de thee of naar wat anders.... whehehe.... maar die collega en ik gaan altijd nogal zo met elkaar om dus van hem verbaast het me niet zo
dan moet je voortaan op woensdag vrij nemen...altijd mooi weerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:37 schreef Kluts het volgende:
Geen oog dichtgedaan door die warmte, en dan is het verdomme de godganse week heerlijk weer, behalve als ik zaterdag in het Westerpark bij Lenny Kravitz sta.![]()
![]()
Die zomer is echt anti-werkenden dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |