Slide phone, slide open = toetsblock er af.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De meeste telefoons hebben een hele handige feature genaamd toetsblokkering.
Het goede nieuws is dat hij klaar is, en dat het er keurig uitziet. Hij heeft gelijk nog wat andere plekjes meegenomen, beschadigingen aan de keukenmuur door de vuilnisbak enzo, en hij is nou weer exit. Ik ben wel tevreden, behalve dat de vochtwerende coating die hij gebruikt heeft behoorlijk chemisch stinkt...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm ik ben ook benieuwd.. Maargoed, hij pakt iig grondig aan. Of we hebben straks natuurlijk een opgeloste lekkageplek met een plafond dat aan alle kanten open ligt.
Ik heb ook een slide phone en die slidet nooit spontaan open.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Slide phone, slide open = toetsblock er af.
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:11 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat hij klaar is, en dat het er keurig uitziet. Hij heeft gelijk nog wat andere plekjes meegenomen, beschadigingen aan de keukenmuur door de vuilnisbak enzo, en hij is nou weer exit. Ik ben wel tevreden, behalve dat de vochtwerende coating die hij gebruikt heeft behoorlijk chemisch stinkt...
in mn zak gaatie wel eens spontaan open...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb ook een slide phone en die slidet nooit spontaan open.En meestal kun je ook instellen dat het handmatig moet.
Die worden lelijk als je ze met je sleutels in je zak hebt. En met een hoesje er omheen is het ook geen gezicht, het mooiste is juist die ongenaakbare metalen uitstralingquote:
Hier is het nog droog, maar wel op een rare manier benauwd..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:05 schreef Marlies1981 het volgende:
Het is hier zojuist begonnen met regenen...heel zachtjes...
Zodat je zeker weet dat na 2 beluren je accu leeg is. En de andere partij je niet/beroerd hoort aan de telefoonquote:
Nee joh gekkie!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zodat je zeker weet dat na 2 beluren je accu leeg is. En de andere partij je niet/beroerd hoort aan de telefoon
1. Zeven uur in het park, kwart over zes op fok een weer-evaluatie?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:35 schreef DutchTrain het volgende:
1 Hoe laat is de go/no-go te verwachten ?
2 En wat zal ik meenemen?
3 En wat moet ik aan?
4 En waar is het?
5 En hoeveel mensen komen er?
6 En mag je ook in de bosjes plassen?
7 En wie neemt de lucifers eigenlijk mee?
Jij mocht toch niet komen, van Heiden6?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:59 schreef Isegrim het volgende:
Als DT een tijgerstring aantrekt kom ik langs.
Sorry druk druk druk, maar leef nog. Alleen beetje last van de hittequote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Leeft onze forum-hartpatient eigenlijk nog? Heb hem lang niet meer voorbij zien komen?
Daar weet ik hoegenaamd niets van.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:00 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Jij mocht toch niet komen, van Heiden6?
Het verschil is dat heiden6 niet de baas in huis is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:16 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Rotterdam 87 - wowzers! Vrijdag BBQ
Als ik zoiets post begrijpt A. wel hoe laat het is...
ik moet werken tot 21:00 dus sorry ik help je niet met opeten van andermans vlees!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:19 schreef littledrummergirl het volgende:
wij hebben iig een bbq, bordjes en messen en vorken in huis. Mocht het nou niet doorgaan hoef ik geen kilo's vlees weg te gooienhet blijft een beetje grauwig hier, hopelijk trekt dat nog een beetje bij.
Kom je wel een glaasje mee drinken?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik moet werken tot 21:00 dus sorry ik help je niet met opeten van andermans vlees!
uhhh hangt van het weer afquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kom je wel een glaasje mee drinken?
Straks jat iemand 't.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:24 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb hier 29 pakken laminaat van 20kg in het trappenhuis staan, plus 7 rollen ondervloer van 20 kg en nog wat klein spul.
Al vanaf 10:00 uur, en totaal geen in om het naar binnen te halen.
Haha, zal wel mee vallen hoop ikquote:
Die zal 't wel niet jatten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:28 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Haha, zal wel mee vallen hoop ik.
Het is gelukkig al met de lift naar boven gegaan, en het staat voor mijn deur en wij hebben de 2 bovenste woonlagen.
De enige die het dus ziet is de buurvrouw van 87 ofzo.
soms snap ik echt niet wat je bedoeltquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:36 schreef ebeaydojraes het volgende:
WDKA !
HUF gebouw !
Very nice. Beter dan vorig jaar
Ah, de willem de Koning academie, en niet de jaren 90 wodka mix dus...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
First View... eindexamen presentaties van de WDKA? in het HUF gebouw?
ahquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
First View... eindexamen presentaties van de WDKA? in het HUF gebouw?
Hier trekt het lekker op. En buienradar geeft enkel de bui aan die we hier al gehad hebben, inmiddels richting het noord-oosten vertrokken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ahik kwam niet verder dan het willem de koning..
maareehmhet word al weer aardig zonnig of niet?
bevalt je korte mouwen overhemd wat ik gister met zoveel zweet en liefde heb gestreken??quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hier trekt het lekker op. En buienradar geeft enkel de bui aan die we hier al gehad hebben, inmiddels richting het noord-oosten vertrokken.
ja nou het zit zoquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:07 schreef Isegrim het volgende:
LDG, je eega doet oneerbare voorstellen in mijn fobo.Houd die jongen eens wat beter onder controle.
Huh? Ik snap het even niet. Hij is degene die met dit weer niet wil, maar hij is nu tevens gefrustreerd?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja nou het zit zonu het zo heet is wil meneer geen verkeer met mij
en nu issie dus gefrustreert. Maar je mag hem met liefde op zn 22cm trappen hoor.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Huh? Ik snap het even niet. Hij is degene die met dit weer niet wil, maar hij is nu tevens gefrustreerd?
Trappen lijkt me wat pijnlijk.
vond het wel een mooie verkapte bewoording. Vind het te warm voor gore woorden als genotsknotsen en glbbergrottenquote:
Gatverdamme.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vond het wel een mooie verkapte bewoording. Vind het te warm voor gore woorden als genotsknotsen en glbbergrotten
en dan verbaasd doen dat ze daar alleen maar autotjes hebbenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik stel een meet naar verkeerspark Assen voor.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:43 schreef RenRen- het volgende:
Hier is het wel rustig bij de supermarkt, maar ik weet niet of ik blijf eten.
Eventueel renren en eventueel SCquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:49 schreef littledrummergirl het volgende:
dus we zijn met 3? dt en wij twee?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:44 schreef WHATSHESAID het volgende:
*afmeldt*Ik denk dat ik de eerst volgende keer wel kan hoor
Ben bijna klaar met school!
Way to go!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:05 schreef junkiexp het volgende:
Zo de vloer staat binnen, als beloning zo een vrijdagmiddagborrel in Hemingway.
* gaat wel even naar het weer voor volgende week kijkenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:49 schreef littledrummergirl het volgende:
dus we zijn met 3? dt en wij twee?
kheb ook geen idee, lho kennende wil ie persé, maar met 3 man lijkt het me nou ook niet de meest spannende bezigheidquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:59 schreef Isegrim het volgende:
Nou, ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga straks koken.
Anders komen jullie morgen hier BBQ-en.
vertel dat maar aan die vent van jouquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vertel dat maar aan die vent van jou
18.15 zegt zonnige perioden met harde wind en een dalende temperatuurquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
1. Zeven uur in het park, kwart over zes op fok een weer-evaluatie?
Was dat een peiling van Maurice de Hotdog of van barbecuewijzer.nl ?quote:Volgens de laatste officiele peiling komen er 6 man
weet wel dat ie niet kloptquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Was dat een peiling van Maurice de Hotdog of van barbecuewijzer.nl ?
Geregeldquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:25 schreef littledrummergirl het volgende:
kunnen wel gewoon een terrasje doen ofzo anders?
Dan wil ik nu toch wel even melden dat ik degene was die WSS een baan als schoonmaakster aanbood en dat ik met het idee van een sexy schoonmaakpakje kwam.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat LHO een WSS actionfigure met schoonmaaksteruniformpje heeft
Kijk, dát noem ik nou happy!quote:
Je mag mijn action figure wel een nachtje lenen hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan wil ik nu toch wel even melden dat ik degene was die WSS een baan als schoonmaakster aanbood en dat ik met het idee van een sexy schoonmaakpakje kwam.
Als je een goeie vindt, laat het me weten. Ik wil d'r ook eentje.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:39 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Kijk, dát noem ik nou happy!
Over schoonmaaksters gesproken, A. en ikzelve zijn al enige tijd voor de gedachte aan het bezwijken zelf een schoonmaakster (m/v) wat uren te gunnen. Heeft iemand daar ervaring mee, evt. contacten of tips?
Ik wil een foto!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je mag mijn action figure wel een nachtje lenen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |